quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 22:46 schreef Fopje het volgende:
Ik ga voor 3, omdat niemand dat nog gezegd heeft en heb echt geen flauw idee
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind 1 en 3 heel weinig schelen hoor. Is echt (vrijwel) gelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:05 schreef Guy1243 het volgende:
[ afbeelding ]
3 dus!
Ik ga gelijk de stand bijwerken
3 is duidelijk groter.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
2
[..]
Ik vind 1 en 3 heel weinig schelen hoor. Is echt (vrijwel) gelijk.
Nee, 3 heeft een andere vorm en lijkt daardoor groter. Ik heb het idee dat dat echt perspectie is. Al zal 3 wellicht iets groter zijnquote:
Mee eensquote:
Hm, volgens mij zijn ze wel minstens een maat groter. 1 en 2 hebben ongeveer even grote borsten, maar die van 3 zijn een stuk groter.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, 3 heeft een andere vorm en lijkt daardoor groter. Ik heb het idee dat dat echt perspectie is. Al zal 3 wellicht iets groter zijn
Misschien kunnen mensen die al geantwoord hebben de foto even per DM toegestuurd krijgenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zijn ze wel minstens een maat groter. 1 en 2 hebben ongeveer even grote borsten, maar die van 3 zijn een stuk groter.
Dit gaat nog over de vorige foto he.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien kunnen mensen die al geantwoord hebben de foto even per DM toegestuurd krijgen.
Even terugkijken.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit gaat nog over de vorige foto he.
Goffedomme, ik zie nu pas waar ik een fout heb gemaaktquote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit gaat nog over de vorige foto he.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goffedomme, ik zie nu pas waar ik een fout heb gemaakt.
iets met schaduw?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goffedomme, ik zie nu pas waar ik een fout heb gemaakt.
Tellen neptetten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:48 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk mevrouw nummer 3.
Ik heb gehoord dat jij op Uccie's valt, dus ik ga voor de kleinste. Nummer 6.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe, deze moet te doen zijn.
[ afbeelding ]
Dan kan 17 ook nog.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij op Uccie's valt, dus ik ga voor de kleinste. Nummer 6.
Wat is dit voor tactiekquote:
Jij hebt het meestal goed dus dan volg ik jou maarquote:
Op die manier haal je haar natuurlijk nooit in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Fopje het volgende:
Jij hebt het meestal goed dus dan volg ik jou maar
Ik weet niet eens hoe dat werktquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Even serieus, LB zit toch gewoon te imgopsen ofzo, statistisch gezien is het ondertussen gewoon praktisch onmogelijk dat je het zo vaak goed hebt met de vele instinkers die er tussen zaten
Bravo! Echt een tietenkenner deze vrouw!quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat werkten ik heb niet alles goed.
Vooral bij deze heb ik gewoon gegokt
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Fopje zijn tactiek volgen. Nummer 5 dus.
Wat dacht je van rond 21:00?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
Is ee een tijd gebonden aan de uitslag? 24 uur ofzo?
Dit blijkt goed te werken, doe ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Fopje zijn tactiek volgen. Nummer 5 dus.
5 vind ik ook wel iemand voor siliconen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:15 schreef Verbosity het volgende:
5.
En 4 ziet er uit alsof ze siliconen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien dit topic een succes is, en wij bij GutterFM ook wel eens succes willen, is er vanavond om 22:00 een titi quiz LIVE op de radio. Dus wil je even oefenen, en snel achter elkaar tetten zien. doe dan gezellig mee!
De uitslag van de radioquiz telt niet mee voor de puntentelling in dit topic.
GutterFM is hier te beluisteren: KLIK!
De quiz zal in dit topic worden gehouden: ONZ / [GUTTER-FM] #165 Je moeder is dik vanaf 22:00 dus!!
TussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij beide siliconen zo te zien... Niet eerlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 vind ik ook wel iemand voor siliconen.
oneerlijk dit.
ik gok 5, mede omdat lb het zegt
3 ook, zo te zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef jeraadhetnooit het volgende:
[..]
Volgens mij beide siliconen zo te zien... Niet eerlijk.
Dit jaquote:
2 heeft helemaal geen grenzen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
6 neemt hem dan weer droog in de bips.
quote:
nou enquote:
Deze gewoon zou ik doen, de meesten gewoon een punt erbijquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik zie inderdaad dat deze dames al eens voorbij zijn gekomen, wel een andere pic. Moet ik een nieuwe doen of deze toch doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door smegmanus op 25-04-2015 12:45:03 ]Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Net.quote:
Mag ik m'n punt ook a.u.b. meneerquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:08 schreef HPLC het volgende:
Mag ik dan nog wel een puntje?Ik stond al op 6
Wel, ongeduldige!quote:
Mag ik m'n punt Meneer?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel, ongeduldige!
Next, wie post 'm?
Oh sorry niet gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:27 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb nog wel een nieuwe, maar daar ben ik niet helemaal zeker van wie de grootste heeft.![]()
Als er iemand vooraf zou willen dubbelchecken laat het dan even weten, dan stuur ik een link.
Kan je geen punt meer scoren uiteraard. Anders plaats ik hem en dan mogen jullie achteraf gaan klagen. Ook leuk.
Prima! Ik stuur je zo een link en dan plaats ik die van mij als jij de uitslag van die van jou hebt gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:35 schreef Fokker89 het volgende:
Oh sorry niet gezien.
Ik wil wel checkendan plaats je die om een uur of 16:00? dan wil ik de uitslag doen.
Jup, niet gezien.quote:
In dat geval volg ik je wel; 8quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:44 schreef RingBewoner het volgende:
8
Dit is overigens vrij ernstig, dit komt uit een filmpje wat ik wel eens ergens voorbij heb zien komen.
8 zeker geen aerobics videoquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:44 schreef RingBewoner het volgende:
8
Dit is overigens vrij ernstig, dit komt uit een filmpje wat ik wel eens ergens voorbij heb zien komen.
Nou, ik heb er wel eens een "thumbnail" van gezien, ik heb nooit de verleiding gehad om hem aan te klikken.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2015 16:14:25 ]
6quote:
Die lust geen korstjesquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
En ik heb op nummer 1 gestemd... Man, dat die überhaupt aan deze quiz mee mag doen...
quote:
Beter lezenquote:
quote:
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |