Tsja, ze moeten ook wel erg veel afscheidsmedjes tikken de laatste tijd.quote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Ontzettend sympathieke MED. Veel liefde, de dankbaarheid straalt er vanaf.
Op zich past dit wel bij Ambro.quote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Oeh, begin van een nieuwe FOK!-rel?quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
De tekst klopt ook niet, helaas kan ik niet reageren in MED.
Nou, dat dat hier dan? Ohnee, dan krijg je wss een banquote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ben je wel gestopt dan?quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dat vroeg hij nietquote:
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.quote:Op zondag 19 april 2015 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Het verrast me. Ik ben er een beetje stil van.
Nou, ik hou jullie in de gaten hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.
Jammer ja.quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit meer het risico dat je topshow genote wordt.
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Stofje het volgende:
Jij bent ooit mod geweest hahaquote:Op maandag 20 april 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent niet vrijwillig gestopt?
quote:Op maandag 20 april 2015 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ambro in het zwart, dat is wennen.
Know the feelis bro.. know tha feels...quote:Op maandag 20 april 2015 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat er nog enige waardering is, die blijkt idd niet bepaald uit zo'n mededeling.
Zwijgplicht? Het is maar een forum hoorquote:Op maandag 20 april 2015 23:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Know the feelis bro.. know tha feels...
Maar je hebt ook een zwijgplicht opgelegd gekregen, of kan je de correctie hier wel neerplempen?
Ik heb toch gepost wat er niet klopte..quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:00 schreef HighLander het volgende:
Dan had je de eerste keer al een correctie kunnen geven toen je beklaagde dat je niet kon reageren in MED en dat de tekst niet klopte.
Houd ons niet langer in spanning en vertel je geliefde forumgebruikers waarom je nu in het zwart te bewonderen bent, en waarom de hoge lui des FoK! dit niet aangeven in het afscheidsbericht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb toch gepost wat er niet klopte..
Ik zal "ze" eerst even zelf de kans geven om dat te vertellen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Houd ons niet langer in spanning en vertel je geliefde forumgebruikers waarom je nu in het zwart te bewonderen bent, en waarom de hoge lui des FoK! dit niet aangeven in het afscheidsbericht.
Net alsof "ze" dat doen. Je hebt gewoon niet de ballen om zelf te zeggen wat er niet klopt. Ben je bang voor een ban ofzo. Met je, "het is maar een forum", yeah rightquote:Op dinsdag 21 april 2015 06:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zal "ze" eerst even zelf de kans geven om dat te vertellen.
Amper te zien? Daarmee doe je hem i.m.o te kortquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, hij was amper meer te zien, dus zal daardoor waarschijnlijk er uit geknikkerd zijn? Lijkt me het meest voor de hand liggende.
Ik zie hem amper, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amper te zien? Daarmee doe je hem i.m.o te kort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |