Doe de groetjes aan Oscar!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel teruglezen hoor.
Ok, ik was al bezig met posts verzamelen, maar dan laat ik het hierbij zittenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel teruglezen hoor.
MrExe en Fok-it hebben dit gelukkig gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij op lange vrouwen met grote borsten valt. Nummer 1 dus.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:14 schreef DrNick het volgende:
Ik heb hetzelfde als LB. Als ik nu niet win, eet ik mijn schoeisel op.
Gefeliciteerd met je eerste puntquote:
Oeps!quote:Op woensdag 22 april 2015 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met je eerste punt
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd met je eerste punt
Respect voor jodelahity btw. Volgens mij denkt iedereen: ja die linker is het toch niet, die heeft haar aandacht ergens anders op gericht. En dan toch 1 stemmenquote:
Ja als ik stem wat de rest stemt heb ik toch geen kans om ze nog in te halen, dus dan maar zoquote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Respect voor jodelahity btw. Volgens mij denkt iedereen: ja die linker is het toch niet, die heeft haar aandacht ergens anders op gericht. En dan toch 1 stemmen
Daarom denk ik 3 door de WTF blik van 1quote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Respect voor jodelahity btw. Volgens mij denkt iedereen: ja die linker is het toch niet, die heeft haar aandacht ergens anders op gericht. En dan toch 1 stemmen
quote:
quote:
Ongeveer samen met de jeuk.quote:
Ik vind het al laat... In ieder geval laat genoeg voor de uitslag...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou heb ik als enige een punt gegeven zonder te kijken naar het antwoord wat je gaf.
Dit was al weer mijn gok voor de volgende foto.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Zelfs na het zien van de foto heb je het nog fout.
quote:
Hoe komt t dat jij zo'n tietenexpert bent? Zit je altijd met je vriendinnengroep naar elkaars tetten te staren?quote:
Ik gok goed?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hoe komt t dat jij zo'n tietenexpert bent? Zit je altijd met je vriendinnengroep naar elkaars tetten te staren?
imgops.comquote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hoe komt t dat jij zo'n tietenexpert bent? Zit je altijd met je vriendinnengroep naar elkaars tetten te staren?
Welke is dit?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 22:05 schreef Guy1243 het volgende:
[ afbeelding ]
3 dus!
Ik ga gelijk de stand bijwerken
Hij is kapoet.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nachtbrakers. Morgenochtend het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |