Ik zit hier aan de koffie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem nog een kopje thee en dan moet ik maar eens gaan douchen
Mijn tassen zijn allang ingepakt!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je je koffer al aan het pakken?
kilo's drop etc mee?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn tassen zijn allang ingepakt!![]()
Koffer neem ik niet mee; die weegt 5 kilo en ik ga behoorlijk veel meenemen.
grote cirkelquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
Zoals ik al zei, de cirkel is rond
Het ging zondag over covers, ik stelde voor een covershow te doen, o.a. Symph vond dat een goed plan.
Had 1,5 uur aan materiaal, heb ik maandag aangevuld, onder andere met 'het stuiterballenlied'.
Eergisteren draaide ToT een nummer wat ik (her)kende, omdat iemand het me aangeraden had.
Er toen dieper ingedoken, cd binnengehaald, en via wiki wat info opgedaan.
Kennelijk zat 'de dame van ToT' ook in een bandje met haar broer. Ook die muziek klinkt goed.
Discography binnengehaald. Via YT een vrolijk nummer gevonden, dus het album van dat nummer het eerste opgezet, en....toen was de cirkel rond
Hehehe tof tof!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
Het ging zondag over covers, ik stelde voor een covershow te doen, o.a. Symph vond dat een goed plan.
Had 1,5 uur aan materiaal, heb ik maandag aangevuld, onder andere met 'het stuiterballenlied'.
Eergisteren draaide ToT een nummer wat ik (her)kende, omdat iemand het me aangeraden had.
Kennelijk zat 'de dame van ToT' ook in een bandje met haar broer. Ook die muziek klinkt goed.
Discography binnengehaald. Via YT een vrolijk nummer gevonden, dus het album van dat nummer het eerste opgezet, en....toen was de cirkel rond
Ik ben er blij meequote:
dat zijn de betere cirkelsquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
quote:
Ja fantastisch diequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)uders-doof-zijn.htmlDie zag ik niet aankomen!
Birljantquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)uders-doof-zijn.htmlDie zag ik niet aankomen!
Daarom vulde ik het nu aan, anders snapt niemand hetquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had maar een deel meegekregen, alleen dat ToT Fever Ray draaide en je dat herkende
Ja, als vrouwen gaan gillen ben ik wegquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef ToT het volgende:
Maar misschien ietsjes te veel hoge vrouwen stem voor sommigen?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel HEEL rustig zijn tussen de lakens!
*er niet op in gaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel HEEL rustig zijn tussen de lakens!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje ToT, mag dat ff prive gehouden worden?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje ToT, mag dat ff prive gehouden worden?
zat laatste oude topics door te lezen en vond er een waarin jij mij in 2003 feliciteerde met mijn 19e verjaardagquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
zat laatste oude topics door te lezen en vond er een waarin jij mij in 2003 feliciteerde met mijn 19e verjaardag
quote:
je krijgt dit jaar weer een kans, over 2,5 maand. Even rekenen als ik in 2003 19 was...quote:
31 al, grote meidquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt dit jaar weer een kans, over 2,5 maand. Even rekenen als ik in 2003 19 was...
quote:
Kijk er naar uit om een verstandige just me te gaan wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het leven begint pas na de 40, dus je hebt nog wat om naar uit te kijken
Klopt, maar is ook lekker heur!quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef D. het volgende:
Hm, deze 'swingt' toch minder dan sommige andere nummers van hun
Heartbeats staat er ook in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom juist dit nummer wel bij GUP bekend is, en alle andere nummers niet?
Die zag ik ook ja, maar die had ik al gepost daarstraks, dus koos ik dezequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heartbeats staat er ook in.Ze staan beiden op compilatie-albums.
Ik zei helemaal niets over verstandigquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk er naar uit om een verstandige just me te gaan worden
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan dat nummer
do tellquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:37 schreef Symphonic het volgende:
Damn is het een dagje rustig ga ik nuttige dingen doen
Zoals een themashow voor volgende week in elkaar zetten
cool, ik kan me er wel wat liedjes bij voorstellenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het thema voor volgende week wordt lalala
wordt best een leuk lijstje, en hoop het zonder bagger af te kunnenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cool, ik kan me er wel wat liedjes bij voorstellen
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt best een leuk lijstje, en hoop het zonder bagger af te kunnen
geen Sam Smithquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wordt best een leuk lijstje, en hoop het zonder bagger af te kunnen
?quote:
het hoeft juist helemaal niet in de titel te zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
In het nummer dan, he, niet per se in de titel
Tijd voor lunchquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laters!
Ik ga wandelen, gaat er iemand mee?
Gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laters!
Ik ga wandelen, gaat er iemand mee?
Nouja, ik zou het meer een tussendoormaaltijdje noemenquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zit er hier ook pas net een kwartier in hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
schaapjes, hertjes, polder, fruitbomen in bloei, klinkt wel goed he?
Ha, Moquote:
Met slecht weer kun je de deur ook uit hequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker weertje weer. Moet toch dadelijk ook maar eens even nog de deur uit gaan zolang het nog kan.
Ja, maar dat is een stuk minder jofel. Ik loop/fiets toch net iets liever door het zonnetje dan door de regen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Met slecht weer kun je de deur ook uit he
Geldt voor de meeste mensen gok ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een stuk minder jofel. Ik loop/fiets toch net iets liever door het zonnetje dan door de regen.
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Maai nou niet het gras voor de voeten van Symph weg![]()
Hoe was het bij de tandarts MM?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...
Denk ik ook wel, niemand die voor zijn lol in een regenpak gaat lopen, tenzij je een fetisj hebt.quote:
Ik moet ook maar weer eens gaan, is inmiddels ook alweer 3 jaar geleden denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...
Daarom zei ik ook niet 'iedereen'quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve voor Afrikanen die op droge hoogvlakten leven!
Hier een dun waterstraaltje op hoge druk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]Weer een nieuwe techniek?
Hier gebruiken ze zo'n trillend haakje.
Golfen met eten? Zal een puinhoop wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:28 schreef just me het volgende:
Die van mij heeft een heel gemeen haakje maar ook zo'n electrische tandsteenverwijderaar,
Even weer 4 maanden uitstel![]()
* just me heeft een golfwedstrijd met eten daarna en misschien een klein biertje
tot laters
zolang er maar ballen bijzitten en een biertje erna komt het wel goedquote:
In de soep, of in de tomatensausquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
zolang er maar ballen bijzitten en een biertje erna komt het wel goed
Food Fightquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:28 schreef just me het volgende:
Die van mij heeft een heel gemeen haakje maar ook zo'n electrische tandsteenverwijderaar,
Even weer 4 maanden uitstel![]()
* just me heeft een golfwedstrijd met eten daarna en misschien een klein biertje
tot laters
Vertel!quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:12 schreef D. het volgende:
Zo, even een klacht naar Sportlife gestuurd
Ben benieuwd hoe ze het oppikken
Wut? Dat lijkt me niet echt zo horen!quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had binnen een paar minuten een kauwgumpapje in 'm mond
Dat klopt niet geheelquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had binnen een paar minuten een kauwgumpapje in 'm mond
10 minuten in de blast chillerquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
En je komt er ook niet zo gemakkelijk van af
he getsiequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
En je komt er ook niet zo gemakkelijk van af
nee joh, pakje kauwgomquote:
aubquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:28 schreef Kingstown het volgende:
Gaat Muis haar show vanavond door? Kan wel wat 1979 muziek gebruiken.
Zal ik niet doen, dat doen anderen al genoeg denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga dit luisteren als jij vanavond Tubeway Army niet aanvraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |