Ja, NOS kapt met CL wedstrijden of hoe zit het?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt dan zwaar vanaf komend jaar.
Hahahahaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus ik betaal belasting zodat jullie frieteters de nos kunnen bekijken? Ik ga Mark even bellen.
Ja, gaan naar SBSquote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, NOS kapt met CL wedstrijden of hoe zit het?
[..]
Hahahaha
Eens.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
Vond het wel meevallen. In superslowmo lijkt het al snel heel wat.
Eens, ik heb erger gezien. Middagje premier league dan zie je al wat voorbij komen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
Vond het wel meevallen. In superslowmo lijkt het al snel heel wat.
Dan raakt hij zijn neusje voor doelpunten kwijt.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik zoveel geld had en ik was Raul Garcia zou ik eens een andere neus gaan nemen denk ik
Ik ookquote:Op woensdag 22 april 2015 22:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
OH fuck yes ik daarop ingezet.
Kijk maar in wedtopic.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Atleti rood, of gewoon rood? Wat waren de odds?
Feli
Dit was duidelijk een gele kaart man...quote:Op woensdag 22 april 2015 22:19 schreef bombmannl het volgende:
Vieze klote real Madrid naait iedereen kaarten aan. Smeerpijperij #mad
Toneelspel ja, maar dat was gewoon een terechte gele kaart.quote:
Echt wel..quote:
Alle scheidsrechters zijn gevoelig voor dit soort situaties.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
Real heeft de scheids mee.
Wat een verrassing.
Ga weg manquote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een gele kaart man...
[..]
Toneelspel ja, maar dat was gewoon een terechte gele kaart.
[..]
Echt wel..
Dit in elk geval.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Die vieze Pepe had vele jaren terug al voor het leve geschorst moeten worden.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt wel..
Was niet terecht. Weet je wat wel terecht was geweest? Chiellini rood.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt wel..
Als dit geel was, had ie beter die hele hamstring eraf kunnen raggenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt wel..
Ja, want die hebben geen spelers die smerige tackles makenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Ook op sportief gebied steekt Bayern München er met kop en schouders bovenuit.
Wat nou scheids mee?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
Real heeft de scheids mee.
Wat een verrassing.
Ben je misschien een beetjequote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Die vieze Pepe had vele jaren terug al voor het leven geschorst moeten worden.
Omdat Real kansen mist.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe kan het dat barca dit atletico anaal verkracht en rma niet 1x kan scoren in 180min?
Zoals Badstuber gisteren bij 5-0 bijvoorbeeld niet deed.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, want die hebben geen spelers die smerige tackles maken
Ik vrees Atletico meer dan Real eerlijk gezegd. Kijk hoe ze spelenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Ook op sportief gebied steekt Bayern München er met kop en schouders bovenuit.
Op wie/wat?quote:
Nee.. Ramos maakte het erger dan het was en zo'n scheids voelt de wedstrijd niet aan.. ik vond het geen geelquote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat nou scheids mee?
Dit was gewoon belachelijk inkomen en daar kan je prima geel voor geven.
Dat is zo Paultjuhhh.quote:
In Barcelona vrezen ze voor Bayern in de halve finale.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vrees Atletico meer dan Real eerlijk gezegd. Kijk hoe ze spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was echt tof.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar blijft Torresgod?
[ afbeelding ]
bedankt hansquote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit thuis bij Ronald Koeman op schoot te kijken
Torresgod toen met die misser tegen Nederlandquote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar blijft Torresgod?
[ afbeelding ]
Barca in de finale graag maar halve finale is ook goed.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Barcelona vrezen ze voor Bayern in de halve finale.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag me af of dat dan toch een leukere wedstrijd was dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barca er zo snel mogelijk uit graagquote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca in de finale graag maar halve finale is ook goed.
Veranderd niks aan de wedstrijd.. Atletico moet scoren omdat ze een verlenging niet gaan overleven.quote:
Bayern v Barça is de droomfinale.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca in de finale graag maar halve finale is ook goed.
Maar dat Ramos overdrijft heeft niets te maken met de ernst van de overtreding.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee.. Ramos maakte het erger dan het was en zo'n scheids voelt de wedstrijd niet aan.. ik vond het geen geel
Ze liggen eruit nadat ze de finale hebben gewonnenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barca er zo snel mogelijk uit graag
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 weken meivakantie na volgende week
die moet je uit voorzorg al rood gevenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Pepe gaat een 2e gele kaart krijgen zometeen
Je bent niet objectief omdat je tegen Atleti bent.. en dom vechtvoetbal zou ik het niet noemen, anders zouden ze de afgelopen jaren nooit zover zijn gekomen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dat Ramos overdrijft heeft niets te maken met de ernst van de overtreding.
Het was gewoon stom inkomen en een gele kaart kan je daar prima geven. Het was raarder geweest als hij geen geel gaf.
Daarnaast Atletico bahDom vecht voetbal.
Atletico meer vrezen dan Real? Lol.... Grapjas....quote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik vrees Atletico meer dan Real eerlijk gezegd. Kijk hoe ze spelen![]()
Want? Real> Barcaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern v Barça is de droomfinale.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Paul het volgende:
Ik ben iedereen aan het aanvallen die rare dingen zegt over Jeroen Grueter op twitter, klootzakken
mooiquote:
Gelukkig is Sierd wel objectiefquote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grueter is een beetje anti-Atléti, gok ik maar zo.
Tegen Atletico? Mwahh nee dat ook niet. Ik vind alleen dat vechtvoetbal vreselijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Je bent niet objectief omdat je tegen Atleti bent.. en dom vechtvoetbal zou ik het niet noemen, anders zouden ze de afgelopen jaren nooit zover zijn gekomen.
Zojuist hiervoor getekend.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
Finale: Bayern-Real
[ afbeelding ]
koekoekquote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
[ afbeelding ]
Juve zou Real inmakenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
[ afbeelding ]
Omdat je geen geld hebt?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet weer waarom ik liever een Engelse stream kijk.
Gaap. De asfalthijgers van Real Madrid op de counter tegen Bayern. Het leven is wel eens minder voorspelbaar geweest.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
[ afbeelding ]
Kijk sport1 danquote:Op woensdag 22 april 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op Grueter
Echt man mannamanmanma
Das wel heel optimistisch zeg. Juve kan best winnen van Real, maar inmaken? Real is wel licht favoriet tegen Juventus.quote:
dat wil de uefaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca-Bayern
Real-Juve
[ afbeelding ]
quote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef bianconeri het volgende:
Doei Atletico![]()
![]()
Niemand gaat jullie missen
1tje is genoeg, even alles of niets nuquote:Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef bianconeri het volgende:
Doei Atletico![]()
![]()
Dan ben ik het voor deze ene keer eens met de UEFAquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon verdiend. Atletico maakte nul aanspraak vandaag.
Cavaliers ging dit net ontkennen. Dat was echt gênant.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon verdiend. Atletico maakte nul aanspraak vandaag.
Dit zou ruk zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef het jullie alvast op een papiertje;
Halve finale CL;
Barcelona - Juventus
Bayern Munchen - Real Madrid
En danquote:Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef het jullie alvast op een papiertje;
Halve finale CL;
Barcelona - Juventus
Bayern Munchen - Real Madrid
Wat een hommoquote:
Hoe kun je zo haten op atleti terwijl jezelf voor juve bent.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef bianconeri het volgende:
Doei Atletico![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan
Barca - BayernGENOT
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan
Barca - BayernGENOT
Watquote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kun je zo haten op atleti terwijl jezelf voor juve bent.
Sorry Roland, dat wordt een CR7 UIquote:
Bedankt Hansquote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef JamesBontkraag het volgende:
Echt James is zon goeie aankoop al sinds fc porto is die heel goed. Nu weer, perfect passje op ronaldo net precies door de benen van de verdediger, mooi geplaatst.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef bombmannl het volgende:
Wat een atletico-hater joh. Gadverredamme
CR7quote:Op woensdag 22 april 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry Roland, dat wordt een CR7 UI
niet juichen.rarquote:
Dat is correctquote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
La Liga, de beste competitie ter wereld.
twitter:wijpie twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:31:23@paulinthedark jij zit serieus op Grueter te zoeken om even uit zijn achterste te komen om het voor hem op te nemen? Zielig! reageer retweet
hijs gewoon jelly en mad.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef bombmannl het volgende:
Wat een atletico-hater joh. Gadverredamme
Wat roept hij?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:32 schreef tralalala het volgende:
Echt wtf GrueterDacht dat het een Barca-fanboy was.
Kan je nagaan hoe kut alle andere competities zijn...quote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Maarja dit zijn ze gewend in de La Liga, de beste competitie ter wereld.
1. Juventus speelt geen anti-voetbalquote:Op woensdag 22 april 2015 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je zo haten op atleti terwijl jezelf voor juve bent.
Is dat een ziekte?quote:
Meesterzet.quote:
Komt er wel bijquote:Op woensdag 22 april 2015 22:33 schreef hottentot het volgende:
Meer dan 2,5 minuten het spel stil voor kramp, echt van de pot gerukt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |