Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niksquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
MissBliss, wat hebben jullie voor auto? Die van mij komt uit uit 2005. Zit ook geen hip labeltje aan, maar heb wel twee van die ogen in de stoel (na even zoeken).
whaaaa!! Gefeliciteerd allebei!!! <3quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef Natalie het volgende:
Steenz & ik verwachten ook een kindje!
(we hebben elkaar 10 jaar geleden op FOK! leren kennen, zijn intussen getrouwd & verwachten 24 oktober ons eerste kindje. Ik begrijp dat dit dus een FOK!baby gaat worden)
Trip stond al gepland geloof ik. En ze zitten met de schoolvakantie van m'n nichtje, dus een ander moment was er niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:08 schreef Malteser het volgende:
Twist: fijn dat je je nog zo goed voelt. Had je zus de reis al geboekt voor ze je UD wist of kon ze er geen rekening mee houden?
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fiat punto. Maar we hebben echt goed gekeken en er zit echt niks
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar, maar... als ik google dan zou een Punto uit 2010 dat toch echt wel moeten hebben.. Dat is toch gek?
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Linkje? Ik heb zelf ook gekeken (nadat Re al zei 100% zeker te zijn), maar er zit echt niks.
Die eerste is een punto evo, wij hebben een gewone punto. Nou ja, ik zal zo voor mijn gemoedsrust nog een keer gaan kijken/voelenquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
https://www.gebruikershan(...)dleiding-153300.html (blz 138)
http://www.r82.nl/media/176853/Isofix%20overzicht.pdf
Maar ik weet niet hoeveel verschillende Fiat Punto's er bestaan.
Ik dacht zelf eerst ook dat er niks zat, maar het zat wat verder naar boven in de rugleuning dan ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, wij hebben het andersom. Redelijk wat ruimte in huis (hoewel onhandig verdeeld in kleine kamertjes) maar weinig parkeerruimte en een kleine auto.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Tzt misschien een Ikea-kinderstoel, maar die neemt niet zoveel plek in. Campingbedje? Maar dat zal ook niet dagelijks zijn.
Wij hebben een grote auto en een klein huis, dus de achterbak van de auto is bij ons meer een verlengd berghok met fietsjes en kinderstoelen en allerhande dingen geworden.
Booh voor je enkels en bekken trouwens, groot gelijk dat je het even gaat bespreken! En stomme jochies.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef pessie het volgende:
Aangezien Marcus vandaag een week oud is is het tijd om afscheid van jullie te nemen! De kraamverzorgster bijft nog tot en met zondag omdat ik nog behoorlijk immobiel ben ivm de keizersnede.
De bevalling:Jeetje, heftig pessie. Bedankt voor het delen van je verhaal en geniet van je kraamtijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat er wel meer zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
O, dat wist ik niet. Wat leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:54 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer zijnOnze Tim is er ook een
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:35 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Natalie en Steenz! Wanneer ben je uitgerekend, weet je dat al? Das al het 5e Fok!kindje dit jaar.
Bedankt allemaalquote:
Bij onze dochter was het nog bij te houden hoeveel fok!baby's er waren, er was zelfs een speciaal topic voor (die ga ik zo eens opzoeken...), maar inmiddels is het niet meer te volgen. Zeker omdat lang niet iedereen meer actief is op Fok!quote:
Ja, dat had je niet (meer) verwacht, zeker?quote:
zijn leuke kindjes, van 24 oktoberquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal
Volgens de termijnecho kunnen we de kleine op 24 oktober verwachten.
Vandaag kwam ook de uitslag van de combinatietest binnen & die was gelukkig heel goed.
Lijkt me logisch, je baarmoeder zit in het begin ook nog laag. Inmiddels voel ik 'm wel tegen mijn onderste ribben, maar ik ben ook al 32w+5...quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Voelden jullie in het begin de baby ook constant zo laag? Ik voel het steeds vlak boven m'n schaambot ploppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |