 
		 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Daarom maar even pissig gereageerd. Met name over in de fik gevlogen wisselverwarming tussen Muiderpoort en Amsterdam Centraal. Da's imagotechnisch wel weer een toppertje...
http://voorbeterov.nl/ov-imagometer
 
			 
			
			
			Had b2py ook al last van. Wat was de reden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Mijn GTBV na stroomstoring van eind maart is afgewezen
 
			 
			
			
			Dit is de laatste week van het stookseizoenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?
 
											 
			 
			
			
			Mail de hele handel maar even naar info@voorbeterov.nl . Dan ga ik er achteraan als je dat wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Mijn GTBV na stroomstoring van eind maart is afgewezen
 
			 
			
			
			NMBS heeft op zich genoeg elektrisch mat, terwijl MW41 volgens mij af en toe de vlam in de pijp heeftquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:28 schreef greavy het volgende:
[..]
De bedoeling is inderdaad de L-treinn Antwerpen-Mol (die enkel ma-vr rijdt) met elektrisch mat. te gaan rijden, en de IC-trein naar Neerpelt-Hamont/Hasselt met MW41 te laten rijden.
Wel weet ik dat men aan het kijken is om de elektrificatie door te kunnen trekken richting Neerpelt en Hamont, maar dat zal nog wel een aantal jaar duren.
 
			 
			
			
			Ik ben zo bang dat ze dan omstreeks oktober vergeten, die spullen weer aan te zetten...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?
 
											 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef b2py het volgende:
De middagtreinen van de spitsIC's Amsterdam - Enkhuizen gaan weer in Kersenbijlmer stoppen. http://locov.nl/Images/Lo(...)15_tcm311-365078.pdf
 
											 
			 
			
			
			En stoken ZULLEN we! Fuck realiteit!quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Dit is de laatste week van het stookseizoen
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Met de vlam in de pijp scheur ik door de Kemperpas...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NMBS heeft op zich genoeg elektrisch mat, terwijl MW41 volgens mij af en toe de vlam in de pijp heeft
 
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Kan Driek niet eens aan Simon vragen wat er aan de hand is met de geestelijke gesteldheid van die mensjes?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
Klantenservice aan de lijn. Als je +30 oploopt door een volle trein heeft de klant "geen vertraging". Stelletje idioten.
 
			 
			
			
			ja, de trein heeft wel gereden. Dat je er niet meer bij paste is pech hebben, want het ijzer is wel verschoven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
Klantenservice aan de lijn. Als je +30 oploopt door een volle trein heeft de klant "geen vertraging". Stelletje idioten.
 
			 
			
			
			en ijzer verschuiven is al moeilijk genoeg. vlees en bloed is echt te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, de trein heeft wel gereden. Dat je er niet meer bij paste is pech hebben, want het ijzer is wel verschoven.
 
			 
			
			
			ja. Je kunt op het station ook een kopje koffie halen en een trein later nemen. Relax en neem de tijdquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ijzer verschuiven is al moeilijk genoeg. vlees en bloed is echt te veel gevraagd.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			als het idee is om mensen de auto in te jagen, dan lukt dat heel aardig zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Je kunt op het station ook een kopje koffie halen en een trein later nemen. Relax en neem de tijd
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Maar in de auto kun je niet ontspannen en genieten van een kopje koffiequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het idee is om mensen de auto in te jagen, dan lukt dat heel aardig zo
 
			 
			
			
			Ik begrijp dat ik voor vandaag dan ook geen GtbV hoef in te dienen, ondanks dat ik niet meer mee kon in die intercity waar in de onbediende cabine al 5 NS'ers zaten. Uiteindelijk vanwege de drukte maar uitgeweken via Deventer en +60 opgelopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
Klantenservice aan de lijn. Als je +30 oploopt door een volle trein heeft de klant "geen vertraging". Stelletje idioten.
 
 Aanvulling: vooral de pagina's met uitleg over de tripleklep zijn een aanrader, dan begrijp je ook waarom treinremmen uitputbaar zijn en waarom treinen niet langdurig geremd kunnen staan op lucht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pagina 58; De losklep: http://www.nicospilt.com/pdf/hoofdstukVI.pdf
 
			 
			
			
			Oh jawel hoor. Beter en goedkoper.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar in de auto kun je niet ontspannen en genieten van een kopje koffie
 
			 
			
			
			Ja! Mailen maar. info@voorbeterov.nl, dan bundel ik de hele handel en grijp ik de NS bij de kladden. Ze hadden soepel beleid beloofd, dus daar gaan we ze even fijn aan houden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef greavy het volgende:
Godverdetering. Mijn GtbV-claim 22 maart 2015 van Amsterdam Bijlmer-Arena naar Dordrecht van +30 is afgewezen. Oorzaak van +30? Sprinter Rotterdam te kort, kon niet mee. Via Schiphol misten we de overstap ivm +5. Ik had dus +30, en geclaimd. Volgens NS had ik geen +30.
 
			 
			
			
			Heerlijk. 29 april hoorzitting over ons bezwaar ex AWB met betrekking tot concessies ProRail en NS. Door dit soort gelazer echt heel veel strijdlust.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, de trein heeft wel gereden. Dat je er niet meer bij paste is pech hebben, want het ijzer is wel verschoven.
 
			 
			
			
			Nee. NS heeft op ons verzoek verklaard, de overmachtclausule niet te hanteren. Gaan we ze dus aan houden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:30 schreef greavy het volgende:
Ik kan geen bezwaar tegen de afwijzing indienen omdat het overmacht is. Staat in de voorwaarden voor GtbV enzo.
 
			 
			
			
			De klacht van Greavy was volgens mij een gevalletje Bijlmer Arena waar met regelmaat te kleine treinen (of geen extra) zijn na afloop van concert+voetbal etcquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ja! Mailen maar. info@voorbeterov.nl, dan bundel ik de hele handel en grijp ik de NS bij de kladden. Ze hadden soepel beleid beloofd, dus daar gaan we ze even fijn aan houden.
 
			 
			
			
			Even Twitteren naar NS, ze hebben mijn claim ook opnieuw in behandeling genomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Mijn GTBV na stroomstoring van eind maart is afgewezen
 
			 
			
			
			Dan in elk geval beterquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:45 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Zeker weten? Koffie was namelijk weer eens gratis vandaag...
 
											 
			 
			
			
			het is een structureel probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Even Twitteren naar NS, ze hebben mijn claim ook opnieuw in behandeling genomen.
 
			 
			
			
			Inmiddels gedaan ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Even Twitteren naar NS, ze hebben mijn claim ook opnieuw in behandeling genomen.
Ja. 17.000 man uit de ZiggoDome, 6.000 man uit de Heineken Music Hall. Gegarandeerd een groot aantal per trein, maar ook de toeloop naar de Metro was enorm (en ook daar achterlaters, maar dat rijdt frequenter....). Te korte treinen. Ik kon niet meer mee met de Sprinter naar Rotterdam. Advies was via Schiphol. Trein op tijd binnen met ICM6, maar door de grote toeloop reizigers met +5 weg. Te Schiphol nog +4 over. Overstap in Schiphol sluit de deuren voor onze neus, terwijl er zelfs een spoorwijziging geregeld werd om deze overstap te behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De klacht van Greavy was volgens mij een gevalletje Bijlmer Arena waar met regelmaat te kleine treinen (of geen extra) zijn na afloop van concert+voetbal etc
 
			 
			
			
			om te beginnen rem je met een trein niet door op de rem te trappenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat luchtremmen volgens het volgende principe werkten:
druk op het systeem: remmen staan los. Rem intrappen: er gaat lucht uit het systeem en rem treed in werking. Tenminste zo werkt het bij vrachtauto's dacht ik? Of is dit bij treinen anders?
 
											 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			Nouja, het lijkt in dezelfde periode te liggen dus lijkt me 'lokaal'.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is een structureel probleem lijkt me.
 
			 
			
			
			Geen ideequote:Op dinsdag 21 april 2015 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had b2py ook al last van. Wat was de reden?
Welke info moet je allemaal hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Mail de hele handel maar even naar info@voorbeterov.nl . Dan ga ik er achteraan als je dat wilt.
 
			 
			
			
			quote:Sehr geehrter Herr Bork,
vielen Dank für Ihren Hinweis.
Ihren Hinweis werden wir auswerten und bei der Optimierung unserer Services berücksichtigen.
Da wir großen Wert darauf legen, mit unserem Angebot möglichst viele Endkunden zu erreichen, danken wir Ihnen für Ihren Hinweis der uns dabei hilft, unsere Seiten und Anwendungen weiter zu optimieren.
Es würde uns freuen, Sie auch weiterhin auf unseren Seiten und in unseren Zügen begrüßen zu dürfen.
Helfen Sie uns unser Angebot und unseren Service weiter zu verbessern. Beantworten Sie dazu bitte nachfolgende Fragen unter www.bahn.de/serviceumfrage Vielen Dank.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Service-Team von www.bahn.de
 
			 
			
			
			Kastje -> muurquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:06 schreef bork het volgende:
@Dennis, berichtje DB Navigator App, n.a.v. automatisch engels wanneer je toestel niet-Duits is.
[..]
 
			 
			
			
			We zullen zien b2pyquote:
 
											 
			 
			
			
			Het is te moeilijk voor ons, dus vul hier nog maar weer een formulier in..quote:
 
											 
			 
			
			
			In de trein wel dan? Nee, die scholieren met een rugzak die je met wat geluk eens per maand treft tellen niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zit een koffiezetapparaat in de auto?
 
			 
			
			
			Lees eens goed lieve schat, die link staat in een zin met als strekking "wat vindt u van ons antwoord?"quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is te moeilijk voor ons, dus vul hier nog maar weer een formulier in..
Dat is toch minstens zo log als NS?
 
											 
			 
			
			
			bij elke pomp kan je een bakkie krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zit een koffiezetapparaat in de auto?
 
			 
			
			
			Even verlengsnoer bij greavy lenen en alle benodigdheden van huis meenemen. Heb je onderweg je eigen vers gezet kopje koffiequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:11 schreef JDude het volgende:
[..]
In de trein wel dan? Nee, die scholieren met een rugzak die je met wat geluk eens per maand treft tellen niet.
 
  
											 
			 
			
			
			Ik vroeg niet voor niets om een Engelse app de vorige keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lees eens goed lieve schat, die link staat in een zin met als strekking "wat vindt u van ons antwoord?"
 
											 
			 
			
			
			Tuurlijk, sluit lekker de ogenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt in dezelfde periode te liggen dus lijkt me 'lokaal'.
 
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |