Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".quote:Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".
Dus jij vind dat Feyenoord daarin geen gelijk heeft?
Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
Deel van de "vergoeding" van jeugdspelers zit hem natuurlijk al in het genieten van de jeugdopleiding zelf. Daar gaat voor de club ook een hoop geld in zitten. Kun je er als talentje natuurlijk ook voor kiezen om ergens aan de slag gaan waar ze een mindere jeugdopleiding hebben, maar ze je een rianter salaris bieden. Maar dan haal je op de lange termijn beduidend minder uit je carrière, kan ik me zo voorstellen. Ook financieel gezien.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.
Clasie is toch een heel ander verhaal. Die steekt er al sinds zijn komst 4 jaar geleden bovenuit. Dan heb je wel recht van spreken.
Zwart-wit supportersgeneuzel.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".
Dus jij vind dat Feyenoord daarin geen gelijk heeft?
Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.
Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
Voetbal met het bedrijfsleven vergelijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Want als jij 4 jaar bij dezelfde baas werkt, en er wordt een vergelijkbare kracht aangenomen die 40% meer verdiend dan jij, dan denk je ook alleen "hmm.. heb ik er echt het maximale een gedaan om me optimaal te ontwikkelen..." zonder te denken dat die nieuwe werknemer zich ook nog maar eerst even te bewijzen heeft? Want dat is wat gewoon gebeurd. Heeft Willem terecht ook al eens flink over gekankerd.
[..]
Zwart-wit supportersgeneuzel.
Boetius heeft meer laten zien dan Bilal.
Clasie heeft meer laten zien dan Vormer.
Etc.
Voetballers zijn soms anders net mensen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Voetbal met het bedrijfsleven vergelijken![]()
![]()
![]()
ja kuidetti opkankere ik ga toch ook niet bij mijn nieuwe vakkebullers baantje 3 miljoen tekengeld vragen stinkgeldwofl!!
Dat feitelijk gezien dan het contract van een Bilal het verkeerde is lijkt me duidelijk. Overigens maar als voorbeeld, want ik heb geen idee wat die knul vangt. Maar kijk naar jezelf en zeg het maar. Hoe lang zou je ergens vrolijk blijven werken als anderen beduidend meer vangen voor een vergelijkbare of mindere prestatie. En dat als je 18-23 jaar ben. En terwijl je constant hoort dat je ergens anders veel meer kunt krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?
Zwartwit supporters geneuzel dit.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwartwit supporters geneuzel dit.
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef Caland het volgende:
ZE MOTTE GEWOON GAAN ZWART GAAN UITBETALEN KRIJGEN DIE SPELERS OOK NOG WWTJE ERBIJ NIEMAND DIE T MERK
GEEL ZIT WEER TE SLAPEN
Pas maar op dat de uefa het niet leestquote:Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef Happel het volgende:
Ze moeten gewoon in bananen betaalt worden, hoor je ze ook niet meer klagen.
Tijd voor een nieuw bestuur is het zeker. Deze mensen gaan ons niet verder helpen. Ja, aleen als dat nieuwe stadion er eens komt en ze hun zakken hebben kunnen vullen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR
V GEEL ROT OP
Nou, ik zou me eerst eens even achter de oren krabben over mijn eigen prestaties en kansen om me te ontwikkelen. Kijk even hoeveel volledige wedstrijden hij dit seizoen heeft gespeeld. Daar is hij kennelijk ontevreden over, maar zal dat nu echt beter worden als hij naar een Premier League of Serie-A club zou gaan? Als hij liever daar, met een riant salaris, op de bank zit terwijl de directe concurrentie zich wél ontwikkelt is dat prima. Maar het doet mij een beetje denken aan Castaignos; op basis van één seizoen menen dat je gigantisch bent. Naar het buitenland gaan, en dan zien we hem over een paar maanden wel weer met hangende pootjes in de Eredivisie verschijnen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat feitelijk gezien dan het contract van een Bilal het verkeerde is lijkt me duidelijk. Overigens maar als voorbeeld, want ik heb geen idee wat die knul vangt. Maar kijk naar jezelf en zeg het maar. Hoe lang zou je ergens vrolijk blijven werken als anderen beduidend meer vangen voor een vergelijkbare of mindere prestatie. En dat als je 18-23 jaar ben. En terwijl je constant hoort dat je ergens anders veel meer kunt krijgen.
Je liegt.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, ik zou me eerst eens even achter de oren krabben over mijn eigen prestaties
Alles staat of valt met de bedragen, kunnen we niet veel nuttigs over zeggen, maar gezien dit gerucht regelmatig de kop op steekt is voor mij een teken aan de wand dat er iets knelt. Overigens moet je je ook bedenken dat dergelijke jongens praktisch je enige opties zijn om weer eens aan de top te komen.quote:snap de positie van Feyenoord zeker ook. Laat die jongen eerst maar eens stabiel presteren voor je een groot financieel risico aangaat.
quote:Van Hanegem: 'Het salarisverschil is te groot'
28-04-2013 | 20:47
Willem van Hanegem denkt dat Jordy Clasie komende zomer vertrekt bij Feyenoord. De jonge middenvelder staat in de nadrukkelijke belangstelling van Fiorentina en ging onlangs niet akkoord met de contractaanbieding die hem werd gedaan door zijn huidige werkgever. Van Hanegem kan zich wel vinden in dat besluit.
'Als jij 300.000 euro verdient en iemand op de bank verdient iets meer dan de helft meer, dan ga krijg je daar ook een beetje de pest in,' zegt de voormalig speler en trainer van de Rotterdamse club. 'Clasie is een Feyenoorder. Hij wil niets liever dan hier blijven. Dan moet je hem ook niet met een kluitje in het riet sturen. Hij verdient goed, maar het verschil met anderen is te groot.'
Van Hanegem doelt daarmee onder andere op Joris Mathijsen. De centrale verdediger strijkt aanzienlijk meer salaris op dan zijn jonge ploeggenoten, maar volgens technisch directeur Martin van Geel is dat gezien het aantal interlands en de schat aan ervaring logisch. Van Hanegem is het daar totaal niet mee eens. 'Dat is lulkoek. Het gaat om de kwaliteiten die je hebt,' vervolgt De Kromme in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
'Als ik Mathijsen zie spelen dan verbaasd het mij dat hij tachtig interlands heeft gespeeld. Zo kun je het ook zeggen. Vilhena, Boëtius en Janmaat hebben zich allemaal goed ontwikkeld, daar gaat het mij om. Daar moet je ze ook naar belonen. Hetzelfde met jongens als Leerdam, ook een gozer van Varkenoord, die moet je gewoon weer binnen zien te halen als hij nog niet getekend heeft bij Vitesse. Dat is gewoon een goede speler voor Feyenoord.
quote:'Eigen talenten in vergelijking met jongens als Mathijsen onderbetaald'
Maandag, 12 november 2012 om 09:12
Feyenoord-trainer Ronald Koeman maakte zich zondag druk over de kritische verhalen omtrent verdediger Joris Mathijsen, maar Willem van Hanegem vindt het niet meer dan logisch dat de prestaties van de speler van het Nederlands elftal scherp in de gaten gehouden worden.
Tijdens het duel met Roda JC Kerkrade (5-2) ging de linkspoot volgens de Kromme opzichtig in de fout bij de tweede treffer van de gasten. "Ik begreep dat men bij Feyenoord na de wedstrijd gepikeerd deed over de kritiek op Mathijsen, maar gelukkig heb ik de speler zelf daar niet over gehoord", laat Van Hanegem weten in zijn column in het Algemeen Dagblad. Volgens de oud-voetballer beseft de verdediger wat er van hem verwacht wordt in Rotterdam.
"Mathijsen weet dat als je met zo veel ervaring binnenkomt en een grootverdiener bent, dat je dan de zwaarste last op je schouders dient te dragen. Ik weet tamelijk precies wat er bij Feyenoord betaald wordt. Daar leid ik uit af dat de eigen, jonge talenten in vergelijking met de jongens die van buitenaf zijn gehaald zwaar onderbetaald worden. Daar krijg je vroeg of laat herrie van."
Van Hanegem riep laatst ook nog dat Clasie misschien wel blijft deze zomer. Wat hij in 2013 heeft geroepen doet er dan ook niet echt toe, want Clasie heeft in 2014 een nieuw contract gekregen waardoor ie direct de best betaalde speler werd. Dus hard werken word gewoon beloond, zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:17 schreef De_Pel het volgende:
Willem heeft zich hier in het verleden ook al meerdere keren over uitgelaten:
[..]
[..]
quote:De barbecue is, speciaal voor de extra hongerige supporters, op basis van 'all you can eat'.
Minder dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Hanegem riep laatst ook nog dat Clasie misschien wel blijft deze zomer. Wat hij in 2013 heeft geroepen doet er dan ook niet echt toe, want Clasie heeft in 2014 een nieuw contract gekregen waardoor ie direct de best betaalde speler werd. Dus hard werken word gewoon beloond, zoals het hoort.
Dat talenten minder krijgen als Mathijsen lijkt me niet meer dan normaal toch?
Nooit geweten dat je kroketten ook op de bbq kan pleuren.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord organiseert een bbq voorafgaand aan Feyenoord - Vitesse.
[..]
Lekker met z'n alle op t veld bbqen.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ook niet, ze moeten immers koud zijn he.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je kroketten ook op de bbq kan pleuren.
Nee, maar ze bieden Guidetti die al 3 jaar nog véél minder gepresteerd heeft wel een salaris van een miljoen, leg dat maar eens uit.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat godcomplex van die youngsters, aangewakkerd door dat onkruid der zaakwaarnemers word ik anders nog zieker van. Als je geen ruk presteert krijg je nergens zomaar een aanzienlijke salarisverhoging.
Dat is enerzijds krom ja, maar anderzijds kan je niet verwachten dat een buitenlandse transfer hier voor een appel en een ei speelt, noch dat je als talent hier buitenlandse salarissen kunt verdienen.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar ze bieden Guidetti die al 3 jaar nog véél minder gepresteerd heeft wel een salaris van een miljoen, leg dat maar eens uit.
Oke ik ga ookquote:Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat je anders zeker weet dat hij niet komt.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar ze bieden Guidetti die al 3 jaar nog véél minder gepresteerd heeft wel een salaris van een miljoen, leg dat maar eens uit.
Theoretisch een leuk plan, gaat in de praktijk natuurlijk nooit werken. Dan gaat het geld niet via de club, maar gewoon direct via een sponsor / rijke Arabier/Rus/weetikveelwat naar de speler / familie vd speler (bij jeugdspelers).quote:Op donderdag 23 april 2015 17:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat dat betreft zou Financial Fair Play pas echt kunnen werken als clubinkomens danwel uitgaven worden genivelleerd. Alle spelers gaan waar het geld is, en tja, dat is zeker niet Nederland.
Dat internationale gehandel in jeugdspelertjes mag ook weleens verboden worden. Zo kunnen de rijke clubs hun eigen jeugd bijeenkopen, waarvan er natuurlijk maar een paar slagen en de rest wordt doorverkocht.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Theoretisch een leuk plan, gaat in de praktijk natuurlijk nooit werken. Dan gaat het geld niet via de club, maar gewoon direct via een sponsor / rijke Arabier/Rus/weetikveelwat naar de speler / familie vd speler (bij jeugdspelers).
Tja, corruptie bij de FIFA mag ook verboden worden, zal ook nooit gebeuren. CL/EL zal voorlopig nog (voor altijd) wel redelijk voorspelbaar blijven, soms een uitschieter van een wat kleinere club maar verder niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat internationale gehandel in jeugdspelertjes mag ook weleens verboden worden. Zo kunnen de rijke clubs hun eigen jeugd bijeenkopen, waarvan er natuurlijk maar een paar slagen en de rest wordt doorverkocht.
Dat is zeker waar. Ik vraag me af wat we in 2022 gaan zien, met dat WK in Decemberquote:Op donderdag 23 april 2015 20:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, corruptie bij de FIFA mag ook verboden worden, zal ook nooit gebeuren. CL/EL zal voorlopig nog (voor altijd) wel redelijk voorspelbaar blijven, soms een uitschieter van een wat kleinere club maar verder niet.
doet Feyenoord Ajax en psv toch ookquote:Op donderdag 23 april 2015 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat internationale gehandel in jeugdspelertjes mag ook weleens verboden worden. Zo kunnen de rijke clubs hun eigen jeugd bijeenkopen, waarvan er natuurlijk maar een paar slagen en de rest wordt doorverkocht.
Immers en Nelom voegen veel meer toe dan Boeitius en Vilhena.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Boetius en Vilhena waarschijnlijk weg.. dat zijn eigenlijk niet de namen die je wil horen.. wanneer lees ik nou eens dat een club Immers of Nelom van ons wil verlossen.
quote:FC Twente heeft afgelopen maand het pijnlijke besluit genomen om het volledige scoutingsteam op straat te zetten. Rens Walland, de ontdekker van Arjen Robben, snapt daar helemaal niets van. Hij was negen jaar lang parttime scout voor de Tukkerse club.
"De scouting heeft miljoenen voor de club verdiend en wordt nu zomaar afgeserveerd en beschadigd. Waar zijn al die miljoenen eigenlijk allemaal gebleven?", vraagt Wallend zich af in gesprek met TC/Tubantia. Na een gesprek van vijf minuten stonden clubiconen als Evert Bleuming en Jan van Staa op straat. Twente is in zijn ogen dan ook belachelijk met de scouts omgegaan.
"Men heeft in de afgelopen jaren meer dan honderd spelers aangedragen waar helemaal niets mee is gedaan", stelt de scout, die vindt dat de fans recht hebben op de waarheid. "Er was binnen de club nog een tweede scoutingsapparaat actief waar niemand greep op had. Ik heb het vermoeden dat er dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen."
Wallend is al gebeld door scouts van Ajax, AZ en PSV. "Die begrijpen ook niks van het verdwijnen van de scouting en noemen het een grote schande hoe dit allemaal is gegaan." Vooral het vertrek van 'meesterscout' Roy Beukenkamp is in zijn ogen niet te begrijpen.
"Roy is een fantastische scout met misschien wel het beste netwerk in Denemarken van iedereen", aldus Walland. "Zijn contract wordt niet verlengd, terwijl er wel geld was om andere mensen langdurige contracten te geven. Roy was zo'n beetje de eerste die met Kasper Dolberg op de proppen kwam, een groot Deens talent. Op dat moment kostte hij niet veel. We hebben er nooit meer wat van gehoord en nu gaat hij naar Ajax", besluit Walland.
Stukje van die TV-gelden in stoppen?quote:FC Twente maakte twee weken geleden bekend dat alle scouts van de club de wacht werden aangezegd. De Enschedeërs verkeren in grote financiële nood en moeten alle zeilen bijzetten, om niet kopje onder te gaan. Er wordt aan alle kanten gesneden en er moet veel beter op de centen gelet worden, zei Gerald van den Belt namens de club. Hij bekritiseerde de scouting van FC Twente in de voorgaande seizoenen, maar dat vindt Rens Walland onterecht.
Hij was negen jaar lang als parttime scout in dienst van de Tukkers. In een interview met TC Tubantia zegt Walland dat de club miljoenen euro's heeft verdiend aan het scoutingwerk, maar dat diezelfde scouts nu ineens worden beschimpt. In zijn ogen is dat geheel onterecht. "Men heeft in de afgelopen jaren meer dan honderd spelers aangedragen waar helemaal niets mee is gedaan."
"Ik heb bij FC Groningen gewerkt en bij PSV, maar nergens was het zo goed voor elkaar als bij FC Twente", geeft Walland aan. Hij zegt in de regionale krant dat FC Twente het beste scoutingsapparaat van de Eredivisie had. Toch ging het ergens mis. "Spelers als Glynor Plet, Wesley Verhoek, Jerson Cabral, Youness Mokhtar, Dico Koppers, Tim Breukers en Torgeir Börven zijn wel gescout, maar stonden absoluut niet op onze schaduwlijsten om te halen."
"Maar ze stonden er wel ineens! Hoe is dat dan mogelijk?", vraagt Walland zich hardop af. Volgens hem was er binnen FC Twente nog een tweede scoutingsapparaat actief, waar niemand grip op had. "Ik heb het vermoeden dat er dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen."
Als het op dezelfde manier met hen afloopt teken ik ervoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wil PSV ould-chikh overnemen. Volgende voormalig Feyenoord-talent, lijkt Twente wel
Sowieso. Ons apparaat lijkt nergens naar. Of er gebeurd hetzelfde als bij Twente, dat er niks mee gedaan wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:29 schreef De_Pel het volgende:
In ander nieuws:
[..]
[..]
Stukje van die TV-gelden in stoppen?
Gaat Vilhena weer klagen dat ie bij Southampton Chiquita kan krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:40 schreef Happel het volgende:
Ze moeten gewoon in bananen betaalt worden, hoor je ze ook niet meer klagen.
En dat is even illegaal wat mij betreft. Clubs moeten meer representatief worden van de jeugd die ze zelf voortbrengen, niet jeugd die ze importeren uit een ander land.quote:
Zou best kunnen. Maar 1 of 2 van die Twente scouts erbij, incl. netwerk, zou misschien niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso. Ons apparaat lijkt nergens naar. Of er gebeurd hetzelfde als bij Twente, dat er niks mee gedaan wordt.
Probleem met die scouts is dat ze eigenlijk alleen naar Feyenoord kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar 1 of 2 van die Twente scouts erbij, incl. netwerk, zou misschien niet verkeerd zijn.
Commercieel gezien gaat dit een groot succes worden. Bij de kinderen onder de 13 uiteraard. Die vinden die felle kleuren natuurlijk fantastisch. Ik kom uit een 'ajax-buurt' en daar elk kind in de straat met zo'n fel ajax shirt.quote:
Nu doet elke uitwedstrijd pijn aan je ogenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Commercieel gezien gaat dit een groot succes worden. Bij de kinderen onder de 13 uiteraard. Die vinden die felle kleuren natuurlijk fantastisch. Ik kom uit een 'ajax-buurt' en daar elk kind in de straat met zo'n fel ajax shirt.
Steekt ook zo lekker af tegen dat groene gras.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu doet elke uitwedstrijd pijn aan je ogen
Spreek voor jezelf. Nooit klachten over m'n apparaat gekregen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso. Ons apparaat lijkt nergens naar. Of er gebeurd hetzelfde als bij Twente, dat er niks mee gedaan wordt.
Dat deed het sowieso wel dit seizoenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu doet elke uitwedstrijd pijn aan je ogen
quote:Fred Rutten heeft goede hoop dat Lex Immers zondag zijn rentree kan maken voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. De middenvelder heeft vrijdag de training hervat. Hij ontbrak in de afgelopen thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles in verband met een knieblessure.
Het is onzeker of Terence Kongolo zondag in actie kan komen. ‘Terence is niet okselfris’, vertelde Rutten vrijdagmiddag. ‘Als Terence niet kan spelen is Joris Mathijsen een logische vervanger voor hem.’
De uitwedstrijd tegen FC Groningen wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in het Euroborg Stadion. Feyenoord speelt tijdens dit duel voor het eerst in het nieuwe uittenue.
quote:De directie van Feyenoord neemt voor de laatste editie van Feyenoord Magazine exclusief de tijd om vragen van supporters te beantwoorden. Algemeen directeur Eric Gudde, technisch directeur Martin van Geel en commercieel directeur Mark Koevermans zullen antwoord geven op de beste, verrassendste en meest gestelde vragen die de komende periode voor hen worden ingestuurd.
Heb jij een vraag die je wilt stellen aan een van deze directeuren? Stuur die dan uiterlijk dinsdag 28 april naar feyenoordmagazine@feyenoord.nl o.v.v. Vraag het de directie. In het laatste nummer van Feyenoord Magazine van dit seizoen, die eind mei verschijnt, zullen de antwoorden van de drie directeuren te lezen zijn.
Ze vertellen er alleen niet bij dat als je een kritische vraag stelt aan Gudde/Van Geel, je direct een svtje te pakken hebt.quote:
Bij Twente hebben ze dat toch een hele tijd heel netjes weten te doen, ging er weer 1 speler weg, stond de volgende klaar. Spelers als Chadli, Arnautovic, Elia, De Jong etc. etc.. Zou het geen slecht plan vinden om daar eens in te investeren. Dat lijkt me persoonlijk relevanter voor de club dan een speler van hun overnemen (die we overigens waarschijnlijk alsnog niet kunnen betalen).quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Lachertje inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:50 schreef De_Pel het volgende:
Stoke City word in verband gebracht met Van Beek.
2,2 miljoen euro
Voor minder dan 10 moet je de telefoon niet eens opnemen
Ze zullen in Engeland ook wel wat zwakbegaafde Krabbys hebben lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lachertje inderdaadhoe komen ze erbij?
Afschuwelijk. Ziet er toch niet uit dit?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef Dekatria het volgende:
Eerste nieuwe shirts zijn dus al binnengekomen bij mensen... en zo ziet dus de bedrukking eruit:
[ afbeelding ]
Je bent toch verdomme niet dement man, je eigen naam op je kleding zettenquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef Dekatria het volgende:
Eerste nieuwe shirts zijn dus al binnengekomen bij mensen... en zo ziet dus de bedrukking eruit:
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig naar het thuistenue nu.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Ziet er toch niet uit dit?
Dat shirt heeft werkelijk geen enkele associatie met Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
jawel kuipblauwquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat shirt heeft werkelijk geen enkele associatie met Feyenoord.
En dat blauw is ook de kleur van de Maas. Is serieus gezegd dit.quote:
op die spijkerbroek staat het welquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het shirt schijnt ook goed te branden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:11 schreef Tortugal het volgende:
Het shirt schijnt wel goed te verkopen.
Getest op een supportershome zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:23 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Het shirt schijnt ook goed te branden.
Waarom had je een ban grote vriend? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.. dat jij een ban hebt. Wat een onrecht is er toch in de wereld..quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
eej
ben ik weer
is guiddettie soms gekocht? want ik had een ban...
Je heb gelijk...quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom had je een ban grote vriend? Daar kan ik me nu niks bij voorstellen.. dat jij een ban hebt. Wat een onrecht is er toch in de wereld..
quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Klaarblijkelijk zit er 1 minuut tussen vreugde en treurnis.
Ik vond de 1 minuut tussen vreugde en treurnis bij Feyenoord - Roma erger moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Klaarblijkelijk zit er 1 minuut tussen vreugde en treurnis.
Zou het niet echt een logische keuze vinden maar Zenith is tenminste een club met poen dus als het concreet wordt kan je eindelijk eens een fatsoenlijke transfersom verwachten.quote:De zaakwaarnemer van Jordy Clasie, Wessel Weezenberg, is in Rusland om met Zenit Sint-Petersburg te praten over zijn cliënt. Dat meldde De Telegraaf-verslaggever Valentijn Driessen vrijdagavond in het praatprogramma Voetbal International. Clasie staat in de nadrukkelijke belangstelling van Zenit.
Moest dat nouquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond de 1 minuut tussen vreugde en treurnis bij Feyenoord - Roma erger moet ik toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |