Tsja, ze moeten ook wel erg veel afscheidsmedjes tikken de laatste tijd.quote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Ontzettend sympathieke MED. Veel liefde, de dankbaarheid straalt er vanaf.
Op zich past dit wel bij Ambro.quote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Oeh, begin van een nieuwe FOK!-rel?quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
De tekst klopt ook niet, helaas kan ik niet reageren in MED.
Nou, dat dat hier dan? Ohnee, dan krijg je wss een banquote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ben je wel gestopt dan?quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dat vroeg hij nietquote:
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Het verrast me. Ik ben er een beetje stil van.
Nou, ik hou jullie in de gaten hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.
Jammer ja.quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Jij bent ooit mod geweest hahaquote:Op maandag 20 april 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent niet vrijwillig gestopt?
quote:Op maandag 20 april 2015 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ambro in het zwart, dat is wennen.
Know the feelis bro.. know tha feels...quote:Op maandag 20 april 2015 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat er nog enige waardering is, die blijkt idd niet bepaald uit zo'n mededeling.
Zwijgplicht? Het is maar een forum hoorquote:Op maandag 20 april 2015 23:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Know the feelis bro.. know tha feels...
Maar je hebt ook een zwijgplicht opgelegd gekregen, of kan je de correctie hier wel neerplempen?
Ik heb toch gepost wat er niet klopte..quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:00 schreef HighLander het volgende:
Dan had je de eerste keer al een correctie kunnen geven toen je beklaagde dat je niet kon reageren in MED en dat de tekst niet klopte.
Houd ons niet langer in spanning en vertel je geliefde forumgebruikers waarom je nu in het zwart te bewonderen bent, en waarom de hoge lui des FoK! dit niet aangeven in het afscheidsbericht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb toch gepost wat er niet klopte..
Ik zal "ze" eerst even zelf de kans geven om dat te vertellen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning en vertel je geliefde forumgebruikers waarom je nu in het zwart te bewonderen bent, en waarom de hoge lui des FoK! dit niet aangeven in het afscheidsbericht.
Net alsof "ze" dat doen. Je hebt gewoon niet de ballen om zelf te zeggen wat er niet klopt. Ben je bang voor een ban ofzo. Met je, "het is maar een forum", yeah rightquote:Op dinsdag 21 april 2015 06:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zal "ze" eerst even zelf de kans geven om dat te vertellen.
Amper te zien? Daarmee doe je hem i.m.o te kortquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, hij was amper meer te zien, dus zal daardoor waarschijnlijk er uit geknikkerd zijn? Lijkt me het meest voor de hand liggende.
Ik zie hem amper, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amper te zien? Daarmee doe je hem i.m.o te kort
Laatste tijd was ie er wel wat minder, maar volgens mij bleef hij de meest actieve SPT-mod.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amper te zien? Daarmee doe je hem i.m.o te kort
quote:Op maandag 20 april 2015 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Redelijk gênante gang van zaken dit. Iemand die zo lang mod is geweest en daar dan zo mee om gaan..
Altijd fijn als die ene zin die dan geplaatst wordt ook nog eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:57 schreef XL het volgende:
Hopelijk komt ambro als hij klaar is met sport (begrijp dat het druk is) ook weer vaker op het forum. Alleen sporten is ook niet alles. Heerlijk om er ook over te lullen.
Ach ja, er staat dat je al gestopt bent met sport. Welke sport deed je eigenlijk zelf? Toch wel gewoon tennis hè?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd fijn als die ene zin die dan geplaatst wordt ook nog eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Moet net zoiets zijn als een grap uitgelegd krijgen van iemand anders 4 minuten nadat je hem in een groep maakt en iedereen meelachtte.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd fijn als die ene zin die dan geplaatst wordt ook nog eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Niet veel inderdaad, maar toch meer dan je denkt. Over het algemeen zijn users behoorlijk geduldig in sport, maar er ettert echt wel iets hier en daar waar aandacht aan besteed moet worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat viel er in SPT te modden ?
VBL, ok. Maar SPT ? Kom op zeg. Geef mij die blauwe kleur terug en ik mod dit forum door met mijn neus de toetsen op het toetsenbord in te duwen.
Nou kom op dan.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad, maar toch meer dan je denkt. Over het algemeen zijn users behoorlijk geduldig in sport, maar er ettert echt wel iets hier en daar waar aandacht aan besteed moet worden.
Meeste live wielrentopics.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:09 schreef XL het volgende:
Heb je voorbeelden van bagger in SPT Snakey?
Formule 1. (Reactie op dat je trolls zou moeten negeren).quote:
quote:Die aanpak word al een tijd gebruikt hier, maar heeft niet gewenst effect. Je kan nauwelijks iets posten zonder dat je topic word verpest. Hele forum raakt zo verziekt. Een (veel) hardere aanpak mag er snel komen.
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die live-wielrentopics zijn juist leuk.
Daar wordt toch prima op gemod?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van het TDF-forum.
Want.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van het TDF-forum.
Bij alle big events komen er wel wat mensen die normaal geen interesse hebben langs en een deel daarvan alleen om te kutten (bij tennis ook), maar verder lijkt het me idd behoorlijk zelfregulerend hier. Ik zou dan eerder een extra part time mod ofzo aanstellen indien mogelijk..lijkt me beter dan een kerel er klakkeloos uit te flikkeren die al mod was toen FOK! nog zwart-wit was.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.
Er zijn natuurlijk de dubbelzinnige opmerkingen m.b.t. doping maar verder valt het wel mee volgens mij. Tijdens TDF is het wel erger, al viel dat volgens mij afgelopen jaar wel mee.quote:
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholierquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk de dubbelzinnige opmerkingen m.b.t. doping maar verder valt het wel mee volgens mij. Tijdens TDF is het wel erger, al viel dat volgens mij afgelopen jaar wel mee.
Klopt, het is ook niet direct de schuld van de mods. Weet ook niet of het helpt om extra mods aan te stellen daarvoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij alle big events komen er wel wat mensen die normaal geen interesse hebben langs en een deel daarvan alleen om te kutten (bij tennis ook), maar verder lijkt het me idd behoorlijk zelfregulerend hier. Ik zou dan eerder een extra part time mod ofzo aanstellen indien mogelijk..lijkt me beter dan een kerel er klakkeloos uit te flikkeren die al mod was toen FOK! nog zwart-wit was.
Kan zijn dat het verbeterd is, ik heb zelf vorig jaar minder gepost dan normaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholier. Mooie gedichten van oa Captain Fabulous en een leuke groep posters.
Niet vergeten dat er ook een geweldig moderatieteam was als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholier. Mooie gedichten van oa Captain Fabulous en een leuke groep posters.
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kuntquote:
Formule 1 lees ik nooit. Wielrennen en motorsport vind ik wel geweldig leuk.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kunt
Vorig jaar liep TdF overigens naar behoren. Voor de rest vind ik de wielrentopics in SPT over het algemeen vrij gemoedelijk. Oke, het is niet altijd ontopic maar dat krijg je bij wedstrijden van 6-7 uur. Formule 1 stoort me nu max meerijdt meer. Daar komen veel trolls op af.
Stel als noob maar eens een vraag of open een topic over fitness/bodybuilding. Op normale vragen krijg je dan een reeks flauwe antwoorden.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |