Jahoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
b2py heb je zin om morgen nog ff een biertje te doen rond vijf uur? Ik ben in Enschede.
Het artikel klinkt sowieso leuker dan de realiteit. De waslijn is al zeker een jaar klaar, maar door een foutje had men niet de juiste vergunningen om het onderstation in Mol te bouwenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ze hebben in de tussentijd wel een trein door laten boemelen naar Hamont, waardoor je alweer een traject hebt waar je gaat dieselen onder draad
De bedoeling is inderdaad de L-treinn Antwerpen-Mol (die enkel ma-vr rijdt) met elektrisch mat. te gaan rijden, en de IC-trein naar Neerpelt-Hamont/Hasselt met MW41 te laten rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als die niet naar Hamont zou doorrijden ook...
Er is nu dus maar 1 trein per uur (stoppertje Antwerpen-Mol) waarvoor desgewenst elektrische treinen kunnen worden ingelegd.
Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Daarom maar even pissig gereageerd. Met name over in de fik gevlogen wisselverwarming tussen Muiderpoort en Amsterdam Centraal. Da's imagotechnisch wel weer een toppertje...
http://voorbeterov.nl/ov-imagometer
Had b2py ook al last van. Wat was de reden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Mijn GTBV na stroomstoring van eind maart is afgewezen
Dit is de laatste week van het stookseizoenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?
Mail de hele handel maar even naar info@voorbeterov.nl . Dan ga ik er achteraan als je dat wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:42 schreef Dos37 het volgende:
Mijn GTBV na stroomstoring van eind maart is afgewezen
NMBS heeft op zich genoeg elektrisch mat, terwijl MW41 volgens mij af en toe de vlam in de pijp heeftquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:28 schreef greavy het volgende:
[..]
De bedoeling is inderdaad de L-treinn Antwerpen-Mol (die enkel ma-vr rijdt) met elektrisch mat. te gaan rijden, en de IC-trein naar Neerpelt-Hamont/Hasselt met MW41 te laten rijden.
Wel weet ik dat men aan het kijken is om de elektrificatie door te kunnen trekken richting Neerpelt en Hamont, maar dat zal nog wel een aantal jaar duren.
Ik ben zo bang dat ze dan omstreeks oktober vergeten, die spullen weer aan te zetten...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand ze daar even gaan vertellen dat het niet meer vriest dan?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef b2py het volgende:
De middagtreinen van de spitsIC's Amsterdam - Enkhuizen gaan weer in Kersenbijlmer stoppen. http://locov.nl/Images/Lo(...)15_tcm311-365078.pdf
En stoken ZULLEN we! Fuck realiteit!quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Dit is de laatste week van het stookseizoen
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Kemperpas...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NMBS heeft op zich genoeg elektrisch mat, terwijl MW41 volgens mij af en toe de vlam in de pijp heeft
Kan Driek niet eens aan Simon vragen wat er aan de hand is met de geestelijke gesteldheid van die mensjes?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
Klantenservice aan de lijn. Als je +30 oploopt door een volle trein heeft de klant "geen vertraging". Stelletje idioten.
ja, de trein heeft wel gereden. Dat je er niet meer bij paste is pech hebben, want het ijzer is wel verschoven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef greavy het volgende:
Klantenservice aan de lijn. Als je +30 oploopt door een volle trein heeft de klant "geen vertraging". Stelletje idioten.
en ijzer verschuiven is al moeilijk genoeg. vlees en bloed is echt te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, de trein heeft wel gereden. Dat je er niet meer bij paste is pech hebben, want het ijzer is wel verschoven.
ja. Je kunt op het station ook een kopje koffie halen en een trein later nemen. Relax en neem de tijdquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ijzer verschuiven is al moeilijk genoeg. vlees en bloed is echt te veel gevraagd.
als het idee is om mensen de auto in te jagen, dan lukt dat heel aardig zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Je kunt op het station ook een kopje koffie halen en een trein later nemen. Relax en neem de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |