Stabiel, positief, negatief.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:54 schreef EllaN het volgende:
Ik bedoelde het figuurlijk.
Hoe is het leven?
Werkt iedereen nog bij def? Allemaal nog tevreden met de mindef?.
Zie t vaak langskomen op Facebook? Ist een beetje peppie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
Iemand anders ook dat item gezien bij Eenvandaag over die Amerikaanse 'vrijwilligers' tegen IS?
Neen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
Iemand anders ook dat item gezien bij Eenvandaag over die Amerikaanse 'vrijwilligers' tegen IS?
uhhh.. facebook..?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:22 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zie t vaak langskomen op Facebook? Ist een beetje peppie?
Was iets over Amerikaanse oud-militairen en avonturiers die de peshmerga helpen.quote:
Yep. Mooie reportage.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
Ja nieuwsartikelen uit 'Muricaquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
uhhh.. facebook..?
[..]
Was iets over Amerikaanse oud-militairen en avonturiers die de peshmerga helpen.
Maar één van die gasten had volgens mij hoektand implantaten, zag er freaky uit..
haha , ik heb van zo veel mensen deze link gekregen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Puma: Russische tank hapert tijdens repetitie parade
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha , ik heb van zo veel mensen deze link gekregen.
Leuk inderdaad
Train like you fightquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:11 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, ff een weekje gepaintballd in zuid duitsland. Mocht samen met 3 collega's CQB oefenvijand spelen! Erg leuk maar die UTM munitie komt wel aan zeg maar
"Ik kan heel goed praten..."quote:
Duitsland tijdens de koude oorlog, de enige keer in de geschiedenis dat er zoveel alcoholisten op één plek verzameld waren.quote:
Gewoon gezellige drinkers. Alcoholisme is ook al aan inflatie onderhevig.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Duitsland tijdens de koude oorlog, de enige keer in de geschiedenis dat er zoveel alcoholisten op één plek verzameld waren.
Moet je eens de kielerwoche bezoekenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Duitsland tijdens de koude oorlog, de enige keer in de geschiedenis dat er zoveel alcoholisten op één plek verzameld waren.
Ik heb vast onder een steen geleefd, wat de neuk is dat voor programma?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Zit nu ook te kijken op RTL. Goed bezig die visstick
Godenlichaam. ....quote:
Mooi filmpje weer van Gers! Magazinequote:
awesomequote:
Klaarmaken voor de exfilquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
IemIemand nog wilde plannen voor het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |