Ik zit hier aan de koffie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem nog een kopje thee en dan moet ik maar eens gaan douchen
Mijn tassen zijn allang ingepakt!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je je koffer al aan het pakken?
kilo's drop etc mee?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn tassen zijn allang ingepakt!![]()
Koffer neem ik niet mee; die weegt 5 kilo en ik ga behoorlijk veel meenemen.
grote cirkelquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
Zoals ik al zei, de cirkel is rond
Het ging zondag over covers, ik stelde voor een covershow te doen, o.a. Symph vond dat een goed plan.
Had 1,5 uur aan materiaal, heb ik maandag aangevuld, onder andere met 'het stuiterballenlied'.
Eergisteren draaide ToT een nummer wat ik (her)kende, omdat iemand het me aangeraden had.
Er toen dieper ingedoken, cd binnengehaald, en via wiki wat info opgedaan.
Kennelijk zat 'de dame van ToT' ook in een bandje met haar broer. Ook die muziek klinkt goed.
Discography binnengehaald. Via YT een vrolijk nummer gevonden, dus het album van dat nummer het eerste opgezet, en....toen was de cirkel rond
Hehehe tof tof!quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
Het ging zondag over covers, ik stelde voor een covershow te doen, o.a. Symph vond dat een goed plan.
Had 1,5 uur aan materiaal, heb ik maandag aangevuld, onder andere met 'het stuiterballenlied'.
Eergisteren draaide ToT een nummer wat ik (her)kende, omdat iemand het me aangeraden had.
Kennelijk zat 'de dame van ToT' ook in een bandje met haar broer. Ook die muziek klinkt goed.
Discography binnengehaald. Via YT een vrolijk nummer gevonden, dus het album van dat nummer het eerste opgezet, en....toen was de cirkel rond
Ik ben er blij meequote:
dat zijn de betere cirkelsquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef D. het volgende:
quote:
Ja fantastisch diequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)uders-doof-zijn.htmlDie zag ik niet aankomen!
Birljantquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)uders-doof-zijn.htmlDie zag ik niet aankomen!
Daarom vulde ik het nu aan, anders snapt niemand hetquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had maar een deel meegekregen, alleen dat ToT Fever Ray draaide en je dat herkende
Ja, als vrouwen gaan gillen ben ik wegquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef ToT het volgende:
Maar misschien ietsjes te veel hoge vrouwen stem voor sommigen?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel HEEL rustig zijn tussen de lakens!
*er niet op in gaatquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel HEEL rustig zijn tussen de lakens!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje ToT, mag dat ff prive gehouden worden?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje ToT, mag dat ff prive gehouden worden?
zat laatste oude topics door te lezen en vond er een waarin jij mij in 2003 feliciteerde met mijn 19e verjaardagquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
zat laatste oude topics door te lezen en vond er een waarin jij mij in 2003 feliciteerde met mijn 19e verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |