Moet net zoiets zijn als een grap uitgelegd krijgen van iemand anders 4 minuten nadat je hem in een groep maakt en iedereen meelachtte.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd fijn als die ene zin die dan geplaatst wordt ook nog eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Niet veel inderdaad, maar toch meer dan je denkt. Over het algemeen zijn users behoorlijk geduldig in sport, maar er ettert echt wel iets hier en daar waar aandacht aan besteed moet worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat viel er in SPT te modden ?
VBL, ok. Maar SPT ? Kom op zeg. Geef mij die blauwe kleur terug en ik mod dit forum door met mijn neus de toetsen op het toetsenbord in te duwen.
Nou kom op dan.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad, maar toch meer dan je denkt. Over het algemeen zijn users behoorlijk geduldig in sport, maar er ettert echt wel iets hier en daar waar aandacht aan besteed moet worden.
Meeste live wielrentopics.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:09 schreef XL het volgende:
Heb je voorbeelden van bagger in SPT Snakey?
Formule 1. (Reactie op dat je trolls zou moeten negeren).quote:
quote:Die aanpak word al een tijd gebruikt hier, maar heeft niet gewenst effect. Je kan nauwelijks iets posten zonder dat je topic word verpest. Hele forum raakt zo verziekt. Een (veel) hardere aanpak mag er snel komen.
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die live-wielrentopics zijn juist leuk.
Daar wordt toch prima op gemod?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van het TDF-forum.
Want.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van het TDF-forum.
Bij alle big events komen er wel wat mensen die normaal geen interesse hebben langs en een deel daarvan alleen om te kutten (bij tennis ook), maar verder lijkt het me idd behoorlijk zelfregulerend hier. Ik zou dan eerder een extra part time mod ofzo aanstellen indien mogelijk..lijkt me beter dan een kerel er klakkeloos uit te flikkeren die al mod was toen FOK! nog zwart-wit was.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de TDF komen helaas vaak zoveel trolls dat je de normale posts soms helemaal niet meer kan vinden.
Er zijn natuurlijk de dubbelzinnige opmerkingen m.b.t. doping maar verder valt het wel mee volgens mij. Tijdens TDF is het wel erger, al viel dat volgens mij afgelopen jaar wel mee.quote:
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholierquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk de dubbelzinnige opmerkingen m.b.t. doping maar verder valt het wel mee volgens mij. Tijdens TDF is het wel erger, al viel dat volgens mij afgelopen jaar wel mee.
Klopt, het is ook niet direct de schuld van de mods. Weet ook niet of het helpt om extra mods aan te stellen daarvoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij alle big events komen er wel wat mensen die normaal geen interesse hebben langs en een deel daarvan alleen om te kutten (bij tennis ook), maar verder lijkt het me idd behoorlijk zelfregulerend hier. Ik zou dan eerder een extra part time mod ofzo aanstellen indien mogelijk..lijkt me beter dan een kerel er klakkeloos uit te flikkeren die al mod was toen FOK! nog zwart-wit was.
Kan zijn dat het verbeterd is, ik heb zelf vorig jaar minder gepost dan normaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholier. Mooie gedichten van oa Captain Fabulous en een leuke groep posters.
Niet vergeten dat er ook een geweldig moderatieteam was als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was vorig jaar hartstikke tof. Tenminste dat vond ik wel. Mooie topics en de verhalen van Rellende Rotscholier. Mooie gedichten van oa Captain Fabulous en een leuke groep posters.
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kuntquote:
Formule 1 lees ik nooit. Wielrennen en motorsport vind ik wel geweldig leuk.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kunt
Vorig jaar liep TdF overigens naar behoren. Voor de rest vind ik de wielrentopics in SPT over het algemeen vrij gemoedelijk. Oke, het is niet altijd ontopic maar dat krijg je bij wedstrijden van 6-7 uur. Formule 1 stoort me nu max meerijdt meer. Daar komen veel trolls op af.
Stel als noob maar eens een vraag of open een topic over fitness/bodybuilding. Op normale vragen krijg je dan een reeks flauwe antwoorden.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |