Dat is de reden dat ik niet vooruit durf te knutselenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
En dat je dan dat boekje opent en iemand anders heeft t al gedaan. Dat zou echt matig zijn
Overigens zijn mijn concepten standaard beter dan de uitwerking
ik kan je de foto's appen? dan weet je vast dat je niet dubbel werk doet aks we t zelfde bazenidee hadden (ik schat de kans klein in,jouw bazenideeen zijn andees bazig dan de mijne gok ik).quote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt een paar bazenideeen voor barrels boekje
nee, ik zie het morgen welquote:Op woensdag 29 april 2015 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan je de foto's appen? dan weet je vast dat je niet dubbel werk doet aks we t zelfde bazenidee hadden (ik schat de kans klein in,jouw bazenideeen zijn andees bazig dan de mijne gok ik).
Ik heb mijn boekje bij de V&D vandaan, dan heb ik toch een andere denk ik! Zonder holo...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Action FTW![]()
Heb je ook het hysterische glitter holo karton?
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zie het morgen weltnx! Voor barrel heb ik méér dan genoeg inspiratie, dat scheelt
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:
Boekje van Butter ook binnen, wat hebben Rady en Kiwi er leuke dingen mee gedaanIk was alleen wat minder blij met de verrassing, ook al zag ik het op tijd lag de hele keuken alsnog onder
![]()
ach het waren in ieder geval geen glittersquote:Op donderdag 30 april 2015 16:25 schreef Butterflower het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon boekjesbeschermingsmateriaal joh!![]()
Of zit er inmiddels een andere verrassing in?
wat stom! ik had t vandaag echt wel verwacht bij jequote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het boekje van barrel nog niet
Is goed hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:50 schreef L-E het volgende:
De boekjes die ik heb gaan vandaag de deur uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |