Zeker omdat alle projecten in 2020 klaar zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een jaartal was waarin het totale project klaar moest zijn ofzo. Vond het altijd al wel vaag. Achterlijk marketingbureau is dat geweest
Hè??? Ik dacht ook echt van 'see you in 2030, want dan is het klaar'! Zeker omdat toen CU2030 werd gepresenteerd er een soort onderschrift was met 'eerste fase klaar in 2012' (of zo, ik weet niet meer precies welk jaartal het was).quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nondeju, is dat waar? Eyeopener van de eeuw hier.
Watquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Same shit herequote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:30 schreef quinoahipster het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook dat het allemaal in 2030 pas klaar zou zijn.
Utrecht komt er nog wel, bijna net zo'n mooie stad als Den Helder.quote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Q. het volgende:
De Mariaplaats is goed opgeknapt:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:in de volksmond wordt CU 2030 gezegd terwijl het idee was CU 20 30. Als in.. En verbouwing/verbetering komt nooit af. We willen altijd verbeteren en vernieuwen. Dat het dan ook CU 2 030 is een grapje wat niet echt overkomt. Het is een extern bureau dat dit allemaal heeft opgezet. De bouw is veel eerder af inderdaad.
Dus niet 2030 of 2 30 maar twintig dertig. Om heel eerlijk te zijn wist ik dat ook nieten dacht ik dat het betekende dat alles af was in 2030
quote:2020-2030
De ontwikkeling van het Stationsgebied is opgedeeld in twee fases. Fase 1 loopt tot medio 2020 en de daaropvolgende fase 2 tot 2030. De volgende gebiedsdelen vallen onder fase 2:
- Jaarbeursgebied
- Westplein-Lombokplein en omgeving
- Catharijnesingel Zuid
- Verbreding water Van Sijpesteijntunnel
- Smakkelaarsveld
De opgaves voor deze delen zijn heel verschillend; ze bevinden zich bij elk van de gebieden ook in een ander stadium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |