Hoi MAHL! Ik ben Makotoquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar de zaal gaat al om 10u dicht... Geen zin om me te moeten haasten.
Hoi Makoto! Leuk om kennis te maken. Ik zie dat je al in 2007 geregistreerd bent. Zo nieuw ben je dus niet, haha! Vertel eens wat meer over jezelf. Waarom ben je bijvoorbeeld nu opeens weer teruggekomen?quote:
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jongquote:Op donderdag 23 april 2015 20:27 schreef MAHL het volgende:
Hoi Makoto! Leuk om kennis te maken. Ik zie dat je al in 2007 geregistreerd bent. Zo nieuw ben je dus niet, haha! Vertel eens wat meer over jezelf. Waarom ben je bijvoorbeeld nu opeens weer teruggekomen?
Hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jong. Toen dacht ik op een verveelde dag ik ga weer eens op FOK! rondkijken. Nu ben ik hier.
Dus zodoende, en jij MAHL? Wat is jouw verhaal?
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?quote:
ze is op zoek naar een date voor The Avengers 2.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?
Houd ik liever voor mezelf maar, waarom wil je dat zo graag weten?
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is op zoek naar een seksdate voor The Avengers 2.
Als ik d'r fobo mag geloven bied ik me wellicht aanquote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
ze is op zoek naar een date voor The Avengers 2.
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als ik d'r fobo mag geloven bied ik me wellicht aan
Flauw hoor.. en de zoektocht gaat verder.quote:
Scheelt dat je niet hoeft te praten tijdens een film.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ze is niet de slimste maar als je daar tegen kan is het niet erg.
Oh, ik doe dat altijd wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet hoeft te praten tijdens een film.
Ziet er wel leuk uit jaquote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
ze is gewoon tyfuslekker, is geen grap toch
KLB / 7 dingen waaraan je MAHL topics sowieso kunt herkennenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar ook niet oud eigenlijk! Ik heb maar heel eventjes gepost toen ik dit account had aangemaakt. Ik was veel te jong. Toen dacht ik op een verveelde dag ik ga weer eens op FOK! rondkijken. Nu ben ik hier.
Dus zodoende, en jij MAHL? Wat is jouw verhaal?
Oh echt?!quote:
Jij wil wel je Ward in haar Skye stoppen?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is gewoon tyfuslekker, is geen grap toch
Begin wanhopig te wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt ook met de deur binnenvallen hé?
Houd ik liever voor mezelf maar, waarom wil je dat zo graag weten?
Hahaha duidelijk! Goed weergegeven kan me alleen in #4 niet goed vinden. De rest wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef MAHL het volgende:
KLB / 7 dingen waaraan je MAHL topics sowieso kunt herkennen
Ja niemand die er iets van zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |