En toch, als het een keer wel lukt. Zoals ik had met de storm van 09-06-2014 heb je genoeg voor een heel jaarquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon de lucht in bij estofex lvl 3![]()
Dat resulteert in of een drone die uit de lucht valt, of een gigantische teleurstelling. Afgelopen 2 jaar leerden me dat optie 2 het meest waarschijnlijk is
En onweer komt niet op momenten dat ik een studenten-ov tot mijn beschikking heb...
Heb net aangegeven dat ik wel wil invallen in de tenniscompetitie zaterdagquote:Op woensdag 22 april 2015 15:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Huid is echt niets gewend. Zit alweer te verfikken
.
Mja, weekend regen. Werd eigenlijk ook wel tijd, plantjes hebben het nodig.
Ehh...quote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En toch, als het een keer wel lukt. Zoals ik had met de storm van 09-06-2014 heb je genoeg voor een heel jaar!
Hele vette plaatquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ja!
De storm die over Pinkpop trok toen onderschept in Munster!
Ik zeg toch ook 'als' het luktquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehh...
[ afbeelding ]
Heb ik echt van kunnen genieten ja
Als dat nu gebeurt kan ik er gelukkig wel naartoe, lang leve het gratis ov
Dank jequote:
Het lukt al jaren nietquote:Op woensdag 22 april 2015 15:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'als' het lukt!
[..]
Dank je!
Dit jaar gaat het je lukken, ik geloof in jequote:Op woensdag 22 april 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lukt al jaren niet
De laatste mooie belevenis was de sinterklaasstorm, en daarvoor kan ik niks meer herinneren.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Orkaankracht hier. Ik klaag nooit meer over het onweerschild![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
H eruit, 3G eruit, stroom eruit. Gvd
Sinterklaasstorm op z'n besttwitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Hier in Utrecht ook zelden echt indrukwekkend onweer gehad.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lukt al jaren niet
De laatste mooie belevenis was de sinterklaasstorm, en daarvoor kan ik niks meer herinneren, op mooi vuurwerk in de Italiaanse heuvels 2012 na
Wat een machtige foto, chapeau manquote:Op woensdag 22 april 2015 15:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Onbewust!
Maar serieus, dan stap ik bij een serieuze Estofex waarschuwing weer in de auto!
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een machtige foto, chapeau man.
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ook zelden echt indrukwekkend onweer gehad.
Beste foto die me nog is gelukt was van twee jaar geleden in augustus. Deze:
[ afbeelding ]
Dat gehucht van jou is echt een grabbelton qua temperaturen.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:32 schreef Dven het volgende:
Wat zijn kaarten hier toch altijd een heerlijke puinhoop
[ afbeelding ]
Landklimaat, subtropisch klimaat, mediterraans klimaat, zeeklimaat, poolklimaat... Mooie mengelmoesquote:Op donderdag 23 april 2015 07:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat gehucht van jou is echt een grabbelton qua temperaturen.
Godver ja. Toen werkte ik tijdelijk bij een transportfirma en die dag moest ik lampen bezorgen die niks wogen maar wel verpakt zaten in een doos van 1 kubieke meterquote:Op woensdag 22 april 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Sinterklaasstorm op z'n besttwitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Een uitdaging om je op te kleden als dat per dag kan veranderen wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Landklimaat, subtropisch klimaat, mediterraans klimaat, zeeklimaat, poolklimaat... Mooie mengelmoesVolgens mij iets van 8 Koppenclassificaties. Meeste van Europa. Terwijl het qua oppervlakte op de 16e plek staat.
Heeft voornamelijk met de bergen en dergelijke te maken. Is in de late herfst, winter en vroege lente soms nog wel eens verradelijk, en zeker in het hooggebergte ook in de zomer nog natuurlijk, maar buiten dat is het vaak wel vrij safequote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Een uitdaging om je op te kleden als dat per dag kan veranderen wel.
De dag is nog jong.quote:
Ik ook, maar dat kon ook door mijn tempo komenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef dick_laurent het volgende:
KOUD. Ik had godverdomme bijna handschoenen nodig vanmorgen op de fiets
Volgende week blijf ik de hele week binnen met mijn gordijnen dichtquote:Op donderdag 23 april 2015 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Berg ze maar niet op want volgende week kan je ze nog harder nodig hebben
Koningsdag wel ff het koudste van allemaalquote:Op donderdag 23 april 2015 07:23 schreef Dven het volgende:
Echt een pluimhoop....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat Koningsdag maar baggerslecht worden. Moet hij het maar niet met drie dagen verzettenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Koningsdag wel ff het koudste van allemaal
Mogelijk nog wel droog... of grotendeels droog dus
Wind staat de verkeerde (goede?) kant op.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef summer2bird het volgende:
Vulkaan in Cili is ontploft:
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/p(...)ow_in_calbuco_chile/
Dat gaat daar voor as zorgen
Kuch...quote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaatquote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wind staat de verkeerde (goede?) kant op.
Weet ik, maar vond het leuk om hier de eerste te zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kuch...![]()
WKN / [Vulkanen] The ring of fire #7: Gaia's hete inborst
NWS / Vulkaan Calbuco in Chili uitgebarsten
voor nog veel meer waanzinnige foto's...
Rupite doet ut niet meer neequote:Op donderdag 23 april 2015 11:10 schreef Dven het volgende:
Nog wel iets dat ik mis hier, een vulkaan.
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, maar vond het leuk om hier de eerste te zijn
D'r zit in duitsland en in Franktijk een volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:10 schreef Dven het volgende:
Nog wel iets dat ik mis hier, een vulkaan.
De Laachersee op zo'n 100 KM van NL. Als die gaat dan gaat het wel problemen geven in NL.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
D'r zit in duitsland en in Franktijk een volgens mij.
quote:
Wat maakt jou dat uit? Jij woont toch buiten Nederlandquote:Op donderdag 23 april 2015 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat Koningsdag maar baggerslecht worden. Moet hij het maar niet met drie dagen verzetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik jarig ben op 30 april en ik het niet vind kunnen dat ze mijn feestelijke verjaardag hebben verziektquote:Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Jij woont toch buiten Nederlandmaar goed, laat het bij jou maar lekker slecht weer worden dan
Droog weer lijkt te overheersen, wel koud.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:06 schreef Resistor het volgende:
Ik heb de thermostaat maar weer van 'continue 15°C' maar weer op 'automatisch' gezet (op de momenten dat ik thuis en wakker ben 19 of 20°C), 18°C als je uit de douche stapt is toch wel fris.
Dat was ook mijn reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:30 schreef JDude het volgende:
22? Prima temperatuurtje.Ik hou niet van lange kleding dus loop in huis graag in zwembroek en tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al op je werkquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:32 schreef Dven het volgende:
Het schijnt dat knut onder zijn bureau een zandbak heeft staan waar hij met zijn voeten in speelt en dat hij zijn koffie uit een kokosnoot drinkt. Echt een goede libi
Er zat een splinter onder mn nagel. Half uur bezig geweest hem eruit te krijgen.quote:
Als je van koel weer en regen houdt, dan wel. Anders kom je toch bedrogen uit, zoals het er nu voor staat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef Paul het volgende:
Maandag wordt het stiekem wel mooi weer he?
Helaas niet. Net boven de 10 graden, regen en veel wind.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef Paul het volgende:
Maandag wordt het stiekem wel mooi weer he?
Jouw kaartje spreekt van -45quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef aloa het volgende:
Koudste plek is weer Vostok, waar het nu -62 graden is![]()
http://www.weatheronline.co.uk/Antarctica/VostokStation.htm
[ afbeelding ]
Vostokquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw kaartje spreekt van -45
Zou zelf wel eens naar tropisch Syowa willen
Het is vooral de wind die het vervelend kan maken qua gevoelstemperatuur.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:59 schreef kalinhos het volgende:
Die Buienradar en Weeronline voorspellingen voor maandag zien er op zich nog wel aardig uit. Aardig als in 's ochtends wat bewolkt en regen en smiddags bewolkt en zon. Zou ik voor tekenen nu voor Regio Rotterdam
Op regen ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Zolang het maar een beetje droog blijft. En niet de hele dag druilt van de regen. Op tien graden kan je je nog kleden
Maar dan in hetquote:
I like the way you think!quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:49 schreef tralalala het volgende:
Gewoon aan de Jägermeister ipv aan het koude bier, ja toch?!?
Draaien van de wind zal wel genoeg effect hebben denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef marcel-o het volgende:
Estofex zegt helemaal niks.
Had wel verwacht eigenlijk
Zo benauwd
GFS:quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:55 schreef Twiitch het volgende:
Hoe zit het zondagavond/nacht? Ook hondenweer zeker?
Alle feesten zijn buiten
Oh. valt nog mee. Zolang het maar niet van 18:00 tot 6:00 miezert.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
GFS:
[ afbeelding ]
WRF:
[ afbeelding ]
mijn oudste zus gaat daar duiken binnenkort. Ieder z'n ding.,,,,quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef aloa het volgende:
Koudste plek is weer Vostok, waar het nu -62 graden is![]()
http://www.weatheronline.co.uk/Antarctica/VostokStation.htm
[ afbeelding ]
met een beetje mazzel is de meeste regen in de nacht. Maar het wordt sowieso een kille dag.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:22 schreef Paul het volgende:
Maandag misschien toch redelijk droog las ik
Duiken op Antarcticaquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn oudste zus gaat daar duiken binnenkort. Ieder z'n ding.,,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |