Lees eens goed lieve schat, die link staat in een zin met als strekking "wat vindt u van ons antwoord?"quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is te moeilijk voor ons, dus vul hier nog maar weer een formulier in..
Dat is toch minstens zo log als NS?
bij elke pomp kan je een bakkie krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zit een koffiezetapparaat in de auto?
Even verlengsnoer bij greavy lenen en alle benodigdheden van huis meenemen. Heb je onderweg je eigen vers gezet kopje koffiequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:11 schreef JDude het volgende:
[..]
In de trein wel dan? Nee, die scholieren met een rugzak die je met wat geluk eens per maand treft tellen niet.
Ik vroeg niet voor niets om een Engelse app de vorige keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lees eens goed lieve schat, die link staat in een zin met als strekking "wat vindt u van ons antwoord?"
Tuurlijk, sluit lekker de ogenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt in dezelfde periode te liggen dus lijkt me 'lokaal'.
Is een Umfrage (aka enquete over de dienstverlening) moet jij proberen bij Evaquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is te moeilijk voor ons, dus vul hier nog maar weer een formulier in..
Dat is toch minstens zo log als NS?
Tssk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vroeg niet voor niets om een Engelse app de vorige keer
Eva verður að falla inn í eldfjallquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:16 schreef bork het volgende:
[..]
Is een Umfrage (aka enquete over de dienstverlening) moet jij proberen bij Eva
Is dat Frysk?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eva verður að falla inn í eldfjall
De hele awb nog wel. Zozo...quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:46 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Heerlijk. 29 april hoorzitting over ons bezwaar ex AWB met betrekking tot concessies ProRail en NS. Door dit soort gelazer echt heel veel strijdlust.
Je bent er zo een, ja? Was jij ook die machinist die op mijn kreet "gassen maar" antwoorden : "in een trein geef je tractie"?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
om te beginnen rem je met een trein niet door op de rem te trappen
zeker, alleen veel te kortquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weleens geweest ja? Lijkt me tof idd
Ik drink al maanden gratis koffie...quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:11 schreef JDude het volgende:
[..]
In de trein wel dan? Nee, die scholieren met een rugzak die je met wat geluk eens per maand treft tellen niet.
Dat geloof ik graag, wil ik zeker nog een keer zelf heen. Lijkt me echt super mooi.quote:
Moet je zeker een keer doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, wil ik zeker nog een keer zelf heen. Lijkt me echt super mooi.
Je kan er alleen niet met de trein naar toequote:
jammer dat Portugal per trein belachelijk duur is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef bork het volgende:
[..]
Je kan er alleen niet met de trein naar toe
Liever een keer Wales of Portugal ofzo.
vet, moet ik zeker heen, al is het qua noordelijkheidscijfers ronduit teleurstellend.quote:
Het gaat je inderdaad niet lukkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef bork het volgende:
[..]
Je kan er alleen niet met de trein naar toe
Liever een keer Wales of Portugal ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |