Hoe weet jij dat was je erbij ofso?quote:
Ik wel, Methusalem leren fietsen in die tijdquote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat was je erbij ofso?
Waren ze niet. Met je domme aannames.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb je wanneer je ouders tiener waren toen je werd geboren.
ja ja, lurken en K-dramas kijken op dramafever dusquote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
studie werk sociaal leven en K-dramas kijken op dramafever
wij tochquote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is hier niet zoveel meer he.
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja, lurken en K-dramas kijken op dramafever dus
Whahaquote:Op donderdag 23 april 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waren ze niet. Met je domme aannames.
nee, zou Jezus' voeten gewassen hebben thoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat was je erbij ofso?
Waarom denken mensen hier dit over mijquote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb
Gezalfd bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nee, zou Jezus' voeten gewassen hebben tho
Ik ben een mens, niet mensen, en ja dat is mijn verwachtingspatroon bij jouquote:Op donderdag 23 april 2015 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom denken mensen hier dit over mij
Als ie een beetje gods zoon was zou je het op het moment zelf niet eens door hebben... dat is het hele puntquote:Op donderdag 23 april 2015 19:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
I don't know, gewoon een beetje chillen met de zoon Gods gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |