Dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:38 schreef Viezze het volgende:
Het zal wel niet zo zijn dat die spoorbomen spontaan naar beneden donderen als ineens alle spanning wegvalt
Nee precies. Van wat ik zeg, ik kan bij de ah to go prima koffie halen tijdens het kopmaken. Dat moet echt sneller kunnen, vooral als de machinist dus wisselt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zijn gewoon standaard tijden vastgelegd voor kopmaken afhankelijk van lengte trein en ook het vertrekgereed maken van de treinoverigens maakt dat voor utrecht weinig uit omdat zelden dezelfde machinist verder gaat
Als de installatie faalt gaan direct de bomen dicht, zo zou het moeten zijn. Ook als de stroom er af is..quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je hebt liever een onbewaakte overgang dan geen overgang.
Knap staaltje domme mensen beschermenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:00 schreef James1988 het volgende:
Nee, juist niet. Liever geen overgang dan een overgang die normaalgesproken bewaakt is, maar nu niet.
mja, ze hebben in de tussentijd wel een trein door laten boemelen naar Hamont, waardoor je alweer een traject hebt waar je gaat dieselen onder draadquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Na een jaar of 34 is dit ook eindelijk bijna af: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150421_01640669
Ik kwam afgelopen weekend al een filmpje van een machinist tegen die 'test-reed' op het stuk Kersenbijlmer Opstel - Hoorn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef b2py het volgende:
De middagtreinen van de spitsIC's Amsterdam - Enkhuizen gaan weer in Kersenbijlmer stoppen. http://locov.nl/Images/Lo(...)15_tcm311-365078.pdf
Amersfoort-Rotterdam duurt altijd langer in Utrecht (6-8 minuten) omdat de trein naar Den Haag nog eerst weg mag. Amersfoort-Den Haag gaat dan weer een stukje sneller (5 minuten). Nijmegen-Utrecht keert in Arnhem in 5-6 minuten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee precies. Van wat ik zeg, ik kan bij de ah to go prima koffie halen tijdens het kopmaken. Dat moet echt sneller kunnen, vooral als de machinist dus wisselt.
Niet echt, dat ding komt daar niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:22 schreef boriq het volgende:
[..]
Ik kwam afgelopen weekend al een filmpje van een machinist tegen die 'test-reed' op het stuk Kersenbijlmer Opstel - Hoorn.
en
Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad.
Geen idee, juni is nog ver weg. Vraag me af wat ze moeten testen, jarenlang hebben daar treinen gekeerd. Die moesten alleen weg vanwege geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:27 schreef boriq het volgende:
[..]
Dat snap ik, is het niet voor de sprinter uit Hoofddorp die dan niet in de weg staat?
Daarom maar even pissig gereageerd. Met name over in de fik gevlogen wisselverwarming tussen Muiderpoort en Amsterdam Centraal. Da's imagotechnisch wel weer een toppertje...quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef b2py het volgende:
Storingen schieten als paddenstoelen uit de grond momenteel!
"We zijn er mee bezig, er loopt een programma om eind 2015 alle wisselverwarmingstoestellen in de driehoek Amsterdam - Schiphol - Utrecht van gas naar elektriciteit omgebouwd te hebben. Groetjes de woordvoerder."quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Daarom maar even pissig gereageerd. Met name over in de fik gevlogen wisselverwarming tussen Muiderpoort en Amsterdam Centraal. Da's imagotechnisch wel weer een toppertje...
http://voorbeterov.nl/ov-imagometer
Maar toen reed de boel nog met DDAR (of zelfs DDM?) geloof ik, SLT is natuurlijk wel een stukje stiller.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee, juni is nog ver weg. Vraag me af wat ze moeten testen, jarenlang hebben daar treinen gekeerd. Die moesten alleen weg vanwege geluidsoverlast.
Daarom, dus ik vraag me af wat er getest moet worden..quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar toen reed de boel nog met DDAR (of zelfs DDM?) geloof ik, SLT is natuurlijk wel een stukje stiller.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:34 schreef b2py het volgende:
[..]
"We zijn er mee bezig, er loopt een programma om eind 2015 alle wisselverwarmingstoestellen in de driehoek Amsterdam - Schiphol - Utrecht van gas naar elektriciteit omgebouwd te hebben. Groetjes de woordvoerder."
Als die niet naar Hamont zou doorrijden ook...quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ze hebben in de tussentijd wel een trein door laten boemelen naar Hamont, waardoor je alweer een traject hebt waar je gaat dieselen onder draad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |