Verlengingsvoordeel voor Juve.quote:
Staan ze niet samen in de finale, zo kun je het ook zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer, met een barca-bayern finale had het mij niet uitgemaakt wie er wint, nu maken één van die aidsploegen kans
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer, met een barca-bayern finale had het mij niet uitgemaakt wie er wint, nu maken één van die aidsploegen kans
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Bayern - Barca
Real - Juve
Finale Bayern - Real
Eens. Verwachtte finale dus Bayern - Real. Mooie pot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schat Bayern hoger in dan Barca. Real Madrid - Juve wordt een eenzijdig potje.
Boehoehoequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat schijt Real heeft weer eens mazzel.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:De verhalen dat Guardiola werkelijk alles wil controleren zijn niet nieuw. Bij Barcelona zou hij spelers in de avond opgebeld hebben om erachter te komen wat ze aan het doen waren. Verdediger Gerard Piqué zou in opdracht van Guardiola zelfs geschaduwd zijn.
Maar nu mag je twee potjes tussen die twee teams zien en anders maar ééntjequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Bayern-Barca al in de halve finales is
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nu mag je twee potjes tussen die twee teams zien en anders maar ééntje
Dat denk ik nog niet zo snel hoor. Real had het al aardig lastig met Schalke en Atletico, en ik schat Juventus nog wel hoger in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef Shreyas het volgende:
Nou Real Madrid heeft het geluk weer mee, die staan dus sowieso in de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |