Buitenom het feit dat de westerse media nu blijkbaar wel betrouwbaar is als het in jouw straatje past citeer ik even het volgende:quote:Op donderdag 23 april 2015 10:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/ahis(...)qdeFocRKOKyIoeT1s1ow
google en je vindt
Martelen beter dan onthoofden? Dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Moreel verwerpelijk inderdaad. Wat ook erkend wordt door de huidige Amerikaanse president. Maar altijd nog beter dan een onthoofding denk ik dan maar.
Bij deze:quote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet bewezen. Ik herhaal weer: http://www.nu.nl/buitenla(...)n-niet-mogelijk.html
Lebanon 1958quote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Welke "Moslimlanden" waren bezet?
Bovendien bleek de Moslimhaat al veel eerder tijdens bijv de bombings van de Amerikaanse ambassade in Dar Es Salaam en die in Nairobi in 1998.
Dit artikel geeft bijvoorbeeld een wat genuanceerder beeld van zaken als mensensmokkel en ontkent de rol van IS daarin niet maar geeft aan dat er ook wel wat meer speelt. Je bent wat selectief in je bronnen TS.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet bewezen. Ik herhaal weer: http://www.nu.nl/buitenla(...)n-niet-mogelijk.html
Geloof is bekrompen, dus bekrompen zijn over zoiets mag gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik krijg geen uitkering.![]()
Ben jij een uitkeringstrekker?
Ik voel me verbonden met de Nederlandse cultuur in heel wat aspecten. Maar niet als het aankomt op hoe men met geloof omgaat; er heerst daarin een pestcultuur (gelovigen bashen). Nederlanders zijn over het algemeen een spontaan en vriendelijk volk, maar zodra het op geloof aankomt worden ze vaak heeeeeel bekrompen.
Hahahahaquote:Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
want bijna heel de wereld is gebrainwasht voor de VS).
Allright, dit gaat interessant worden:quote:Op donderdag 23 april 2015 11:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lebanon 1958
Lebanon 1982-1984
Libie 1986
Iran 1990-1991
Irak 1990-1991
Somalie 1992-1995
Bosnie 1994-1995
Kosovo 1998-1999
Die ''moslimhaat'' komt natuurlijk uit de lucht vallen
Niet edditen aub en nou doe je het zelf.quote:
Niet editen, alsin; wijzig mijn reacties niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet edditen aub en nou doe je het zelf.
In zekere zin natuurlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:16 schreef girlygirl8 het volgende:
Die ''moslimhaat'' komt natuurlijk uit de lucht vallen
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Moreel verwerpelijk inderdaad. Wat ook erkend wordt door de huidige Amerikaanse president. Maar altijd nog beter dan een onthoofding denk ik dan maar.
Wat valt er te lachen? Obama wil dit kamp sluiten maar wordt daarin tegengehouden door de senaat. Waar de republikeinen nu de meerderheid hebben.quote:
Typische moslimmentaliteit: Als je niet voor ons bent, ben je tegen ons.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef girlygirl8 het volgende:
want bijna heel de wereld is gebrainwasht voor de VS).
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:39 schreef girlygirl8 het volgende:
God was daarin duidelijk dat hij zoiets als een misdaad ziet. Hij schiep man en vrouw voor elkaar.
Volgens het fok reglement mag je de reacties van anderen niet wijzigenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mag ik op dit vrije forum binnen een vrij land zelf wel bepalen gelukkig.
Dan heeft God toch een foutje gemaakt, daar homoseksualiteit in de dierenwereld ook wijdverbreid voor komt.quote:
En dit is precies de reden waarom veel mensen hier boos worden als het gaat om fundamentalistisch geloof, het zit boordevol hypocriete en irrationele gedachtegangen, brainwashing to the max en bepaalde groepen mensen uitsluiten van de maatschappij. Ik vind dit overigens van elk geloof en vind dat walgelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:42 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dan heeft God toch een foutje gemaakt, daar homoseksualiteit in de dierenwereld ook wijdverbreid voor komt.
Idd.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:42 schreef girlygirl8 het volgende:
Volgens het fok reglement heeft Kreator speciale permissies en mag hij vrij veel.
Het is gewoon algemeen bekend dat hij de wijsheid in pacht heeft. Ik twijfel nu zelfs aan mijn geloof; hij heeft erg sterke punten. Ik val ook op vrouwen, daar heb ik het heel moeilijk mee want Allah is groot en die haat homo's. Mijn imam zegt dat Allah niet haat, maar dat ik mezelf haat.
Borden vol!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:59 schreef Apekoek het volgende:
het zit borden vol hypocriete en irrationele gedachte gangen
Sorry dat was niet me bedoeling dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volgens het fok reglement mag je de reacties van anderen niet wijzigen
Het is gewoon in het algemeen respectloos
Jaja snel en slecht geschreven via mn telefoontje. Gecorrigeerd. Maar je snapt wat ik er mee bedoel.quote:
Wat natuurlijk de sleutel is van het Amerikaanse (en eigenlijk westerse) spelletje: Aan de ene kant allerlei verdragen aan je laars lappen en voordeel halen uit misdaden tegen de menselijkheid, maar aan de andere kant heel hard roepen dat je er eigenlijk wel tegen bent (maar ja, "ik heb het zelf niet in handen hè"), zodat je toch heel moralistisch kan doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? Obama wil dit kamp sluiten maar wordt daarin tegengehouden door de senaat. Waar de republikeinen nu de meerderheid hebben.
Die leest mee, die heeft in dit topic zelfs gereageerd.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:30 schreef Igen het volgende:
Ik hoop van harte dat de AIVD inderdaad meeleest.
Vertel..quote:Op donderdag 23 april 2015 13:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die leest mee, die heeft in dit topic zelfs gereageerd.
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik reageer nog op de rest (ben even met andere dingen bezig), maar wilde even de groetjes doen aan alle AIVD'ers in dit topic.(ik herken er een paar
)
Wat een drogredenering om dit bericht als argument te gebruikenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die woorden zijn letterlijk gebezigd door George W. Bush, "typische moslimmentaliteit" my ass.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typische moslimmentaliteit: Als je niet voor ons bent, ben je tegen ons.
Irak en Iran gingen samen Koeweit binnenvallen? Check your facts.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:24 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
-De golfoorlog werd voornamelijk uitgevochten op het grondgebied van Koeweit en was erop gericht de inval van Irak en Iran te stoppen. Wow, men hielp zelfs een islamitisch land (Koeweit).
Volgens mij begrijp je mijn punt niet helemaal. Het gaat erom dat de coalitie om Koeweit te beschermen tegen inderdaad Irak niet tegen religieuze strijders was, maar puur tegen het leger van Irak.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:25 schreef Irakees het volgende:
[..]
Irak en Iran gingen samen Koeweit binnenvallen? Check your facts.
en daarom schrijf je zulke onzin?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:29 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mijn punt niet helemaal. Het gaat erom dat de coalitie om Koeweit te beschermen tegen inderdaad Irak niet tegen religieuze strijders was, maar puur tegen het leger van Irak.
Nou, het was als reactie op de claim dat het westen islamitische landen bezette en dat is volslagen onzin.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
en daarom schrijf je zulke onzin?
Zo heel veel verschil is er dan ook niet tussen een moslim-extremist en een vs-extremist.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:24 schreef Irakees het volgende:
[..]
Die woorden zijn letterlijk gebezigd door George W. Bush, "typische moslimmentaliteit" my ass.
Dit dus, hilarisch dat zij een aantal verknipte debielen uit de Westerse wereld te bedde brengen die wij ook een stel idioten vinden.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heel veel verschil is er dan ook niet tussen een moslim-extremist en een vs-extremist.
Ik kan niet lachen om dit soort dingen.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]. Hoi! Groeten terug en we spreken elkaar binnenkort 'op een andere manier' !
Ik meen dat Pegida oorspronkelijk, voor het zelfs door bestuurders fanatiek in Nazi-hoek gedrukt werd, voor het overgrote merendeel bestond uit normale, nette mensen.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig steken de neonazi's tegenwoordig met enige regelmaat locaties waar asielzoekerscentra moeten komen in brand. Dat zal vast helpen om radicaliserende Duitse moslimjongeren op het rechte pad te houden.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik meen dat Pegida oorspronkelijk, voor het zelfs door bestuurders fanatiek in Nazi-hoek gedrukt werd, voor het overgrote merendeel bestond uit normale, nette mensen.
Ben je zelf toch niet onderdeel van een complot om moslims in een kwaad daglicht te zetten?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik reageer nog op de rest (ben even met andere dingen bezig), maar wilde even de groetjes doen aan alle AIVD'ers in dit topic.(ik herken er een paar
)
Als er iemand is die in de gaten wordt gehouden, dan ben ik het wel (omdat ik niks verberg en dus constant de aandacht trek door de taboe onderwerpen die ik bespreek) en dat vind ik prima. Ik ken verder weinig mensen die precies vertellen wat ze denken en vinden. Ik denk dat transparantie belangrijker is dan mensen het gevoel geven dat ze hun mond moeten houden omdat ze anders wel met ideeën komen buiten de standaard. Fascist.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
Als je de acties van dit soort users continue en in elk topic goed loopt te praten is het een user die hier probeert een voedingsbodem te creeëren voor salafisme en whatnot. Zeer eng
Dat klopt idd, maar heb je niet door hoezeer je antipropaganda voor de islam aan het bedrijven bent?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als er iemand is die in de gaten wordt gehouden, dan ben ik het wel (omdat ik niks verberg en dus constant de aandacht trek door de taboe onderwerpen die ik bespreek) en dat vind ik prima. Ik ken verder weinig mensen die precies vertellen wat ze denken en vinden. Ik denk dat transparantie belangrijker is dan mensen het gevoel geven dat ze hun mond moeten houden omdat ze anders wel met ideeën komen buiten de standaard. Fascist.
Heb je niet door hoe dictatoriaal je klinkt? Je wil dat ik opgepakt word om mijn levensopvatting/kijk op de wereld? De enige engerd hier ben jij.
Ik mag hopen dat ze mijn woorden of die van wie dan ook met een korreltje zout nemen. Als je Islam wil leren kennen, dan lees je de bronnen van Islam en ga je zeker niet af op de woorden van girlygirl8.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar heb je niet door hoezeer je antipropaganda voor de islam aan het bedrijven bent?
Dat lijkt me niet... als Rooms-Katholiek zie ik graag de kruisbeelden, kapellen en kerken staan waar ze staan. Volgens jouw visie zou dat allemaal moeten verdwijnen, en daarmee verdwijnt mijn cultuur wel degelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Onze wetten zijn op het moment gelijk![]()
Mijn punt was dat als in een land de Islamitische wet geldt, dat het zich niet gaat bemoeien met de levensopvattingen (en dus cultuur) van mensen.
Als er dan minder kinderen misbruikt worden door die kraaien...quote:Op donderdag 23 april 2015 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet... als Rooms-Katholiek zie ik graag de kruisbeelden, kapellen en kerken staan waar ze staan. Volgens jouw visie zou dat allemaal moeten verdwijnen, en daarmee verdwijnt mijn cultuur wel degelijk.
Niemand die warm loopt voor de islam door jou, hoor. Maar je begrijpt het denk ik niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze mijn woorden of die van wie dan ook met een korreltje zout nemen. Als je Islam wil leren kennen, dan lees je de bronnen van Islam en ga je zeker niet af op de woorden van girlygirl8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |