Ik ken het niet, maar het is best een leuk stuk. Herken mezelf min of meer wel in het volgende stuk:quote:Op donderdag 23 april 2015 10:27 schreef Sirfundalot het volgende:
Volgt er iemand Jan Rotmans?
zo niet, bijgaand 2 aardige publicaties:
http://www.ftm.nl/exclusive/banken-zijn-uitgekeken-op-het-mkb/
en
http://www.ftm.nl/column/de-noodzakelijke-transitie-van-de-financiele-sector/
Ik heb hem gedaan. Geloof wel dat er genoeg ruimte in de markt is voor kleiner spelers die inspelen op het MKBquote:Op donderdag 23 april 2015 10:36 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Cemag ik ook niet,maar blijkbaar genoeg anderen wel,de 30000 is bijna vol!
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef NB1908 het volgende:
[..]
ook nieuwe KOM; https://www.kapitaalopmaat.nl/Geenen-Schoenen (60 mnd / C+ / 8%)
Die worden hier niet automatisch geplaatst denk ik?
de eerste generatie bouwt de tent op, de tweede bouwt hem uit,... en de derde breekt hem af????quote:De derde generatie in deze onderneming is inmiddels aangetreden. - See more at: https://www.kapitaalopmaa(...)sthash.RRWBeyQO.dpuf
Dat vond ik ook al een gemiste kans ja, plus de schoenen staan niet eens geheel op de fotoquote:Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef Sirfundalot het volgende:
Wel een nieuwe website, maar geen online webshop laten bouwen,... gemiste kans.
Ach maar goed dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft anders kwamen sommige projecten nooit vol. Uiteindelijk is het voor een deel toch koffiedik kijken. Over drie jaar weten we het. Dit ict project is in iedergeval beter als retail schoenenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik heb hem gedaan. Geloof wel dat er genoeg ruimte in de markt is voor kleiner spelers die inspelen op het MKB
Ik snap de reden/het voordeel van de aangevraagde lening niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef NB1908 het volgende:
[..]
ook nieuwe KOM; https://www.kapitaalopmaat.nl/Geenen-Schoenen (60 mnd / C+ / 8%)
Precies, drie jaar lang niet dus en daarna krijg je ook de rente en aflossing maar eens per jaar (achteraf). Er blijft dan weinig over van dat rente voordeel waarover je spreekt, nog los van de lange looptijd.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar dat kan hierbij ook. Alleen pas vanaf de 2018, als de eerste termijn wordt voldaan.
Waren er redenen om daaraan te twijfelen dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Camogli het volgende:
FEBO heeft vandaag keurig de maandelijkse aflossing gedaan; niets aan de hand dus.
Ook ingestapt en wel met het hoogste bedrag voor mij ooit in CFquote:Op donderdag 23 april 2015 11:31 schreef CRWD het volgende:
Ook een nieuwe op Colin he
https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/gRUBIz8KIIxk-13318
100K
7,5%
60 mnd
Toch een mooi project met een lager risico. Ik blijf alleen terughouden voor mijn eerste investering daar door de hoge jaarlijkse fee.
Nice, mooi project. Ik had mijzelf ook zo ver om maar eens te beginnen bij Collin. Maargoed, moet ik na die sms bevestiging gelijk het geld paraat hebben om over te boeken. Dat bedrag had ik alleen even niet op mijn betaal rekening. Moest van mijn spaarrekening komen. Nu kon ik niet mee doen omdat de investering direct wordt geannuleerd -_-quote:Op donderdag 23 april 2015 11:55 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ook ingestapt en wel met het hoogste bedrag voor mij ooit in CF![]()
Ik zie dat project niet eens meer staan. Is er 100k opgehaald binnen een uur? Dat is wel rap dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:31 schreef CRWD het volgende:
Ook een nieuwe op Colin he
https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/gRUBIz8KIIxk-13318
100K
7,5%
60 mnd
Toch een mooi project met een lager risico. Ik blijf alleen terughouden voor mijn eerste investering daar door de hoge jaarlijkse fee.
Ja, Collin gaat echt hard de laatste tijd. Iedere aanvraag is echt zo ingevuld. Ik kijk al vanaf het begin naar dat platform en ik moet zeggen dat de kwaliteit ook echt veel beter is dan GVE. Dat trekt blijkbaar toch meer de grote investeerders.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:16 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik zie dat project niet eens meer staan. Is er 100k opgehaald binnen een uur? Dat is wel rap dan.
Waarop baseer je dat de kwaliteit beter is ?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:19 schreef CRWD het volgende:
[..]
Ja, Collin gaat echt hard de laatste tijd. Iedere aanvraag is echt zo ingevuld. Ik kijk al vanaf het begin naar dat platform en ik moet zeggen dat de kwaliteit ook echt veel beter is dan GVE. Dat trekt blijkbaar toch meer de grote investeerders.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:31 schreef bleyenburg het volgende:
Cemag een 100% NEE!!!
echt ronduit dramatisch
Geld wegsmijten!quote:Voor de komende periode hebben wij het volgende in de planning:
1. Er wordt een direct mailing campagne opgestart, gericht op MKB bedrijven in de regio
(om te beginnen Noord-Limburg en Noord-Brabant). Hiervoor moeten er een informatieve
flyer worden gemaakt. Dit wordt opgevolgd door wekelijkse nieuwsbrieven met
verschillende thema’s.
2. Wij gaan gericht een aantal ondernemersnetwerkevenementen sponsoren. Het zijn
evenementen met een thema. Denk aan thema’s als “Werken in de Cloud”, “Internet
Beveiliging” of “Hosted Telefonie”. Per evenement krijgt CEMAG 30 minuten de tijd om zich
te presenteren.
3. Er wordt een doorlopende Google Add-Words en LinkedIN campagne opgestart voor het
promoten van CEMAG producten.
Niets wordt automatisch hier gepostquote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Is het mogelijk om Collin toe te voegen aan de tracker?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:31 schreef µ het volgende:
[..]
Niets wordt automatisch hier gepost.
Is best lastig om te doen namelijk...
en dit is 12 jaar oud op eikenhout gerijpt water uit het Andesgebergtequote:
Nee, zeker niet vandaar dat we momenteel vooral naar de kosten kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:44 schreef obligataire het volgende:
True. Maar hebben de anderen dat al wél bewezen? En daaronder versta ik niet het (tijdelijk) uit eigen zak bijpassen van de tekorten
o excuus, dat dacht ikquote:Op donderdag 23 april 2015 13:31 schreef µ het volgende:
[..]
Niets wordt automatisch hier gepost.
Is best lastig om te doen namelijk...
Kan dat? Dat zou fijn zijn inderdaad, Collin zit altijd erg snel vol. Zo snel dat de e-mail van hen zelf ' er is een nieuw project ' niet eens verstuurd hoeft te worden.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is het mogelijk om Collin toe te voegen aan de tracker?
Welke garantie geeft Collin dan dat dit bij hun projecten niet kan gebeuren? Bijvoorbeeld het tegen zitten van de markt kan toch altijd gebeuren?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:51 schreef CRWD het volgende:
Ik vind 0,85% ook eigenlijk te hoog, maar goed. Als er projecten via Collin komen die veel meer zekerheden bevatten en lager risico, dan is dat die extra fee wel waard. Niemand zit te wachten op een ondernemer die geld leent, de markt vervolgens tegen zit (of de ondernemer alleen een droomondernemer is) en dat er volgens niets meer wordt betaald.
Ik zit het proces net een beetje te bekijken en zo'n rekening lijkt mij ook totaal onhandig. Maar ik begrijp iets verderop uit de tekst bij collin dat je ook direct met ideal kunt betalen. Dan heb je die hele rekening dus niet nodig, of wordt er ook op die rekening maandelijks uitbetaald?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:02 schreef bleyenburg het volgende:
Dat geld op een aparte rekening zetten bevalt mij ook niet bij Collin.
Of overdrijf ik hier nu mee?
Ieder platform heeft natuurlijk zijn voor en nadelen. Bij KoM baal ik er altijd van dat je de lening overeenkomst pas krijgt weken nadat je het geld hebt overgemaakt en dat je de fee ook apart moet betalen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:02 schreef bleyenburg het volgende:
Dat geld op een aparte rekening zetten bevalt mij ook niet bij Collin.
Of overdrijf ik hier nu mee?
Wil je nu inversteren in 1 persoon met een classificatie CCC.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef crowd-fundi het volgende:
De vraag was trouwens: wilt u uw toegezegde investering in stand houden?
Oke, dat is mooi (van die open communicatie dan). 2 van de 3, dat is nogal wat. Ik zag het zo wie zo al niet zitten, dus ik hoef denk ik niet te zeggen wat ik zou doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef crowd-fundi het volgende:
GVE heeft toch wel een probleem met Dutch Dragon: 2 van de 3 vennoten hebben zich teruggetrokken. Ik denk dan: zouden die 2 ook verantwoordelijk zijn voor die enorme bedragen? Je mag niet in je eigen project storten. Maar als je je terugtrekt, kan het dan wel? 't Is slechts een veronderstelling.
He he, gelukkig kan ik weer eens wat positiefs zeggen over GVE.Zomaar ongevraagd open communicatie!
Nooit geweten. Ik kreeg de indruk, dat bij GVE gold: goedgekeurd = goedgekeurd. Nu blijkt dus, dat de Graydonrating naar beneden bijgesteld is: van B naar CCC.quote:Alvorens wij overgaan tot verdere administratieve afhandeling voeren wij altijd nog een additionele laatste screening uit over het project.
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:35 schreef crowd-fundi het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vond:
[..]
Nooit geweten. Ik kreeg de indruk, dat bij GVE gold: goedgekeurd = goedgekeurd. Nu blijkt dus, dat de Graydonrating naar beneden bijgesteld is: van B naar CCC.
Geen verkeerde ontwikkeling bij GVE!
CCC: mij is verteld dat GvE niet lager zou gaan dan B (telefonische mededeling nav die ene propositie die een C-rating had). Dus toch weer wel?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:35 schreef crowd-fundi het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vond:
[..]
Nooit geweten. Ik kreeg de indruk, dat bij GVE gold: goedgekeurd = goedgekeurd. Nu blijkt dus, dat de Graydonrating naar beneden bijgesteld is: van B naar CCC.
Geen verkeerde ontwikkeling bij GVE!
Dutch Dragon is dan ook niet zomaar een project! Heeft nagenoeg de volle 120 dagen nodig gehad. Begonnen in december, liep als een speer. Na januari was er kennelijk geen behoefte aan vuurwerk.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef Camogli het volgende:
[..]
CCC: mij is verteld dat GvE niet lager zou gaan dan B (telefonische mededeling nav die ene propositie die een C-rating had). Dus toch weer wel?
Verder nooit geweten dat er een laatste check was. Volstrekt belachelijk, als er bij die check iets anders uit zou komen dan eerder bepaald.
Ik vond het wel heel erg fijn om nog even ingelicht te worden voordat alles definitief werd. Ik had tegen beter weten in wel geinvesteerd maar nu trek ik me ook mooi terug.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Dutch Dragon is dan ook niet zomaar een project! Heeft nagenoeg de volle 120 dagen nodig gehad. Begonnen in december, liep als een speer. Na januari was er kennelijk geen behoefte aan vuurwerk.
GVE gaat inderdaad niet lager dan B. Behalve op 22 december 2014. Maar volgens GVE kwam dat omdat Graydon strenger was gaan meten. Dutch Dragon heeft waarschijnlijk de mazzel gehad om net voor de strengere berekening door Graydon een goedkeuring van GVE te krijgen. En zit nu alsnog op de blaren.
Hoe dan ook: kennelijk is er een kwartje gevallen bij GVE en wil men wat meer transparantie wil betrachten.
GvE had DD moeten terugtrekken als de Graydon-rating nu lager is, of tenminste die lagere rating moeten communiceren weken terug.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Dutch Dragon is dan ook niet zomaar een project! Heeft nagenoeg de volle 120 dagen nodig gehad. Begonnen in december, liep als een speer. Na januari was er kennelijk geen behoefte aan vuurwerk.
GVE gaat inderdaad niet lager dan B. Behalve op 22 december 2014. Maar volgens GVE kwam dat omdat Graydon strenger was gaan meten. Dutch Dragon heeft waarschijnlijk de mazzel gehad om net voor de strengere berekening door Graydon een goedkeuring van GVE te krijgen. En zit nu alsnog op de blaren.
Hoe dan ook: kennelijk is er een kwartje gevallen bij GVE en wil men wat meer transparantie wil betrachten.
Ja, Graydon geeft die rating af. GvE zal hem wel opnieuw hebben laten toetsen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:08 schreef Camogli het volgende:
[..]
GvE had DD moeten terugtrekken als de Graydon-rating nu lager is, of tenminste die lagere rating moeten communiceren weken terug.
Ik vraag me ook af waarom het nu CCC is? Komt dat echt door Graydon?
Ja, klopt. Is maanden terug maar ik weet ook niet meer per wanneer maar dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:19 schreef CaLeX het volgende:
Is het niet zo dat Graydon laatst de ratings aaangepast heeft?
Ik weet alleen niet meer op welke termijn dat was
In mijn beleving was dat na de start van DD, zou ook wel het eea kunnen verklarenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, klopt. Is maanden terug maar ik weet ook niet meer per wanneer maar dat klopt wel zo ongeveer.
mee eensquote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
In mijn beleving was dat na de start van DD, zou ook wel het eea kunnen verklaren
Klopt. Het was bij dit project, dat GVE zich (in mijn optiek) vergaloppeerde en ik zeer wantrouwend werd.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
In mijn beleving was dat na de start van DD, zou ook wel het eea kunnen verklaren
kun je de strekking wel weergeven? Hoe gaat het verder met Talamini bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:04 schreef Goesten het volgende:
Denk dat HorecaCrowdfunding gewonnen heeft met verstrekken van informatie over Talamani, of hebben mensen bij GvE ook al bericht gehad?
Knal reactie alleen niet online ivm de inhoud
Nou alleen dat de winkels wel open zijn maar dat talamani daar niks meer mee te maken had. Dus op de winkels kan waarschijnlijk niks verhaald worden en die hoeven ook niks meer te betalenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:05 schreef Camogli het volgende:
[..]
kun je de strekking wel weergeven? Hoe gaat het verder met Talamini bijvoorbeeld?
Dat zou ik ook graag willen weten, kun je er iets meer over vertellen? Via GVE in ieder geval nog niets gehoord over Talamini...quote:Op donderdag 23 april 2015 19:05 schreef Camogli het volgende:
[..]
kun je de strekking wel weergeven? Hoe gaat het verder met Talamini bijvoorbeeld?
Nee maar die winkels halen wel hun spullen bij de Talamini waar het om gaat. Dus als die om zou vallen zouden de winkels daar ook niet bij geholpen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:05 schreef Goesten het volgende:
[..]
Nou alleen dat de winkels wel open zijn maar dat talamani daar niks meer mee te maken had. Dus op de winkels kan waarschijnlijk niks verhaald worden en die hoeven ook niks meer te betalen
Bedankt, en veel succes en plezier waar je ook naartoe vertrektquote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Mannen, vrouwen, ik ga jullie verlaten. Veel succes met het crowdfunden en misschien tot op een ander forum. Thanks.
Waarom Tha_Duck!?!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Mannen, vrouwen, ik ga jullie verlaten. Veel succes met het crowdfunden en misschien tot op een ander forum. Thanks.
Heel hard wegrennen. 250k op één persoon, twee vennoten die er geen vertrouwen meer in hebben (of misschien in eigen toko investeren, ook dubieus) en een CCC-rating. Ik ben er al niet aan begonnen, maar als ik erin zat greep ik deze escape met beide handen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef crowd-fundi het volgende:
GVE heeft toch wel een probleem met Dutch Dragon: 2 van de 3 vennoten hebben zich teruggetrokken. Ik denk dan: zouden die 2 ook verantwoordelijk zijn voor die enorme bedragen? Je mag niet in je eigen project storten. Maar als je je terugtrekt, kan het dan wel? 't Is slechts een veronderstelling.
He he, gelukkig kan ik weer eens wat positiefs zeggen over GVE.Zomaar ongevraagd open communicatie!
Ik ben ook benieuwd waarom maar sowieso bedankt voor alles en we zullen je bijdrage missen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Jazeker! Ik ben hier ingestapt met een miniem bedrag, met het idee dat het waarschijnlijk niks zou worden. Achteraf wel blij dat het zo gelopen is. En dat GVE zich van een betere kant heeft laten zien. Nu weten we tenminste allemaal, dat er bij het volschrijven nog een nadere toetsing plaats vindt. Of zou dat alleen in dit geval geweest zijn vanwege die vreemde eindsprint?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Heel hard wegrennen. 250k op één persoon, twee vennoten die er geen vertrouwen meer in hebben (of misschien in eigen toko investeren, ook dubieus) en een CCC-rating. Ik ben er al niet aan begonnen, maar als ik erin zat greep ik deze escape met beide handen.
Duck bedankt voor je bijdragen. En net als de rest nieuwsgierig waarom je hier gaat stoppen. Ben je ons zat?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Thanks man, good luck!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Laurion gaat hard ja. In dit tempo gaat i de 100% ook misschien nog wel halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Camogli het volgende:
Laurion gaat die 90% wel halen de komende 10 dagen: vanavond is er weer een kleine ¤10.000 bijgekomen.
Zullen wel te druk zijn met handeling van foutgelopen projecten,... Dus geen tijd om jou mailtjes te beantwoorden... 😋quote:Op donderdag 23 april 2015 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Nog geen antwoord van GvE op 2 uitstaande mails. Ben er nu wel klaar mee
Ja, duidelijk een spelletje wat ze spelen. Blijkbaar heeft hij of een aantal investeerders achter de hand of heeft hij een andere manier gevonden om het vol te krijgen maar duidelijk is wel dat dit van te voren geregeld is maar zoals ik al eerder gezegd heb het blijft speculeren. Maar dit weten we dan ook weer.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Camogli het volgende:
Laurion gaat die 90% wel halen de komende 10 dagen: vanavond is er weer een kleine ¤10.000 bijgekomen.
Ik denk eerder: er zijn zoveel mensen bijgekomen op dat kantoor, dat ze eerst met elkaar moeten overleggen wie wat gaat zeggen, welke dooddoeners nog wel en welke niet meer werken, welke moeilijke vragen genegeerd en welke beantwoord worden, hoe je antwoorden binnenskamers houdt en wat te doen met die fokkers die alles maar in de openbaarheid gooien. Kortom: hoe je ouderwets bankier kunt zijn met al die lastige dingen van internet enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:05 schreef Sirfundalot het volgende:
[..]
Zullen wel te druk zijn met handeling van foutgelopen projecten,... Dus geen tijd om jou mailtjes te beantwoorden... 😋
Er is een reactie!quote:Op vrijdag 24 april 2015 06:42 schreef Horsemen het volgende:
Geenen Schoenen heeft blijkbaar niet veel haast. Ze hebben in ieder geval nog niet de moeite genomen om de vragen van de investeerders te beantwoorden.
Zielig, en dus 5.5%? Sorry, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Het blijft tenslotte horeca. En geldt het gezegde 'in de brand, uit de brand' hier niet? Ik vind het persoonlijk namelijk knap dat KoM binnen 2 weken dit project op de site heeft. Is dan wel de onderste steen boven gekomen? Ik pas, maar ben tevens benieuwd in jullie mening.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef µ het volgende:
https://www.kapitaalopmaat.nl//Help-Jamm-Beach-uit-de-brand
helemaal mee eens. Dit riekt naar een persoonlijke band tussen KoM en de strandtent (mijn gevoel). Ik pas ook (want ook: horeca).quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zielig, en dus 5.5%? Sorry, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Het blijft tenslotte horeca. En geldt het gezegde 'in de brand, uit de brand' hier niet? Ik vind het persoonlijk namelijk knap dat KoM binnen 2 weken dit project op de site heeft. Is dan wel de onderste steen boven gekomen? Ik pas, maar ben tevens benieuwd in jullie mening.
Ik ben het er ook mee eens, een dikke pas. 5,5% en horeca is sowieso niet goed voor mij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zielig, en dus 5.5%? Sorry, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Het blijft tenslotte horeca. En geldt het gezegde 'in de brand, uit de brand' hier niet? Ik vind het persoonlijk namelijk knap dat KoM binnen 2 weken dit project op de site heeft. Is dan wel de onderste steen boven gekomen? Ik pas, maar ben tevens benieuwd in jullie mening.
hahaha zou dit een correcte weergave van hetquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:43 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ik denk eerder: er zijn zoveel mensen bijgekomen op dat kantoor, dat ze eerst met elkaar moeten overleggen wie wat gaat zeggen, welke dooddoeners nog wel en welke niet meer werken, welke moeilijke vragen genegeerd en welke beantwoord worden, hoe je antwoorden binnenskamers houdt en wat te doen met die fokkers die alles maar in de openbaarheid gooien. Kortom: hoe je ouderwets bankier kunt zijn met al die lastige dingen van internet enzo.
Ik neem aan dat dat meegenomen wordt bij het bepalen van de risicoclassificatie, maar je kunt het altijd even vragen bij het project. Dat is wel een groot voordeel van KOM.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef Justme7005 het volgende:
Jimm Bach is typisch iets voor crowdfunden vind ik. Er is op korte termijn geld nodig voor de start van het seizoen en bij een bank duurt dat ws te lang. Er is idd blijkbaar iets van een persoonlijke band met KoM maar daar wordt niet geheimzinnig over gedaan. Je kunt dat goed uit de pitch halen.
Wat ik me wel afvraag is of die A voor het risico terecht is. Er is sprake van brandstichting en de schade wordt niet volledig gedekt blijkt uit de pitch. Verzekeringsgelden kunnen lang op zich laten wachten en er kan een hoop gedoe over zijn met de verzekeraar. Daar kan een flink risico in schuilen volgens mij
Dan zal ik ook eens vervelend zijn en mijn komende 2 projecten die al volgeschreven zijn niet betalen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:35 schreef bleyenburg het volgende:
@Leo: Ik ook totaal geen antwoord op email.
Ik denk dat ze ons in de negeerstand hebben gezet.
Of we zijn te vervelend.....
Mooie denk ik. Loopt ook weer hard. Iemand hier die instapt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:37 schreef Justme7005 het volgende:
Nieuwe op Collin: Zesty handel in oosterse specerijen
https://www.collincrowdfund.nl/
Ziet er niet slecht uit nee. Is nu ook alweer 50% vol.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Mooie denk ik. Loopt ook weer hard. Iemand hier die instapt?
Niet mee eens. De bovenliggende holdings hebben beide per 31/12/14 een negatief eigen vermogen. Het eigen vermogen binnen Zesty BV is 19% van zes ton= ruim één ton. Dat is heel weinig voor een bedrijf wat 2 mio omzet. Ook de liquiditeit is laag. Ze hebben in 2013 al een hele dikke afschrijving moeten doen en geld moeten bijstorten in de vennootschap. Tel daarbij de handelsrisico's.......ik stapm er zeker niet in. En oh ja, ga er maar gerust vanuit dat de Rabo de pandrechten heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef MSR het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit nee. Is nu ook alweer 50% vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |