Hoe weet jij dat was je erbij ofso?quote:
Ik wel, Methusalem leren fietsen in die tijdquote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat was je erbij ofso?
Waren ze niet. Met je domme aannames.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je wanneer je ouders tiener waren toen je werd geboren.
ja ja, lurken en K-dramas kijken op dramafever dusquote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
studie werk sociaal leven en K-dramas kijken op dramafever
wij tochquote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is hier niet zoveel meer he.
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja, lurken en K-dramas kijken op dramafever dus
Whahaquote:Op donderdag 23 april 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waren ze niet. Met je domme aannames.
nee, zou Jezus' voeten gewassen hebben thoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat was je erbij ofso?
Waarom denken mensen hier dit over mijquote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb
Gezalfd bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nee, zou Jezus' voeten gewassen hebben tho
Ik ben een mens, niet mensen, en ja dat is mijn verwachtingspatroon bij jouquote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom denken mensen hier dit over mij
Als ie een beetje gods zoon was zou je het op het moment zelf niet eens door hebben... dat is het hele puntquote:Op donderdag 23 april 2015 19:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
I don't know, gewoon een beetje chillen met de zoon Gods gewoon
boeit me niet, zou aan Zijn lippen hangenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ie een beetje gods zoon was zou je het op het moment zelf niet eens door hebben... dat is het hele punt
Nee, het zou gewoon een mens zijn die je tegen komtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
boeit me niet, zou aan Zijn lippen hangen
zolang het maar ok voeltquote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, het zou gewoon een mens zijn die je tegen komt
aan de vruchten herken je de boomquote:Op donderdag 23 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heb je met meer mensen als het goed is
Is dat waarom je zo lelijk doet tegen mij, je denkt aan mijn vruchten hier te weten wie ik ben?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:48 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
aan de vruchten herken je de boom
beetje aan de boom schudden héquote:Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo lelijk doet tegen mij, je denkt aan mijn vruchten hier te weten wie ik ben?
ik hoef jou niet te kennen buiten fok omquote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voorspel jou armoede, je hebt niet 1% gezien van me
Ik jou ook niet, dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ik hoef jou niet te kennen buiten fok om
ok, boeit nietquote:Op donderdag 23 april 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dus dat komt mooi uitik denk alleen dat jouw hele instelling je een hoop armoede oplevert, intellectuele armoede
Nu!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:20 schreef MAHL het volgende:
Wat zou ik doen zou ik nu gaan sporten of morgen. Heb nu geen zin maar als ik het nu doe heb ik het alvast gehad snapje? En zit ik er morgen niet zo tegenaan te hikken.
Hoi MAHL! Ik ben Makotoquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar de zaal gaat al om 10u dicht... Geen zin om me te moeten haasten.
Hoi Makoto! Leuk om kennis te maken. Ik zie dat je al in 2007 geregistreerd bent. Zo nieuw ben je dus niet, haha! Vertel eens wat meer over jezelf. Waarom ben je bijvoorbeeld nu opeens weer teruggekomen?quote:
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jongquote:Op donderdag 23 april 2015 20:27 schreef MAHL het volgende:
Hoi Makoto! Leuk om kennis te maken. Ik zie dat je al in 2007 geregistreerd bent. Zo nieuw ben je dus niet, haha! Vertel eens wat meer over jezelf. Waarom ben je bijvoorbeeld nu opeens weer teruggekomen?
Hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jong. Toen dacht ik op een verveelde dag ik ga weer eens op FOK! rondkijken. Nu ben ik hier.
Dus zodoende, en jij MAHL? Wat is jouw verhaal?
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?quote:
ze is op zoek naar een date voor The Avengers 2.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?
Houd ik liever voor mezelf maar, waarom wil je dat zo graag weten?
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een seksdate voor The Avengers 2.
Als ik d'r fobo mag geloven bied ik me wellicht aanquote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
ze is op zoek naar een date voor The Avengers 2.
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als ik d'r fobo mag geloven bied ik me wellicht aan
Flauw hoor.. en de zoektocht gaat verder.quote:
Scheelt dat je niet hoeft te praten tijdens een film.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.
Oh, ik doe dat altijd wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet hoeft te praten tijdens een film.
Ziet er wel leuk uit jaquote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
ze is gewoon tyfuslekker, is geen grap toch
KLB / 7 dingen waaraan je MAHL topics sowieso kunt herkennenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jong. Toen dacht ik op een verveelde dag ik ga weer eens op FOK! rondkijken. Nu ben ik hier.
Dus zodoende, en jij MAHL? Wat is jouw verhaal?
Oh echt?!quote:
Jij wil wel je Ward in haar Skye stoppen?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is gewoon tyfuslekker, is geen grap toch
Begin wanhopig te wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?
Houd ik liever voor mezelf maar, waarom wil je dat zo graag weten?
Hahaha duidelijk! Goed weergegeven kan me alleen in #4 niet goed vinden. De rest wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef MAHL het volgende:
KLB / 7 dingen waaraan je MAHL topics sowieso kunt herkennen
Ja niemand die er iets van zegt.quote:
Waarom, heb jij niet echt nodig denk ik..quote:
Wanhopig is iets anders dan dat ze de hoop heeft opgegeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK GOOI ME STEEDS NAAR JE VOETEN GODVERDOMME
Dan doe je het goedquote:
Niemand hier is de slimste. En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen. Maar dat zouden jullie toch biet geloven.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.
ik ben Fitz, zij is Simmons, ik wil wel Fitzsimmons makenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wil wel je Ward in haar Skye stoppen?
(Met een beetje goede wil is dat een best leuke metafoor hoor)
Noem eens een paar voorbeelden?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen.
Klopt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niemand hier is de slimste. En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen. Maar dat zouden jullie toch biet geloven.
Gehhehequote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK GOOI ME STEEDS NAAR JE VOETEN GODVERDOMME
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahaha duidelijk! Goed weergegeven kan me alleen in #4 niet goed vinden. De rest wel!
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet, ieder heeft zijn eigen mening over wat wel of geen serieus onderwerp is..
zo is het maar net Makoto, gewoon aanpakken die hapquote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.
quote:
Dankquote:Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
zo is het maar net Makoto, gewoon aanpakken die hap
Ik zit niet op fok om over serieuze zaken te praten. Dus helaas. En dat is geen excuus. Al denken de meeste weer van wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maarquote:Op donderdag 23 april 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om over serieuze zaken te praten. Dus helaas. En dat is geen excuus. Al denken de meeste weer van wel.
vrouwen, hèquote:Op donderdag 23 april 2015 20:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maar
Niks aan toe te voegenquote:
quote:
Als je jouw leeftijd zeg, zeg ik Bquote:Op donderdag 23 april 2015 20:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maar
Wat is jouw leeftijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |