quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Omg deden jullie dat niet op de kleuterschool? Spatten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook gewoon boes boes gekeken hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!
fijn! Nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:00 schreef LuDann het volgende:
Boekje van Barreltje is binnen, lag op de mat toen we thuiskwamen.
Ja, ik snap er niets van. Hoe kan dat allemaal ineens zo lang durenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat zijn er nog een hoop boekjes onderweg zeg
wasco tekening maken en dan met ecoline overal overheen gaanquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Door deze berichten krijg ik gewoon zin om een potje ecoline en een zeefje te gaan kopen
dat zou er niet mee te maken moeten hebben als iedereen het netjes maandag verstuurd heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef AwayTL het volgende:
Hemelvaart denk ik. Volgensmij is het best een zooitje geworden die post.
onzin, ligt ook aan je pakket/postpunt. soms gaat t daar een dag later mee, en de post zelf maakt lately ook een zooitje van de bezorgdagen.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zou er niet mee te maken moeten hebben als iedereen het netjes maandag verstuurd heeft
Mariskas boekje is binnen
het zal ongetwijfeld ook wel meespelen maar er waren een aantal die het ook een dag later op de post hebben gedaanquote:Op zondag 17 mei 2015 07:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
onzin, ligt ook aan je pakket/postpunt. soms gaat t daar een dag later mee, en de post zelf maakt lately ook een zooitje van de bezorgdagen.
Ik ben niet te koopquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Door deze berichten krijg ik gewoon zin om een potje ecoline en een zeefje te gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |