Omdat ik jarig ben op 30 april en ik het niet vind kunnen dat ze mijn feestelijke verjaardag hebben verziektquote:Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Jij woont toch buiten Nederlandmaar goed, laat het bij jou maar lekker slecht weer worden dan
Droog weer lijkt te overheersen, wel koud.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:06 schreef Resistor het volgende:
Ik heb de thermostaat maar weer van 'continue 15°C' maar weer op 'automatisch' gezet (op de momenten dat ik thuis en wakker ben 19 of 20°C), 18°C als je uit de douche stapt is toch wel fris.
Dat was ook mijn reactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:30 schreef JDude het volgende:
22? Prima temperatuurtje.Ik hou niet van lange kleding dus loop in huis graag in zwembroek en tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al op je werkquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:32 schreef Dven het volgende:
Het schijnt dat knut onder zijn bureau een zandbak heeft staan waar hij met zijn voeten in speelt en dat hij zijn koffie uit een kokosnoot drinkt. Echt een goede libi
Er zat een splinter onder mn nagel. Half uur bezig geweest hem eruit te krijgen.quote:
Als je van koel weer en regen houdt, dan wel. Anders kom je toch bedrogen uit, zoals het er nu voor staat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef Paul het volgende:
Maandag wordt het stiekem wel mooi weer he?
Helaas niet. Net boven de 10 graden, regen en veel wind.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef Paul het volgende:
Maandag wordt het stiekem wel mooi weer he?
Jouw kaartje spreekt van -45quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef aloa het volgende:
Koudste plek is weer Vostok, waar het nu -62 graden is![]()
http://www.weatheronline.co.uk/Antarctica/VostokStation.htm
[ afbeelding ]
Vostokquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw kaartje spreekt van -45
Zou zelf wel eens naar tropisch Syowa willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |