SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Merkhaat.quote:
Espace F1, omdat het kan.quote:
Hahaha wat een dingquote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Espace F1, omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was baas in gran turismo 1quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je achterin zit wil je niet echt dat de zuigers er ineens uitknallen...quote:Op maandag 20 april 2015 17:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zekerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Ook mensen onder een steen moeten het nieuws meekrijgenquote:
altijdquote:Op maandag 27 april 2015 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zijn jullie vriendelijk op Koningsdag
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen...
Zou Jordan werkelijk bij zijn ontmaagding een coach hebben gehad, of ben jij gewoon een beetje traag van begrip?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches.
Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten.
Huub: "pushen als het nodig is Jos!"quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |