SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Merkhaat.quote:
Espace F1, omdat het kan.quote:
Hahaha wat een dingquote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Espace F1, omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was baas in gran turismo 1quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je achterin zit wil je niet echt dat de zuigers er ineens uitknallen...quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zekerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Ook mensen onder een steen moeten het nieuws meekrijgenquote:
altijdquote:Op maandag 27 april 2015 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zijn jullie vriendelijk op Koningsdag
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...
Zou Jordan werkelijk bij zijn ontmaagding een coach hebben gehad, of ben jij gewoon een beetje traag van begrip?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Huub: "pushen als het nodig is Jos!"quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.
Coolquote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Yes geregeld! Eind Juli ga ik Max aanmoedigen op de Hungaroring
Klapstoeltje mee en ergens langs de baan gaan zittenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet:
[ afbeelding ]
Oja, die FOK!Meet op Spaquote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën).
Waar zit je?
[ afbeelding ]
ik op Silver 3 daar kan je mooi over de hele laatste sector kijken.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool![]()
Waar zit je?
[ afbeelding ]
Red Bull tribunequote:Op woensdag 29 april 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool![]()
Waar zit je?
[ afbeelding ]
Als dat afloopt zoals aanstaande vrijdag kan je alvast beginnen met tickets aan te vragenquote:
Magny-Cours als je daar goed zat zag je voor 60% van de baanquote:Op woensdag 29 april 2015 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Red Bull tribuneZal dit jaar de 3e keer worden dat ik daar plaats mag nemen. Vorig jaar ook al
Van alle circuits die ik tot nu toe bezocht heb is dit toch wel degene die en betaalbaar is en waar je het meeste van de baan kunt zien.
Het feit dat het eigenlijk altijd lekker weer is helpt ook meeBeter dan Silverstone in 2008 (denk ik?) toen het continue regende. De race was leuk, massa spinde toen een keer of 5 voor mijn neus, maar god wat had ik het koud toen
Leuk circuitje om te kijken. Ben er in 2004 samen met 4elements geweest. wij zaten achter silver2 op het rechte stuk. We konden een groot deel van het circuit zien + pitstraat.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Yes geregeld! Eind Juli ga ik Max aanmoedigen op de Hungaroring
11 jaar geleden alweer. De tijd van de rode overheersing. Tot grote vreugde van WEST.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Leuk circuitje om te kijken. Ben er in 2004 samen met 4elements geweest. wij zaten achter silver2 op het rechte stuk. We konden een groot deel van het circuit zien + pitstraat.
Helemaal niet. Die twee rode autootjes wonnen met een straatlengte voorsprong. Dat noem ik geen optocht.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
In die tijd was de Hungaroing een echte optocht.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
11 jaar geleden alweer. De tijd van de rode overheersing. Tot grote vreugde van WEST.
Dit jaar (weer) naar Spa...quote:Cool![]()
quote:Renault: Verstappen krijgt zondag een betere, betrouwbaardere motor
Max Verstappen rijdt tijdens de Grand Prix van Spanje aankomend weekeinde met een verbeterd motorblok. Na de vele problemen in de eerste vier races heeft fabrikant Renault recentelijk aanpassingen doorgevoerd, die de motor betrouwbaarder en beter moeten maken. Dat meldt de operationeel directeur van de racetak van Renault, Remi Taffin.
Renault heeft de drie weken tussen de Grand Prix van Bahrein en die van Spanje naar eigen maximaal benut om iets te doen aan de motorproblemen. Taffin zegt daarover tegen de website Motorsport.com:
“Dat gat gaf ons de mogelijkheid om eens goed te kijken naar de informatie die we sinds de start van het seizoen hebben verzameld. We hebben keihard gewerkt om iets te doen aan de problemen waar we de eerste races mee kampten. Voor deze race hebben we aanpassingen aan de motor gedaan die het blok betrouwbaarder en beter moeten maken.”
EEN VERTREK UIT DE F1
Renault kreeg de eerste weken van het nieuwe Formule 1-seizoen veel kritiek vanwege de prestaties van de motor. Die zou niet alleen veel langzamer zijn dan het blok van concurrenten Mercedes en Ferrari, maar viel ook veelvuldig uit. Daardoor liepen de coureurs van Red Bull en Toro Rosso meermaals punten mis.
Vooral het grote Red Bull is niet te spreken over de samenwerking met de Franse fabrikant. De gemoederen liepen zo hoog op dat de Oostenrijkse renstal, die tussen 2010 een 2013 telkens de wereldtitel won, dreigde uit de Formule 1 te stappen. Ook Renault dacht daar vanwege de negatieve publiciteit over na.
VERSTAPPEN VIEL DRIE KEER UIT
Red Bull is niet het enige team dat de motorblokken van Renault gebruikt. Ook het kleinere Toro Rosso, waar Verstappen dit seizoen rijdt, neemt zijn motoren bij de Fransen af. De jonge Nederlander is in vier races tijd drie keer uitgevallen met motorproblemen. In twee van die races lag hij op koers om punten te behalen.
Aanstaande zondag om 14.00 uur rijdt Max Verstappen zijn vijfde wedstrijd in de koningsklasse van de motorsport, op het Spaanse circuit van Catalunya. De kwalificatie voor die race is op zaterdag en begint eveneens om 14.00 uur.
Hongaarse GP is underrated. Vaak een prima racequote:Op maandag 4 mei 2015 23:52 schreef Fer het volgende:
In die tijd was de Hungaroing een echte optocht.
Als ze hem nu maar niet helemaal teruggeschroefd hebben om het blok maar heel te houden deze race...quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)trouwbaardere-motor/
[..]
Ach, Villeneuve vond zichzelf een betere coureur dan veel van zijn tijdgenotenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Villeneuve daarentegen zal nooit toegeven ook maar iets fout te hebben gehad.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oet_het_okay___.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Villeneuve daarentegen zal nooit toegeven ook maar iets fout te hebben gehad.
Het was wel een coureur met ballen, geen klootviool die maar meedeed om z'n rondjes te rijden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Villeneuve vond zichzelf een betere coureur dan veel van zijn tijdgenoten
In z'n eerste twee jaar ja, daarna was het wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Het was wel een coureur met ballen, geen klootviool die maar meedeed om z'n rondjes te rijden.
Is er al beeld?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Max heeft schade gereden in de zeepkistenrace.
Dat zag er best pijnlijk uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/203(...)-zeepkist-racen.html
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html
"Wat is het verschil met de echte Formule 1?"
Hij vraagt het echt.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
Hij vraagt het echt.
Ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
Hij vraagt het echt.
Hier blijft mijn bolide wel heel?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef marcodej het volgende:
Hij vraagt het echt.
Die skelter is wel kapot gegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier blijft mijn bolide wel heel?
Of
Deze is veel sneller.
Deed me denken aan:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Die zeepkist heeft de wegligging van een Manor...
http://www.gpupdate.net/n(...)-zondag-naar-podium/quote:Verstappen: "Met heel veel geluk is podium mogelijk"
Max Verstappen maakte donderdag een bijzonder snelle indruk tijdens de vrije trainingen in Monaco, maar volgens de Nederlander moet er nog heel wat gebeuren, wil hij op zondag zijn eerste podiumplaats in de Formule 1 kunnen scoren. De Toro Rosso-coureur beseft dat er eerst een goede ronde in de kwalificatie gereden moet worden en dat er daarna heel veel geluk nodig is in de race.
Verstappen opende het weekend in Monaco donderdagochtend met een tweede positie, waarbij hij maar nipt langzamer was dan regerend wereldkampioen Lewis Hamilton. Voor de zeventienjarige Limburger kwam de rappe tijd als een verrassing: "Na het vallen van de vlag keek ik op het scherm om te kijken waar ik geëindigd was, maar ik kon mezelf niet vinden. Vervolgens ging ik wat omhoog en dacht ik bij mezelf: ok, dat was dus best een goede ronde! Ik heb de snelheid gedurende de sessie gewoon langzaam opgevoerd, maar de tijd in de simulator heeft zeker geholpen, want ik voelde me meteen op mijn gemak op de baan."
Verstappen voelde zich dankzij de simulator in Milton Keynes na tien ronden al helemaal thuis op het beroemde stratencircuit. "Je wilt in het begin niet te veel risico nemen, dus ik bouwde het langzaam op en verbeterde elke ronde mijn rempunten. In de bochten ging het van meet af aan al vrij goed. Als je daarna nog je rempunten verlegt, dan creëer je meer warmte in de remmen en de banden, waardoor de gehele auto gewoon beter gaat presteren", aldus Verstappen, die in de eerste oefensessie slechts anderhalve tiende hoefde toe te geven op Mercedes-coureur Hamilton en de dag eindigde met een 1.18.782.
Op de vraag of een klassering in de top-vijf mogelijk is in de Grand Prix van Monaco, antwoordde Verstappen tegenover onder andere GPUpdate.net: "In de tweede training had ik wel wat dichterbij de nummer drie kunnen staan, maar ik werd vrij stevig opgehouden in de laatste sector. Dus ik denk dat dit wel mogelijk is. Maar dan moeten we wel eerst een goede ronde rijden in de kwalificatie." Wanneer hem daarna ook nog naar de kansen op een podiumplaats wordt gevraagd, reageert hij: "Misschien dat het op deze baan lukt. Maar dan moeten we ten eerste veel geluk hebben en op de tweede plaats moeten er coureurs met problemen uitvallen of crashen, terwijl wij juist in de race blijven. Misschien dat er dan een kans is. Maar nogmaals: we hebben daar heel veel geluk voor nodig, want normaal gesproken rijden Mercedes en Ferrari vooraan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |