Ze hebben ook veel aan Max verdiend en zijn loyaliteit is enorm geweest, maar hij is in de eerste plaats een sportman die nog een paar jaar te gaan heeft en als hij denkt dat hij bij een McLaren beter tot zijn recht komt dan moet hij daar voor kiezenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar volgens De Limburger zijn de geldschieters bij Red Bull een beetje boos dat Max ze misschien laat vallen. Met het argument dat hij dankzij hen 'honderden miljoenen' verdiend heeft maar ze, nu het minder gaat, in de steek laat.
Nou ja en het complete senior management met uitzondering van de bekritiseerde Wache is al vertrokken. Dat helpt ook mee tov een 2018 toen alles goed was behalve de motorquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toont wel dat ze er nog niet uit zijn
Zolang de regels niet aangepast worden zie ik RBR niet zomaar meer vooraan meerijden, omdat de rest van de fabrikanten ADUO op een slimme manier misbruikt
Daarom zie ik McLaren zeker als een realistische optie voor 2027
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel aan Max verdiend en zijn loyaliteit is enorm geweest, maar hij is in de eerste plaats een sportman die nog een paar jaar te gaan heeft en als hij denkt dat hij bij een McLaren beter tot zijn recht komt dan moet hij daar voor kiezen
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.
Ik zie het ook niet, alleen Merc en Ferrari zitten vol en RB kan nog niet eens een veilige auto bouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.
"No!!"quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenIk zie het al voor mij dat ze hem vragen om een plek terug te geven omdat ze een andere pitstop hebben verneukt ....
En terecht!quote:
Lando denkt ook dat Max het lastig zal hebben binnen de McLaren cultuur waar beide rijders gelijk zijn. Daar heeft hij helemaal gelijk in; Mits hij in de buurt kan blijven van Verstappen. Als Max hem helemaal aan gort rijdt dan moet je eens kijken hoe snel het is gedaan met 'Papaya rules'quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenIk zie het al voor mij dat ze hem vragen om een plek terug te geven omdat ze een andere pitstop hebben verneukt ....
BREAKING : Leaked footage of GP's meet with Maxquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NOquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
BREAKING : Leaked footage of GP's meet with Max
Ben benieuwd of McLaren zou zwichten voor Max' principes en hun DNA aanpassen of dat ze Max gewoon gaan beboeten elke keer dat hij teamorders niet naleeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als hij de andere couruer helemaal zoek rijd, moet je eens opletten hoe snel het exit is met die papaya rules.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben benieuwd of McLaren zou zwichten voor Max' principes en hun DNA aanpassen of dat ze Max gewoon gaan beboeten elke keer dat hij teamorders niet naleeft.
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.
Ik denk niet dat Max zijn eigen vermogen een pitlanestart in de weg stond maar eerder het feit dat een nieuwe motor/setup wijziging bij een pitlane start waarschijnlijk niet opwoog tegen een P7 start. Zeker als je nadenkt over hoe lang die eigenlijk nog op P3 heeft gereden en uiteindelijk P4 voor die crashte.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Trouwens niemand die het hier over heeft maar vinden jullie het ook niet op zijn minst een beetje vreemd dat Max niet volgens wens vanuit de pits mocht starten?
Ik bedoel als er 1 door het veld kan kruisen is hij het, voorbeelden te over, en niet altijd als hij in de beste auto zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |