*Allebeiquote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Bayern-Madrid
Barca-Juventus
Barca-Bayern of Madrid allebij = winwin
ik las scheidenquote:
Dan neem ik levenslang een ui naar keuze van jouquote:Op woensdag 22 april 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Juve - Real
Barca - Bayern
Bayern - Juve
Juve winnaar
okequote:Op woensdag 22 april 2015 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan neem ik levenslang een ui naar keuze van jou
Omdat het niet des mij is om te schelden. Maar godverdomme dat Bayern moet nu maar eens een tegenstander krijgen van formaat! Een tegenstander die niet kansloos verliest in München!quote:
Precies dit. Bayern acht ik wel in staat om te winnen van Barca, en een finale Bayern - Real wordt een open wedstrijd. Als Real Barca loot in de halve finale heb je weer zo'n chaospot, en dan in de finale Bayern - Barca...ik weet het niet. Denk dat Bayern - Real leuker is.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Bayern - Barca
Real - Juve
Finale Bayern - Real
Dit en dan hoop ik op Real als andere finalist.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Stinho
Halve Finale
Juve - Bayern
Barca - Real Madrid
Finale
Bayern - ?
Barca zal leuk zijn. Messi op bezoekquote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is allang duidelijk dat Bayern - Real Madrid gaat loten en Barca - Juventus.
Doe maar niet. Geen vrijbrief voor Barca in de finalequote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is allang duidelijk dat Bayern - Real Madrid gaat loten en Barca - Juventus.
Een halve cup winnen staat ook een beetje raar...quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Juve mag van mij die hele cup winnen
daar zit wat inquote:Op donderdag 23 april 2015 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een halve cup winnen staat ook een beetje raar...
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Juve mag van mij die hele cup winnen
Mahahahaquote:Op woensdag 22 april 2015 23:36 schreef Tjacka het volgende:
oke
ik hoop dat ik dan dat ik die andere juvekneus niet meer op dit forum hoef te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |