boeit me niet, zou aan Zijn lippen hangenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ie een beetje gods zoon was zou je het op het moment zelf niet eens door hebben... dat is het hele punt
Nee, het zou gewoon een mens zijn die je tegen komtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
boeit me niet, zou aan Zijn lippen hangen
zolang het maar ok voeltquote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, het zou gewoon een mens zijn die je tegen komt
aan de vruchten herken je de boomquote:Op donderdag 23 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heb je met meer mensen als het goed is
Is dat waarom je zo lelijk doet tegen mij, je denkt aan mijn vruchten hier te weten wie ik ben?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:48 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
aan de vruchten herken je de boom
beetje aan de boom schudden héquote:Op donderdag 23 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo lelijk doet tegen mij, je denkt aan mijn vruchten hier te weten wie ik ben?
ik hoef jou niet te kennen buiten fok omquote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voorspel jou armoede, je hebt niet 1% gezien van me
Ik jou ook niet, dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ik hoef jou niet te kennen buiten fok om
ok, boeit nietquote:Op donderdag 23 april 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dus dat komt mooi uitik denk alleen dat jouw hele instelling je een hoop armoede oplevert, intellectuele armoede
Nu!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:20 schreef MAHL het volgende:
Wat zou ik doen zou ik nu gaan sporten of morgen. Heb nu geen zin maar als ik het nu doe heb ik het alvast gehad snapje? En zit ik er morgen niet zo tegenaan te hikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |