Tijd voor lunchquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laters!
Ik ga wandelen, gaat er iemand mee?
Gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laters!
Ik ga wandelen, gaat er iemand mee?
Nouja, ik zou het meer een tussendoormaaltijdje noemenquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zit er hier ook pas net een kwartier in hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
schaapjes, hertjes, polder, fruitbomen in bloei, klinkt wel goed he?
Ha, Moquote:
Met slecht weer kun je de deur ook uit hequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker weertje weer. Moet toch dadelijk ook maar eens even nog de deur uit gaan zolang het nog kan.
Ja, maar dat is een stuk minder jofel. Ik loop/fiets toch net iets liever door het zonnetje dan door de regen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Met slecht weer kun je de deur ook uit he
Geldt voor de meeste mensen gok ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een stuk minder jofel. Ik loop/fiets toch net iets liever door het zonnetje dan door de regen.
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Maai nou niet het gras voor de voeten van Symph weg![]()
Hoe was het bij de tandarts MM?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...
Denk ik ook wel, niemand die voor zijn lol in een regenpak gaat lopen, tenzij je een fetisj hebt.quote:
Ik moet ook maar weer eens gaan, is inmiddels ook alweer 3 jaar geleden denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tandarts was voor controle, maar dat gek*t met hogedrukreinigers in je mond tegen tandsteen vind ik verschrikkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |