Zeg het niet door tegen Paxliequote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga je lapohunten en faal je finaal met het nieuwe topic
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:44 schreef Nielsch het volgende:
Mag het topic gewoon overnieuw? En dan niet met Paul als TS? Wat een faal.
Je staat in de OPquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:53 schreef MaJo het volgende:
Vrijmarkt en dan eindigen in de Helling voor een leuk feestjeDat wil zeggen als ik herstel van de gruwelijke kiespijn waar ik nu last van heb
![]()
Dat vind ik op koningsdag vaak ook de leukste plekquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:01 schreef Paul het volgende:
Ok hee, ik ga denk ik vooral naar Janskerkhof, vond ik vorig jaar wel leuk. Beetje dansen en bier drinken met wat dj's
Thanksquote:
Werken, door toeslagen en bijzondere compensatie uren in totaal 21 uur uitbetaaldquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:03 schreef Paul het volgende:
En wat gaan jullie doen met Koningsnacht/dag
Bij de Nieuwe Dikke Driesquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik mijn biertjr kan komen halen
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 26 april 2015 11:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ga als een autist binnenzitten denk ik. Koningsdag
Hier ook. Maar ook omdat de kleine pas 4 weken is. En om dan daarmee door de stad te banjeren in die drukte is niet optimaal.quote:Op zondag 26 april 2015 11:34 schreef Norrage het volgende:
Ik ga als een autist binnenzitten denk ik. Koningsdag
Doet me denken aan vorig jaar, dat ik mensen in m'n dorrupie Zeist voor de boxen zag staan van het podium met hun netgemaakte babyquote:Op zondag 26 april 2015 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ook omdat de kleine pas 4 weken is. En om dan daarmee door de stad te banjeren in die drukte is niet optimaal.
Drukte, kansloos, kutweer, drukte, drukte.quote:
Je kan elke dag binnen zitten met je biertje, sjongejonge echt een autistje heequote:Op zondag 26 april 2015 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Drukte, kansloos, kutweer, drukte, drukte.
Lekker met vrienden binnenshuis biertjes drinken en de massa ontwijken
Ik ga direct door naar de Winkel van Sinkel. Benieuwd hoe lang ik het daar vol ga houden. Ben ook geen 35 meer.quote:Op zondag 26 april 2015 19:36 schreef The6thgate het volgende:
Na een uurtje vrijmarkt struinen vind ik het wel weer genoegIk vind de drukte, met het jaar dat ik me ouder voel, irritanter worden. Feestje in Tivolivredenburg vanavond ipv de stad, beviel vorig jaar wel goed.
Oh pas net 30 hierquote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga direct door naar de Winkel van Sinkel. Benieuwd hoe lang ik het daar vol ga houden. Ben ook geen 35 meer.
Super!quote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Q. het volgende:
De Mariaplaats is goed opgeknapt:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Wow ziet er netjes uitquote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Q. het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Tot je het hoekje om loopt. Pleintje Mariaplaats/Zadelstraat is nog een puinhoop en dat duurt nog wel even.quote:
daar zijn ze toch ook aan het opknappen? komt vanzelf goed.quote:Op zondag 26 april 2015 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tot je het hoekje om loopt. Pleintje Mariaplaats/Zadelstraat is nog een puinhoop en dat duurt nog wel even.
Over een maand ziet dat er ook weer prima uit. De Zadelstraat zelf gaat ook heringericht worden las ik. Goede ontwikkeling.quote:Op zondag 26 april 2015 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tot je het hoekje om loopt. Pleintje Mariaplaats/Zadelstraat is nog een puinhoop en dat duurt nog wel even.
Een van die drie bakken gaat dus mooi eenzaam op straat worden achter gelaten... Rot op zeg, ik hoef geen 3 kliko's in m'n tuin. Donder lekker op.quote:De gemeente Utrecht stopt met het ophalen van vuilniszaken en kliko’s met restvuil. De komende drie jaar moeten de zwarte zakken en de kliko’s uit het straatbeeld verdwijnen. Het restafval gaat ondergronds en laagbouwwoningen krijgen kliko’s voor papier, gft en plastic.
Op dit moment wordt het afval in Utrecht verzameld via containers, kliko’s en vuilniszakken. De gemeente wil een volledig andere inzamelmethode gaan introduceren: Het Nieuwe Inzamelen. Doel is om het afval beter te gaan scheiden. Bewoners in Utrecht die een tuin of een achterom hebben en gebruik maken van een kliko krijgen er meer kliko’s bij: 1 voor plastic, 1 voor gft en 1 voor papier en karton. De kliko voor restafval komt dan wel te verdwijnen. Het restafval moet naar een algemene ondergrondse container worden gebracht. In Lunetten liep een proef met deze manier van werken en uit een steekproef zou blijken dat veel bewoners tevreden waren.
Utrechters die gebruik maken van vuilniszakken zullen in de toekomst de zakken ook zelf moeten wegbrengen naar een container. Vuilniszakken en kliko’s voor restafval op de stoep behoren daarmee tot het verleden. Het Nieuwe Inzamelen wordt geleidelijk uitgebreid over de hele stad. Naar verwachting is dit eind 2018 gereed.
Ik vind het juist wel weer beter. Soms vergeet je het buiten te zetten, of ben je net te laat, en dan zit je een paar dagen met zo'n zak in je huis. Gewoon alsnog op straat zetten waardoor het daar drie dagen ligt is ook niet netjes.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:09 schreef Nielsch het volgende:
Godverdomme gemeente Utrecht, dit ga je niet menen... echt WTF
[..]
Een van die drie bakken gaat dus mooi eenzaam op straat worden achter gelaten... Rot op zeg, ik hoef geen 3 kliko's in m'n tuin. Donder lekker op.
http://www.duic.nl/nieuws(...)ngen/#comment-261226
Als je nu nog met zakken werkt is het wel een verbetering ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer beter. Soms vergeet je het buiten te zetten, of ben je net te laat, en dan zit je een paar dagen met zo'n zak in je huis. Gewoon alsnog op straat zetten waardoor het daar drie dagen ligt is ook niet netjes.
Ben hier wel blij mee, maar kan begrijpen dat je dat niet bent al je drie bakken in je tuin kwijt moet.
Welkom in Utrecht.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:44 schreef Nielsch het volgende:
Conclusie: de Gemeente Utrecht loopt weer eens hopeloos achter en komt ook nog eens met inefficiënte "oplossingen"
Kliko's stallen zul je! Boeiend die tuin van je...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:23 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb een "tuin" zonder achterom van 4 vierkante meter. Volgens dit bericht zou ik dus die kliko's moeten krijgen?
Ik ben benieuwd of ik mijn deur nog open kan krijgen dan
WTF, dan is mijn hele tuin kliko. Ja wiedes dat het goed werkt in Lunetten. Maar werkt het ook in Utrecht?!quote:Op woensdag 29 april 2015 16:09 schreef Nielsch het volgende:
Godverdomme gemeente Utrecht, dit ga je niet menen... echt WTF
[..]
Een van die drie bakken gaat dus mooi eenzaam op straat worden achter gelaten... Rot op zeg, ik hoef geen 3 kliko's in m'n tuin. Donder lekker op.
http://www.duic.nl/nieuws(...)ngen/#comment-261226
doet er niet toe! ambtenaren hebben dit bedacht dus je hebt het maar te slikken...quote:Op woensdag 29 april 2015 22:14 schreef speknek het volgende:
[..]
WTF, dan is mijn hele tuin kliko. Ja wiedes dat het goed werkt in Lunetten. Maar werkt het ook in Utrecht?!
Kutzeistquote:Op woensdag 29 april 2015 22:30 schreef Paul het volgende:
Jongens dit idee is weer gesteeldieft uit het mooie dorpje Zeist
http://nos.nl/artikel/203(...)wongen-scheiden.html
Dit. Ik zit zelfs een week met een stinkende afvalzak in huis als ik het een keer vergeet. Stelletje egoïsten hier, wees blij dat je een tuin hèbtquote:Op woensdag 29 april 2015 16:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer beter. Soms vergeet je het buiten te zetten, of ben je net te laat, en dan zit je een paar dagen met zo'n zak in je huis. Gewoon alsnog op straat zetten waardoor het daar drie dagen ligt is ook niet netjes.
Ben hier wel blij mee, maar kan begrijpen dat je dat niet bent al je drie bakken in je tuin kwijt moet.
Ik begrijp ze wel hoor. Als je tuin 4 vierkante meter is, en je moet drie van die dingen kwijt… Tsja. Daar gaat je 'tuin'.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit. Ik zit zelfs een week met een stinkende afvalzak in huis als ik het een keer vergeet. Stelletje egoïsten hier, wees blij dat je een tuin hèbt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahja, je kunt zo'n Curver opbergbox gebruiken eventueel als het gaat ruiken, doe ik ook als het nodig is en dat werkt op zich wel. Vooral in de zomer, vergeet je het op vrijdag buiten te zetten, staat het mooi tot dinsdag in je woning.![]()
Etensresten als vlees en vis e.d. gooi ik na het koken/eten gewoon in zo'n straat prullenbak, dat ga ik niet een paar dagen in m'n huis laten liggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 09:55:00 ]
Omdat dat kind natuurlijk het belangrijkste op aarde is en alles om jou draait. Moet zeggen dat er best veel kinderen waren maar die hielden over het algemeen wel hun kop. Heb me echt doodgeergerd aan dit exemplaar. En vooral aan de vader.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:39 schreef Vanyel het volgende:
Waarom neemt iemand een jong kind mee naar dodenherdenking?
Kinderstemmetjes zijn heel wat anders dan zo'n verwend kind dat keihard mama en auto roept.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:26 schreef pokkerdepok het volgende:
van tevoren stond er ook een student met hard blaffende/ piepende hond. maar die ging gelukkig weg.
aan kinderen kan ik me niet echt ergeren, het heeft zelfs wel wat dat je zoiets afschuwelijks herdenkt met stilte, en dat dan het enige wat je hoort, kinderstemmetjes zijn.
veel irritanter vond ik, die opera zangeres tijdens het wilhelmus, ergens in de hoek bij het acedemie gebouw. flikker toch op, als je niet zachtjes kan meezingen, hou dan gewoon je mond dicht.
Vanaf Balkonia kan ik het meestal goed volgen. Ziet er niet interessant genoeg uit om daarvoor erheen te gaanquote:
Dan stond je dicht bij mij in de buurt.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:05 schreef Q. het volgende:
Leuk, dodenherdenking op het Domplein. Met naast je een vader met jengelend kind wat tijdens de twee minuten stilte er een sport van maakt om zo hard mogelijk MAMA en AUTO te roepen want iedereen kijkt dan zo lekker naar je. En papa doet geen enkele moeite om je stil te laten zijn.
ja okee, misschien stond ik er ver genoeg vandaan om het niet zo erg te vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Kinderstemmetjes zijn heel wat anders dan zo'n verwend kind dat keihard mama en auto roept.
Ik was gewoon sporten, waar we dus twee minuten extra rust kregen tussendoorhet had op een rare manier iets moois daar.
Ik stond op twee meter afstand. Dan is het gruwelijk irritant want je hoort niets anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja okee, misschien stond ik er ver genoeg vandaan om het niet zo erg te vinden.
Het is begonnen, blij dat ik er niet staquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vanaf Balkonia kan ik het meestal goed volgen. Ziet er niet interessant genoeg uit om daarvoor erheen te gaan
ik snap eigenlijk ook niet dat je zulke kleine kinderen meeneemt.. die herinneren het zich echt niet meer later, zo jong. wacht dan gewoon een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stond op twee meter afstand. Dan is het gruwelijk irritant want je hoort niets anders.
Zijn er überhaupt mensen nu?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is begonnen, blij dat ik er niet sta
Gisteren waren we laat en wilden we een hamburger eten voordat we naar dodenherdenking gingen. Uiteindelijk om 2 voor 8 burger gekregen. Herdenking bij Smakers dus.
Geen idee. Ik hoor Eefje de Visser wel. Op twitter alleen een foto van een half uur geleden, ten stond er nog aardig wat volk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen nu?Het gaat nu aardig los
Vorig jaar (of is het alweer 2 jaar geleden?) was er toch zo'n gedoe dat mensen geen paraplu mee naar binnen mochten nemen? Ik mag hopen dat ze daar nu wat losser in zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoor Eefje de Visser wel. Op twitter alleen een foto van een half uur geleden, ten stond er nog aardig wat volk.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:25 schreef speknek het volgende:
Die lombok braaierie wordt ook steeds groter. Hele leidseweg stond vol fietsen en auto's. Nog even en het stroomt over in Oog in Al. Inmiddels overigens ook letterlijk overstroomd.
[ afbeelding ]
Goed te doen, zelfs het gras was droog. Op de heuvel dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Lombok markt was rustiger dit jaar... Benieuwd idd hoe verregend het nu is
En Transwijk? 1 grote modderbende nu zeker?
Nee integendeel... gras was zelfs na de buien gewoon droog en prima om in te zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Je moet er ook maar van houden. Als het niet letterlijk voor mijn deur was, was ik ook niet gegaan. Gelukkig kan mijn vrouw het wel waarderen, dus die had een mooie haul spotgoedkope kinderkleertjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestVergeet het ook elk jaar weer dat het bestaat
Nou zit Lombok sowieso niet in mijn systeem, de keren dat ik er geweest ben zijn echt op 1 hand te tellen
Oh ik vond het juist veel drukker, waren ook een stuk meer straten. Alhoewel ik er vorig jaar niet was, dus misschien was dat toen ook al.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Hij ging zonder z'n kind naar Lombok tijdens Koningsdag denk ik.quote:
Was lekker druk daarquote:
Nondeju, is dat waar? Eyeopener van de eeuw hier.quote:Daarnaast staat de '2030' uit CU2030 niet voor het jaartal dat het stationsgebied klaar is. Maar voor CU2 030. Nee niet bijster slimme naam.
Eén van de reacties onder DUIC artikel.
Ik dacht ook dat het een jaartal was waarin het totale project klaar moest zijn ofzo. Vond het altijd al wel vaag. Achterlijk marketingbureau is dat geweestquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nondeju, is dat waar? Eyeopener van de eeuw hier.
Correct. Gehoord van een medewerker van POS.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zeker omdat alle projecten in 2020 klaar zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een jaartal was waarin het totale project klaar moest zijn ofzo. Vond het altijd al wel vaag. Achterlijk marketingbureau is dat geweest
Hè??? Ik dacht ook echt van 'see you in 2030, want dan is het klaar'! Zeker omdat toen CU2030 werd gepresenteerd er een soort onderschrift was met 'eerste fase klaar in 2012' (of zo, ik weet niet meer precies welk jaartal het was).quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Same shit herequote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:30 schreef quinoahipster het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook dat het allemaal in 2030 pas klaar zou zijn.
Utrecht komt er nog wel, bijna net zo'n mooie stad als Den Helder.quote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Q. het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:in de volksmond wordt CU 2030 gezegd terwijl het idee was CU 20 30. Als in.. En verbouwing/verbetering komt nooit af. We willen altijd verbeteren en vernieuwen. Dat het dan ook CU 2 030 is een grapje wat niet echt overkomt. Het is een extern bureau dat dit allemaal heeft opgezet. De bouw is veel eerder af inderdaad.
Dus niet 2030 of 2 30 maar twintig dertig. Om heel eerlijk te zijn wist ik dat ook nieten dacht ik dat het betekende dat alles af was in 2030
quote:2020-2030
De ontwikkeling van het Stationsgebied is opgedeeld in twee fases. Fase 1 loopt tot medio 2020 en de daaropvolgende fase 2 tot 2030. De volgende gebiedsdelen vallen onder fase 2:
- Jaarbeursgebied
- Westplein-Lombokplein en omgeving
- Catharijnesingel Zuid
- Verbreding water Van Sijpesteijntunnel
- Smakkelaarsveld
De opgaves voor deze delen zijn heel verschillend; ze bevinden zich bij elk van de gebieden ook in een ander stadium.
Daar is geen geld voor en daar gaat dus ook niets van komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:49 schreef Suikertante het volgende:
Oh, wacht even. Fase 2 duurt wel heel toevallig tot 2030.
[..]
Utrecht heeft toch geeoon een stortplaats..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:03 schreef d4v1d het volgende:
We hebben hier de tuin overhoop gehaald en beetje geklust.. Nu hebben we 4 vuilniszakken aarde met tuinafval (wortels van planten, steentjes, onkruid) daartussen. Waar kan je dit achterlaten? Neem aan dat je het niet zomaar ergens in een berm of langs het kanaal mag dumpen
Ja maar we hebben geen auto. Dus hoopte dat er iets was.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utrecht heeft toch geeoon een stortplaats..
http://www.grofvuilstortmilieustraat.nl/utrecht/tractieweg-120
Oh dat is niet handig nee. Geen maat die je even wil helpen hiermee?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen auto. Dus hoopte dat er iets was.
Takkenroute zal het wel niet meenemen
Wij hebben dat toentertijd gedoseerd in de GFT bakken gedumpt (gedoseerd vanwege het gewichtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:03 schreef d4v1d het volgende:
We hebben hier de tuin overhoop gehaald en beetje geklust.. Nu hebben we 4 vuilniszakken aarde met tuinafval (wortels van planten, steentjes, onkruid) daartussen. Waar kan je dit achterlaten? Neem aan dat je het niet zomaar ergens in een berm of langs het kanaal mag dumpen
daar ben ik hier ook mee bezig jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben dat toentertijd gedoseerd in de GFT bakken gedumpt (gedoseerd vanwege het gewichtHalve bak vol was max
)
Die volg ik even niet, dat waren toch allemaal van die babies? Ik dacht wel dat het dan volwassenen zouden zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:33 schreef Markeerstift het volgende:
Ik dacht ook altijd cu2030 en dat die Kids die ze fotografeerden net zo oud waren als het project.. Dat is dan ook niet?
Ik pak meestal de greenwheels of leen een auto. Echt je bent binnen 10 minuten klaar op de tractieweg.quote:
Tja, het is toch die nieuwbouw vlakbij de meernbrug? Daar zit ook een mbo naast, kan een nadeel zijn, verder de dichtstbijzijnde supers zijn niet te gezellig, maar als je het verder rustig houdt, weet ik niet of je er veel last van gaat hebben. Verschilt zo per persoon.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Ik ben IJsselstein zat en heb me in een doldrieste bui opgegeven voor www.hureninhetkompas.nl. Leuk prijsje, helemaal nieuw, nette keukens met alles er op en eraan, ruim. Tegenover het winkelcentrum en vlakbij park. Alleen: Kanaleneiland. Hoe erg is het nou echt tegenwoordig? De verhuurder in kwestie heeft ook nog heel leuke dingen in Parkwijk Noord, en dat vind ik eigenlijk een veel mooiere woonomgeving, maar is toch een stukje prijziger.
Tsja, imo is het enige wat je ermee opschiet dat je dan met de fiets de stad in kan ipv met de bus of tram.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Ik ben IJsselstein zat en heb me in een doldrieste bui opgegeven voor www.hureninhetkompas.nl. Leuk prijsje, helemaal nieuw, nette keukens met alles er op en eraan, ruim. Tegenover het winkelcentrum en vlakbij park. Alleen: Kanaleneiland. Hoe erg is het nou echt tegenwoordig? De verhuurder in kwestie heeft ook nog heel leuke dingen in Parkwijk Noord, en dat vind ik eigenlijk een veel mooiere woonomgeving, maar is toch een stukje prijziger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen appartementen aan de Melissekade zou ik daar overwegen. In de straten er tussenin wil je niet wonen. Ken ook iemand die in kanaleneiland in die nieuwbouw woont daar, maar wat ik zo begrijp is dat het wel nieuwbouw is, maar toch kanaleneiland blijft.quote:
Je kan beter op kamernet kijken, of anders gewoon hier, waar alle kamernet posts ook worden geplaatst, kan je gratis reageren: https://www.facebook.com/groups/234214686628695/quote:Op zondag 10 mei 2015 23:07 schreef Doetgraag22 het volgende:
Hoi!
Omdat ik eigenlijk alles wil aangrijpen om mijn uiteindelijke doel te kunnen bereiken, wend ik mij tot jullie Utrechtse FOKers!
Wie o wie kent er een kamer aanbieder in zijn/haar (in)directe kring of wie heeft dit bijvoorbeeld ter ore gekregen door mond op mond reclame? Of heb je zelf een kamer te huur?
Ik ben een 22 jarige aankomende student aan de Universiteit Utrecht, uit Utrecht zelf afkomstig, die per direct met spoed op zoek is naar een kamer in Utrecht! Ik grijp nogmaals alles aan om aan een kamer te komen!
Max. prijs: 400 euro
Min. oppervlakte: 10 m2
Verder heb ik geen hoge eisen of iets dergelijks!!
Wellicht dat mensen hier mij verder zouden kunnen helpen? Ik zal je eeuwig tot op het bot dankbaar zijn..
Ik hoop graag wat te horen!
Groetjes,
http://www.duic.nl/nieuws(...)-voor-kampioenschap/quote:Kampong Heren 1 naar finale
Kampong heeft de finale van de Play-offs bereikt. De derde en beslissende wedstrijd tegen Bloemendaal werd met 3-1 gewonnen. Kampong bereikt voor het eerst sinds de invoering van de play-offs de finale om de landstitel.
Kampong was vrijwel de hele wedstrijd de betere ploeg. Philip Meulenbroek zorgde dat het overwicht ook zichtbaar werd op het scorebord in de 30e minuut passeerde hij de uitstekend spelende Bloemendaal keeper Jaap Stockmann.
Na rust bleef het team de controle houden. Dit in tegenstelling tot de eerdere twee duels van de best of three. Er leek geen vuiltje aan de lucht voor Kampong. En mochten de gasten over de 23-meterlijn komen was daar Sander de Wijn die heel veel goed werk verrichte. Toch lukte het Simon Gougnard tien minuten voor tijd de gelijkmaker te maken.
Kampong boog het hoofd niet. Drie minuten laten was het weer Meulenbroek die de club op voorsprong zette. Aangemoedigd door een ontketend publiek legde Loïck Luypaert aan vanuit een strafcorner. De bal schoot via lijnstopper Boon de lucht in, en krulde prachtig over de doellijn. Door deze 3-1 was de finale zeker. Voor het vierde jaar op rij speelt Kampong play-offs. Voor het eerst staan de Utrechters nu in de finale.
Kampong speelt in de finale tegen Oranje Zwart. Donderdag 14 mei (Hemelvaartsdag) is de eerste wedstrijd in Eindhoven. Zaterdag 16 mei is de tweede wedstrijd op Kampong. De eventuele derde wedstrijd wordt gespeeld op Kampong, omdat deze ploeg hoger eindigde op de ranglijst.
Allang, en het is heerlijk wonenquote:Op maandag 11 mei 2015 09:27 schreef The6thgate het volgende:
Evt. heb je nog de nieuwe wijk Hoge Weide, daar is volgens mij ook nog een huur-blok gebouwd, maar kan best zijn dat die al vol zit.
Volgens mij is er nog een nieuw blok welke nog opgeleverd moet worden, helemaal vooraan. Neem aan dat jij dan aan de Parkwijk kant zit?quote:
Oh das een nieuwe ja... wist niet dat dat ook huur was. Zijn nog een hoop woningen vrij daarquote:Op maandag 11 mei 2015 09:59 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog een nieuw blok welke nog opgeleverd moet worden, helemaal vooraan. Neem aan dat jij dan aan de Parkwijk kant zit?
*edit: Hof van Holland heet dat project. Maar zie dat de huurprijzen niet onder de 960,- liggen
Mooi dat het goed bevalt. Over 2 maanden verruilen wij Ondiep voor Hoge Weide. Ben heel benieuwd.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das een nieuwe ja... wist niet dat dat ook huur was. Zijn nog een hoop woningen vrij daar
Ik zit meer richting parkwijk ja, het blok rond Kattenkruidweg en Kamilleweg
Daar fietste ik laatst nog langs, zag er heerlijk uit idd! (Het was ook heel zonnig, dat zal vast geholpen hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das een nieuwe ja... wist niet dat dat ook huur was. Zijn nog een hoop woningen vrij daar
Ik zit meer richting parkwijk ja, het blok rond Kattenkruidweg en Kamilleweg
En gratis puin en grond wegbrengen ook nog es.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utrecht heeft toch geeoon een stortplaats..
http://www.grofvuilstortmilieustraat.nl/utrecht/tractieweg-120
freeloader...quote:Op maandag 11 mei 2015 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
En gratis puin en grond wegbrengen ook nog es.
Toen wij in 2010 naar Vreeswijk verhuisden hebben we nog (met een oude geadresseerde brief van ons adres in Utrecht) de klusrommel naar de Utrechtse stort gebracht. Want in Nieuwegein moest je daar 35¤ voor een kuub voor betalen![]()
Ja hoi doei, dan wil ik wel een zaterdag heen en weer rijden met 5 volle aanhangers.
Oh leuk! Welk project?quote:Op maandag 11 mei 2015 10:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Mooi dat het goed bevalt. Over 2 maanden verruilen wij Ondiep voor Hoge Weide. Ben heel benieuwd.
Bedenk me net dat ik alweer 9 jaar in Utrecht woonVoor m'n gevoel begon ik gisteren nog aan m'n studie.
haha dat maakt het altijd leuker jaquote:Op maandag 11 mei 2015 10:17 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Daar fietste ik laatst nog langs, zag er heerlijk uit idd! (Het was ook heel zonnig, dat zal vast geholpen hebben)
Utrecht is te duur. Zeker voor starters.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:24 schreef zatoichi het volgende:
al die Leidsche Rijn wijken... Wil niemand dan gewoon in Utrecht blijven wonen?
Zelf ben ik vooral op zoek in mijn eigen wijk; maar daar heerst momenteel een huizengekte; 30k boven de vraagprijs is eerder regel dan uitzondering...
Ik heb wel een tuin voor je als mijn huis in de verkoop gaat!quote:Op maandag 11 mei 2015 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Utrecht is te duur. Zeker voor starters.
Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook Utrecht verlaten.
Wil graag iets met tuin erbij voor de kleine en dan kom ik in Utrecht niet met m'n budget uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het even kon wel, maar voor hetzelfde huis met tuin hadden we dan >3ton moeten nerleggen en dat is er gewoon niet. Dan maar de de A2 over aangezien ik dan alsnog met ruim 15min fietsen op de neude sta.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:24 schreef zatoichi het volgende:
al die Leidsche Rijn wijken... Wil niemand dan gewoon in Utrecht blijven wonen?
Ja eerst zag je allemaal babies en een paar jaar later kleuters.. dus ik dacht dat ze die kinderen om de zoveel tijd op de foto zetten zodat je uiteindelijk dertigers hadden die net zo oud waren als het project en elk jaar werden gevolgd. Maar goed, die marketingtruc zal ik dan wel zelf hebben bedachtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die volg ik even niet, dat waren toch allemaal van die babies? Ik dacht wel dat het dan volwassenen zouden zijn
Tja mijn ervaring, althans met vrienden die met diezelfde reden de grote oversteek hebben gemaakt, is dat je dat in praktijk niet meer doet. Qua financiën is het inderdaad lastig; ik heb altijd mezelf voorgehouden dat ik rondom het centrum wil blijven wonen en dat is tegenwoordig best prijzig.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Als het even kon wel, maar voor hetzelfde huis met tuin hadden we dan een ton meer moeten neerleggen. Dan maar de de A2 over aangezien ik dan alsnog met ruim 15min fietsen op de neude sta.
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin voor je als mijn huis in de verkoop gaat!Dat is geen tuin, dat is net genoeg ruimte om je klikos neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Niet met de nieuwe regels van de gemeente binnenkortquote:Op maandag 11 mei 2015 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is geen tuin, dat is net genoeg ruimte om je klikos neer te zetten.
Je mag ze gewoon weigeren hoor. Het idee is goed: alles wat gescheiden kan worden makkelijk maken, en voor je restafval moeite doen. Blijkbaar gaan mensen dan scheiden om zo weinig mogelijk moeite te hoeven doenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet met de nieuwe regels van de gemeente binnenkort
De volgende stap is natuurlijk het systeem van Nijmegen en Maastricht, waar je je restafval alleen in speciale zakken mag aanbieden en die zakken kosten natuurlijk geld.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:04 schreef caspervc het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon weigeren hoor. Het idee is goed: alles wat gescheiden kan worden makkelijk maken, en voor je restafval moeite doen. Blijkbaar gaan mensen dan scheiden om zo weinig mogelijk moeite te hoeven doen
Ik kan me die denkwijze wel voorstellenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja eerst zag je allemaal babies en een paar jaar later kleuters.. dus ik dacht dat ze die kinderen om de zoveel tijd op de foto zetten zodat je uiteindelijk dertigers hadden die net zo oud waren als het project en elk jaar werden gevolgd. Maar goed, die marketingtruc zal ik dan wel zelf hebben bedacht
Dat zie ik hier in de oude straten van Hoograven ook al. Huizen staan kort te koop, en al weer voor flinke prijzen. Vooral de Julianaweg spant de kroon. ¤360.000 voor 100m2 huis op 100m2 grond is best prijzig, en dan gewoon ten zuiden van t Goylaan.... Ben ook blij dat ik in de stad heb gekocht oud-Hoograven noord, en niet ergens in LR of Lunetten. Alles is zo heerlijk dicht in de buurt.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:22 schreef Nielsch het volgende:
De huizengekte merk ik om ons heen in de wijk ook wel. Huizenprijzen stijgen bizar en alles wat op de markt komt staat hooguit 2 a 3 weken te koop.
Jup, in Apeldoorn heb je dat ook. Betaal je per gewicht van je grijs container. Lekker je zooi in de container vd buren dumpenquote:Op maandag 11 mei 2015 12:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De volgende stap is natuurlijk het systeem van Nijmegen en Maastricht, waar je je restafval alleen in speciale zakken mag aanbieden en die zakken kosten natuurlijk geld.
Dan wonen we vlak bij elkaar. Hier ook Oud Hoograven (Noord), vlakbij het Smaragdplein. Hier in de straat en omliggende straten inderdaad 350K en het is ook zo weg allemaal...quote:Op maandag 11 mei 2015 12:35 schreef caspervc het volgende:
[..]
Dat zie ik hier in de oude straten van Hoograven ook al. Huizen staan kort te koop, en al weer voor flinke prijzen. Vooral de Julianaweg spant de kroon. ¤360.000 voor 100m2 huis op 100m2 grond is best prijzig, en dan gewoon ten zuiden van t Goylaan.... Ben ook blij dat ik in de stad heb gekocht oud-Hoograven noord, en niet ergens in LR of Lunetten. Alles is zo heerlijk dicht in de buurt.
Ja, of zoals familie van ons in Maastricht het doet; dumpen in van die openbare vuilnisbakken op straat, zoals bij tankstation.quote:Jup, in Apeldoorn heb je dat ook. Betaal je per gewicht van je grijs container. Lekker je zooi in de container vd buren dumpen
Yes, vond het wel ok. Lunch dan. Niet bijzonder.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Iemand wel eens bij Buurten in de Fabriek gegeten? Ik ga het vanavond checkenIk wilde BLIJ een tweede kans geven na een slechte ervaring een paar jaar geleden maar die zijn dicht vanavond
We zijn er een keer zo ontzettend geschoffeerd dat ik er eigenlijk niet meer heen wilde maar wil ze nog een nieuwe kans geven. Ze zitten ook op steenworp afstand en verder zit er niet heel veel bijzonders in de buurt (Parc de Nord is helaas weg en ZinInn/The Peppermill zijn we onlangs nog geweest).quote:Op maandag 11 mei 2015 15:01 schreef Suikertante het volgende:
Gek, ik lees zulke wisselende dingen over BLIJ, maar zelf heb ik er alleen nog lekker en leuk gegeten.
Dit gaat inderdaad om huizen rond de 2 ton, al weet ik dat een vriendin iets zoekt in Lunetten rond de 3 ton en die gaan blijkbaar ook als warme broodjes.quote:Die huizenprijzen he, dat is wel in een bepaald segment tussen de 1,5 en 2 ton heb ik de indruk. Wat ook is wat je ongeveer kunt lenen met een modaal inkomen geloof ik?
Ik woon op een A-locatie in een duurder appartement en we hebben sinds een maand of twee wel meer kijkers, maar (nog) geen kopers. Maar wij gaan straks wel met alle andere dertigers en veertigers meevissen in de 1,5 ton vijver. Ben heel benieuwd of we daar tegen die tijd nog wel iets voor kunnen kopen.
Ik heb juist het idee dat de huizen van tussen de 300k en 400k (gezinswoningen met 4+ kamers van 100m2 of meer) enorm in de lift zitten. Volgens mij makelaar komt dat doordat starters langer zijn blijven zitten en de echte starterswoningen nu overslaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:01 schreef Suikertante het volgende:
Die huizenprijzen he, dat is wel in een bepaald segment tussen de 1,5 en 2 ton heb ik de indruk. Wat ook is wat je ongeveer kunt lenen met een modaal inkomen geloof ik?
Ik woon op een A-locatie in een duurder appartement en we hebben sinds een maand of twee wel meer kijkers, maar (nog) geen kopers. Maar wij gaan straks wel met alle andere dertigers en veertigers meevissen in de 1,5 ton vijver. Ben heel benieuwd of we daar tegen die tijd nog wel iets voor kunnen kopen.
Dat is precies wat ik lees op Iens, prima maar niet bijzonderquote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yes, vond het wel ok. Lunch dan. Niet bijzonder.
quote:Inzenders van de nieuwe namen is gevraagd om hun inzending te motiveren, hieronder een greep uit de motiviaties:
Bellebrug
- Belle van Zuylen is een inspirerende Utrechtse uit het verleden die al eens werd uitgeroepen tot de grootste Utrechter aller tijden.
- Ik vind Bellebrug speelser en pakkender dan Belle van Zuylenbrug, vandaar dat ik alleen Belles voornaam wil gebruiken voor de brug.
Bomenbrug
- Allitereert en is daardoor makkelijk te onthouden.
- Op deze brug staan op regelmatige afstanden bomen. Dat is niet alledaags. In de volksmond zal deze naam vast snel 'wortel schieten'.
Mantel
- Omarmt het spoor.
- En is een verwijzing naar het Stadswapen en onze beschermheilige St. Maarten
Moreelsebrug
- Naar burgemeester Moreelse die in de zeventiende eeuw het westelijk gebied rond het Moreelsepark wilde opnemen in een grootschalig uitbreidingsplan. Dat plan is uiteindelijk niet gerealiseerd. De nieuwe brug echter brengt westelijk Utrecht en de Binnenstad weer dichterbij elkaar.
- Het is een verlengstuk vanaf het Moreelsepark (wat elke Utrechter weet te vinden) naar de overzijde van het spoor
Oversteek
- Prachtige manier om over te steken van de stad naar de wijk en terug!
- Simpel maar doeltreffend. Het spoor vormt een ijzeren rivier die Utrecht scheidt in twee delen. De brug vormt de oversteek over deze ijzeren rivier.
Passerelle
- Een passerelle is in het Frans een voetgangersbrug of loopplank. Het klinkt chique en ligt lekker in de mond.
Snelbinder
- Een snelle fietsverbinding tussen centrum en west. Een geinige hint naar de snelbinder van de fiets.
- In het kader van het fietsgebeuren in Utrecht: het wordt ook een fietsbrug. De brug zal twee wijken verbinden en fietsers en voetgangers zullen een stuk sneller vanuit de stad in Dichterswijk zijn en weer terug: een snelle verbinding dus.
Trajectumbrug
- Trajectum is de oude naam voor Utrecht en Latijn voor een plek waar men kan oversteken. Hoeveel mooier kunnen locatie en functie samen komen in één naam en object? Daarnaast doet trajectum ook denken aan spoortraject of tracé, en zo is er ook de link met het station makkelijk te leggen.
- Verwijzing naar het gebied zoals het vroeger heeft geheten. Moet immers als brug ook een verbinding hebben tussen oude centrum en nieuwe Utrecht.
Ultrajectum
- Betekent oversteekplaats - verwijst naar oude naam Utrecht.
Zuid
zwaai
- Contrast met de Noordertunnel, zwaait over de sporen en perfecte plek om treinen richting zuiden uit te zwaaien.
Dat idee heb ik ook als ik zo zie... starters rond 1,5 ton is altijd al krap geweest in Utrecht. Maar iets leuks jaren '30 achtigs met een tuin en 4 kamers ben je nu echt zo kwijt voor achterlijke bedragen...quote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de huizen van tussen de 300k en 400k (gezinswoningen met 4+ kamers van 100m2 of meer) enorm in de lift zitten. Volgens mij makelaar komt dat doordat starters langer zijn blijven zitten en de echte starterswoningen nu overslaan.
Niemand die de MocRo brug heeft voorgesteld? Van MOreelsepark naar CROeselaan? ;-)quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef Suikertante het volgende:
Oja, je kunt hier stemmen op de Rabobrugnaam.
[..]
Ja, het terras is erg fijn!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik lees op Iens, prima maar niet bijzonderAch, ik ga het zien vanavond. Wel lekker om even buiten te kunnen zitten na een lange werkdag
Zal je net zien, ik zit uiteraard in een starterswoning, maar dan wel een veel te mooie dure. Ik klaag ook niet hoor, maar tis wel creatief wonen met gezinsuitbreidingquote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de huizen van tussen de 300k en 400k (gezinswoningen met 4+ kamers van 100m2 of meer) enorm in de lift zitten. Volgens mij makelaar komt dat doordat starters langer zijn blijven zitten en de echte starterswoningen nu overslaan.
Yep, vanaf 2,5 ton gaat echt als een idioot weer. Die huizen aan de Lessinglaan bv, je woont aan een constante file/snelweg en je moet je huis nog volledig moderniseren, maar t is binnen een paar dagen weg voor de vraagprijs (en ruim hoger dan 350k). Maar goed, ik vind Oog in Al sowieso overratedquote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook als ik zo zie... starters rond 1,5 ton is altijd al krap geweest in Utrecht. Maar iets leuks jaren '30 achtigs met een tuin en 4 kamers ben je nu echt zo kwijt voor achterlijke bedragen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef caspervc het volgende:
[..]
Niemand die de MocRo brug heeft voorgesteld? Van MOreelsepark naar CROeselaan? ;-)
Of zal die niet door de selectie zijn gekomen ...
Dat is het belangrijkste nuquote:
Hoezo moeten jullie terug naar 150k dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zal je net zien, ik zit uiteraard in een starterswoning, maar dan wel een veel te mooie dure. Ik klaag ook niet hoor, maar tis wel creatief wonen met gezinsuitbreiding
Ik stem hiervoor!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:15 schreef caspervc het volgende:
[..]
Niemand die de MocRo brug heeft voorgesteld? Van MOreelsepark naar CROeselaan? ;-)
Of zal die niet door de selectie zijn gekomen ...
Gelukje bij de bank de vorige keer en ik verwacht een restschuld.quote:
Ah okquote:Op maandag 11 mei 2015 15:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Gelukje bij de bank de vorige keer en ik verwacht een restschuld.
Weet iemand waarom er net zeven politie-auto's bij 't Kruidvat op de hoek van de Merelstraat stonden?
Voor mij ookquote:
En nu? Ik ben maar wat blij met de Arabische groentenzaken en slagerijen op de Kanaalstraat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef larry_flynt het volgende:
Hier (Overvecht) rijdt gewoon de groenteman in het Arabisch rond...
Nou dat ik het een beetje raar vindt dat je in Nederland in het Arabisch met je groentekar gaat rondschreeuwen...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En nu? Ik ben maar wat blij met de Arabische groentenzaken en slagerijen op de Kanaalstraat.
Opzich niet heel raar in zo'n buurt als Overvecht.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nou dat ik het een beetje raar vindt dat je in Nederland in het Arabisch met je groentekar gaat rondschreeuwen...
Willem arntszkade hier, zwaai zwaai.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij ookDus we wonen sowieso bij elkaar "in de buurt". Zelfs als je de andere kant op woont, ik woonde hiervoor op de Willem van Noortstraat
(nu dus bij Noorderpark)
Hehe dat is echt heel dichtbij waar ik woondequote:
Ik niet meer maar wel in de buurt dusquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Vanyel het volgende:
We wonen met t halve topic in (of rond) votulast lijkt wel.
Ik ben met Valentijn bij BLIJ geweest en toen was het erg leuk en lekker. Laatst spontaan ook weer bij BLIJ gaan eten, maar de tweede keer beviel toch minder. Of het nu is dat de nieuwigheid van dat sam-sam eraf is, of dat het gewoon echt slechter is, ik weet het niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Iemand wel eens bij Buurten in de Fabriek gegeten? Ik ga het vanavond checkenIk wilde BLIJ een tweede kans geven na een slechte ervaring een paar jaar geleden maar die zijn dicht vanavond
Is toch juist best goedkoop?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben met Valentijn bij BLIJ geweest en toen was het erg leuk en lekker. Laatst spontaan ook weer bij BLIJ gaan eten, maar de tweede keer beviel toch minder. Of het nu is dat de nieuwigheid van dat sam-sam eraf is, of dat het gewoon echt slechter is, ik weet het niet.
Er was eigenlijk niets op het eten aan te merken, maar het was ook weer niet speciaal. Ik verwacht wel iets meer voor die prijs.
Oost hierquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest opzoeken waar dat wasquote:Op maandag 11 mei 2015 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Is de trip, bij rotsoord dan niet veel leuker voor je? http://www.boele.nl/projecten/de-trip-utrechtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Veel betere en leukere plek!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is de trip, bij rotsoord dan niet veel leuker voor je? http://www.boele.nl/projecten/de-trip-utrecht
Dankje, ik fietste er vandaag weer langs op mijn dagelijkse woon-werkroute en realiseerde me dat daar ook woningen komen. Worden wel echter pas over een jaar opgeleverd en ik vind het behoorlijk aan de kleine kant met samenwonen in de toekomstplannen. De locatie weegt er echter flink tegen op.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is de trip, bij rotsoord dan niet veel leuker voor je? http://www.boele.nl/projecten/de-trip-utrecht
Ik vond vooral het personeel erg onbeschoft een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben met Valentijn bij BLIJ geweest en toen was het erg leuk en lekker. Laatst spontaan ook weer bij BLIJ gaan eten, maar de tweede keer beviel toch minder. Of het nu is dat de nieuwigheid van dat sam-sam eraf is, of dat het gewoon echt slechter is, ik weet het niet.
Er was eigenlijk niets op het eten aan te merken, maar het was ook weer niet speciaal. Ik verwacht wel iets meer voor die prijs.
Volgens mij kennen alleen de mensen die er wonen de naamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken waar dat wasMaar ik woon daar niet, haha.
Ik weet je te vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:30 schreef Suikertante het volgende:
Hee tof, gefeliciteerd! En als je 't weer kwijt wilt PM je maar he
Nee, ik heb me al ingeschreven dus als het goed is hoor ik het vanzelf!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet je te vindenWil je sowieso dat ik je op de hoogte houd van de huizen in onze straat?
Falafel City bij het Janskerkhofquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, ik heb me al ingeschreven dus als het goed is hoor ik het vanzelf!
Wat is de lekkerste falafel in het centrum? Ik mis Maoz.
Ik vind persoonlijk alle falafel kut in Utrecht. Er gaat niks boven Maoz idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, ik heb me al ingeschreven dus als het goed is hoor ik het vanzelf!
Wat is de lekkerste falafel in het centrum? Ik mis Maoz.
Het is niet duur nee, maar je zou toch wel verwachten dat de kwaliteit wat beter is dan bij een Van der Vlak of zo.quote:
Janskerkhof is inderdaad geen mooie naam.quote:
Ik ken iemand die best fanatiek kickboxt, maar ik ben het niet zelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Janskerkhof is inderdaad geen mooie naam.
Long shot trouwens, zijn hier mensen die hier toevallig mma/bjj beoefenen in Utrecht?
Niet meer maar ik heb BJJ gedaan bij Matthieu Peters:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Long shot trouwens, zijn hier mensen die hier toevallig mma/bjj beoefenen in Utrecht?
BJJ lijkt me interessant en uitdagend maar momenteel kickboks ik nog 2 keer per week dus ik wil meer dan alleen de groundgame. Het complete pakket zeg maar. Site van JJF komt best professioneel over en ze verzorgen mma lessen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet meer maar ik heb BJJ gedaan bij Matthieu Peters:
http://www.jiujitsufactory.nl/locaties/utrecht.php
en MMA bij Marc Duncan:
http://www.duncanstrainingcenter.nl/
twee hele goede scholen. Tegenwoordig doe ik Krav Maga.
Als je niet voor alleen grondvechten wil gaan dan zou ik uiteraard voor Duncan kiezen, daar krijg je het complete pakket.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
BJJ lijkt me interessant en uitdagend maar momenteel kickboks ik nog 2 keer per week dus ik wil meer dan alleen de groundgame. Het complete pakket zeg maar. Site van JJF komt best professioneel over en ze verzorgen mma lessen.
Welke van de 2 scholen zou jij aanraden?
Ja dat is Reflex BMC, niet de enige maar wel de beste Krav Maga school, ik train daar ook. Heel erg geschikt voor vrouwen ook, ze doen daar ook speciale self defence dingetjes voor vrouwen enzo. Ik zou gewoon een keer een mailtje sturen en een proefles proberenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:13 schreef MaJo het volgende:
Oeh Krav Maga wil ik ook al jaren doen! Waar doe je dat Miauw_Zedong? Ik ken alleen die aan de Amsterdamse Straatweg of is dat ook de enige?
Thanks man! Ik ga eens informeren en n proefles draaien bij Duncan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je niet voor alleen grondvechten wil gaan dan zou ik uiteraard voor Duncan kiezen, daar krijg je het complete pakket.
Voor zover ik weet geven ze bij JJF alleen BJJ les, misschien dat dat nu anders is maar toen was dat nog niet het geval. Ze doen daar iig niks aan striking oid.
JJF is ook alleen met Gi, die shit moet je dan ook eerst allemaal aan gaan schaffen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Achterlijk. Kut tour.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:04 schreef d4v1d het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)ijdens-grand-depart/
Sport belangrijker dan zorg, tuurlijk.
Tof, ik ga ze eens aanschrijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja dat is Reflex BMC, niet de enige maar wel de beste Krav Maga school, ik train daar ook. Heel erg geschikt voor vrouwen ook, ze doen daar ook speciale self defence dingetjes voor vrouwen enzo. Ik zou gewoon een keer een mailtje sturen en een proefles proberen
Lekker doodziek in de bus naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:04 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben benieuwd hoe bereikbaar mijn huis zal zijn tijdens de tour... weet wel dat ik ga flippen als ze me er niet door latenquote:
Uhm zo bijzonder is dit niet hoor; daar wordt gewoon omheen gepland en is feitelijk niet anders dan een verbouwing, hemelvaart of een zondag. Dit is meer sensatie zoeken dan daadwerkelijk nieuws.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:04 schreef d4v1d het volgende:
Dees??quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:18 schreef speknek het volgende:
Grote fik ten zuiden van Utreg, weet iemand wat?
quote:P 1 BEDRIJFSBRAND Galecopperlaan NWG Eenh: OVD879 NWG862 NWG863 RV915
In 2010 woonde ik in Parkwijk, was toen primaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:58 schreef Andromache het volgende:
Ik hoor altijd wilde verhalen over de Kostenkoper, dat alle vrouwen er dronken zijn en allemaal seks willen. ONGELOOFLIJK WAT EEN PARARIJSJE moet het daar zijnquote:
En om die reden word je dus als vrouw door alle mannen betast daarquote:Op zondag 17 mei 2015 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor altijd wilde verhalen over de Kostenkoper, dat alle vrouwen er dronken zijn en allemaal seks willen. ONGELOOFLIJK WAT EEN PARARIJSJE moet het daar zijn
Grappig dat je dat zegt... Mijn vriendin is daar ooit geswaffeld tegen haar beenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
En om die reden word je dus als vrouw door alle mannen betast daarNo way dat ik daar ooit nog heen ga
Kapsones...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
En om die reden word je dus als vrouw door alle mannen betast daarNo way dat ik daar ooit nog heen ga
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt... Mijn vriendin is daar ooit geswaffeld tegen haar been
Dat verbaasd me nou niksquote:Op zondag 17 mei 2015 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt... Mijn vriendin is daar ooit geswaffeld tegen haar been
Je wist toch wel dat ik een lekker wijf ben?quote:
Nou niet doen alsof ze dat niet lekker vond...quote:Op zondag 17 mei 2015 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beweer ik dat ergens??quote:Op zondag 17 mei 2015 18:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof ze dat niet lekker vond...
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jup, moest er vorige week zijn voor een BBQ in Zuilen, maar dat stuk was echt raar.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:39 schreef zatoichi het volgende:
Wat een rotzooi is het stationsgebied/amsterdamsestraatweg momenteel zeg; met een fiets kom je er nauwelijks meer langs...
Alles went, wat alleen vervelend is dat het het ongeveer 1x in de week wijzigt en je weer kunt uitzoeken hoe je nu weer naar huis/station moet komenquote:Op maandag 18 mei 2015 09:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, moest er vorige week zijn voor een BBQ in Zuilen, maar dat stuk was echt raar.
Naar Zuilen is huilen.
Het probleem is inderdaad het constante wijzigen van de situatie. Bijzonder irritant. Gelukkig is de ASW vanuit het centrum nu weer in een redelijk rechte lijn te benaderenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Alles went, wat alleen vervelend is dat het het ongeveer 1x in de week wijzigt en je weer kunt uitzoeken hoe je nu weer naar huis/station moet komen
Bron: RTV Utrechtquote:Hekken tegen springers Domtoren
Op de Dom in Utrecht komen waarschijnlijk toch hekken of netten om te voorkomen dat mensen zelfmoord plegen door van de toren te springen.
Eerder liet de gemeente weten de aanblik van de toren niet te willen verpesten door hoge hekken te plaatsen. De afgelopen vijf jaar zijn vier mensen van de toren gesprongen. Vorig jaar november sprong een vrouw van de Dom en schampte een passant.
Wethouder Geldof heeft nu opdracht gegeven om uit te zoeken hoe dit kan worden voorkomen. Na de zomer wordt bekend voor welke oplossing de gemeente kiest.
Vorig weekend geweest in Rotterdam. Pulled pork was god, broodje bal mwa, scheermessen ok maar duur en niet zo bijzonder, churros lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:53 schreef Gripper het volgende:
Dit weekend foodtruck festival in het Griftpark (beetje parade achtig, maar dan zijn de verhoudingen cultuur en vreten precies andersom, hier is de cultuur bijzaak en gaat het om de hapjes)
http://www.festival-trek.nl/
Wie gaat erheen?
Ik ben sowieso elke weekend wel in het Griftpark te vinden, dus hier zal ik ook zijn; ik zag echter op facebook dat er meer dan 15.000 mensen komen en dan heb ik bij dit soort festivals snel de neiging om het dan maar te vermijden...quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:53 schreef Gripper het volgende:
Dit weekend foodtruck festival in het Griftpark (beetje parade achtig, maar dan zijn de verhoudingen cultuur en vreten precies andersom, hier is de cultuur bijzaak en gaat het om de hapjes)
http://www.festival-trek.nl/
Wie gaat erheen?
Superleuke dingen dit weekend ja. Ook Utrecht Jazz-festival op Janskerkhof. En moet allemaal missenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:10 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan dit weekend naar het Klein New Orleans festival in de Breedstraat, ben benieuwd!
Watwat? Klinkt interessant!quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:10 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan dit weekend naar het Klein New Orleans festival in de Breedstraat, ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |