SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door KingRoland op 21-04-2015 11:51:24 ]graag op anoniem
Je bent zelf een beetje vroeg.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Beetje vroeg.
Tevens, die terroristenbaard van Ribery
Kom jij nog wel ergens anders op het internet dan alleen FOK!?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:46 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke zendt de NOS vanavond eigenlijk uit? Bij Barca - PSG is de spanning ver te zoeken natuurlijk. Ik hoop dat ze bij Bayern - Porto zijn.
Bayern jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:46 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke zendt de NOS vanavond eigenlijk uit? Bij Barca - PSG is de spanning ver te zoeken natuurlijk. Ik hoop dat ze bij Bayern - Porto zijn.
Dat is toch gewoon logisch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:11 schreef Brecht35 het volgende:
Beetje irritant dat zowat elke zender redeneert "Barça is al gespeeld", bijgevolg zenden ze allemaal Bayern uit en kan je nergens Barça volgen. Ik hoop nog op een Franse zender ofzo..
Weddenschapje doen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch.
Als je gewoon betaaltelevisie hebt kun je alle wedstrijden kijken. Wie betaalt, bepaalt.
Denk jij dat Bayern gaat verliezen dan? Ik denk dat ze nog wel gaan winnen.quote:
Ik weet het echt niet. Bayern mist de twee vaste vleugelspelers en zonder benatia achter is de defensie wel kwetsbaar maar ik hoop dat ze doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk jij dat Bayern gaat verliezen dan? Ik denk dat ze nog wel gaan winnen.
Cavaliers heet die jongen. Daarnaast betwijfel ik of hij zijn vriendschap met KingRoland en met mij hier voor in de waagschaal wil leggen.quote:
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cavaliers heet die jongen. Daarnaast betwijfel ik of hij zijn vriendschap met KingRoland en met mij hier voor in de waagschaal wil leggen.
Jackson y Quintero, natuurlijk juich ik voor Porto.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opzeker als er Colombiaantjes in het spel zijn.
Nu zet je zelf die vriendschap ook op het spelquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.
Ik zal dit stukje satire maar over het hoofd zien, omdat jij het bent. Neem het echter als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jackson Martínez en Juan Quintero toch? Kunnen er niks van.
Cavaliers kan het hebben. Cha-cha-cha is best een goede spits hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu zet je zelf die vriendschap ook op het spel
Aan de andere kant heb je nog steeds Schweinsteiger, Gotze, Muller en Lewandowski.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Martinez bracht Bayern de CL in 2013. Nu is hij eerst door Guardioala verkracht tot cv en nu nog geblesseerd ook. Zie het somber in voor Bayern.
Bal is rond, elf tegen elf, kan allemaal gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:33 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik zie het ook zomaar gebeuren dat Bayern deze met 4-0 oid gaat winnen. Valt echt nog niks te zeggen over deze wedstrijd.
Martins Indi zal de schuldige zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Porto zal wel weer een onterechte rode kaart + strafschop tegenkrijgen in het begin
Schuldig aan het feit dat de kleine club altijd de lul is?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Martins Indi zal de schuldige zijn.
Vul zelf maar in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schuldig aan het feit dat de kleine club altijd de lul is?
Dikzak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel eten!
[ afbeelding ]
#calzoneshoarma
#viesdikvetquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel eten!
[ afbeelding ]
#calzoneshoarma
Wat is dit? De zwarte pest in een doos?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel eten!
[ afbeelding ]
#calzoneshoarma
ditquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs GGMM zijn slaatje zag er beter uit en die was al ontzettend goor..
Misschien had hij er wel om gevraagd, die dokter is ook nogal een vage eikel geloof ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet, nadat ik gister die beelden zag van Guardiomongola met dat cynisch kut applaus etc, ook al moet ik niet heel Bayern er op afrekenen, maar toch.. gun ze niet zoveel atm.
doorbijten, niet iedereen staat achter Guardiola.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet, nadat ik gister die beelden zag van Guardiomongola met dat cynisch kut applaus etc, ook al moet ik niet heel Bayern er op afrekenen, maar toch.. gun ze niet zoveel atm.
lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel eten!
[ afbeelding ]
#calzoneshoarma
Nope, Porto wint vandaag met 0-1quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Coco98 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar.
Gaat Bayern nog door?
Pepgod gaat met 2-0 zegevieren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Coco98 het volgende:
Nou jongens, zeg het maar.
Gaat Bayern nog door?
Cavaliers heeft Robben ook hoog zitten ivm Hans Nijland dus dat kan ik nog wel hebben van hem.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Cavaliers en ik vinden Martinez een goede spits.
een anderequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:30 schreef bombmannl het volgende:
Maicon centraal? Of is dit een andere Maicon?
Salcido schoot meestal hoog over hoor, vaak dmv omhaal.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere Mexicaan is een schot in de roos bij PSV.
http://www.mycom.nl/quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:30 schreef bombmannl het volgende:
Maicon centraal? Of is dit een andere Maicon?
Had wel vaak leuke goals op het wk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Salcido schoot meestal hoog over hoor, vaak dmv omhaal.
Die wedstrijd boeit niemand.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de nos geen livestream meer van de andere wedstrijd op de website?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit? De zwarte pest in een doos?
Hij is een maniak, dat zie je aan die rare grote diepliggende ogen. - Bron: Johan Derksenquote:
Mijn knopen zijn al los.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef vandaag het seintje af wanneer de broekjes naar beneden moeten
De broek is alvast los.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef vandaag het seintje af wanneer de broekjes naar beneden moeten
Josep is een bezeten voetbalfreak. Dat kan zich positief uiten, maar ook negatief. Hoe meer prijzen je wint, hoe sneller je met minder genoegen neemt. Als Pepperdepep ziet dat zijn doelen uit zicht dreigen te varen, moet hij daar een verklaring voor zoeken of hebben. In het heetst van de strijd doe je wel eens dingen die je niet moet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen al om die beelden bij VI gisteren, waren mensonterend.
Josep is gewoon rijp voor de inrichting. PL, Sked en ik hopen dat hij vanavond ontslagen wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Josep is een bezeten voetbalfreak. Dat kan zich positief uiten, maar ook negatief. Hoe meer prijzen je wint, hoe sneller je met minder genoegen neemt. Als Pepperdepep ziet dat zijn doelen uit zicht dreigen te varen, moet hij daar een verklaring voor zoeken of hebben. In het heetst van de strijd doe je wel eens dingen die je niet moet doen.
Allemaal leuk en aardig maar broekjes moeten nog NIET naar benedenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zag Robben net, dan kan ik me moeilijk inhouden.
Je bent wel streng.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar broekjes moeten nog NIET naar beneden
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel eten!
[ afbeelding ]
#calzoneshoarma
Jij hebt er bijzonder weinig kijk op. Al hoop ik dit ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Nober het volgende:
Ik zie PSG nog eerder doorgaan dan FC Porto, dit zegt wel wat.
Ik haal hem met palmtakken en kanonschoten binnen als nieuwe trainer bij Ajax. Dat is mijn grootste hoop.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Josep is gewoon rijp voor de inrichting. PL, Sked en ik hopen dat hij vanavond ontslagen wordt.
Dit zegt dat jij geen verstand hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Nober het volgende:
Ik zie PSG nog eerder doorgaan dan FC Porto, dit zegt wel wat.
#viesdikquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met moeite alles weer dichtgeknoopt.
Suarez dan ook maar terug.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haal hem met palmtakken en kanonschoten binnen als nieuwe trainer bij Ajax. Dat is mijn grootste hoop.
Mocht hij aangevallen worden bij Heracles-Ajax weet je me te vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haal hem met palmtakken en kanonschoten binnen als nieuwe trainer bij Ajax. Dat is mijn grootste hoop.
Dan kijk ik wel in de kroeg waar jij doorgaans kijkt hoe Christian Kist zijn pijlen in het bord smijt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mocht hij aangevallen worden bij Heracles-Ajax weet je me te vinden.
picsquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
150 euro op Porto en PSG to win gezet
Een verzwakt Bayern tegen een ingravend Porto. Klinkt aanlokkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Het is in ieder geval al een hele overwinning dat de NOS dit uitzendt.
Die bakt er ook niet veel meer vanquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel in de kroeg waar jij doorgaans kijkt hoe Christian Kist zijn pijlen in het bord smijt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Dat liedje van United is ook leuk.
Broekjes mogen nog NIET naar beneden.
#TEAMPEPquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben zit nu ook op Fok.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga kijken zonder fok. Bayern heeft mijn steun voor de volle 100% nodig.
Laat je helemaal gaan voor de televisie. Zwaai met je vuisten, schreeuw het Duitse volkslied uit volle borst mee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga kijken zonder fok. Bayern heeft mijn steun voor de volle 100% nodig.
donequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Thiago gaat scoren of krijgt een assist
totogod maak even een aantekening
Dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je helemaal gaan voor de televisie. Zwaai met je vuisten, schreeuw het Duitse volkslied uit volle borst mee.
Duitse volksliedquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je helemaal gaan voor de televisie. Zwaai met je vuisten, schreeuw het Duitse volkslied uit volle borst mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitse volkslied![]()
Russische volkslied
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:43 schreef Zorro het volgende:
Geef nooit op.
Dadelijk komt Peter Jan Rens nog om de hoek kijken,
Wat een agressieve taalquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef tralalala het volgende:
Leuk Snoeks, hou nou je smoel maar even dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Ben je kleurenblind?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Beide donkere tenue's, ik vind irritant.
Voor iedereen met kleurentelevisie is het prima te volgen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Welke kleur is het gras volgens jou?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Geelquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke kleur is het gras volgens jou?
Dat met combinatie van Robbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:50 schreef bombmannl het volgende:
Jammer dat alaba geblesseerd is. Maakt altijd prachtige rushes langs de zijlijn
oh tof, ik solliciteerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga even off topic heren, maar jullie zitten nu allemaal hier
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!
Ben benieuwd wanneer Groningen eens op dinsdag gaat spelen ipv op een zondag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:51 schreef hottentot het volgende:
Vorige week had ik liever Porto-Bayern gekeken en keek ik PSG-Barca, Nu kijk ik Bayern-Porto maar zie ik denk ik liever Barca-PSG.
Rare wereld
Er zijn zoveel simpele kutbackjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rafinha en Bernat , 2 simpele kutbackjes
Horen inderdaad totaal niet bij een ploeg als Bayernquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel triest voor een club als Bayernquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel simpele kutbackjes.
Willems moeten ze kopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer uit de Eredivisie rechtstreeks als een versterking naar een absolute topclubquote:
Als ze 50 miljoen neerleggen voor David Luiz en dat soort figuren dan zal Willems ook wel teveel opleveren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer uit de Eredivisie rechtstreeks als een versterking naar een absolute topclub
David Luiz komt uit de PL , Willems uit jeweetwel..quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze 50 miljoen neerleggen voor David Luiz en dat soort figuren dan zal Willems ook wel teveel opleveren.
Eensquote:
Die heeft kampfgeist.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Muller is z,on Duitser die VluggieJapie aanbidt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Banquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
En Effenbergquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Jens Jeremies vroeger , zijn favoriete speler allertijden
tr gemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Zesde zintuigquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Kom net binnen, zag CL in de TT staanquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Thiago gaat scoren of krijgt een assist
totogod maak even een aantekening
quote:
Je was gewoon helderziend. Bij ons zat die er nog geen 2 min later in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom net binnen, zag CL in de TT staan
quote:
Jij was weg voor vandaag toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jaaaaaaa. Straf het verdedigende voetbal af.....aanvallers.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |