abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151944884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:39 schreef Caland het volgende:
Atletico lol. Wonnen even de PD vorig seizoen en stonden in de CL finale. Juve is gewoon beter joh, no problem
In de groepsfase was Juve gewoon de betere. Dus zo raar is dat niet.
Je doet net alsof Atletico Juve wegspeelde....

quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Twee middelmatige potten tegen fucking Monaco :') zeggen niks over de kwaliteiten van Juve. Ze zijn nou eenmaal de vierde van Europa. Een groot verlies tegen een club uit de top 3 zegt niks over de kwaliteiten van Juve.

Een kampioenschap of CL-finale van Atletico zegt niks over de kwaliteiten van Atletico.

EEN OVERWINNING IN DE GROEPSFASE ZEGT ALLES OVER JUVE!!!!
Ik zeg nergens dat de wedstrijden in de groepsfase alles zeggen. Maar er wordt net gedaan alsof Atletico veel sterker is en zo'n goede ploeg zou zijn.
Alsof Atletico het verdiende in de finale te staan lol... Ze waren en zijn overduidelijk niet een ploeg die tot de top 3 behoord van Europa.

Zucht... Want geen enkele ploeg speelt ooit slecht -.-
En nee kom nou niet aan met oh dan waren die potten tegen Juve slecht van Atletico want dat was niet zo. Atletico speelde gewoon het spel wat ze altijd spelen, niet proberen te voetballen maar gewoon schoppen.
pi_151944921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In de groepsfase was Juve gewoon de betere. Dus zo raar is dat niet.
Je doet net alsof Atletico Juve wegspeelde....

[..]

Ik zeg nergens dat de wedstrijden in de groepsfase alles zeggen. Maar er wordt net gedaan alsof Atletico veel sterker is en zo'n goede ploeg zou zijn.
Alsof Atletico het verdiende in de finale te staan lol... Ze waren en zijn overduidelijk niet een ploeg die tot de top 3 behoord van Europa.

Zucht... Want geen enkele ploeg speelt ooit slecht -.-
En nee kom nou niet aan met oh dan waren die potten tegen Juve slecht van Atletico want dat was niet zo. Atletico speelde gewoon het spel wat ze altijd spelen, niet proberen te voetballen maar gewoon schoppen.
Kan je dit voor mij quoten?
Groot fan van User Wotte
pi_151944933
Dit is best vermakelijk trouwens.
Groot fan van User Wotte
pi_151944964
quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:

Jij leest selectief idioot.

Wat valt in godsnaam onder 'de sterkste'? Jij zegt dat dat alleen de kwaliteiten van de spelers zijn. Dat is toch idioot. Ajax was vier jaar lang 'de sterkste'. Ja.
Nee jij.....
Jij valt mij aan op precies het punt wat ik probeer te maken.... Volgens mij is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool |:(

Het sterkste gaat in basis om de kwaliteiten, wie is kwalitatief het sterkste.
Alleen voetbal gaat niet puur om de kwaliteiten, komt veel meer bij kijken.
Gelukkig maar want anders werd het wel eentonig.

quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef Caland het volgende:

Exact. Dus het is ook niet zo dat nu Juve een keer met wat mazzel in de halve finales van de CL staat ze gelijk de vierde club van Europa zijn.
Wie zegt dat ik Juve de nummer 4 club vindt op basis van het halen van de halve finale?
Nou leg je me voor de zoveelste keer woorden in mijn mond die niet kloppen :?
  woensdag 22 april 2015 @ 23:55:26 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151944994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In de groepsfase was Juve gewoon de betere.
In Madrid won Atletico en in Turijn werd het 0-0. Maar ze waren 'gewoon' de betere. Okay.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151945003
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Dit is best vermakelijk trouwens.
Idd, heb lang niet zo'n trollll als jou gezien hier.
Wat maak jij jezelf belachelijk zeg, iemand aanvallen op precies het punt wat die persoon maakt.

Alsof iemand net gezegd heeft: 1+1=2 en dat jij dat quote en zegt: HAHAHAHA jij denkt dat 1+1 3 is.
Hilarisch maar tegelijk ook triest hoe laag iemand kan zinken.
pi_151945019
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef Caland het volgende:

In Madrid won Atletico en in Turijn werd het 0-0. Maar ze waren 'gewoon' de betere. Okay.
Voor de miljoenste keer: Het gaat over het spel. Niet de uitslag.
Maar waarschijnlijk ben je zo'n typische ik kijk alleen naar de uitslag persoon die de wedstrijd niet gezien heeft.
  woensdag 22 april 2015 @ 23:58:01 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151945072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Voor de miljoenste keer: Het gaat over het spel. Niet de uitslag.
Maar waarschijnlijk ben je zo'n typische ik kijk alleen naar de uitslag persoon die de wedstrijd niet gezien heeft.
Mwah, jij doet alsof het zo vanzelfsprekend is dat Juventus sterker is dan Atletico. Ik zie Juventus niet zo snel een CL finale halen of in een sterke competitie als de PD kampioen worden. En het veel sterkere Juventus kon in de groepsfase al niet 'gewoon' even winnen van datzelfde Atletico. Dat vind ik gewoon erg raar. Gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151945077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee jij.....
Jij valt mij aan op precies het punt wat ik probeer te maken.... Volgens mij is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool |:(

Het sterkste gaat in basis om de kwaliteiten, wie is kwalitatief het sterkste.
Alleen voetbal gaat niet puur om de kwaliteiten, komt veel meer bij kijken.
Gelukkig maar want anders werd het wel eentonig.

[..]

Wie zegt dat ik Juve de nummer 4 club vindt op basis van het halen van de halve finale?
Nou leg je me voor de zoveelste keer woorden in mijn mond die niet kloppen :?
Maar wanneer zou het dus duidelijk worden dat Juve echt de best of the rest is?

Dat is niet te meten?
Groot fan van User Wotte
pi_151945440
Juventus speelt het mooiste voetbal buiten de top 3.
pi_151947480
quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Tjacka het volgende:

Maar wanneer zou het dus duidelijk worden dat Juve echt de best of the rest is?

Dat is niet te meten?
Is ook lastig te meten, maar niet onmogelijk aangezien mensen ook zeggen dat er een absolute top 3 is. Als je de ploegen en het spel naast elkaar legt, kwalitatief. Dan weet ik niet wie van die ploegen Juve moet gaan verslaan. De enige tegen wie ik als Juve fan niet zou willen spelen is Chelsea, die zie ik nog wel van Juve winnen. En PSG en Man City moeten niet eens zo'n 1 uit de 100 wedstrijden hebben dat ze geweldig zijn. Juve moet Atletico gewoon kunnen hebben.
pi_151947491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Caland het volgende:

Mwah, jij doet alsof het zo vanzelfsprekend is dat Juventus sterker is dan Atletico. Ik zie Juventus niet zo snel een CL finale halen of in een sterke competitie als de PD kampioen worden. En het veel sterkere Juventus kon in de groepsfase al niet 'gewoon' even winnen van datzelfde Atletico. Dat vind ik gewoon erg raar. Gewoon.
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is hoor? Ik zeg alleen dat Juve sterker is en in de groepsfase dan wel niet won maar wel het betere spel had beide wedstrijden. Dat Atletico totaal geen aanspraak maakte op winst, zelfs niet in eigen huis.

Want een Atletico had geen mazzel vorig seizoen?
En van de PD ben ik ook niet bepaald onder de indruk, op een Barca en Real na.Met dat over het algemeen vreemde spel daar. (En veel gejank/toneelspel)
pi_151949916
Atletico terecht bewierookt de afgelopen seizoenen, maar Simeone is wat teveel in zichzelf gaan geloven. Dit elftal kan echt veel beter dan dat ze in deze tweeluik met Real Madrid hebben laten zien, gisteravond hebben ze amper gevoetbald.

Griezmann is bij Atletico de enige speler met diepgang, maar wordt steeds voortijdig naar de kant gehaald voor de trage Raul Garcia.

Real Madrid terecht door naar de halve finale.
pi_151951122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:14 schreef Ayreon84 het volgende:
Atletico terecht bewierookt de afgelopen seizoenen, maar Simeone is wat teveel in zichzelf gaan geloven. Dit elftal kan echt veel beter dan dat ze in deze tweeluik met Real Madrid hebben laten zien, gisteravond hebben ze amper gevoetbald.

Griezmann is bij Atletico de enige speler met diepgang, maar wordt steeds voortijdig naar de kant gehaald voor de trage Raul Garcia.

Real Madrid terecht door naar de halve finale.
Ja en als het goed was uitgepakt was het natuurlijk weer een held. Lekker met de wind meewaaien. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')