SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 17-04-2015 14:20:45 ]
tyft opquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
Enige reden waarom ik klik is vanwege de gymchick en nu verneuken jullie dat zelfs.
Kan je een keer proberen om enigszins normaal te zijn of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
kk op kk kneus
vuile teringlijer
ik kook van woede door jouw soort mensen
bek houwe en optyfequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan je een keer proberen om enigszins normaal te zijn of niet.
Waarom niet. En vanwaar je taalgebruikquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
bek houwe en optyfe
ik wil je niet meer zien hier
er staan nog steeds skanks in de bonusquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
Enige reden waarom ik klik is vanwege de gymchick en nu verneuken jullie dat zelfs.
Je hebt gelijk, wel mooiquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
er staan nog steeds skanks in de bonus
is goed stuur mij ook maarquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
DM voor naam, achternaam van hem. Hij woont bij Klokkie in de buurt.
Ja tog.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
wat een schattige pic van clumsie in us
wat een lief meisje is het toch
vind dat we dan wel eerst een mod moeten aanpakken om gelijk een statement te zettenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kaasplankie zullen we knokploeg weer formeren? zoals in de goeie ouwe tijd
Klokov mag van zijn vriendin niet meer met ons omgaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus. Lekker met de dames geyoga'd vanochtend hoor. Volgende week zo'n Les Mills ding erbij/-voor. En als dat allemaal wat goed gaat eindelijk m'n kettlebellsessies (Klokov! waar ben je?!) erbij
LOLquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hier gaan posten en lopen janken dat men niet lief is voor je_!
Klokie is MIA. Aan de ketting bij z'n verloofde mini klokovs producerenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus. Lekker met de dames geyoga'd vanochtend hoor. Volgende week zo'n Les Mills ding erbij/-voor. En als dat allemaal wat goed gaat eindelijk m'n kettlebellsessies (Klokov! waar ben je?!) erbij
#viesdikquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat wordt met al dat hardlopen
Oh ja, dat wist ik wel. stiekem.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Klokov mag van zijn vriendin niet meer met ons omgaan.
smegmanus ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vind dat we dan wel eerst een mod moeten aanpakken om gelijk een statement te zetten
ik denk dat klokov stage loopt bij danny die toch wel de waarde van z'n ideen in zag, psychopaten liggen elkaar vaak wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:31 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat klokov tegenwoordig met susteren chillt
hahahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:28 schreef jodelahity het volgende:
ONZ / [DE GYM #715] wat
O.a. op basis van dit topic.
Motorbloempje reageert heel speciaal erop en als ik het meldt aan haar reageert ze hetzelfde.
De rest maakt het allemaal niet uit en doen wat ze willen zonder dat dus een moderator gewoon iets doet. Het ingrijpen in het topic was alleen al vanwege een TR vanwege mij. En daarna krijg je alsnog dit.
Hoelang wil men dit soort mensen hun gang laten gaan?
Verstandige vriendinquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
wowquote:
Ja als ik er ben moet je echt oppassen. Vraag maar aan Kaas.quote:
Wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:47 schreef jodelahity het volgende:
Ja met zijn allen zijn jullie vast heel sterk, nou sterkte hoor, komt wel goed
ben je nou nog niet weg wausquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:47 schreef jodelahity het volgende:
Ja met zijn allen zijn jullie vast heel sterk, nou sterkte hoor, komt wel goed
Ik ben iemand die alleen een opmerking maakte over de gymchick en daarna alle frustraties over zich heenkrijgt van de restquote:
Turkish knight spotted!quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
In his defence, moblo is wel een wannabe stoere mod.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben iemand die alleen een opmerking maakte over de gymchick en daarna alle frustraties over zich heenkrijgt van de rest
goed idee man ik weet waar hij woontquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef no1uknow het volgende:
kaas we kunnen hem wel als eerste pakken
Zou je over jezelf moeten denken als je ziet wat jullie allemaal wel niet typen op basis van zoiets simpelsquote:
Whahahahahah. Ok jij snapt de gym niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben iemand die alleen een opmerking maakte over de gymchick en daarna alle frustraties over zich heenkrijgt van de rest
jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whahahahahah. Ok jij snapt de gym niet.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Even in alle eerlijkheid op inspelen (mag jij ook doen). Ik vroeg me af waarom iemand trots zou zijn om afgezeken te worden en niet voor zichzelf op te komen en vervolgens het wel voor zichzelf opkomen als 'janken' te bestempelen. Klinkt nogal tof namelijk. Eerlijk of niet?quote:
Ik heb genoeg zelfvertrouwen om me niks aan te trekken van de dingen die gezegd worden, het is en blijft onzin. Plus het is goed vermaak en ik heb zelf ook nog ergens wel wat zelfspot. Bok je nu weer op?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Even in alle eerlijkheid op inspelen (mag jij ook doen). Ik vroeg me af waarom iemand trots zou zijn om afgezeken te worden en niet voor zichzelf op te komen en vervolgens het wel voor zichzelf opkomen als 'janken' te bestempelen. Klinkt nogal tof namelijk. Eerlijk of niet?
een 5,5 voor de moeite, een 1 voor de uitvoeringquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfvertrouwen om me niks aan te trekken van de dingen die gezegd worden, het is en blijft onzin. Plus het is goed vermaak en ik heb zelf ook nog ergens wel wat zelfspot. Bok je nu weer op?
Ey wat kom je doen kksukkeltjquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hey Fripsel.quote:
Zieke guns ja tog.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Looool, stringer gekocht, is wel too much dit, kent iemand nog een tanktop die iets meer bedekt? moet wel ff van die puistjes af zien te komen vooral op schouderbladen is echt erg man. begonnen met koud douchen nu hopelijk helpt het, sws dat dere mental gainz
als ik ga tannen kan ik dan zelfde tint als op mn armen krijgen?? of is dit genetisch zo bepaaldNog meer zieke guns in this bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef stinkie het volgende:
Dima is toch wel het bewijs dat vrouwen helemaal geen lange slanke spieren willen hebbenIdentiteitscrisis?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:09 schreef no1uknow het volgende:
waarom hebben fripsel en msmessy allebei een link naar de fobo van Weissman in hun sigDoe niet zo stoer, zusje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
het woord fripsel is inmiddels krachtiger de sterkste benzodiazepines
Gvdquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n jongen die helemaal idolaat is van z'n vriendin en dat ze dan vreemdgaat.
vriend die vrouwtjes zijn heklemaal niet zo lief als ze der uitzien neem dat ff van mij aanquote:
Hahahahaha kkmongooltjes. Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef no1uknow het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oken_staartbeen.html
Pls goquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Helaas die inschrijving is al gesloten, mogelijk dat er nog plek is voor voor de vrijdagnamiddagrelquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:06 schreef stinkie het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden voor de vrijdagmiddagrel?
Hierzoquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niet maar staat wel op de planning met een jaartje of 3quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Klokie is MIA. Aan de ketting bij z'n verloofde mini klokovs produceren
Ik geniet van een grote mate van vrijheidquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Seto, jij bent verkeerd geinformeerd. Dit had ik niet van je verwacht, normaal lever je altijd topnotch informatie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:31 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat klokov tegenwoordig met susteren chillt
Danny mag opdonderenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik denk dat klokov stage loopt bij danny die toch wel de waarde van z'n ideen in zag, psychopaten liggen elkaar vaak wel.
ze zijn gewoon jaloursquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:07 schreef seto het volgende:
ik verbaas me er echt over hoe berucht de gym wel niet is op fok
echt van die nerdjes die hier nog nooit gepost hebben die zeggen dat we de onderlaag van fok zijn enzo
Meer dan ooit, minder FOK!ken doet me goed, srs.quote:
dan ga ik mijn hooivork en toorts maar vast zoekenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Helaas die inschrijving is al gesloten, mogelijk dat er nog plek is voor voor de vrijdagnamiddagrel
verbeter de GYM begin bij jezelfquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:13 schreef Deuce92 het volgende:
Van mij mag een aantal mensen no fok gaan doen ipv no fap.
Ik noem geen namen, jullie weten wie jullie zijn.
Noem namen vriend, ik ben niet meer up to date. Dan weet ik ook even hoe de verhoudingen liggen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:13 schreef Deuce92 het volgende:
Van mij mag een aantal mensen no fok gaan doen ipv no fap.
Ik noem geen namen, jullie weten wie jullie zijn.
pas op broeders, de buitenstaanders verdelen ons weer.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
verbeter de GYM begin bij jezelf
optyfen kutdeuce
godverquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/schaduwvrijmibo.html
Wtf
Hey seto
komt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wtf
Hey seto
ik las ejaculatie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:12 schreef Klokov het volgende:
Niet altijd die spanning en leven op het randje van escalatie snap je.
en niet te zuinig ook, godallemachtigquote:
lol niemand kijkt er ook naar normaalste zaak vd wereld dit johquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wtf
Hey seto
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:13 schreef no1uknow het volgende:
verbeter de GYM begin bij jezelf
optyfen kutdeuce
Nee een persoon die stelt dat de gymchick niet geweldig is is niet zo boeiend. Tot het moment dat het jullie overkomt. Dan is alle hel los hoorquote:
Leen, ik weet waar je woont.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee een persoon die stelt dat de gymchick niet geweldig is is niet zo boeiend. Tot het moment dat het jullie overkomt. Dan is alle hel los hoorMooi leven toch
Heftig, ook dat je telkens met kanker spot, en wat wil je er mee gaan doen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leen, ik weet waar je woont.
opkankere nu
genoeg
Groeten aan je 2 papa's.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee een persoon die stelt dat de gymchick niet geweldig is is niet zo boeiend. Tot het moment dat het jullie overkomt. Dan is alle hel los hoorMooi leven toch
Laat het gaan. En kijk naar het forum waar et in staat. Het is onzin. Onzin. On-zin.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:04 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eerst stoer lopen doen en als je dan gwn op je klote krijgt een beetje gaan lopen miepen en zeiken?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heftig, ook dat je telkens met kanker spot, en wat wil je er mee gaan doen?
Zijn gewoon etters maar goed. Ik ben al definitief weg uit dit stukje forum. Wilde alleen dus maar aangeven dat ik die gymchick niet geweldig vond en daarvoor kliktequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laat het gaan. En kijk naar het forum waar et in staat. Het is onzin. Onzin. On-zin.
Denk aan je bloeddruk.
je hebt niks te willenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zijn gewoon etters maar goed. Ik ben al definitief weg uit dit stukje forum. Wilde alleen dus maar aangeven dat ik die gymchick niet geweldig vond en daarvoor klikteWordt weer heel mooi uitgebreid gemaakt door jullie acties (en incompetentie van mods)
nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:12 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja hoi
De TR's zijn bijna op, kan er wat zuiniger mee omgesprongen worden?
Flikker eens op hier als je nergens tegen kan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zijn gewoon etters maar goed. Ik ben al definitief weg uit dit stukje forum. Wilde alleen dus maar aangeven dat ik die gymchick niet geweldig vond en daarvoor klikteWordt weer heel mooi uitgebreid gemaakt door jullie acties (en incompetentie van mods)
Ga even in andermans forum je blauwheid showenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:12 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja hoi
De TR's zijn bijna op, kan er wat zuiniger mee omgesprongen worden?
Snel, houd je adem in.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:14 schreef Weissman het volgende:
Sshhhttt jonges
Slangetje is er
stil zijn
ben neit bang voor hemquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:14 schreef Weissman het volgende:
Sshhhttt jonges
Slangetje is er
stil zijn
misschien moet je ES buiten komen ??quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef jodelahity het volgende:
Wilde alleen dus maar aangeven dat ik die gymchick niet geweldig vond en daarvoor klikte
diesel merc kan makkelijk 5 ton rijden man volvo ook hoorquote:
Ja man, ik ken iemand die is overreden door een kankerlijer. Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind het wel naar dat jullie met kanker spotten. M'n rechtertiet is er bijna aan doodgegaan. Rip aan de nabestaanden.
Ultieme huurmoordenaar cover up.quote:
lol wat ben jij een vieze nichtquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
neit met kanker schelden m'n oma is van de trap gekankerdquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind het wel naar dat jullie met kanker spotten. M'n rechtertiet is er bijna aan doodgegaan. Rip aan de nabestaanden.
tieft nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
een kat int nauw maakt rare sprongen sanderquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:54 schreef no1uknow het volgende:
hey mods hoeveel TR's zijn er geplaatst door desbetreffende user?
Liam Neeson speelt de hoofdrolquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ultieme huurmoordenaar cover up.
Hallo ik kom hier voor de overledene.
Overledene?
*geluid van een gedempt pistool met subsonische kogels*
Brb even een actie film script schrijven.
Wel leuk. Deel tijdelijk een kantoor met twee kerels die de hele dag scheten laten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
he deuce hoe is the working kantoorlyfe
wie ben jij nou weer kneus niemand zegt waar wij wel of niet mogen staanquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef Che_ het volgende:
Willen jullie deuce gewoon hier houden.
groetjes che
Ben jij niet die stimorol-adoreerder? Is deuce te normaal voor je?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef Che_ het volgende:
groetjes che
o zijn jullie een stelletjequote:Op vrijdag 17 april 2015 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer kneus niemand zegt waar wij wel of niet mogen staan
Ga terug naar je eigen land!quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef Che_ het volgende:
groetjes che
Stimorol-adoreerder?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben jij niet die stimorol-adoreerder? Is deuce te normaal voor je?
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimorol-adoreerder?
ben jij die turk die zo graag door hollanders geaccepteerd wil worden en zich schaamt voor haar afkomst?
Ja, dit klopt wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:18 schreef Weissman het volgende:
Deuce en stimorol zouden wel goed stelletje zijn.
Heb je pics van haar? Wil graag weten hoe ze eruitziet voordat ik DM's ga sturen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dit klopt wel.
Turkse vrouwkracht mix met poolse uitzendkracht
zogenaamd je hebt nog niet gedm'd hahahahquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je pics van haar? Wil graag weten hoe ze eruitziet voordat ik DM's ga sturen.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders vechten jullie dat ff in het turkentopic uit.
Protipje: Going Clear, de HBO-docu over scientology staat op popcorntime en is tof voor als je het vertrouwen in de mensheid wil verliezen en Tom Cruise wil haten.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter dan een slaaf. Uncle tom in jouw geval
Wie is uncle tom?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij zo'n mislukte Turk die niet eens fatsoenlijk doner kan snijden en daarom maar afgeeft op iedereen die wel een beetje z'n best doet?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oeh bad idea, kan je weer gelijk opnieuw beginnen met hechten gok ik?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:48 schreef stinkie het volgende:
Trainen met hechtingen, vanaf nu raad ik het af
na een keizersnede zou ik idd even rust nemenquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:48 schreef stinkie het volgende:
wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:48 schreef stinkie het volgende:
vnv storinkje?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
na een keizersnede zou ik idd even rust nemen
zou je niet verwachten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:48 schreef stinkie het volgende:
klinkt meer als een joodquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme Leonard Cohen was ook scientologist.
Zal ze ook nooit lukken omdat ze niet liften.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef Questular het volgende:
Wat een hoop vreemde haters hier, ze willen vast allemaal tot de inner circle behoren maar het lukt ze gewoon niet...
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal ze ook nooit lukken omdat ze niet liften.
Haha srs? Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme Leonard Cohen was ook scientologist.
In de jaren '60 voor korte tijd blijkbaar. Gelukkig nu genezen van die onzin. Hoef ik z'n platen niet te verbranden.quote:
omg laatste ep is echt sickquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:01 schreef Beach het volgende:
ik heb geen idee wat dat is (ik houd niet van anime) en ben bovendien vikings aan het kijken
En jij de F1978 van het GYM topic ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent meer de Dima van het Turkentopic ja.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:25 schreef Beach het volgende:
ben bijna op het end
wel tof dat hij zich laat dopen om bij Aethelstan te komen
Hiervoor mensen aangeraden om met hechtingen te trainen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:48 schreef stinkie het volgende:
laat je niet dissen dimaquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En jij de F1978 van het GYM topic ja.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:40 schreef seto het volgende:
laat je niet dissen dima
je bent sowieso 1 van de meer gewaardeerde turkjes hier
ik had er nooit een mening overquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hiervoor mensen aangeraden om met hechtingen te trainen?
waarom lopen aal die rijstplukkers in de gym met zo'n jaren 80 heuptasje?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:40 schreef seto het volgende:
[..]
laat je niet dissen dima
ons amnesty kindjequote:Op vrijdag 17 april 2015 21:40 schreef seto het volgende:
[..]
laat je niet dissen dima
en ik ben degene die die titel uitdeelt.quote:
nee dank je heb er net n op.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ik ben degene die die titel uitdeelt.
En nu rustig of ik laat je die stinklul schoonslobberen
Als je hem in chocola doopt wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:21 schreef stinkie het volgende:
En sinds wanneer eet jij er maar 1 van iets?
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:21 schreef stinkie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:21 schreef stinkie het volgende:
Je doet zelf niet anders kutquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed.quote:
zo te zien de cursus "spreken tegen buitenlanders" gevolgdquote:
Hey Henk. Dat was sarcasme.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet zelf niet anders kut
Nou Opgedonderd
Spuit elf care
Geen zin om verder te lezen
Wat?quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo te zien de cursus "spreken tegen buitenlanders" gevolgd
Dat werkt niet op internetquote:
ik zat er ook aan te denken maar was bang dat het plaatje zelf dan een beetje zijn impact verliestquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:51 schreef Weissman het volgende:
Hey seto wat vind je van m'n nieuwe UI?
lkkr toch zoon gordon bleuquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed.
Grote Cordon bleus , grote glazen bier. Niks op aan te merken
anders rik welquote:Op zaterdag 18 april 2015 08:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lkkr toch zoon gordon bleu
2 van die filetlapjes waar de kaas uit druipt
ben er gek op
Eens. Straks misschien even langs de slager om mooie biefstukken te halenquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zo smerig zo'n cordon blue. Doe mij maar gewoon goede steak of een hamburger.
Idd goede morgen, straks naar de fokster van onze toekomstige puppyquote:
Leuk! Wat voor ras?quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Idd goede morgen, straks naar de fokster van onze toekomstige puppy
Witte herderquote:
Zeker, waarschijnlijk straks alquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komen daar uiteindelijk foto's van?
Anders post jij je fysiek even.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:59 schreef seto het volgende:
yo maak me ff wakker als er weer interessante posts zijn
[ afbeelding ]
no Need, mensen die er toe doen hebben mijn pics allang gezien.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
Anders post iedereen is een foto van zijn fysiek.
Isquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
dit doet pijnquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
no Need, mensen die er toe doen hebben mijn pics allang gezien.
idd de inner circle stuurt elkaar dagelijks progress pics.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
no Need, mensen die er toe doen hebben mijn pics allang gezien.
Ik denk dat zuigen effectiever is, gezien het percentage mannen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat met of zonder zichtbare geslachtsdelen?
Dan weet ik of het de moeite waard is om me de inner circle in te likken, snap je.
je kan likken als lassie maar je mag toch nooit lid wordenquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dat met of zonder zichtbare geslachtsdelen?
Dan weet ik of het de moeite waard is om me de inner circle in te likken, snap je.
Ach, als ik zie waar die cirkel uit bestaat is het nu ook weer niet zo dat de eisen donders hoog zijn. Moet lukken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je kan likken als lassie maar je mag toch nooit lid worden
quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je kan likken als lassie maar je mag toch nooit lid worden
Jij begint.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe maar niet, mijn macbook heeft maar 800 pixels in de breedte
quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
krakakkakakaka
ik kom hier om die bitches te dissen
ik pop ze in de back met woorden
krakakakak
Is toch geen foto van je fysiek. Had je net zo goed in het "Wat draag je vandaag?"-topic kunnen posten.quote:
Nee man, zijn m'n sportkleren.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch geen foto van je fysiek. Had je net zo goed in het "Wat draag je vandaag?"-topic kunnen posten.
Hahaha wtfquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bestel deze maar http://www.mijnontmaagding.org/
miss wil hij dat lelijke lichaam van je wel
Jarlourse ecto-beta gespotquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:21 schreef Silenus het volgende:
Daar een keer iets over zeggen is niet zo erg, maar dat inside-geleuter over squatten, bench etc komt zo ongelofelijk treurig over. Buiten die alfamannetjes die overduidelijk hun kleine lengte/piemel/herseninhoud of terugvallende haargrens moeten compenseren interesseert dat verder helemaal niemand. En in dit topic doet het al helemaal niet ter zake.
Altijd ook het zelfde gekanker over anabolen kleime piemel en compensatiequote:Op zaterdag 18 april 2015 12:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jarlourse ecto-beta gespot
Zijn chick is vast weggekaapt door Jahroon, die is fokking gespiert
het totaal van de grote 3 van Jahroon ligt in de 5 cijfers hoorde ik\
zwaar mirin'
Goed gereedschap hoort onder een afdakje!quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd ook het zelfde gekanker over anabolen kleime piemel en compensatie
Lekker afgeven op anderen om zichzelf niet kut te laten voelen dat hij met een bierpens op de bank zit.
Afgunst...
wat een fucking kankerhomo ditquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:21 schreef Silenus het volgende:
Daar een keer iets over zeggen is niet zo erg, maar dat inside-geleuter over squatten, bench etc komt zo ongelofelijk treurig over. Buiten die alfamannetjes die overduidelijk hun kleine lengte/piemel/herseninhoud of terugvallende haargrens moeten compenseren interesseert dat verder helemaal niemand. En in dit topic doet het al helemaal niet ter zake.
Standaard ja. Laag IQ domme tokkies, holbewoners dat soort vooroordelen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd ook het zelfde gekanker over anabolen kleime piemel en compensatie
Lekker afgeven op anderen om zichzelf niet kut te laten voelen dat hij met een bierpens op de bank zit.
Afgunst...
weissman linkte daarnaar toe hequote:Op zaterdag 18 april 2015 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Oh het komt uit het datingsite topicwaarom zou je daar berhaupt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |