Norris voelt zich beschermd door Zak. Dat speelt ook wel mee. Oscar is beter dan Norris en dat schuurtquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan had hij hem en Max niet pissig moeten maken . Zowel Piastri als Max rijden beter als ze een appeltje te schillen hebben met iemand en laat dat voor beiden nou net Norris zijn. Vooral nadat Oscar zichzelf nu benadeelt voelt door Mclaren, dat gaat nog wel een botsing opleveren.

Welk appeltje heeft Max dan nog te schillen met Lando?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan had hij hem en Max niet pissig moeten maken . Zowel Piastri als Max rijden beter als ze een appeltje te schillen hebben met iemand en laat dat voor beiden nou net Norris zijn. Vooral nadat Oscar zichzelf nu benadeelt voelt door Mclaren, dat gaat nog wel een botsing opleveren.

Kuch, Bottas, kuchquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die inderdaad altijd denken dat een teamgenoot wel even de concurrent eraf gaat rijden om zijn teamgenoot, dus zijn eigen grootste concurrent, aan het hoogst haalbare te helpenDan snap je echt totaal niet hoe het hoofd van een coureur werkt.
Daar komt nog bij dat als Verstappen echt terugkeert in de titelstrijd Norris zelf lange tijd ook nog een echte kans zal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent

Op zich best tactisch gereden. Max heeft nooit meer hoeven pushen in die tweede stint, dat was puur op management die race uitrijden.quote:

Ronde 1 was Max al uit de DRS zone gereden en doordat Norris met Leclerc aan het vechten was steeds kon Max steeds verder uitlopen en had uitiendelijk een gratis pitstop.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich best tactisch gereden. Max heeft nooit meer hoeven pushen in die tweede stint, dat was puur op management die race uitrijden.

Hij zou het nog voor elkaar krijgen ook nog, denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:02 schreef Elan het volgende:
Max is bij de bookmakers inmiddels favoriet voor het coureurskampioenschap

hijzelf wel, de auto niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij zou het nog voor elkaar krijgen ook nog, denk ik![]()

Vast welquote:

Tel daarbij op dat McLaren geen updates meer gaat toepassen. Maar dan nog kan het nog elke kant op vallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Die nieuwe motorunit (met upgrades, toch?) lijkt toch wel wat meevallers te hebben.
En was niet ook de vloer inmiddels geüpdatet?

Laten we goede hoop houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat McLaren geen updates meer gaat toepassen. Maar dan nog kan het nog elke kant op vallen.

En dan liefst met evenveel punten als Oscarquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij zou het nog voor elkaar krijgen ook nog, denk ik![]()

Dat was mijn gedachte vorig jaar alquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan liefst met evenveel punten als Oscar
Dan wint Max met 10 overwinningen vs 7 overwinningen alsnog en ligt het aan McLaren dat Oscar het WK heeft misgelopen omdat die zo graag Norris voor wilden laten gaan.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |