Het gaat hier zelden over nieuws.quote:Op woensdag 22 april 2015 02:13 schreef Punkman het volgende:
Ga maar eens een eind er aan breien, het nieuws gehalte ontging me toch al.
Dan wuif ik voor nu vriendelijk gedag.quote:Op woensdag 22 april 2015 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat hier zelden over nieuws.
quote:Op woensdag 22 april 2015 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan wuif ik voor nu vriendelijk gedag.
Maar dat is ook niets nieuws.![]()
Dit wist ik. 😉quote:Op woensdag 22 april 2015 06:51 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, goed nieuws. In mijn PM-box heb ik een bericht van Vaduz, die wil graag NWS-mod worden
Mag alleen als -ie een UI aanneemt. Anders gaat de UI-politie protestacties houden door tergend langzaam te typen in NWS-topics.quote:Op woensdag 22 april 2015 06:51 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, goed nieuws. In mijn PM-box heb ik een bericht van Vaduz, die wil graag NWS-mod worden
Gisteren was mijn mooie nieuwe zonnebril klaar. Wil ik nu natuurlijk mee swaggeren, is et ineens teringweerquote:Op woensdag 22 april 2015 09:19 schreef Peunage het volgende:
Godverdekutmetperen. Wat is dit voor kutweer. Hoe worden mensen niet ziek nu.
#ergsnotterig
Heb je zijn hoofd wel eens gezien? Dat is niet echt een normale maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat krijg je van dat moeilijk doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium en ik zijn er in getuind.
Ik verwacht wel een fotootje hequote:Op woensdag 22 april 2015 09:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren was mijn mooie nieuwe zonnebril klaar. Wil ik nu natuurlijk mee swaggeren, is et ineens teringweer
De lijfspreuk van deze SC.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:14 schreef Specularium het volgende:
Het is gewoon precies die je wel verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |