*Allebeiquote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Bayern-Madrid
Barca-Juventus
Barca-Bayern of Madrid allebij = winwin
ik las scheidenquote:
Dan neem ik levenslang een ui naar keuze van jouquote:Op woensdag 22 april 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Juve - Real
Barca - Bayern
Bayern - Juve
Juve winnaar
okequote:Op woensdag 22 april 2015 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan neem ik levenslang een ui naar keuze van jou
Omdat het niet des mij is om te schelden. Maar godverdomme dat Bayern moet nu maar eens een tegenstander krijgen van formaat! Een tegenstander die niet kansloos verliest in München!quote:
Precies dit. Bayern acht ik wel in staat om te winnen van Barca, en een finale Bayern - Real wordt een open wedstrijd. Als Real Barca loot in de halve finale heb je weer zo'n chaospot, en dan in de finale Bayern - Barca...ik weet het niet. Denk dat Bayern - Real leuker is.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Bayern - Barca
Real - Juve
Finale Bayern - Real
Dit en dan hoop ik op Real als andere finalist.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Stinho
Halve Finale
Juve - Bayern
Barca - Real Madrid
Finale
Bayern - ?
Barca zal leuk zijn. Messi op bezoekquote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is allang duidelijk dat Bayern - Real Madrid gaat loten en Barca - Juventus.
Doe maar niet. Geen vrijbrief voor Barca in de finalequote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is allang duidelijk dat Bayern - Real Madrid gaat loten en Barca - Juventus.
Een halve cup winnen staat ook een beetje raar...quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Juve mag van mij die hele cup winnen
daar zit wat inquote:Op donderdag 23 april 2015 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een halve cup winnen staat ook een beetje raar...
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Juve mag van mij die hele cup winnen
Mahahahaquote:Op woensdag 22 april 2015 23:36 schreef Tjacka het volgende:
oke
ik hoop dat ik dan dat ik die andere juvekneus niet meer op dit forum hoef te zien
jij ook nietquote:
Inzet en een.mooie boevenkopquote:Op donderdag 23 april 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af in wat voor rol .
Als je die 2 hebt + nog een jonge middenvelder hoef je je daar de komende 13 jaar geen zorgen over te maken.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pogba als box to box
Verrati als spelmaker
We zijn het met elkaar eens, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:43 schreef Shreyas het volgende:
Alles behalve Barcelona-Bayern München, want dat moet de finale zijn. Dus hopelijk:
Bayern München - Real Madrid en Barcelona - Juventus
of
Bayern München - Juventus en Barcelona - Real Madrid
Dat gebeurt ook wil de FIFAquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Proelfoting says...
Juventus - Bayern Muenchen
FC Barcelona - Real Madrid
Barca Bayern is meer een finale toch.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef superniger het volgende:
Hopen op Barca - Bayern en Real - Juve.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Barca Bayern is meer een finale toch.
Ik wil het volgen van Juventusquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je een fucking stream nodig voor een loting?
Eens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:09 schreef hafcfan het volgende:
Die gene die Djiniper loot heeft vies veel geluk
En dan toch ervan verliezen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:09 schreef hafcfan het volgende:
Dnjenepr: je kunt niet van ze winnen, maar wel van ze verliezenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:09 schreef hafcfan het volgende:
Je kan er heel makkelijk van winnen dat lukte zelfs Quarabag ofzoietsquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dnjenepr: je kunt niet van ze winnen, maar wel van ze verliezen
Maar die wonnen ook van Twente dus dat is gewoon een goe ploegske!quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan er heel makkelijk van winnen dat lukte zelfs Quarabag ofzoiets
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Fiorentina meteen kansloos?
Eurosport meneer kan het niet meer handelen en zegt maar niks meer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom kan dit nu niet gewoon in het Engels..
Driedubbel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar tellen uitdoelpunten dan dubbel in die finale
Ik? Ik denk 50-50. Ik hoopte op Sevilla in de finale natuurlijk, met uit had ik 65-35 voor Sevilla gezegd.quote:
Doe maar wel.quote:
Je Realhaat zit diep.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern München v Juventus hopelijk de finale.
100% team Pepgod
100% team Juventus
Barca eerst thuisquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik lette niet op, wie eerst thuis? barca of bayern?
En ben benieuwd naar de odds
Verlengingsvoordeel voor Juve.quote:
Staan ze niet samen in de finale, zo kun je het ook zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer, met een barca-bayern finale had het mij niet uitgemaakt wie er wint, nu maken één van die aidsploegen kans
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer, met een barca-bayern finale had het mij niet uitgemaakt wie er wint, nu maken één van die aidsploegen kans
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Bayern - Barca
Real - Juve
Finale Bayern - Real
Eens. Verwachtte finale dus Bayern - Real. Mooie pot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schat Bayern hoger in dan Barca. Real Madrid - Juve wordt een eenzijdig potje.
Boehoehoequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat schijt Real heeft weer eens mazzel.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:De verhalen dat Guardiola werkelijk alles wil controleren zijn niet nieuw. Bij Barcelona zou hij spelers in de avond opgebeld hebben om erachter te komen wat ze aan het doen waren. Verdediger Gerard Piqué zou in opdracht van Guardiola zelfs geschaduwd zijn.
Maar nu mag je twee potjes tussen die twee teams zien en anders maar ééntjequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Bayern-Barca al in de halve finales is
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nu mag je twee potjes tussen die twee teams zien en anders maar ééntje
Dat denk ik nog niet zo snel hoor. Real had het al aardig lastig met Schalke en Atletico, en ik schat Juventus nog wel hoger in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef Shreyas het volgende:
Nou Real Madrid heeft het geluk weer mee, die staan dus sowieso in de finale
Juve was echt heel erg slecht tegen Monaco. Als Real op stoom is walsen die daar gewoon met minstens 6-0 overheen in twee wedstrijden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik nog niet zo snel hoor. Real had het al aardig lastig met Schalke en Atletico, en ik schat Juventus nog wel hoger in.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
. Als Real op stoom is walsen die daar gewoon met minstens 6-0 overheen in twee wedstrijden.
Waarom? Zoveel beter speelt Real niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef Shreyas het volgende:
Nou Real Madrid heeft het geluk weer mee, die staan dus sowieso in de finale
Noem eens 3 wedstrijden op die jij hebt gezien dit seizoen van Juventus. Anders neem ik je al helemaal niet serieus.quote:
Het kan me werkelijk niet minder interesseren of jij me serieus neemt of niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noem eens 3 wedstrijden op die jij hebt gezien dit seizoen van Juventus. Anders neem ik je al helemaal niet serieus.
Ik schat Juventus ook hoger in dan Schalleke en Atleticoquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik nog niet zo snel hoor. Real had het al aardig lastig met Schalke en Atletico, en ik schat Juventus nog wel hoger in.
Zoals we weten zitten zelfs de grootste voetbalkenners en voetbalanalisten er wel eens ruimschoots naast met hun voorspelling, dat maakt voetbal juist zo leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas op voor je Shreyas uitlacht. Straks backfiret hij je met je gelijk.
Atletico > Juventus > Schalkequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik schat Juventus ook hoger in dan Schalleke en Atletico
Zoals ik zei: het boeit me niet wat jij vindt en quote me maar over drie weken als ik totaal ongelijk krijg.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:02 schreef hafcfan het volgende:
Leuk dat iemand Juventus nooit ziet spelen en toch denkt een mening te moeten geven
Als er één iemand is die Real Madrid niet in de finale wilt hebben, dan ben ik het. Maar het is niet realistische om te verwachten dat Juventus ten koste van Real Madrid de finale haalt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef hafcfan het volgende:
Atleti en Juventus zijn volkomen gelijkwaardig. In 2 wedstrijden zat er echt geen enkel verschil tussen. 1 kans ook maar in 2 wedstrijden die zat dan weer wel.
Maar onmogelijk is het ook niet, 2 jaar terug toen Juventus nog minder was dan nu ging het 2 keer gelijk op en omdat ze dezelfde tactiek hanteren als Atleti is er best een kansje. Real is geen machine zoals Bayernquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als er één iemand is die Real Madrid niet in de finale wilt hebben, dan ben ik het. Maar het is niet realistische om te verwachten dat Juventus ten koste van Real Madrid de finale haalt.
Nahh, Bayern is wat sterker als ze gewoon elftal kunnen opstellen (met een Robben terug bv).quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Barca - Bayern is 50-50 denk ik.. Barcelona is beter dan 2 jaar geleden en Bayern is niet onverslaanbaar.. gingen vorig seizoen ook onverwachts eruit
Dat 6-0 is gewoon hilarisch, jij kijkt dus nooit naar Juve.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:43 schreef Tchock het volgende:
Juve was echt heel erg slecht tegen Monaco. Als Real op stoom is walsen die daar gewoon met minstens 6-0 overheen in twee wedstrijden.
Ik zou het best durven hoor. Zou mooie pot geld opleveren bij winst en zo kansloos acht ik Juve niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat niemand hier de ballen heeft om minstens 20 euro op Juventus winst te zetten dus dat zegt al genoeg.
edit: behalve misschien Pax
Ach ja, zijn we wel gewend toch? Italiaanse voetbal wordt erg onderschat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:02 schreef hafcfan het volgende:
Leuk dat iemand Juventus nooit ziet spelen en toch denkt een mening te moeten geven
Ik heb een heel stuk van Parma - Juve gekeken en dat was ook verschrikkelijk slecht. Ik denk gewoon dat Juve - ondanks de normaal gesproken betrouwbare verdediging - niet opkan tegen de snelle counters van Real.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat 6-0 is gewoon hilarisch, jij kijkt dus nooit naar Juve.
Juventus speelde echt slecht tegen Monaco idd, maar jij denkt dus dat dat het standaard niveau van Juve is? Zo ja dan zit je er behoorlijk naast. Als Real doorgaat gaat dat echt miniem zijn.
Wauw.....quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Zoals we weten zitten zelfs de grootste voetbalkenners en voetbalanalisten er wel eens ruimschoots naast met hun voorspelling, dat maakt voetbal juist zo leuk.
Over het algemeen is Juventus volstrekt kansloos tegen Real Madrid en kunnen ze best met grote cijfers verliezen. Juventus heeft geluk gehad met een relatief makkelijke loting, daarom zijn ze zover gekomen.
Als je Atletico boven Juve zet dan laat je wel zien dat je er niet bepaald veel verstand van hebt.quote:
Jij doet net alsof Juve veel minder is dan Real.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:13 schreef Shreyas het volgende:
Als er één iemand is die Real Madrid niet in de finale wilt hebben, dan ben ik het. Maar het is niet realistische om te verwachten dat Juventus ten koste van Real Madrid de finale haalt.
Mag ik je nu alvast quoten daarover?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:13 schreef Tchock het volgende:
Zoals ik zei: het boeit me niet wat jij vindt en quote me maar over drie weken als ik totaal ongelijk krijg.
Die 6-0 is natuurlijk gechargeerd. Maar ik vind dat jij Juve gigantisch overschat (of Real onderschat, maar het effect is hetzelfde).quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag ik je nu alvast quoten daarover?
6-0 gaat nooit gebeuren tussen Real en Juve....
Anders moet ik er over paar weken nog aan denken en je reactie opzoeken, dat vergeet ik toch weer.
Kan hoor.. maar de eenvoudige manier waarop Barca PSG aan de kant zette heeft mij wat meer vertrouwen gegeven in Barcelona. Verdedigend zijn ze niet meer zo kwetsbaar als 2 jaar terug en scoren doen ze altijd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nahh, Bayern is wat sterker als ze gewoon elftal kunnen opstellen (met een Robben terug bv).
60-40 in voordeel Bayern.
1. Een slechte wedstrijd zegt verder niet heel veel. Anders zou Juve niet gemakkelijk kampioen worden van de Serie A en niet in halve finale komen (ondanks de mss niet hele lastige tegenstanders).quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een heel stuk van Parma - Juve gekeken en dat was ook verschrikkelijk slecht. Ik denk gewoon dat Juve - ondanks de normaal gesproken betrouwbare verdediging - niet opkan tegen de snelle counters van Real.
Natuurlijk is Juventus een sterke ploeg en zijn ze moeiteloos de beste van Italië. Maar dat is wel even iets anders dan Real Madrid. We hebben het hier niet over NAC Breda waar ze voorbij moeten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
1. Een slechte wedstrijd zegt verder niet heel veel. Anders zou Juve niet gemakkelijk kampioen worden van de Serie A en niet in halve finale komen (ondanks de mss niet hele lastige tegenstanders).
2. Snelle counters van Real? Denk jij dat Juve gigantisch veel druk naar voren gaat zetten?
Hoewel Juventus normaal vrij aanvallend speelt zijn ze nu de underdog, Real zal het spel moeten gaan maken. Juist Juve gaat het met goede snelle aanvallen Real lastig maken. Real moet door dat sterke blok heen zien te komen en oppassen voor de ook erg sterke aanval van Juve.
Ik schat Real hoger in dan Juve. Maar het gaat absoluut niet voorspelbaar zijn zoals jij denkt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:12 schreef Tchock het volgende:
Die 6-0 is natuurlijk gechargeerd. Maar ik vind dat jij Juve gigantisch overschat (of Real onderschat, maar het effect is hetzelfde).
Maar ja PSG is geen Bayern. Heb geen hele hoge pet op van PSG.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan hoor.. maar de eenvoudige manier waarop Barca PSG aan de kant zette heeft mij wat meer vertrouwen gegeven in Barcelona. Verdedigend zijn ze niet meer zo kwetsbaar als 2 jaar terug en scoren doen ze altijd.
Jij denkt dat Juve Nac isquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:15 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk is Juventus een sterke ploeg en zijn ze moeiteloos de beste van Italië. Maar dat is wel even iets anders dan Real Madrid. We hebben het hier niet over NAC Breda waar ze voorbij moeten.
Maar goed, we gaan het zien![]()
Je hebt niet gekeken naar Barça - PSG, Bayern - Porto, PSG - Barça, Bayern - Shakhtar?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dit is niet de groepsfase meer waar er grote verschillen in gaan zitten hoor.
Daar noem je ook wat, Porto en Shakhtar hebben er verder ook niet bepaald veel te zoeken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
Je hebt niet gekeken naar Barça - PSG, Bayern - Porto, PSG - Barça, Bayern - Shakhtar?
Wordt een beetje een welles-nietes zo. We gaan het zien over twee weken.
Ik mag toch niet hopen dat ze de bus gaan parkeren. Ik verwacht wel dat Juve het grotendeels aan Real over gaat laten, maar hoop dat ze wel regelmatig eens zelf wat laten zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
Hahahahah dat argument ook op de counter. Net of Juventus hun de kans geeft om te counteren. De bus gaat gepakeert worden en tegen Parma speelden ze met B team.
*geparkeerd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
Hahahahah dat argument ook op de counter. Net of Juventus hun de kans geeft om te counteren. De bus gaat gepakeert worden en tegen Parma speelden ze met B team.
Juventus - Real Madridquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Leuke dag wel, hele dag zuipen en dan thuiskomen voor barca-bayern op 5 mei
allemaal een complotquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
Spaanse finale waarschijnlijk
precies wat de uefa wil
Spaans voetbal ownt sowieso te hardquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
allemaal een complot
maar het klopt wel
Dat ook ja . Maar op Sevilla, Atleti, Valencia, Barca en Real na is het vrij pover.quote:
Villareal kan ook nog wel lekker ballen, maar zijn toch al 7 goeie elftallen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ook ja . Maar op Sevilla, Atleti, Valencia, Barca en Real na is het vrij pover.
Die was ik vergeten . Maar de verschillen tussen top en rechterrijtje zijn met geen pen te beschrijven .quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Villareal kan ook nog wel lekker ballen, maar zijn toch al 7 goeie elftallen.
Wat ik dan zo verbazingwekkend vind is dat het elk seizoen wel een of een paar keer gebeurt dat zo'n clubje van niets wint van Barça of Real. Soms zelfs buitenshuis.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was ik vergeten . Maar de verschillen tussen top en rechterrijtje zijn met geen pen te beschrijven .
Vind je het gek lol. Die top is zo ziek goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was ik vergeten . Maar de verschillen tussen top en rechterrijtje zijn met geen pen te beschrijven .
De bus parkeren kan incidenteel weleens goed uitpakken jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik dan zo verbazingwekkend vind is dat het elk seizoen wel een of een paar keer gebeurt dat zo'n clubje van niets wint van Barça of Real. Soms zelfs buitenshuis.
Maar dat rechterrijtje is echt heel droevig . allemaal miniclubjes met veteranenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind je het gek lol. Die top is zo ziek goed.
Ervaring wel wat voor onze topquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat rechterrijtje is echt heel droevig . allemaal miniclubjes met veteranen
Want 2 jaar is hetzelfde als nu, kneus....quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet nog dat bianconeri twee jaar geleden stellig riep dat Juventus sterker was dan Bayern. Dat was echt hilarisch. Toen speelden ze nota bene nog met Matri in de spits. Benieuwd of hij durft toe te geven dat hij er destijds compleet naast zat. Zal wel niet.
quote:
Doen het leuk inderdaad, maar heb echt helemaal niets met dat Spaanse voetbal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat ook ja . Maar op Sevilla, Atleti, Valencia, Villareal, Barca en Real na is het vrij pover.
En das precies 1 van de problemen met dat Spaanse voetbal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar de verschillen tussen top en rechterrijtje zijn met geen pen te beschrijven .
in 2013 was bayern ook al de #1 clubquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want 2 jaar is hetzelfde als nu, kneus....
Nu is Bayern een hele klasse sterke dan Juve, sowieso is Bayern erg gegroeid naar de #1 club van het moment.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef hafcfan het volgende:
Atleti en Juventus zijn volkomen gelijkwaardig. In 2 wedstrijden zat er echt geen enkel verschil tussen. 1 kans ook maar in 2 wedstrijden die zat dan weer wel.
Jullie hadden volkomen gelijk en ik zat er totaal naastquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag ik je nu alvast quoten daarover?
6-0 gaat nooit gebeuren tussen Real en Juve....
Anders moet ik er over paar weken nog aan denken en je reactie opzoeken, dat vergeet ik toch weer.
Weinig hulde aan hoor als iemand zo'n achterlijke voorspelling doet. 6-0 lol...quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Tchock het volgende:
Jullie hadden volkomen gelijk en ik zat er totaal naastHulde.
Hmmm klopt deels.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe interessanter de nationale competitie, hoe slechter de clubs het internationaal doen want dan haal je niet elk seizoen de CL en mis je knaken. Nederland begon ook steeds meer uit de toon te vallen toen onze competitie "interessanter" werd.
Nou ja, dan geen hulde. Dat moet je lekker zelf weten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Weinig hulde aan hoor als iemand zo'n achterlijke voorspelling doet. 6-0 lol...
Precies. Eigenlijk is het dan ook misschien niet toevallig dat er nu eindelijk weer eens een Italiaanse club in de finale staat nadat Juventus vier keer op rij kampioen is geworden en ze dit seizoen al vanaf ronde 4 op de eerste plek stonden. Nu Italië ook wat saai wordt, gooit Juve hoge ogen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hmmm klopt deels.
Engeland is een interessante competitie en die clubs presteren niet zo goed.
Spanje en Duitsland zijn qua competities totaal niet interessant, Duitsland is Bayern en Spanje heb je Real en Barca. Maar als die tegen lagere club spelen totaal niet interessant en El Clasico is ook geen bal aan.
Nou ja enigszins waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Eigenlijk is het dan ook misschien niet toevallig dat er nu eindelijk weer eens een Italiaanse club in de finale staat nadat Juventus vier keer op rij kampioen is geworden en ze dit seizoen al vanaf ronde 4 op de eerste plek stonden. Nu Italië ook wat saai wordt, gooit Juve hoge ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |