Hoe heet dat festival?quote:Op maandag 20 april 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat er geen pass partout is.Dan denk ik dat ik vrijdag ga.
Nog leuker?quote:
http://www.weekvanhetnederlandsebier.nl/openingsfestivalquote:Op maandag 20 april 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet dat festival?
[..]
Nog leuker?
quote:Op maandag 20 april 2015 21:53 schreef Coco98 het volgende:
Ik krijg altijd Robben beelden in mijn hoofd bij dit deuntje.
Interessantquote:Op maandag 20 april 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.weekvanhetnederlandsebier.nl/openingsfestival
Ja na een bepaald aantal speciaalbiertjes begin jij een soort intens levensgeluk uit te stralen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet dat festival?
[..]
Nog leuker?
Krijg jij die nog steeds? Heb ze al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahah die Pedersen, die kon er geen reet van bij de FC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja na een bepaald aantal speciaalbiertjes begin jij een soort intens levensgeluk uit te stralen.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
LindenboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een cafe met Lindenboom en voordelige bitterballen met mayonaise
Ja, ik moet mezelf een keertje verwijderen uit die lokpost maar ik ben bang dat bepaalde users hier leuk gaan doen en alsnog mij in dat groepje plaatsen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Krijg jij die nog steeds? Heb ze al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig.
Bier met boom in de naam is niet zo lekker.quote:Op maandag 20 april 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindenboom
Is goed maar beter ben je aanwezig bij het ESF topicquote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel altijd FIFA met VI op de achtergrond
Dat ga ik niet kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed maar beter ben je aanwezig bij het ESF topic
Jullie hopen stiekem op tjaptjoep hequote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is goed maar beter ben je aanwezig bij het ESF topic
Liever bijten dan een doodschop uitdelenquote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez verdedigen voor zijn bijtacties.
In de wandelgangen gehoord op een comeback.quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie hopen stiekem op tjaptjoep heKutjes.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je hoeft ESF niet te kijken, slechts het topic is voldoende.
Wat heeft een doodschop hiermee te maken?quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever bijten dan een doodschop uitdelen
Dan ben ik erbij om alles meteen weg te halen dat snap jequote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de wandelgangen gehoord op een comeback.
Dat gaat veel te snelquote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je hoeft ESF niet te kijken, slechts het topic is voldoende.
Het gaat om de intentie.quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever bijten dan een doodschop uitdelen
Ik vind alles best als je maar gaat JUICHEN voor Finland.quote:Op maandag 20 april 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik erbij om alles meteen weg te halen dat snap je
#FREETJAPTJOEPquote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie hopen stiekem op tjaptjoep heKutjes.
Ik heb nog niks gezien, doe ik nooit ik wil verrast worden.quote:Op maandag 20 april 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind alles best als je maar gaat JUICHEN voor Finland.
Het zijn vreemde acties, maar dat zit blijkbaar in zijn natuur. Instinct. Dus hem straffen helpt ook niet blijkbaar.quote:Op maandag 20 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft een doodschop hiermee te maken?
Het gaat specifiek om een bijtactie.
Maar daar moet je wel 2 of 3 keer om je mayonaise vragen, net als in Hotel Abrona.quote:Op maandag 20 april 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindenboom
Dat sowiesoquote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Valentijn
Dat wordt dus ADO - Vitesse.
Dit meen je toch niet serieusquote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn vreemde acties, maar dat zit blijkbaar in zijn natuur. Instinct. Dus hem straffen helpt ook niet blijkbaar.
Kan je het beter accepteren en genieten van de voetballer Suarez
Wat weinig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowiesoquote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Valentijn
Dat wordt dus ADO - Vitesse.
Ik heb vanavond patat gegeten en een kip cordon bleu.quote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Als ik friet of patat eet dan eet ik dat altijd met mayonaise
Gisteren had ik mijn patat met mayo, ketchup en satésaus. En uitjes natuurlijk, altijd uitjesquote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Als ik friet of patat eet dan eet ik dat altijd met mayonaise
Ik kip cordon bleu van de Lidl.quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanavond patat gegeten en een kip cordon bleu.
Hebben ze daar ook bier met koffiesmaak?quote:
De laatste 3 punter voor ADO dit seizoenquote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste vrijdagwedstrijd van de Eredivisie dit seizoen.
Cordon bleu is cordon bleuquote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook bier met koffiesmaak?
satésaus ook natuurlijk, mijn fout.quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren had ik mijn patat met mayo, ketchup en satésaus. En uitjes natuurlijk, altijd uitjes
Nee dat zeker nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker![]()
is dat van hetzelfde niveau als DE nasi van Johannes?
Ga nou eens een keer naar ADOquote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tenzij ik uit eten ben, die kans zit er in.
Ja, dat gaat dus niet werken hè.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tenzij ik uit eten ben, die kans zit er in.
Is al bijna uitverkocht.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nou eens een keer naar ADO!!!
Maar wel winnen van PSVquote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Roda JC kan niet winnen bij Jong PSV.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
satésaus ook natuurlijk, mijn fout.
Natuurlijk! Spontaan als ik ben zeg ik gelijk toe.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja jij komt ook mee ouwe reus!
Eitje toch wel?quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeker nietIk kan niet koken he.
Ik kan water kokenquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eitje toch wel?
trouwens, morgen 17-18 graden in de stad
Ik lust geen eiquote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eitje toch wel?
trouwens, morgen 17-18 graden in de stad
Misschien kunnen we ook met Opperkleurder een stukje fietsen over de Michael Boogerd Brug.quote:Op maandag 20 april 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Spontaan als ik ben zeg ik gelijk toe.
idd, echt heerlijk weer. Dat gevoel, de lucht en het zonnetjequote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust geen ei
Vanmiddag ook al lekker op balkon gezeten. Heerlijk.
Daar zal Thijs Zonneveld ook wel de KOM hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook met Opperkleurder een stukje fietsen over de Michael Boogerd Brug.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar daar moet je wel 2 of 3 keer om je mayonaise vragen, net als in Hotel Abrona.
gewoon lekker kijken met HBO on demandquote:Op maandag 20 april 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pik de herhaling om 23:35 op HBO mee.
Wordt toch kloteweer.quote:Op maandag 20 april 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat hele koningsdag dan maar zitten.
Koken met Johanquote:
Thanks gquote:Op maandag 20 april 2015 22:29 schreef Downwards het volgende:
EN de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)965-5fb1f724982f.mp4
Hahah ik zit nu te kijken maar wat een mongolengedrag van sommige spelers inderdaad.quote:
Oh?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar NAC - Heracles.
thxquote:Op maandag 20 april 2015 22:29 schreef Downwards het volgende:
EN de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)965-5fb1f724982f.mp4
Hoezo heb je dat idee? Je zag ook aan Genee dat hij het apart vond dat Driessen er vrijdag alweer is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb de indruk dat die meneer Driessen heilig is verklaart, maar op basis waarvan in hemelsnaam?
Dat bedoel ik dus ofzo. Dat die Valentijn om de haverklap aan tafel mag zitten. Zet dan die clubwotcher van Vitesse aan tafel. Ik kom van het lachen niet meer in slaap als die Marcel te gast is geweest. Een hele verbetering ten opzichte van Stef.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat idee? Je zag ook aan Genee dat hij het apart vond dat Driessen er vrijdag alweer is.
Nou, nee, ja. Op zich is dat nog geeneens zo erg ofzo. Dat iemand een beetje flair heb enzovoort enzovoort noem het allemaal maar op. Hoe je het ook draait of keert, VI is toch een amusementsprogramma. Uiteindelijk. Op de nationale televisie. Maar het moet niet gaan overheersen ofzo. Zoals bij hoe heet die man. Thijs Slegers? Die dacht het op een gegeven moment ook allemaal uitgevonden te hebben omdat hij iedere dag in de bosjes bij De Herdgang lag. Dat werd gewoon storond op een gegeven moment. Maar als je het objectief bekijkt Johan dan is die Marcel kwalitatief toch een stuk beter dan Valentijn? Waar of niet? Dat moeten ze bij RTL toch ook zien? Die zijn toch ook niet op hun achterhoofd gevallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:27 schreef Downwards het volgende:
Marcel is acceptabel, al moet hij er zelf beslist niet nóg meer in gaan geloven.
Vandaar dat de dodelijke valkuil even werd aangegeven die hem zou kunnen opbreken uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, nee, ja. Op zich is dat nog geeneens zo erg ofzo. Dat iemand een beetje flair heb enzovoort enzovoort noem het allemaal maar op. Hoe je het ook draait of keert, VI is toch een amusementsprogramma. Uiteindelijk. Op de nationale televisie. Maar het moet niet gaan overheersen ofzo. Zoals bij hoe heet die man. Thijs Slegers? Die dacht het op een gegeven moment ook allemaal uitgevonden te hebben omdat hij iedere dag in de bosjes bij De Herdgang lag. Dat werd gewoon storond op een gegeven moment. Maar als je het objectief bekijkt Johan dan is die Marcel kwalitatief toch een stuk beter dan Valentijn? Waar of niet? Dat moeten ze bij RTL toch ook zien? Die zijn toch ook niet op hun achterhoofd gevallen.
Mijn God. Begint die onzin daar ook al. Allemaal de schuld van die golddigger Yolanthe.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn deze selfies / reetfies nog ergens na te bestellen?
Waarschijnlijk stopt hij ze de nieuwtjes toe nu ze niks meer met VI doen op dat gebied?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb de indruk dat die meneer Driessen heilig is verklaart, maar op basis waarvan in hemelsnaam?
Geniaal hoe Gijp ermee spot.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mijn God. Begint die onzin daar ook al. Allemaal de schuld van die golddigger Yolanthe.
[ afbeelding ]
Hey Iwanius, alles goed?quote:Op woensdag 22 april 2015 09:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mijn God. Begint die onzin daar ook al. Allemaal de schuld van die golddigger Yolanthe.
[ afbeelding ]
Meesters van de satire zijn inderdaad op één hand te tellen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Iwanius, alles goed?
René doet aan satire. Dat kunnen er niet zo veel in Nederland.
Helaas doet Iwanius nooit aan satire, hoewel dat meestal wel zo lijkt.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Iwanius, alles goed?
Ik krijg altijd het idee dat Iwanius ook aan satire doet.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Iwanius, alles goed?
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas doet Iwanius nooit aan satire, hoewel dat meestal wel zo lijkt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag Valentijn zo vaak opdraven? Om zijn boeiende mening?
Omdat hij lelijke dingen over Van Gaal zegtquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag Valentijn zo vaak opdraven? Om zijn boeiende mening?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]omdat vrienden bij de telegraaf altijd handig zijn
![]()
Zo hoor je nog eens wat en schrijven ze niet negatief over je
SLOW SLOW BOUNCEquote:Op donderdag 23 april 2015 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Karim Rekiki, Karim Rekik.. Karim Rekiki, Karim Rekik!
Die wordt klaargestoomd als opvolger van Derksen.quote:
Dus van constant grappige opmerking naar 'grappen' waar niemand om lachtquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die wordt klaargestoomd als opvolger van Derksen.
En veinzen dat je elk weekend naar buitenlandse competities kijkt terwijl je alleen maar de hele dag sigaren rookt en naar bluesmuziek luistert.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus van constant grappige opmerking naar 'grappen' waar niemand om lacht
Koningsdag gaat in het water vallen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:22 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Johan weer los, over het Koningshuis.
[ afbeelding ]
Koekhappen en bootje varen in Dordrecht.
alleen maar goed want Wim Lex is watermanager dus die regelt dat wel evenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koningsdag gaat in het water vallen.
[ afbeelding ]
Erwin Kroll en ik zijn wel benieuwd naar de Maxima.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koningsdag gaat in het water vallen.
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft ze een strak wit t-shirt aan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erwin Kroll en ik zijn wel benieuwd naar de Maxima.
Hahaha
Telegraaf mannetje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
wie is er te gast vanavond? Hopelijk ook een tussenstand over de gezondste kantine van Nederland. ASC Nieuwland staat nog steeds aan kop maar Victoria 1893 is goed bezig met de smoothies hoorde ik laatst een populaire anchorman roepen.
Mensen uit Dordrecht sporen niet dus dat kloptquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat Manu uit Dordrecht komt?
Ik vraag Sjon Bernhard wel even. Die is net uit de bak.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erwin Kroll en ik zijn wel benieuwd naar de Maxima.
Hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit plaatje is niet meer accuraat.quote:
Dat lijkt me zulke pure aidsquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
welke VI Hooligans zijn al naar de Avengers Age of Ultron geweest??
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik vraag Sjon Bernhard wel even. Die is net uit de bak.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja ik, zonder GGMM.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
welke VI Hooligans zijn al naar de Avengers Age of Ultron geweest??
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
Sorry voor mijn taalgebruik maar shemales word ik helemaal naar van
Slechte ervaring gehad?quote:
Dan nog. Elke dag vakantie daar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die speelden toen 2e divisie in een stierenvechtarena
Op Mallorca wint Mallorca jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan win je in elk geval altijd thuis
Ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:37 schreef Caland het volgende:
Valentijn vond het heel amateuristisch.
En dat voor een man die bij de telegraaf werkt
Met voetbalnieuws zitten ze anders vaak genoeg goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:37 schreef Caland het volgende:
Valentijn vond het heel amateuristisch.
En dat voor een man die bij de telegraaf werkt
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met voetbalnieuws zitten ze anders vaak genoeg goed.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk al die verhalen. Lekker het weekend beginnen zo![]()
Hoi
Over het #touwtjetrek rond memphis zeker. Ik heb nu ook gelezen dat Januzaj misschien een jaartje verhuurd wordt aan PSV.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk al die verhalen. Lekker het weekend beginnen zo![]()
Hoi
Dat lijkt mij puur een gerucht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het #touwtjetrek rond memphis zeker. Ik heb nu ook gelezen dat Januzaj misschien een jaartje verhuurd wordt aan PSV.
#Transferjosti2.0
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:41 schreef Evertjan het volgende:
Jan Reker heeft een lintje gekregen vandaag best goed voor een alcoholist
Is toch gewoon zoquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oh god heb je na Siem de Jong weer een nieuwe obsessie
Iets met een matras?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oh god heb je na Siem de Jong weer een nieuwe obsessie
Bij Siem de Jong vond je het ook nodig om je mening veertig keer per topic te moeten ventileren. Inmiddels gaan 90% van je posts over hoe slecht je de Boer vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |