En toch, als het een keer wel lukt. Zoals ik had met de storm van 09-06-2014 heb je genoeg voor een heel jaarquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon de lucht in bij estofex lvl 3![]()
Dat resulteert in of een drone die uit de lucht valt, of een gigantische teleurstelling. Afgelopen 2 jaar leerden me dat optie 2 het meest waarschijnlijk is
En onweer komt niet op momenten dat ik een studenten-ov tot mijn beschikking heb...
Heb net aangegeven dat ik wel wil invallen in de tenniscompetitie zaterdagquote:Op woensdag 22 april 2015 15:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Huid is echt niets gewend. Zit alweer te verfikken
.
Mja, weekend regen. Werd eigenlijk ook wel tijd, plantjes hebben het nodig.
Ehh...quote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En toch, als het een keer wel lukt. Zoals ik had met de storm van 09-06-2014 heb je genoeg voor een heel jaar!
Hele vette plaatquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ja!
De storm die over Pinkpop trok toen onderschept in Munster!
Ik zeg toch ook 'als' het luktquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehh...
[ afbeelding ]
Heb ik echt van kunnen genieten ja
Als dat nu gebeurt kan ik er gelukkig wel naartoe, lang leve het gratis ov
Dank jequote:
Het lukt al jaren nietquote:Op woensdag 22 april 2015 15:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'als' het lukt!
[..]
Dank je!
Dit jaar gaat het je lukken, ik geloof in jequote:Op woensdag 22 april 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lukt al jaren niet
De laatste mooie belevenis was de sinterklaasstorm, en daarvoor kan ik niks meer herinneren.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Orkaankracht hier. Ik klaag nooit meer over het onweerschild![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
H eruit, 3G eruit, stroom eruit. Gvd
Sinterklaasstorm op z'n besttwitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Hier in Utrecht ook zelden echt indrukwekkend onweer gehad.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lukt al jaren niet
De laatste mooie belevenis was de sinterklaasstorm, en daarvoor kan ik niks meer herinneren, op mooi vuurwerk in de Italiaanse heuvels 2012 na
Wat een machtige foto, chapeau manquote:Op woensdag 22 april 2015 15:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Onbewust!
Maar serieus, dan stap ik bij een serieuze Estofex waarschuwing weer in de auto!
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een machtige foto, chapeau man.
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ook zelden echt indrukwekkend onweer gehad.
Beste foto die me nog is gelukt was van twee jaar geleden in augustus. Deze:
[ afbeelding ]
Dat gehucht van jou is echt een grabbelton qua temperaturen.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:32 schreef Dven het volgende:
Wat zijn kaarten hier toch altijd een heerlijke puinhoop
[ afbeelding ]
Landklimaat, subtropisch klimaat, mediterraans klimaat, zeeklimaat, poolklimaat... Mooie mengelmoesquote:Op donderdag 23 april 2015 07:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat gehucht van jou is echt een grabbelton qua temperaturen.
Godver ja. Toen werkte ik tijdelijk bij een transportfirma en die dag moest ik lampen bezorgen die niks wogen maar wel verpakt zaten in een doos van 1 kubieke meterquote:Op woensdag 22 april 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Sinterklaasstorm op z'n besttwitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Een uitdaging om je op te kleden als dat per dag kan veranderen wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Landklimaat, subtropisch klimaat, mediterraans klimaat, zeeklimaat, poolklimaat... Mooie mengelmoesVolgens mij iets van 8 Koppenclassificaties. Meeste van Europa. Terwijl het qua oppervlakte op de 16e plek staat.
Heeft voornamelijk met de bergen en dergelijke te maken. Is in de late herfst, winter en vroege lente soms nog wel eens verradelijk, en zeker in het hooggebergte ook in de zomer nog natuurlijk, maar buiten dat is het vaak wel vrij safequote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Een uitdaging om je op te kleden als dat per dag kan veranderen wel.
De dag is nog jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |