Juk.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht aantallen van ietsBleh zit ik naar tieten te kijken. Ik moet nog eten.
Vooral zo'n anustribal maakt mij wild.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium houdt van vrouwen met tattoos, dus dan zou het de 3e zijn.
Oh ja dat zal het wel zijn. Ik vind het niet zo smakelijk om naar tieten te kijken hoorquote:
Je hebt ook ondergoed met die print, zag ik laatst. Handig.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral zo'n anustribal maakt mij wild.
Ja, wisselen jullie meiden dat met elkaar uit?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook ondergoed met die print, zag ik laatst. Handig.
Apenvingers?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat zal het wel zijn. Ik vind het niet zo smakelijk om naar tieten te kijken hoorZeker niet die ik net zag.
Hm, dat is niet echt mijn soort ondergoed, of vrouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, wisselen jullie meiden dat met elkaar uit?
Ik draag gewoon grote witte hemaonderbroeken. Zitten tenminste lekker comfortabel.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat is niet echt mijn soort ondergoed, of vrouwen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag gewoon grote witte hemaonderbroeken. Zitten tenminste lekker comfortabel.
En als je in de supermarkt moet hurken kan niemand je bilspleet in kijken.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh lekker warm. Het is niet dat iemand het ziet of zo onder je kleren.
Nee dan zien ze zo'n witte luier er bovenuit steken, dat is ook niet fijn hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als je in de supermarkt moet hurken kan niemand je bilspleet in kijken.
Ik draag natuurlijk geen heupbroeken he, dus daar heb ik sowieso geen last van.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als je in de supermarkt moet hurken kan niemand je bilspleet in kijken.
Tenminste geen geile mannen die subtiel achter je gaan staan.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dan zien ze zo'n witte luier er bovenuit steken, dat is ook niet fijn hoor.
En dan heb je nog wel zulk spannend ondergoed aan.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:36 schreef Karina het volgende:
Geloof me dat zal mij nooit overkomen natuurlijk heAlsof mannen naar een oude vrouw kijken
Yeah right.
Nou misschien vallen oude mannen daar opquote:Op woensdag 22 april 2015 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan heb je nog wel zulk spannend ondergoed aan.
Gewoon met het topje tegen de bips aan.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tenminste geen geile mannen die subtiel achter je gaan staan.
Ik zou maar niet in de vooruitzichten gaan kijken als ik jou was. Sadness alom.quote:
Je vergeet dat kutspelletje op de telefoonquote:Op woensdag 22 april 2015 15:52 schreef Karina het volgende:
Het lijkt hier tegenwoordig wel de fylaxshow![]()
Of het kwistopic, een van de twee sowieso.
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
De volgende 50.000.000 TT's mogen niet over Fallus gaan.
Hoog Libelle gehalte.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je vergeet dat kutspelletje op de telefoon
Kwistopic, zei ze al.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je vergeet dat kutspelletje op de telefoon
Soms heb je van die dagen. Morgen hopelijk weer beter.quote:
Dat geld is dus voor die documentaire? Want een jaar zonder internet bespaart alleen maar geld, volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
http://www.digiminderen.nl/
Aandachtshoer.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Johannes en ik weten dit dankzij Arrested Development.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik morgen maar weer naar mijn ouders ga. En ook maar eens ga informeren over het (tijdelijk) wonen in een woonvorm.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen. Morgen hopelijk weer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |