Jij wil wel je Ward in haar Skye stoppen?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is gewoon tyfuslekker, is geen grap toch
Begin wanhopig te wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?
Houd ik liever voor mezelf maar, waarom wil je dat zo graag weten?
Hahaha duidelijk! Goed weergegeven kan me alleen in #4 niet goed vinden. De rest wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef MAHL het volgende:
KLB / 7 dingen waaraan je MAHL topics sowieso kunt herkennen
Ja niemand die er iets van zegt.quote:
Waarom, heb jij niet echt nodig denk ik..quote:
Wanhopig is iets anders dan dat ze de hoop heeft opgegeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK GOOI ME STEEDS NAAR JE VOETEN GODVERDOMME
Dan doe je het goedquote:
Niemand hier is de slimste. En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen. Maar dat zouden jullie toch biet geloven.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.
ik ben Fitz, zij is Simmons, ik wil wel Fitzsimmons makenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wil wel je Ward in haar Skye stoppen?
(Met een beetje goede wil is dat een best leuke metafoor hoor)
Noem eens een paar voorbeelden?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen.
Klopt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niemand hier is de slimste. En met mij kan je over serieuze onderwerpen praten en zaken die er toe doen. Maar dat zouden jullie toch biet geloven.
Gehhehequote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK GOOI ME STEEDS NAAR JE VOETEN GODVERDOMME
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahaha duidelijk! Goed weergegeven kan me alleen in #4 niet goed vinden. De rest wel!
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet, ieder heeft zijn eigen mening over wat wel of geen serieus onderwerp is..
zo is het maar net Makoto, gewoon aanpakken die hapquote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.
quote:
Dankquote:Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
zo is het maar net Makoto, gewoon aanpakken die hap
Ik zit niet op fok om over serieuze zaken te praten. Dus helaas. En dat is geen excuus. Al denken de meeste weer van wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo, jij meent interessante gespreksonderwerpen te hebben, of ten minste serieuze. Dan wil ik ze horen ook.
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maarquote:Op donderdag 23 april 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om over serieuze zaken te praten. Dus helaas. En dat is geen excuus. Al denken de meeste weer van wel.
vrouwen, hèquote:Op donderdag 23 april 2015 20:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maar
Niks aan toe te voegenquote:
quote:
Als je jouw leeftijd zeg, zeg ik Bquote:Op donderdag 23 april 2015 20:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tsss, wel A zeggen, maar als we het over B hebben.... Ho maar
Wat is jouw leeftijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |