abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2015 @ 15:14:24 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.

Clasie is toch een heel ander verhaal. Die steekt er al sinds zijn komst 4 jaar geleden bovenuit. Dan heb je wel recht van spreken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151958270
#faalTT ;(
pi_151958274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".

Dus jij vind dat Feyenoord daarin geen gelijk heeft?
  donderdag 23 april 2015 @ 15:14:47 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
#faalTT ;(
Inderdaad Crummie,
pi_151958288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Inderdaad Crummie,
Die verdien ik, dank :)
  donderdag 23 april 2015 @ 15:17:10 #7
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_151958338
quote:

[..]

"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".

Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
pi_151958431
Goede TT
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:20:41 #9
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958448
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.
pi_151958470
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Deel van de "vergoeding" van jeugdspelers zit hem natuurlijk al in het genieten van de jeugdopleiding zelf. Daar gaat voor de club ook een hoop geld in zitten. Kun je er als talentje natuurlijk ook voor kiezen om ergens aan de slag gaan waar ze een mindere jeugdopleiding hebben, maar ze je een rianter salaris bieden. Maar dan haal je op de lange termijn beduidend minder uit je carrière, kan ik me zo voorstellen. Ook financieel gezien.

Je kan zeggen dat juist eigen kweek genoegen zou moeten nemen met een lager salaris door het vertrouwen dat de club in hun heeft gehad en alle investeringen die in hun zijn gedaan gedurende hun hele ontwikkeling. Dan ben je als speler je club ook wel iets verschuldigd.
pi_151958486
Tt aangepast
BFF met GGMM
pi_151958521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.
Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.
pi_151958551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.

Clasie is toch een heel ander verhaal. Die steekt er al sinds zijn komst 4 jaar geleden bovenuit. Dan heb je wel recht van spreken.
:')

Want als jij 4 jaar bij dezelfde baas werkt, en er wordt een vergelijkbare kracht aangenomen die 40% meer verdiend dan jij, dan denk je ook alleen "hmm.. heb ik er echt het maximale een gedaan om me optimaal te ontwikkelen..." zonder te denken dat die nieuwe werknemer zich ook nog maar eerst even te bewijzen heeft? Want dat is wat gewoon gebeurd. Heeft Willem terecht ook al eens flink over gekankerd.

quote:

[..]

Zwart-wit supportersgeneuzel.
Boetius heeft meer laten zien dan Bilal.
Clasie heeft meer laten zien dan Vormer.
Etc.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_151958642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.
Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
pi_151958689
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?
  donderdag 23 april 2015 @ 15:29:44 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Want als jij 4 jaar bij dezelfde baas werkt, en er wordt een vergelijkbare kracht aangenomen die 40% meer verdiend dan jij, dan denk je ook alleen "hmm.. heb ik er echt het maximale een gedaan om me optimaal te ontwikkelen..." zonder te denken dat die nieuwe werknemer zich ook nog maar eerst even te bewijzen heeft? Want dat is wat gewoon gebeurd. Heeft Willem terecht ook al eens flink over gekankerd.

[..]

Zwart-wit supportersgeneuzel.
Boetius heeft meer laten zien dan Bilal.
Clasie heeft meer laten zien dan Vormer.
Etc.
Voetbal met het bedrijfsleven vergelijken _O_ _O_ _O_ _O_

ja kuidetti opkankere ik ga toch ook niet bij mijn nieuwe vakkebullers baantje 3 miljoen tekengeld vragen stinkgeldwofl!!
pi_151958732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Voetbal met het bedrijfsleven vergelijken _O_ _O_ _O_ _O_

ja kuidetti opkankere ik ga toch ook niet bij mijn nieuwe vakkebullers baantje 3 miljoen tekengeld vragen stinkgeldwofl!!
Voetballers zijn soms anders net mensen.

Overigens, als je het dan toch in het absurde wil trekken; zodra er een tekort aan capabele vakkenvullers zou zijn, zou je dergelijke situaties natuurlijk wel kunnen verwachten ja.

[ Bericht 8% gewijzigd door De_Pel op 23-04-2015 15:36:10 ]
pi_151958809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?
Dat feitelijk gezien dan het contract van een Bilal het verkeerde is lijkt me duidelijk. Overigens maar als voorbeeld, want ik heb geen idee wat die knul vangt. Maar kijk naar jezelf en zeg het maar. Hoe lang zou je ergens vrolijk blijven werken als anderen beduidend meer vangen voor een vergelijkbare of mindere prestatie. En dat als je 18-23 jaar ben. En terwijl je constant hoort dat je ergens anders veel meer kunt krijgen.
pi_151958842
Het probleem is tweeledig:

A. Het is niet vreemd dat een speler die van buitenaf wordt aangetrokken veel verdient. Je doet de speler immers een aanbieding die beter is dan die van z'n huidige club.

B. Het is wel vreemd dat een speler die in dezelfde categorie valt (namelijk mogelijk talentvolle jeugdspeler) mogelijk meer verdient dan een jeugdspeler van vergelijkbare leeftijd die je zelf hebt opgeleid.

Daarom zou er ook beter nagedacht moeten worden over aankopen. Bilal was ook niet buitensporig goed bij Heerenveen. Hij heeft het daar ook maar even laten zien. Leek er eerder op dat we Ziyech wilden maar Twente 'm pakte, waarna we teveel hebben gespendeerd aan plan B(ilal). En Plan B(asacikoglu) blijkt dus gewoon een verkeerde zet geweest te zijn.

Ik ben het in die zin met Willem eens dat een deel van dat vertrouwen in de jeugdopleiding weergegeven moet worden in de contracten. Je leidt zelf spelers jarenlang op, en dan in de laatste fase knikker je ze eruit voor een jeugdspeler van een andere club? Een jeugdspeler die voorheen dus gewoon niet goed genoeg was. En daar verwacht je dan veel meer van dan je eigen meer talentvolle jeugd?

Als onze jeugd niet rendeert, soit, dan haal je daar een routinier waarbij de jeugd niet zoveel moeite heeft met een hoger salaris. Maar ik snap het sentiment wel. Alleen schieten Boet en Vil zichzelf hiermee in de voet want ze presteerden dit seizoen echt helemaal niks, dus om nou all-in te gaan met een schoppen vier en een ruiten negen...kansloos.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151958876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Tt aangepast
Thanks!
pi_151958899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zwartwit supporters geneuzel dit.
pi_151958917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zwartwit supporters geneuzel dit.

Intelligent wel. Pannenkoek.
pi_151958936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Intelligent wel. Pannenkoek.
:').
  donderdag 23 april 2015 @ 15:39:39 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151958963
ZE MOTTE GEWOON GAAN ZWART GAAN UITBETALEN KRIJGEN DIE SPELERS OOK NOG WWTJE ERBIJ NIEMAND DIE T MERK

GEEL ZIT WEER TE SLAPEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 23 april 2015 @ 15:40:13 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151958980
Ze moeten gewoon in bananen betaalt worden, hoor je ze ook niet meer klagen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151958985
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
ZE MOTTE GEWOON GAAN ZWART GAAN UITBETALEN KRIJGEN DIE SPELERS OOK NOG WWTJE ERBIJ NIEMAND DIE T MERK

GEEL ZIT WEER TE SLAPEN
BESTUUR TEGEN DE MUUR
V GEEL ROT OP
pi_151958994
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef Happel het volgende:
Pas maar op dat de uefa het niet leest
  donderdag 23 april 2015 @ 15:41:36 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151959013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

BESTUUR TEGEN DE MUUR
V GEEL ROT OP
Tijd voor een nieuw bestuur is het zeker. Deze mensen gaan ons niet verder helpen. Ja, aleen als dat nieuwe stadion er eens komt en ze hun zakken hebben kunnen vullen.
Elite
Tegen TTIP
pi_151959046
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat feitelijk gezien dan het contract van een Bilal het verkeerde is lijkt me duidelijk. Overigens maar als voorbeeld, want ik heb geen idee wat die knul vangt. Maar kijk naar jezelf en zeg het maar. Hoe lang zou je ergens vrolijk blijven werken als anderen beduidend meer vangen voor een vergelijkbare of mindere prestatie. En dat als je 18-23 jaar ben. En terwijl je constant hoort dat je ergens anders veel meer kunt krijgen.
Nou, ik zou me eerst eens even achter de oren krabben over mijn eigen prestaties en kansen om me te ontwikkelen. Kijk even hoeveel volledige wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld. Daar is hij kennelijk ontevreden over, maar zal dat nu echt beter worden als hij naar een Premier League of Serie-A club zou gaan? Als hij liever daar, met een riant salaris, op de bank zit terwijl de directe concurrentie zich wél ontwikkelt is dat prima. Maar het doet mij een beetje denken aan Castaignos; op basis van één seizoen menen dat je gigantisch bent. Naar het buitenland gaan, en dan zien we hem over een paar maanden wel weer met hangende pootjes in de Eredivisie verschijnen.

En ik vind het ook prima dat Boëtius liever ergens anders gaat voetballen, maar snap de positie van Feyenoord zeker ook. Laat die jongen eerst maar eens stabiel presteren voor je een groot financieel risico aangaat. Hier kan hij zich prima ontwikkelen, en als je de concurrentie hier al niet aan wil gaan...
pi_151959769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nou, ik zou me eerst eens even achter de oren krabben over mijn eigen prestaties
Je liegt. :P

quote:
snap de positie van Feyenoord zeker ook. Laat die jongen eerst maar eens stabiel presteren voor je een groot financieel risico aangaat.
Alles staat of valt met de bedragen, kunnen we niet veel nuttigs over zeggen, maar gezien dit gerucht regelmatig de kop op steekt is voor mij een teken aan de wand dat er iets knelt. Overigens moet je je ook bedenken dat dergelijke jongens praktisch je enige opties zijn om weer eens aan de top te komen.
pi_151959851
Willem heeft zich hier in het verleden ook al meerdere keren over uitgelaten:

quote:
Van Hanegem: 'Het salarisverschil is te groot'

28-04-2013 | 20:47

Willem van Hanegem denkt dat Jordy Clasie komende zomer vertrekt bij Feyenoord. De jonge middenvelder staat in de nadrukkelijke belangstelling van Fiorentina en ging onlangs niet akkoord met de contractaanbieding die hem werd gedaan door zijn huidige werkgever. Van Hanegem kan zich wel vinden in dat besluit.

'Als jij 300.000 euro verdient en iemand op de bank verdient iets meer dan de helft meer, dan ga krijg je daar ook een beetje de pest in,' zegt de voormalig speler en trainer van de Rotterdamse club. 'Clasie is een Feyenoorder. Hij wil niets liever dan hier blijven. Dan moet je hem ook niet met een kluitje in het riet sturen. Hij verdient goed, maar het verschil met anderen is te groot.'

Van Hanegem doelt daarmee onder andere op Joris Mathijsen. De centrale verdediger strijkt aanzienlijk meer salaris op dan zijn jonge ploeggenoten, maar volgens technisch directeur Martin van Geel is dat gezien het aantal interlands en de schat aan ervaring logisch. Van Hanegem is het daar totaal niet mee eens. 'Dat is lulkoek. Het gaat om de kwaliteiten die je hebt,' vervolgt De Kromme in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

'Als ik Mathijsen zie spelen dan verbaasd het mij dat hij tachtig interlands heeft gespeeld. Zo kun je het ook zeggen. Vilhena, Boëtius en Janmaat hebben zich allemaal goed ontwikkeld, daar gaat het mij om. Daar moet je ze ook naar belonen. Hetzelfde met jongens als Leerdam, ook een gozer van Varkenoord, die moet je gewoon weer binnen zien te halen als hij nog niet getekend heeft bij Vitesse. Dat is gewoon een goede speler voor Feyenoord.
quote:
'Eigen talenten in vergelijking met jongens als Mathijsen onderbetaald'

Maandag, 12 november 2012 om 09:12

Feyenoord-trainer Ronald Koeman maakte zich zondag druk over de kritische verhalen omtrent verdediger Joris Mathijsen, maar Willem van Hanegem vindt het niet meer dan logisch dat de prestaties van de speler van het Nederlands elftal scherp in de gaten gehouden worden.
Tijdens het duel met Roda JC Kerkrade (5-2) ging de linkspoot volgens de Kromme opzichtig in de fout bij de tweede treffer van de gasten. "Ik begreep dat men bij Feyenoord na de wedstrijd gepikeerd deed over de kritiek op Mathijsen, maar gelukkig heb ik de speler zelf daar niet over gehoord", laat Van Hanegem weten in zijn column in het Algemeen Dagblad. Volgens de oud-voetballer beseft de verdediger wat er van hem verwacht wordt in Rotterdam.
"Mathijsen weet dat als je met zo veel ervaring binnenkomt en een grootverdiener bent, dat je dan de zwaarste last op je schouders dient te dragen. Ik weet tamelijk precies wat er bij Feyenoord betaald wordt. Daar leid ik uit af dat de eigen, jonge talenten in vergelijking met de jongens die van buitenaf zijn gehaald zwaar onderbetaald worden. Daar krijg je vroeg of laat herrie van."
  donderdag 23 april 2015 @ 16:20:44 #32
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151959926
Dat godcomplex van die youngsters, aangewakkerd door dat onkruid der zaakwaarnemers word ik anders nog zieker van. Als je geen ruk presteert krijg je nergens zomaar een aanzienlijke salarisverhoging.
pi_151959962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:17 schreef De_Pel het volgende:
Willem heeft zich hier in het verleden ook al meerdere keren over uitgelaten:

[..]

[..]

Van Hanegem riep laatst ook nog dat Clasie misschien wel blijft deze zomer. Wat hij in 2013 heeft geroepen doet er dan ook niet echt toe, want Clasie heeft in 2014 een nieuw contract gekregen waardoor ie direct de best betaalde speler werd. Dus hard werken word gewoon beloond, zoals het hoort.

Dat talenten minder krijgen als Mathijsen lijkt me niet meer dan normaal toch?
pi_151960055
Feyenoord organiseert een bbq voorafgaand aan Feyenoord - Vitesse.
quote:
De barbecue is, speciaal voor de extra hongerige supporters, op basis van 'all you can eat'.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 23 april 2015 @ 16:25:50 #35
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_151960060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Van Hanegem riep laatst ook nog dat Clasie misschien wel blijft deze zomer. Wat hij in 2013 heeft geroepen doet er dan ook niet echt toe, want Clasie heeft in 2014 een nieuw contract gekregen waardoor ie direct de best betaalde speler werd. Dus hard werken word gewoon beloond, zoals het hoort.

Dat talenten minder krijgen als Mathijsen lijkt me niet meer dan normaal toch?
Minder dan.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:34:30 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151960273
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je kroketten ook op de bbq kan pleuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 23 april 2015 @ 16:43:29 #37
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151960491
quote:

[..]

Lekker met z'n alle op t veld bbqen. *O* _O_ *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_151960496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Minder dan.
Nee.. minder als en meer dan
  donderdag 23 april 2015 @ 16:46:22 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151960561
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je kroketten ook op de bbq kan pleuren.
Kan ook niet, ze moeten immers koud zijn he.
pi_151960593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat godcomplex van die youngsters, aangewakkerd door dat onkruid der zaakwaarnemers word ik anders nog zieker van. Als je geen ruk presteert krijg je nergens zomaar een aanzienlijke salarisverhoging.
Nee, maar ze bieden Guidetti die al 3 jaar nog véél minder gepresteerd heeft wel een salaris van een miljoen, leg dat maar eens uit.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:03:20 #41
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151960957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, maar ze bieden Guidetti die al 3 jaar nog véél minder gepresteerd heeft wel een salaris van een miljoen, leg dat maar eens uit.
Dat is enerzijds krom ja, maar anderzijds kan je niet verwachten dat een buitenlandse transfer hier voor een appel en een ei speelt, noch dat je als talent hier buitenlandse salarissen kunt verdienen.

Wat dat betreft zou Financial Fair Play pas echt kunnen werken als clubinkomens danwel uitgaven worden genivelleerd. Alle spelers gaan waar het geld is, en tja, dat is zeker niet Nederland.
pi_151962326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Minder dan.
pi_151962353
quote:

[..]

Oke ik ga ook
* Verwijderd *
pi_151962415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Omdat je anders zeker weet dat hij niet komt.

Spelers (terug) halen uit buitenland is nu eenmaal duur.
blablablabla
pi_151965405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat dat betreft zou Financial Fair Play pas echt kunnen werken als clubinkomens danwel uitgaven worden genivelleerd. Alle spelers gaan waar het geld is, en tja, dat is zeker niet Nederland.
Theoretisch een leuk plan, gaat in de praktijk natuurlijk nooit werken. Dan gaat het geld niet via de club, maar gewoon direct via een sponsor / rijke Arabier/Rus/weetikveelwat naar de speler / familie vd speler (bij jeugdspelers).
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  donderdag 23 april 2015 @ 20:02:09 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151965765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Theoretisch een leuk plan, gaat in de praktijk natuurlijk nooit werken. Dan gaat het geld niet via de club, maar gewoon direct via een sponsor / rijke Arabier/Rus/weetikveelwat naar de speler / familie vd speler (bij jeugdspelers).
Dat internationale gehandel in jeugdspelertjes mag ook weleens verboden worden. Zo kunnen de rijke clubs hun eigen jeugd bijeenkopen, waarvan er natuurlijk maar een paar slagen en de rest wordt doorverkocht.
pi_151965875
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat internationale gehandel in jeugdspelertjes mag ook weleens verboden worden. Zo kunnen de rijke clubs hun eigen jeugd bijeenkopen, waarvan er natuurlijk maar een paar slagen en de rest wordt doorverkocht.
Tja, corruptie bij de FIFA mag ook verboden worden, zal ook nooit gebeuren. CL/EL zal voorlopig nog (voor altijd) wel redelijk voorspelbaar blijven, soms een uitschieter van een wat kleinere club maar verder niet.
  donderdag 23 april 2015 @ 20:06:46 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151965919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:05 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tja, corruptie bij de FIFA mag ook verboden worden, zal ook nooit gebeuren. CL/EL zal voorlopig nog (voor altijd) wel redelijk voorspelbaar blijven, soms een uitschieter van een wat kleinere club maar verder niet.
Dat is zeker waar. Ik vraag me af wat we in 2022 gaan zien, met dat WK in December :')

Elke grootmacht gaat ten onder aan teveel decadentie, ik mag hopen dat dat voor de FIFA ook zo geldt.
pi_151972821
BFF met GGMM
pi_151973227
Boetius en Vilhena waarschijnlijk weg.. dat zijn eigenlijk niet de namen die je wil horen.. wanneer lees ik nou eens dat een club Immers of Nelom van ons wil verlossen.
pi_151975634
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

doet Feyenoord Ajax en psv toch ook
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:18:29 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151975997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Geil ding wel.

Die bus eh. Zij heeft puntige ellebogen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151976075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Boetius en Vilhena waarschijnlijk weg.. dat zijn eigenlijk niet de namen die je wil horen.. wanneer lees ik nou eens dat een club Immers of Nelom van ons wil verlossen.
Immers en Nelom voegen veel meer toe dan Boeitius en Vilhena.

Wordt zo ziek hier van al die mensen die het allemaal beter weten dan de technische staf van Feyenoord
pi_151976212
In ander nieuws:

quote:
FC Twente heeft afgelopen maand het pijnlijke besluit genomen om het volledige scoutingsteam op straat te zetten. Rens Walland, de ontdekker van Arjen Robben, snapt daar helemaal niets van. Hij was negen jaar lang parttime scout voor de Tukkerse club.

"De scouting heeft miljoenen voor de club verdiend en wordt nu zomaar afgeserveerd en beschadigd. Waar zijn al die miljoenen eigenlijk allemaal gebleven?", vraagt Wallend zich af in gesprek met TC/Tubantia. Na een gesprek van vijf minuten stonden clubiconen als Evert Bleuming en Jan van Staa op straat. Twente is in zijn ogen dan ook belachelijk met de scouts omgegaan.

"Men heeft in de afgelopen jaren meer dan honderd spelers aangedragen waar helemaal niets mee is gedaan", stelt de scout, die vindt dat de fans recht hebben op de waarheid. "Er was binnen de club nog een tweede scoutingsapparaat actief waar niemand greep op had. Ik heb het vermoeden dat er dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen."

Wallend is al gebeld door scouts van Ajax, AZ en PSV. "Die begrijpen ook niks van het verdwijnen van de scouting en noemen het een grote schande hoe dit allemaal is gegaan." Vooral het vertrek van 'meesterscout' Roy Beukenkamp is in zijn ogen niet te begrijpen.

"Roy is een fantastische scout met misschien wel het beste netwerk in Denemarken van iedereen", aldus Walland. "Zijn contract wordt niet verlengd, terwijl er wel geld was om andere mensen langdurige contracten te geven. Roy was zo'n beetje de eerste die met Kasper Dolberg op de proppen kwam, een groot Deens talent. Op dat moment kostte hij niet veel. We hebben er nooit meer wat van gehoord en nu gaat hij naar Ajax", besluit Walland.
quote:
FC Twente maakte twee weken geleden bekend dat alle scouts van de club de wacht werden aangezegd. De Enschedeërs verkeren in grote financiële nood en moeten alle zeilen bijzetten, om niet kopje onder te gaan. Er wordt aan alle kanten gesneden en er moet veel beter op de centen gelet worden, zei Gerald van den Belt namens de club. Hij bekritiseerde de scouting van FC Twente in de voorgaande seizoenen, maar dat vindt Rens Walland onterecht.

Hij was negen jaar lang als parttime scout in dienst van de Tukkers. In een interview met TC Tubantia zegt Walland dat de club miljoenen euro's heeft verdiend aan het scoutingwerk, maar dat diezelfde scouts nu ineens worden beschimpt. In zijn ogen is dat geheel onterecht. "Men heeft in de afgelopen jaren meer dan honderd spelers aangedragen waar helemaal niets mee is gedaan."

"Ik heb bij FC Groningen gewerkt en bij PSV, maar nergens was het zo goed voor elkaar als bij FC Twente", geeft Walland aan. Hij zegt in de regionale krant dat FC Twente het beste scoutingsapparaat van de Eredivisie had. Toch ging het ergens mis. "Spelers als Glynor Plet, Wesley Verhoek, Jerson Cabral, Youness Mokhtar, Dico Koppers, Tim Breukers en Torgeir Börven zijn wel gescout, maar stonden absoluut niet op onze schaduwlijsten om te halen."

"Maar ze stonden er wel ineens! Hoe is dat dan mogelijk?", vraagt Walland zich hardop af. Volgens hem was er binnen FC Twente nog een tweede scoutingsapparaat actief, waar niemand grip op had. "Ik heb het vermoeden dat er dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen."
Stukje van die TV-gelden in stoppen?

[ Bericht 30% gewijzigd door De_Pel op 24-04-2015 00:40:26 ]
pi_151976263
Overigens wil PSV ould-chikh overnemen. Volgende voormalig Feyenoord-talent, lijkt Twente wel :Y)
pi_151977682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wil PSV ould-chikh overnemen. Volgende voormalig Feyenoord-talent, lijkt Twente wel :Y)
Als het op dezelfde manier met hen afloopt teken ik ervoor. :P
  vrijdag 24 april 2015 @ 08:03:46 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151978267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:29 schreef De_Pel het volgende:
In ander nieuws:

[..]

[..]

Stukje van die TV-gelden in stoppen?
Sowieso. Ons apparaat lijkt nergens naar. Of er gebeurd hetzelfde als bij Twente, dat er niks mee gedaan wordt.
Elite
Tegen TTIP
pi_151978425
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef Happel het volgende:
Gaat Vilhena weer klagen dat ie bij Southampton Chiquita kan krijgen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_151979413
Boffen jullie ff met zo'n uitshirt vergeleken met die van Ajax _O-
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:43:27 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151979823
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:03 schreef Adames het volgende:
doet Feyenoord Ajax en psv toch ook
En dat is even illegaal wat mij betreft. Clubs moeten meer representatief worden van de jeugd die ze zelf voortbrengen, niet jeugd die ze importeren uit een ander land.
pi_151981038
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Sowieso. Ons apparaat lijkt nergens naar. Of er gebeurd hetzelfde als bij Twente, dat er niks mee gedaan wordt.
Zou best kunnen. Maar 1 of 2 van die Twente scouts erbij, incl. netwerk, zou misschien niet verkeerd zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151982045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Maar 1 of 2 van die Twente scouts erbij, incl. netwerk, zou misschien niet verkeerd zijn.
Probleem met die scouts is dat ze eigenlijk alleen naar Feyenoord kijken :P
pi_151982244
https://www.feyenoordfanshop.nl/adidas-2015-2016

Ze hebben wel blauwe sokken. Beter gaan ze die vaker gebruiker dan de oranje. Voor de rest verbaas ik me wel over de grote hoeveelheid aan positieve reacties. Ik vind het niks, maar veel andere schijnbaar wel. Commercieel gezien kunnen ze best een succes worden dan.
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:15:57 #64
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151983060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef Kolasnoc het volgende:
Commercieel
Commercieel gezien gaat dit een groot succes worden. Bij de kinderen onder de 13 uiteraard. Die vinden die felle kleuren natuurlijk fantastisch. Ik kom uit een 'ajax-buurt' en daar elk kind in de straat met zo'n fel ajax shirt.
pi_151983461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef satecl het volgende:

[..]

Commercieel gezien gaat dit een groot succes worden. Bij de kinderen onder de 13 uiteraard. Die vinden die felle kleuren natuurlijk fantastisch. Ik kom uit een 'ajax-buurt' en daar elk kind in de straat met zo'n fel ajax shirt.
Nu doet elke uitwedstrijd pijn aan je ogen ;(
pi_151986053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Steekt ook zo lekker af tegen dat groene gras.
pi_151986221
Een bbq vooraf Feyenoord Vitesse jongons :D :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:26:48 #68
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_151987844
quote:

[..]

Spreek voor jezelf. Nooit klachten over m'n apparaat gekregen.
pi_151988019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat deed het sowieso wel dit seizoen ;(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_151990064
quote:
Fred Rutten heeft goede hoop dat Lex Immers zondag zijn rentree kan maken voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. De middenvelder heeft vrijdag de training hervat. Hij ontbrak in de afgelopen thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles in verband met een knieblessure.

Het is onzeker of Terence Kongolo zondag in actie kan komen. ‘Terence is niet okselfris’, vertelde Rutten vrijdagmiddag. ‘Als Terence niet kan spelen is Joris Mathijsen een logische vervanger voor hem.’

De uitwedstrijd tegen FC Groningen wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in het Euroborg Stadion. Feyenoord speelt tijdens dit duel voor het eerst in het nieuwe uittenue.
pi_151990073
quote:
De directie van Feyenoord neemt voor de laatste editie van Feyenoord Magazine exclusief de tijd om vragen van supporters te beantwoorden. Algemeen directeur Eric Gudde, technisch directeur Martin van Geel en commercieel directeur Mark Koevermans zullen antwoord geven op de beste, verrassendste en meest gestelde vragen die de komende periode voor hen worden ingestuurd.

Heb jij een vraag die je wilt stellen aan een van deze directeuren? Stuur die dan uiterlijk dinsdag 28 april naar feyenoordmagazine@feyenoord.nl o.v.v. Vraag het de directie. In het laatste nummer van Feyenoord Magazine van dit seizoen, die eind mei verschijnt, zullen de antwoorden van de drie directeuren te lezen zijn.
  vrijdag 24 april 2015 @ 14:50:15 #72
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_151990176
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik verwacht er niet veel van.
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:37:02 #73
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151991189
quote:

[..]

Ze vertellen er alleen niet bij dat als je een kritische vraag stelt aan Gudde/Van Geel, je direct een svtje te pakken hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_151991349
Ik heb wel een vraag voor Koevermans: wat levert het Feyenoord precies op dat de merchandising in eigen beheer is genomen.
pi_151991401
quote:

[..]

Bij Twente hebben ze dat toch een hele tijd heel netjes weten te doen, ging er weer 1 speler weg, stond de volgende klaar. Spelers als Chadli, Arnautovic, Elia, De Jong etc. etc.. Zou het geen slecht plan vinden om daar eens in te investeren. Dat lijkt me persoonlijk relevanter voor de club dan een speler van hun overnemen (die we overigens waarschijnlijk alsnog niet kunnen betalen).
pi_151991439
quote:

[..]

Zou er een maximum aantal aan zitten :P
pi_151991529
Stoke City word in verband gebracht met Van Beek.
2,2 miljoen euro :')

Voor minder dan 10 moet je de telefoon niet eens opnemen :')
pi_151991626
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:50 schreef De_Pel het volgende:
Stoke City word in verband gebracht met Van Beek.
2,2 miljoen euro :')

Voor minder dan 10 moet je de telefoon niet eens opnemen :')
Lachertje inderdaad :') hoe komen ze erbij?
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:55:44 #79
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151991642
Eerste nieuwe shirts zijn dus al binnengekomen bij mensen... en zo ziet dus de bedrukking eruit:

Nieuwsgierig naar het thuistenue nu.
pi_151991700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lachertje inderdaad :') hoe komen ze erbij?
Ze zullen in Engeland ook wel wat zwakbegaafde Krabbys hebben lopen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:58:33 #81
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151991713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef Dekatria het volgende:
Eerste nieuwe shirts zijn dus al binnengekomen bij mensen... en zo ziet dus de bedrukking eruit:

[ afbeelding ]
Afschuwelijk. Ziet er toch niet uit dit?
pi_151991736
quote:

[ afbeelding ]

Je bent toch verdomme niet dement man, je eigen naam op je kleding zetten :')
Laat dan gewoon je moeder een etiketje er in naaien man.

Tevens dit:

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Afschuwelijk. Ziet er toch niet uit dit?
pi_151991917
Mooi Nederlands elftal shirt.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:10:02 #84
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151991969
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef H.FR het volgende:
Mooi Nederlands elftal shirt.
Precies wat ik dacht ja :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:20:01 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151992248
quote:

[ afbeelding ]

Dat shirt heeft werkelijk geen enkele associatie met Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_151992261
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat shirt heeft werkelijk geen enkele associatie met Feyenoord.
jawel kuipblauw
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:29:25 #87
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151992496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:20 schreef Kolasnoc het volgende:

[..]

jawel kuipblauw
En dat blauw is ook de kleur van de Maas. Is serieus gezegd dit.

Welke slappe idioot gaat er eigenlijk over de shirts bij Feyenoord? Als je dit ontwerp toch onder je neus geschoven krijgt, dan kijk je er 5 seconden naar, verfrommel je het en tyf je het tegen het hoofd van de hippe homo van Adidas met de mededeling dat het volgende ontwerp maar beter goed kan zijn omdat hij anders een enkeltje Maas kan verwachten.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:29:27 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151992497
Blauw van al het water in Rotterdam. En eerlijk is eerlijk, goed shirt voor op een spijkerbroek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:33:33 #89
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151992589
quote:

[ afbeelding ]

op die spijkerbroek staat het wel
pi_151994674
Het shirt schijnt wel goed te verkopen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:23:52 #91
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_151994924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:11 schreef Tortugal het volgende:
Het shirt schijnt wel goed te verkopen.
Het shirt schijnt ook goed te branden.
pi_151997637
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:23 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Het shirt schijnt ook goed te branden.
Getest op een supportershome zeker?
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:26:05 #93
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_151998463
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Getest op een supportershome zeker?
Too soon.
pi_151999062
eej

ben ik weer

is guiddettie soms gekocht? want ik had een ban....dus hij is gekocht
ik heb al het nieuws gemist nadat ik die ban had....

blauwe shirt? is kut
vilhenna? geef hem groot gelijk, schandalig behandeld door die klootzak van een rutte

gelukkig was ik er niet bij die nederlaag afgelopen zondag....ik had wat post in gedachte,....had me weer een ban opgeleverd.

Maar het goede nieuws voor jullie is .....

IK BEN ER WEER!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:59:48 #95
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151999590
vilhenna :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:57:28 #96
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_152001593
Vitesse :')
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_152001610
Vitesse verloren. Mooi zo
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:58:59 #98
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_152001646
Klaas is back *O*
Ik ben inmiddels overleden
pi_152001658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
eej

ben ik weer

is guiddettie soms gekocht? want ik had een ban...

Waarom had je een ban grote vriend? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.. dat jij een ban hebt. Wat een onrecht is er toch in de wereld..
pi_152001683
Vitesse :D
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:00:47 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152001727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:00 schreef Tortugal het volgende:
Vitesse :D
Komt goed uit. ^O^
I love my mispoken words.
pi_152002954
Ik las berichten dat Feyenoord zich zorgen moest maken om fietstas....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_152002997
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom had je een ban grote vriend? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.. dat jij een ban hebt. Wat een onrecht is er toch in de wereld..
Je heb gelijk...

Onrecht in deze wereld. bootvluchtelingen laten ze verdrinken en er gebeurd niets...
en mij een ban geven om niets....

dat rijmt
is het al bijna sinterklaas?
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:46:23 #104
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_152003108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Vitesse verloren. Mooi zo
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:58 schreef Enchanter het volgende:
Klaas is back *O*
Klaarblijkelijk zit er 1 minuut tussen vreugde en treurnis.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:58:25 #105
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_152003416
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[..]

:D
Ik ben inmiddels overleden
pi_152003702
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[..]

Ik vond de 1 minuut tussen vreugde en treurnis bij Feyenoord - Roma erger moet ik toegeven. ;(
pi_152003976
quote:
De zaakwaarnemer van Jordy Clasie, Wessel Weezenberg, is in Rusland om met Zenit Sint-Petersburg te praten over zijn cliënt. Dat meldde De Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen vrijdagavond in het praatprogramma Voetbal International. Clasie staat in de nadrukkelijke belangstelling van Zenit.
Zou het niet echt een logische keuze vinden maar Zenith is tenminste een club met poen dus als het concreet wordt kan je eindelijk eens een fatsoenlijke transfersom verwachten.
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:22:37 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_152004014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond de 1 minuut tussen vreugde en treurnis bij Feyenoord - Roma erger moet ik toegeven. ;(
Moest dat nou ;(
pi_152004760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:57 schreef Anosmos het volgende:
Vitesse :')
No offence, met Willem 2 en Eagles in gedachten kun je beter eerst eens zorgen dat je zelf gaat winnen in plaats van om anderen te lachen...
pi_152004940
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

No offence, met Willem 2 en Eagles in gedachten kun je beter eerst eens zorgen dat je zelf gaat winnen in plaats van om anderen te lachen...
Klopt, puntverlies tegen die clubs mag niet voorkomen, maar dit is gewoon gunstig voor ons, dus niet zo zuur.

Mocht AZ verliezen van Twente dan hebben we, ongeacht het resultaat tegen Groningen zondag, volgende week tegen Vitesse aan een gelijkspel genoeg om de 3e plaats veilig te stellen. ^O^

Of is dat een jinx? :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_152005386
quote:

[ afbeelding ]

Bij sommige foto's is geen commentaar nodig ^O^
pi_152007405
Als Clasie zich echt serieus neemt gaat hij niet voetballen in de russische competitie.
Hoewel dit wel een sterkere competitie is als Nederland denk ik.

Als ik Clasie was zou ik in Engeland of Spanje gaan voetballen bij een mindere club. Dan heb je tenminste de hele entourage die veel aantrekkelijker is.

In Rusland beland hij na verloop van tijd gewoon op zeker op de bank.
Alleen zijn bankrekening zal er beter van worden.
pi_152008185
Als wij winnen van Groningen en AZ verliest of speelt gelijk tegen Twente dan zijn wij zeker van de derde plek.
pi_152008254
Staantribune twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 09:53:43 Vandaag 16 jaar geleden werd #Feyenoord voor het laatst landskampioen. @JPvanGastel hield als eerste de schaal omhoog http://t.co/8Rcjo38qnn reageer retweet
^O^
pi_152008274
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als wij winnen van Groningen en AZ verliest of speelt gelijk tegen Twente dan zijn wij zeker van de derde plek.
dat is niet iets waar ik trots op kan zijn, maar in ieder geval fijn om die playoffs te ontlopen :r

Je zou je toch ook de ogen uit den kop moeten schamen als je na zo een seizoen de 3e plek nog uit handen zou geven :X

Jammer van het verlies tegen GAE, anders konden we al wat sneller naar volgens seizoen kijken, waarin de strijd om de bovenste plaatsen hopelijk toch wat spannender zal zijn..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152008559
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Staantribune twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 09:53:43 Vandaag 16 jaar geleden werd #Feyenoord voor het laatst landskampioen. @JPvanGastel hield als eerste de schaal omhoog http://t.co/8Rcjo38qnn reageer retweet
^O^
_O-
hhhhh
pi_152008620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jammer van het verlies tegen GAE, anders konden we al wat sneller naar volgens seizoen kijken, waarin de strijd om de bovenste plaatsen hopelijk toch wat spannender zal zijn..
Dan moeten we hopen dat Van Geel heeft geleerd van zijn eigen optimisme.. In de winterstop zei hij nog dat we een selectie hebben die moet meestrijden voor de titel. Kennelijk is hij dus blind of heeft hij er geen verstand van. Komend seizoen mag dit soort gebral van mij dan ook achterwege blijven.. laat het maar zien op het veld.
  zaterdag 25 april 2015 @ 10:38:33 #118
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_152008648
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zie Groningen thuis nog wel winnen eigenlijk. Hoewel Feyenoord vaak goed voor de dag komt in de moeilijkere wedstrijden.
pi_152009972
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:38 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

Ik zie Groningen thuis nog wel winnen eigenlijk. Hoewel Feyenoord vaak goed voor de dag komt in de moeilijkere wedstrijden.
Gaat in ieder geval een erg interessante middag worden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 10:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

dat is niet iets waar ik trots op kan zijn, maar in ieder geval fijn om die playoffs te ontlopen :r

Je zou je toch ook de ogen uit den kop moeten schamen als je na zo een seizoen de 3e plek nog uit handen zou geven :X

Was ook meer een mededeling dan echte blijdschap. :P
pi_152010277
ik vind playoff wel leuk

ik hoop op verlies van feyenoord

wat extra wedstrijden erbij voor die klunzen kan geen kwaad

Werken voor hun geld

Goed voor nog wat recettegeld voor Feyenoord

Rutte ontslaan en gio de playoff laten doen
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:04:16 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152010294
Gewoon lekker 3de worden en Gio met JP en Vilhena laten praten.

Als ze dan niet willen blijven dan lekker cashen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:05:04 #122
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152010318
Oh en voor het middenveld hoef je niemand te kopen als alleen Tony en Clasie gaan. Gewoon Schuurman en Nieuwkoop bij de vaste selectie halen.
Sporten voor Sophia
pi_152010339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind playoff wel leuk

Werken voor hun geld

Jippie.
pi_152010351
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:05 schreef Toekito het volgende:
Oh en voor het middenveld hoef je niemand te kopen als alleen Tony en Clasie gaan. Gewoon Schuurman en Nieuwkoop bij de vaste selectie halen.
Wie ben jij ?
De zoveelste nieuwe kluns in de Feyenoord sectie?
pi_152010365
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:05 schreef Toekito het volgende:
Als Clasie weggaat heb je in ieder geval een nieuwe '6' nodig. Die hebben we op dit moment niet in de selectie, naast Clasie. Jeugd doorschuiven is altijd goed. :)
pi_152010371
Het is opvallend stil rondom Guidetti.
Normaal gesproken hoor je Guidetti elke dag op Twitter over Feijenoord praten, vervolgens hoor je niets meer.
pi_152010376
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wie ben jij ?
Kan iemand dit figuur weer bannen aub?
pi_152010384
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:07 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Kan iemand dit figuur weer bannen aub?
My thoughts exactly.
pi_152010402
De grootste mongolen op fok zijn members die bans vragen voor andere...
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:11:15 #130
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_152010464
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet nog altijd niet of jij daadwerkelijk achterlijk bent, of dat je gewoon een extreem goede troll bent die ten alle tijden in-character blijft.
pi_152010599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Ik weet nog altijd niet of jij daadwerkelijk achterlijk bent, of dat je gewoon een extreem goede troll bent die ten alle tijden in-character blijft.
ik weet dat alle friezen lelijk zijn behalve doutzen
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:19:29 #132
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_152010695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet dat alle friezen lelijk zijn behalve doutzen
Is discriminatie niet bannable?
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:32:59 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152011024
Als Clasie en Tony vertrekken kunnen we als nog die Cherry of Tapia halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 25 april 2015 @ 13:14:04 #134
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_152011791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Clasie en Tony vertrekken kunnen we als nog die Cherry of Tapia halen.
Nee, want Sleegers > Cherry, en Schuurman/Nieuwkoop > Tapia.

Als er al versterking komt dan moet die echt specifiek beter zijn dan wat er al in de jeugd loopt. Met de transfergelden van Clasie/Vilhena moet dat zeker mogelijk zijn.
pi_152011917
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Als er al versterking komt dan moet die echt specifiek beter zijn dan wat er al in de jeugd loopt. Met de transfergelden van Clasie/Vilhena moet dat zeker mogelijk zijn.
Die zou dan wel uit het buitenland moeten komen denk ik.. Vind dat er in de eredivisie niet zoveel interessants rondloopt dat ons sterker zou maken eigenlijk..
pi_152011918
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee, want Sleegers > Cherry, en Schuurman/Nieuwkoop > Tapia.

Je noemt 3 spelers zonder enige eredivisie ervaring. moet nog maar zien dat die beter zijn
  zaterdag 25 april 2015 @ 13:23:46 #137
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_152012094
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je noemt 3 spelers zonder enige eredivisie ervaring. moet nog maar zien dat die beter zijn
Beetje vertrouwen in de eigen jeugd. Zo goed zijn Cherry/Tapia nou ook weer niet.
pi_152012730
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tapia heeft wel 15(?) duels gespeeld natuurlijk + 21(?) in Jong Twente (te lui om verder te zoeken dan z'n Wiki, daar staat 4 eredivisie + 21 JT op 15 januari).. Nogal makkelijk om te zeggen dat hij dan ook sowieso beter is
pi_152013421
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die zou dan wel uit het buitenland moeten komen denk ik.. Vind dat er in de eredivisie niet zoveel interessants rondloopt dat ons sterker zou maken eigenlijk..
Er waren toch scouts bij Rode Ster Belgrado of zo wezen kijken naar een middenvelder?
pi_152013547
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Er waren toch scouts bij Rode Ster Belgrado of zo wezen kijken naar een middenvelder?
Geen idee.. zou overigens een goede zaak zijn..teken van leven van onze scouting
pi_152013624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Geen idee.. zou overigens een goede zaak zijn..teken van leven van onze scouting
Even terug zitten zoeken:

http://www.soccernews.nl/(...)envelder_te_bekijken
pi_152014607
Pelle goed bezig.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_152014931
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:08 schreef nostra het volgende:
Pelle goed bezig.
Wilde ik net ook posten. Twee doelpuntjes meegepakt.
pi_152015057
Feyenoord moet in principe alleen goede spitsen kopen.

Voor de rest van de posities worden er gewoon goede spelers opgeleid heeft de laaste 4 jaar bewezen.

Dus al die debiele namen die ik hier lees slaan allemaal nergens op. Die gasten zijn echt niet beter als wat er bij de jeugd rondloopt.

Wat mij betreft geen enkele aankoop voor volgend seizoen. Hopelijk blijven vilhenna en boetius Alle aankopen voor deze spelers gaan gewoon minder worden.

Boetius en vilhenna moeten gewoon een goede salarisverhoging krijgen van die klootzak van een marti n van geel.

maar deze klootzak gaat liever miljoenen uitgeven aan spelers die gaan mislukken.
pi_152015063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wilde ik net ook posten. Twee doelpuntjes meegepakt.
Pellè doet het sowieso beter dan ik had verwacht in Engeland. Staat volgens mij nu op 13 doelpunten ofzo? Loopt gewoon 1 op 2 in de Premier League. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:42:12 #146
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_152015358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè doet het sowieso beter dan ik had verwacht in Engeland. Staat volgens mij nu op 13 doelpunten ofzo? Loopt gewoon 1 op 2 in de Premier League. ^O^
11.
pi_152015378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:42 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

11.
Klopt, maar met de 2 doelpuntjes van vandaag staat hij op 13. :)
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:45:01 #148
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_152015424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, mijn fout haha. Dacht dat ik de commentator hoorde zeggen dat dit zijn tiende en elfde waren.
pi_152015455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij staat op 11.. en nog wat doelpunten in de League Cup
pi_152015467
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:45 schreef ArtoriasTAW het volgende:

[..]

Oh, mijn fout haha. Dacht dat ik de commentator hoorde zeggen dat dit zijn tiende en elfde waren.
Zou kunnen dat hij dan op 11 competitiedoelpunten komt en 13 doelpunten voor Southampton dit seizoen (dus ook voor de beker).
pi_152015493
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou kunnen dat hij dan op 11 competitiedoelpunten komt en 13 doelpunten voor Southampton dit seizoen (dus ook voor de beker).
Heb het even opgezocht.. 11 doelpunten in competitie en 4 in League Cup
pi_152016248
Pelle = God
pi_152017369
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
nee, jij bent dat in je eentje ^O^ :W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152017394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht.. 11 doelpunten in competitie en 4 in League Cup
Mooi dat ie het nu ook gewoon laat zien in de PL _O_

Is overigens ook goed voor onze uitgaande transferondehandelingen :)
pi_152017466
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mooi dat ie het nu ook gewoon laat zien in de PL _O_

Is overigens ook goed voor onze uitgaande transferondehandelingen :)
Betwijfel of dat veel invloed heeft hoor, denk dat die clubs toch vooral kijken naar kampioenschappen + CL/EL-ervaring + financiële situatie vd club
pi_152018036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Betwijfel of dat veel invloed heeft hoor, denk dat die clubs toch vooral kijken naar kampioenschappen + CL/EL-ervaring + financiële situatie vd club
Hoe veel invloed het heeft kun je je inderdaad afvragen, en de dingen die jij noemt zijn zeker minstens net zo invloedrijk, maar als spelers die bij ons vandaan komen internationaal mee kunnen helpt allicht iets. Janmaat, Pelle, en De Vrij werpen in dat opzicht dan toch de schijnwerpers op de Kuip.
pi_152021103
Klaas is terug _O_ _O_
* Verwijderd *
  Moderator zaterdag 25 april 2015 @ 19:47:42 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152021465
Kongolo niet fit genoeg voor morgen.
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:52:55 #159
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152021639
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Als Clasie weggaat heb je in ieder geval een nieuwe '6' nodig. Die hebben we op dit moment niet in de selectie, naast Clasie. Jeugd doorschuiven is altijd goed. :)
volgens mij kan El Ahmadi dat prima.

Als Immers en JPB ook gaan moet je wellicht eens kijken. Maar je moet sowieso achterin 1 of 2 ervaren gasten halen.
Sporten voor Sophia
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:53:58 #160
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152021673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wie ben jij ?
sorry? Je bedoelt dat je moeder een kluns op de wereld gezet heeft.
Sporten voor Sophia
pi_152023114
Als Clasie nou vertrekt;

http://www.transfermarkt.de/carlos-pena/profil/spieler/147266

Bijnaam Gullit :D

Goeie kop, Mexicaans international, nog niet in Europa gespeeld, dat is wel een nadeel. Maar, kan wel een goal scoren, waar Clasie wel wat moeite mee heeft.

Ken de speler verder niet goed, maar wel een toffe bijnaam.
pi_152023450
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo niet fit genoeg voor morgen.
wie vervangt hem?
pi_152024026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

wie vervangt hem?
Thijsje.
  zaterdag 25 april 2015 @ 22:17:18 #164
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152026081
Mathijsen _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152026231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Pascalus het volgende:
Mathijsen _O_
afscheidswedstrijd....

die goser is nog steeds de duurstbetaalde speler van Feyenoord..

weer zo een debiele aankoop van martin van geel
pi_152026351
Morgen gaat Feyenoord eraan. :7
pi_152027221
Jalalala Graziano Pelle
pi_152027429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind playoff wel leuk

Werken voor hun geld

Donder nou eens op kanjerdebieltje. Je getroll is werkelijk te sneu voor woorden. Godsamme wat heb ik medelijden met jou moeder.
pi_152029625
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Jalalala Graziano Pelle
donder nou op is een keer op met je domme getroll over pelle

je heb zeker net zo een kapsel als hem....
  zondag 26 april 2015 @ 01:47:33 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152030966
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Klaas is terug _O_ _O_
Oh.
pi_152031634
Doet Feyenoord er niet verstandig aan om Finnbogason te proberen halen? Is slechts vier keer in de basis begonnen bij middenmotor Sociedad. Scoorde 24 en 29 competitiegoals voor Heerenveen, dus voor eredivisiebegrippen een topspits. Is net 26 jaar, dus mocht-ie à la Pelle toch nog eens hogerop willen kan je 'm vast ook nog eens doorverkopen. Heb ik meer vertrouwen in dan Kidetti, Kramer en alle andere namen die al langs zijn gekomen voor in de spits...
  zondag 26 april 2015 @ 03:17:08 #172
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152031677
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 03:10 schreef VanKuikeren het volgende:
Doet Feyenoord er niet verstandig aan om Finnbogason te proberen halen? Is slechts vier keer in de basis begonnen bij middenmotor Sociedad. Scoorde 24 en 29 competitiegoals voor Heerenveen, dus voor eredivisiebegrippen een topspits. Is net 26 jaar, dus mocht-ie à la Pelle toch nog eens hogerop willen kan je 'm vast ook nog eens doorverkopen. Heb ik meer vertrouwen in dan Kidetti, Kramer en alle andere namen die al langs zijn gekomen voor in de spits...
Buiten dat Finnbogason er financieel en sportief dan flink op achteruit zou gaan is hij absoluut niet de spits die Feyenoord verder zou kunnen helpen.

Feyenoord is een club die het spel wil maken, terwijl Finnbogason beter rendeert in een team dat toch meer op de reactie speelt. In vergelijking met spitsen als Pellè en Kazim mist hij enorm veel balvastheid en dat heeft Feyenoord juist wel nodig.
pi_152031698
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 03:17 schreef Sked het volgende:

[..]

Buiten dat Finnbogason er financieel en sportief dan flink op achteruit zou gaan is hij absoluut niet de spits die Feyenoord verder zou kunnen helpen.

Feyenoord is een club die het spel wil maken, terwijl Finnbogason beter rendeert in een team dat toch meer op de reactie speelt. In vergelijking met spitsen als Pellè en Kazim mist hij enorm veel balvastheid en dat heeft Feyenoord juist wel nodig.
Zou hij daar meer dan een miljoen verdienen per jaar? En elke week bankzitten of elke week spelen, hoe is dat sportieve achteruitgang?
  zondag 26 april 2015 @ 03:24:49 #174
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152031714
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 03:22 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Zou hij daar meer dan een miljoen verdienen per jaar? En elke week bankzitten of elke week spelen, hoe is dat sportieve achteruitgang?
Hij verdient daar waarschijnlijk wel meer dan een miljoen, ja. Daarnaast speel je toch op een heel ander niveau in de Eredivisie. Dan gaat hij denk ik liever aan de slag bij een laagvlieger in Spanje om toch in een grote competitie te spelen.

Om het nog maar niet over de transfersom te hebben, want hij zal wel de nodige miljoenen kosten
pi_152032985
Feyenoord heeft nooit geld zogenaamd

maar halen wel elk seizoen 5 spelers die bij elkaar 8 miljoen kosten....en niets toevoegen

Haal dan 1 topper voor 5 miljoen die echt een toegevoegde waarde is
pi_152032996
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:

maar halen wel elk seizoen 5 spelers die bij elkaar 8 miljoen kosten....en niets toevoegen

#ikbenvangeel
pi_152034779
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik zou Martin even bellen.
pi_152035042
Bovendien is de spitspositie, zoals het er nu uit ziet, volgend seizoen al ruimbezet.
pi_152035908
quote:
‘Naderende verkoop van Janmaat frustreert supporters van Newcastle’

Daryl Janmaat maakte vorig jaar zomer de overstap van Feyenoord naar Newcastle United. De kans is aanwezig dat de rechterverdediger maar een seizoen in dienst van the Magpies blijft. Britse media schrijven zondag dat eigenaar annex voorzitter Mike Ashley van plan is om de Oranje-international komende zomer van de hand te doen.

Janmaat, 25 jaar, kwam voor ruim zes miljoen euro over van Feyenoord en is zijn investering dubbel en dwars waard gebleken. Ashley weet echter dat clubs als Manchester United,Southampton en Liverpool meer dan gemiddelde belangstelling in de Nederlander hebben. Hij is bereid om ‘ja’ te zeggen als een geïnteresseerde club bereid is om het dubbele over te maken.

De media in Engeland schrijven dat de supporters niet willen dat de populaire Janmaat al na een seizoen vertrekt. Het zou de stroeve relatie tussen Ashley en de fans niet ten goede komen, als de eigenaar hun wensen wederom negeert. Louis van Gaal wil komende zomer minimaal één nieuwe rechtsback halen en denkt ook aan Nathaniel Clyne van Southampton. Ronald Koeman ziet in zijn landgenoot een ideale opvolger van Clyne. Liverpool neemt na dit seizoen afscheid van Glen Johnson en heeft Janmaat eveneens in een schaduwelftal staan.
Beetje jammer blijft het wel, hoe weinig je relatief gezien voor die 4 spelers hebt gevangen. De Vrij is ondertussen zo 20 waard, BMI en pelle staan ook wel boven de 10. Is dat viertal samen binnen een jaar in "waarde" verdubbeld ;(
  zondag 26 april 2015 @ 12:31:57 #180
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152035993
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 12:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Beetje jammer blijft het wel, hoe weinig je relatief gezien voor die 4 spelers hebt gevangen. De Vrij is ondertussen zo 20 waard, BMI en pelle staan ook wel boven de 10. Is dat viertal samen binnen een jaar in "waarde" verdubbeld ;(
Ja, dat komt puur omdat ze zich nu in een hogere competitie bewijzen. Niks bijzonders aan, zo zit het in elkaar.
pi_152036584
En daarom ook blij zijn dat er doorverkooppercentages zijn bedongen
  zondag 26 april 2015 @ 12:59:05 #182
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_152036753
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja, dat komt puur omdat ze zich nu in een hogere competitie bewijzen. Niks bijzonders aan, zo zit het in elkaar.
Toch speelt het mee dat ze van Feyenoord komen. Clubs als Arsenal, Liverpool, Tottenham en United kopen direct van Ajax, terwijl eredivisietoppers als Vlaar, Janmaat en Pellè eerst naar de middenmoot van Engeland gaan.
pi_152036812
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 12:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch speelt het mee dat ze van Feyenoord komen. Clubs als Arsenal, Liverpool, Tottenham en United kopen direct van Ajax, terwijl eredivisietoppers als Vlaar, Janmaat en Pellè eerst naar de middenmoot van Engeland gaan.
Komt omdat je geen Champions League speelt of kampioen wordt.
  zondag 26 april 2015 @ 13:03:11 #184
262211 hhh38
pi_152036880
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Klopt. Daar snel maar eens verandering in brengen dus.
pi_152037182
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt. Daar snel maar eens verandering in brengen dus.
Op V Persie na hebben wij nu eenmaal niet de namen die Ajax middels die gouden lichting in de jaren 90 maar ook Zlaten, Sneijder etc en PSV met Robben, Nistelrooy hebben voortgebracht.

Hele beeld is de afgelopen 20 jaar ontstaan, ga je pas veranderen als je weer structureel met de top mee doet.
blablablabla
pi_152037227
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

+ spelers bij Feyenoord hebben een relatief laag salaris.. dan kan je ook minder vragen
pi_152037264
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Op V Persie na hebben wij nu eenmaal niet de namen die Ajax middels die gouden lichting in de jaren 90 maar ook Zlaten, Sneijder etc en PSV met Robben, Nistelrooy hebben voortgebracht.

En zelfs Van Persie leverde hooguit maar 4 of 5 miljoen op als ik het goed heb.. onvoorstelbaar dat zo'n toptalent je als club zo weinig oplevert
pi_152037335
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En zelfs Van Persie leverde hooguit maar 4 of 5 miljoen op als ik het goed heb.. onvoorstelbaar dat zo'n toptalent je als club zo weinig oplevert
Klopt faalbeleid was dat :')
blablablabla
pi_152037379
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Komt ook doordat talenten bij ons over het algemeen vrij snel vertrekken. Ook bij Van Persie was dit het geval.
pi_152037401
Daarom is het goed als deze lichting zo snel mogelijk naar echte topclubs verhuist. Zodat er maar een stap tussen heeft gezeten en andere clubs ook denken; misschien toch maar direct bij Feyenoord shoppen in plaats van een jaar later 15-20 miljoen betalen. Op die manier kunnen wij richting 7-10 in plaats van rond de 4-5. En met enige mazzel voor een groter talent zelf 15-20 vangen.
pi_152037662
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Komt ook doordat talenten bij ons over het algemeen vrij snel vertrekken. Ook bij Van Persie was dit het geval.
Er staat me iets van bij dat Van Marwijk de pik op hem had en Van Persie zelf toen ook nog een beetje een vervelende etter was.. Maar als voetbalclub moet je dan wijs zijn en beseffen dat die speler een grote potentiële transferwaarde heeft. Die heeft Feyenoord grotendeels zelf om zeep geholpen. En hebben ze ervan geleerd? Nee, met Boetius gebeurt nu hetzelfde. Oke, hij speelt dit seizoen als een natte drol maar Fred had hem best wat vaker op rechts mogen zetten.
pi_152037763
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er staat me iets van bij dat Van Marwijk de pik op hem had en Van Persie zelf toen ook nog een beetje een vervelende etter was.. Maar als voetbalclub moet je dan wijs zijn en beseffen dat die speler een grote potentiële transferwaarde heeft. Die heeft Feyenoord grotendeels zelf om zeep geholpen. En hebben ze ervan geleerd? Nee, met Boetius gebeurt nu hetzelfde. Oke, hij speelt dit seizoen als een natte drol maar Fred had hem best wat vaker op rechts mogen zetten.
Van Persie had het aan de stok met Van Hooijdonk, die vond dat hij te weinig respect had ofzo :')
blablablabla
pi_152037832
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Van Persie had het aan de stok met Van Hooijdonk, die vond dat hij te weinig respect had ofzo :')
Pi-air was in het laatste seizoen van Van Persie al weg dus ik denk niet dat we die lange darm hiervoor verantwoordelijk kunnen houden.. neemt niet weg dat Van Hooijdonk vervelende trekjes heeft en als ik speler was zou ik hem niet pruimen als trainer.
pi_152038045
quote:

[..]

Wat een gelul. De dag dat het talent van een speler leidend word voor je beleid gaat nooit komen bij ons. Alles maar voor de geilheid op succes? Wat mij betreft niet. Voetballers bij Feyenoord hebben zich maar te gedragen. Leuk zo'n Depay, goeie voetballer, maar geen haar op mijn hoofd die zo'n misselijk mannetje bij ons wil zien spelen. Hoe die gozer de pers te woord staat, werkelijk misselijkmakend.

Dat zie ik Boetius overigens nooit doen, en die komt er nog wel, maar niet met die zaakwaarnemers.
pi_152038064
quote:

[..]

Van Marwijk had meer vertrouwen in Lurling.
pi_152038149
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een gelul. De dag dat het talent van een speler leidend word voor je beleid gaat nooit komen bij ons. Alles maar voor de geilheid op succes? Wat mij betreft niet. Voetballers bij Feyenoord hebben zich maar te gedragen. Leuk zo'n Depay, goeie voetballer, maar geen haar op mijn hoofd die zo'n misselijk mannetje bij ons wil zien spelen. Hoe die gozer de pers te woord staat, werkelijk misselijkmakend.

Dat zie ik Boetius overigens nooit doen, en die komt er nog wel, maar niet met die zaakwaarnemers.
Dit, als ik ooit zo'n egotripper in het Feyenoord-shirt moet zien... :r Zelfde geldt voor Rekik en Bruma. Echt blij dat die niet bij ons zijn gebleven. Wat een misselijke figuurtjes.
pi_152038233
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben het met je eens over dat Depay een vervelend mannetje is (komt deels ook door zijn gebrekkige IQ denk ik) maar die knul gaat wel 28 miljoen opleveren. Als het gaat om miljoenen dan zou ik als trainer van een club wel even goed nadenken hoe ik met een talentvolle speler omga.. Bij ieder ander bedrijf word je eruit geflikkerd als je miljoenen verliest voor je club, alleen in de voetballerij zijn dit soort dingen mogelijk.
  zondag 26 april 2015 @ 13:52:48 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152038319
Mensen die voetbal met het bedrijfsleven vergelijken zijn te dom om te poepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_152038448
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
Mensen die voetbal met het bedrijfsleven vergelijken zijn te dom om te poepen.
Onderbouw dit eens beste forum nazi
  zondag 26 april 2015 @ 13:58:58 #200
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152038497
Opa Thijsen _O_

Topshow.
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:00:52 #201
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152039338
Dat tenue wordt alleen maar erger.
pi_152039342
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar moet verdomme in de spits.
  zondag 26 april 2015 @ 14:31:00 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152039386
Ik vind de belettering dan wel weer mooi #lichtpuntjes #oogaids
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 26 april 2015 @ 14:31:16 #205
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152039396
Dit tenue ;(
  zondag 26 april 2015 @ 14:31:30 #206
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152039406
Afschuwelijk tenue
pi_152039415
Ik denk wel dat de keepers schrikken als er een fel oranje been hun kant opkomt.
  zondag 26 april 2015 @ 14:32:12 #208
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152039424
Ze kunnen elkaar zo wel goed vinden, toch?
  zondag 26 april 2015 @ 14:32:18 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152039429
Vind toch weinig mis met dit tenue :{ .
2000 light years from home
pi_152039499
Ik heb het al gezien voor vandaag: Manu heeft een slechte dag. Typische speler waar je dat na 2 minuten al kan zien.
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:34:16 #211
42184 crew  DaMart
pi_152039500
Waarom speelt Feyenoord in een tenue van het Nederlands elftal?
pi_152039512
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:32 schreef Merkie het volgende:
Wat is in godsnaam de associatie met Feyenoord? Misschien dat er zoveel Feyenoorders in het Nederlands elftal zaten vorig jaar dat ze het uitshirt maar gekopieerd hebben? :')
pi_152039534
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:34 schreef Kolasnoc het volgende:
Ik heb het al gezien voor vandaag: Manu heeft een slechte dag. Typische speler waar je dat na 2 minuten al kan zien.
Ik quote hem alvast voor als ie twee keer scoort
pi_152039570
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:35 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ik quote hem alvast voor als ie twee keer scoort
Gaat hij niet. Ik vind dat Rutten met 12 man de warming-up moet doen en dan moet beslissen tussen manu en boetius op basis van de acties van manu tijdens de warmingup
  zondag 26 april 2015 @ 14:37:17 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152039609
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam de associatie met Feyenoord? Misschien dat er zoveel Feyenoorders in het Nederlands elftal zaten vorig jaar dat ze het uitshirt maar gekopieerd hebben? :')
Waarom zou er een associatie moeten zijn? Het uitshirt is elk jaar anders. Het is helemaal niet gebruikelijk dat het uitshirt een connectie heeft met de club.

Zo verschrikkelijk irritant, die Feyenoordsupporters die bij elke beslissing van de club over traditie en clubcultuur beginnen. Deze mensen vinden vooral zichzelf superstoer dat ze zulke trouwe supporters zijn. Weg ermee. Ga maar naar Excelsior.
  zondag 26 april 2015 @ 14:37:50 #216
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_152039624
Mijn tv heeft moeite met dit shirt, de kleuren gaan uitlopen.
Op een digitale tv!!
Wie dit leest is gek
pi_152039659
Ik dacht dat Feyenoord met spijkerbroeken ging spelen?
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:40:32 #218
42184 crew  DaMart
pi_152039691
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mijn tv heeft moeite met dit shirt, de kleuren gaan uitlopen.
Op een digitale tv!!
Dit is ook zo'n heerlijke combinatie in Football Manager :X.
pi_152039723
Manu heeft een slechte dag. Ik zei het jullie.
  zondag 26 april 2015 @ 14:44:18 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152039782
Mooie aanval.
pi_152039792
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom zou er een associatie moeten zijn? Het uitshirt is elk jaar anders. Het is helemaal niet gebruikelijk dat het uitshirt een connectie heeft met de club.

Zo verschrikkelijk irritant, die Feyenoordsupporters die bij elke beslissing van de club over traditie en clubcultuur beginnen. Deze mensen vinden vooral zichzelf superstoer dat ze zulke trouwe supporters zijn. Weg ermee. Ga maar naar Excelsior.
:D Gast
Voorgaande jaren is het altijd blauw of groen geweest. Fluorescerend oranje heb ik echt nog nooit gezien bij Feyenoord, is ook gewoon spuuglelijk :r
pi_152039793
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:32 schreef Merkie het volgende:
Voor blinden en slechtzienden is het ook wel ideaal.. dat oranje doet pijn aan je ogen
pi_152039798
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit dus.

Waarbij ik wil aanmerken dat Feyenoord zovaak uittenues heeft gehad zonder associatie met de club.

We hebben zovaak in blauw, grijs of zwart gespeeld, waarbij je kunt aanmerken dat zwart in ieder geval nog in ons logo zit.
  zondag 26 april 2015 @ 14:45:36 #224
262211 hhh38
pi_152039827
Eerste goede aanval in weken
  zondag 26 april 2015 @ 14:45:47 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152039834
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:42 schreef Kolasnoc het volgende:
Manu heeft een slechte dag. Ik zei het jullie.
Dan zal hij wel scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 26 april 2015 @ 14:46:02 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152039845
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:44 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

:D Gast
Voorgaande jaren is het altijd blauw of groen geweest. Fluorescerend oranje heb ik echt nog nooit gezien bij Feyenoord, is ook gewoon spuuglelijk :r
Wat heeft blauw met Rotterdam/Feyenoord te maken dan? :')

En groen is:
- Lelijk
- Onduidelijk omdat gras ook al groen is
pi_152039848
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan zal hij wel scoren.
Depay is daar ook goed in.
  zondag 26 april 2015 @ 14:46:55 #228
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152039867
Lekker potje.
pi_152039879
we mogen blij zijn dat Vitesse ook gefaald heeft.
pi_152039894
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat heeft blauw met Rotterdam/Feyenoord te maken dan? :')

En groen is:
- Lelijk
- Onduidelijk omdat gras ook al groen is
Blauw is het gewoon al vaak geweest, fluorescerend oranje nog nooit.

Verandering :'(
  zondag 26 april 2015 @ 14:47:58 #231
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152039907
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Blauw is het gewoon al vaak geweest, fluorescerend oranje nog nooit.

Verandering :'(
8)7

I rest my case. Typisch Rotterdams wel, dat zeiken om het zeiken. Geen wonder dat Lunatic News hier kan bestaan.
pi_152039930
hahaha Immers legt even een bal terug. Op buikhoogte...
pi_152039943
Die Kazim komt af en toe nog best vlug uit z'n schoenen voor zo'n beer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 14:49:02 ]
pi_152039977
Slecht dit :')
pi_152039997
Toornstra mag de corners al een tijdje niet meer nemen he. Toch apart.
pi_152040009
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef Kolasnoc het volgende:
hahaha Immers legt even een bal terug. Op buikhoogte...
Ja, kon die ook best zelf schieten.
pi_152040021
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Toornstra mag de corners al een tijdje niet meer nemen he. Toch apart.
Net aan de rechterkant nog.
pi_152040045
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 14:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Net aan de rechterkant nog.
Oh haha. Stream is nou ook weer niet zó scherp :P
pi_152040067
Ik vind Nelom ook erg zwak. Vind Woudenburg beter.
pi_152040072
Hoe kan die Chery opeens zo vrij staan
pi_152040075
Cherry speelt goed trouwens.
pi_152040119
El Ahmadi is trouwens de laatste tijd ook om te halen, ballen stuiteren continu van z'n beentjes.
  zondag 26 april 2015 @ 14:54:55 #243
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152040159
Nelom, flikker maar op.
  zondag 26 april 2015 @ 14:55:00 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040164
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Kolasnoc het volgende:
Ik vind Nelom ook erg zwak. Vind Woudenburg beter.
Vind hem wel goed.
pi_152040175
Nelom al drie fouten vandaag. Hup Woudenburg.
pi_152040180
Neelomp :r
pi_152040199
Pff.. wat een mazzel
pi_152040206
Zaadwedstrijd 12318
pi_152040209
Bizar dat zo'n kneus kennelijk onbedreigd de vaste linksback is
  zondag 26 april 2015 @ 14:56:04 #250
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152040213
*O*
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:56:09 #251
42184 crew  DaMart
pi_152040216
Clasie _O_.
pi_152040218
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

8)7

I rest my case. Typisch Rotterdams wel, dat zeiken om het zeiken. Geen wonder dat Lunatic News hier kan bestaan.
Tis natuurlijk wel zo dat de club zelf de handtekening heeft gezet met de supporters dat het uittenue met een bepaalde binding met de stad.

Zal mij verder niet heel veel boeien, maar dit is gewoon een verschrikkelijke combi..
#12 is not for sale!
  zondag 26 april 2015 @ 14:56:10 #253
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152040221
HOPPAAAAA
pi_152040223
Nelom :')!!!!!!!
pi_152040225
GOL CLASIE.
pi_152040226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:55 schreef Alxander het volgende:
Zaadwedstrijd 12318
Grapje
pi_152040228
JAAAAAAAAAAAA
  zondag 26 april 2015 @ 14:56:27 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040232
Clasie _O_.
  zondag 26 april 2015 @ 14:56:43 #259
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152040245
Basie _O_
pi_152040253
Clasie 100 miljoen
pi_152040256
CLAASBAAS
  zondag 26 april 2015 @ 14:57:02 #262
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152040258
Die steekbal ervoor van Clasie naar Toornstra... lekker zeg
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:57:06 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152040265
NELOM WISSELEN NU
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 14:57:24 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152040281
Waarom zit Bilal niet op de bank? :')
  zondag 26 april 2015 @ 14:57:51 #267
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152040292
Ik word zo moe van die Nelom
pi_152040296
Stream loopt wel behoorlijk achter merk ik. Moet dan ook helemaal vanuit Groningen komen natuurlijk.
  zondag 26 april 2015 @ 14:58:39 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040323
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Stream loopt wel behoorlijk achter merk ik. Moet dan ook helemaal vanuit Groningen komen natuurlijk.
Klopt, ik zit in Groningen, wedstrijd is net afgelopen (1-3).
pi_152040327
Goal is te danken aan Manu die even het tempo omhoog gooit
pi_152040337
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Zelfs op tv hapert ie af en toe wat :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 26 april 2015 @ 14:59:09 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152040342
Vermeergod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_152040346
Hitler kan het allemaal niet aan.
pi_152040348
Geel past wel bij zn tenue
  zondag 26 april 2015 @ 14:59:44 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040360
Waar slaat het op om geel te geven?
  zondag 26 april 2015 @ 14:59:45 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_152040361
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef renwan het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon het nieuwe uitshirt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_152040366
Mulder was gewoon lomp voor zich uit blijven kijken.
  zondag 26 april 2015 @ 15:00:01 #278
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152040375
Doe eens rustig joh Vermeer, dwaas
  zondag 26 april 2015 @ 15:00:06 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040378
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 14:59 schreef renwan het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van ja :{ .
pi_152040381
Godswonder dat Groningen nog niet heeft gescoord..
pi_152040391
Hitler fluit weer.
pi_152040418
Het loopt wel weer beter met Immers
  zondag 26 april 2015 @ 15:01:28 #283
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152040427
Nelom :')
pi_152040461
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
Zie ik dus nu pas :') Foxstream :')
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 15:02:39 #285
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 26 april 2015 @ 15:03:02 #286
76470 Multiply
LA Lakers
pi_152040491
Streams lopen altijd minimaal een minuut achter..

Wel handig ook want dan kan ik herhalingen zien in het stadion ;)
pi_152040494
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 26 april 2015 @ 15:03:48 #288
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152040533
quote:
Meest geposte tekst aller tijden. Meer dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152040549
Het is tijd voor

pi_152040598
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 15:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is tijd voor

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Woudenberg!
pi_152040607
woudenberg zit niet eens op de bank?
pi_152040693
Nou als het zo doorgaat mogen we blij wezen met een puntje :')
pi_152040781
Domme Nelom :') maar volgens mij gebeurt er niks.
  zondag 26 april 2015 @ 15:12:21 #294
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152040890
Immers struikelt over de bal. :')
  zondag 26 april 2015 @ 15:12:46 #295
262211 hhh38
pi_152040913
Ik heb het al vaker gezegd, maar is die Botteghin geen goeie als man achter Van Beek en Kongolo?
  zondag 26 april 2015 @ 15:13:12 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152040937
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar is die Botteghin geen goeie als man achter Van Beek en Kongolo?
Nee, is geen optie.
pi_152040953
quote:
Meh, zou een redelijke optie zijn. Vraag me af of hij zin heeft om hele seizoen te banken
pi_152040966
quote:
Nee, alleen goed tegen sterke niet-beweeglijke spitsen.
pi_152040977
Mathijsen ouwe relnicht _O_
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 15:14:24 #300
42184 crew  DaMart
pi_152040988
Is die Chery niets voor ons? :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')