Ik drink zelden cola, eigenlijk alleen om mee te mixen.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:
En die Zero dan? nooit op zelf, maar is dat dan nog te drinken?
Ik at laatst van een Tuc Original pakje, in mijn herinneringen waren ze wat zouter. Ik vind ze nu nogal flauwquote:
Ik heb Tuc Baconquote:Op donderdag 16 april 2015 19:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at laatst van een Tuc Original pakje, in mijn herinneringen waren ze wat zouter. Ik vind ze nu nogal flauw
Zit geen smaak aanquote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb Tuc Bacon
Maar die original is idd niet lekker
Dat kan prima in je colaquote:
Ik heb vandaag roze koeken en een bakje gezouten pindas meegenomen, Tuc hoeft voorlopig niet meerquote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb Tuc Bacon
Maar die original is idd niet lekker
Roze koekenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag roze koeken en een bakje gezouten pindas meegenomen, Tuc hoeft voorlopig niet meer
Wel leuk effectquote:
Meningen verschillenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Ik vind die nog het best.
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 opquote:
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.quote:
Zou best kunnen, ja... Ik vind ze iig ranzig nuquote:Op donderdag 16 april 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 op
[..]
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dichtquote:Op donderdag 16 april 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 op
[..]
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.
Sorryquote:Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dicht
Hier, een mentos *geeft.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dicht
Meningen verschillen ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het muggenziften.![]()
Het is trouwens 'smaken verschillen'.
Is notquote:
Wordt er eentje wakker, klopt, ik postte toen erg veel in het Singles topic.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is not.
Wacht eens even.. Jouw naam... Had jij 'vroeger' niet een andere UI?
Ja verdorie, nu weet ik het weerquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wordt er eentje wakker, klopt, ik postte toen erg veel in het Singles topic.
Verander dan ook niet van UIquote:
Oja?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu weet ik het weer. Ik heb jou zelfs gemeet!
[..]
Verander dan ook niet van UI.
Daar was ik ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oja?![]()
De enige meet waar ik geweest ben was de pub meet in Utrecht.
Dan hadden we elkaar niet echt veel gesproken, ik weet het niet zo goed meer om eerlijk te zijn.quote:
Daar was ik volgens mij ook bijquote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oja?![]()
De enige meet waar ik geweest ben was de pub meet in Utrecht.
Is geen schandequote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan hadden we elkaar niet echt veel gesproken, ik weet het niet zo goed meer om eerlijk te zijn.
In die tijd ging ik naar zoveel fora meets.
Really? Jou kan ik me dan weer niet herinnerenquote:
Het enige wat ik weet dat het een leuke meet was.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen schande. Ik ben niet iemand die je bijblijft of zo
.
Was dat die in stairway en daarvoor eten bij een tentje in een soort van kelder aan een gracht?quote:
Ja, was een leuke meetquote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat het een leuke meet was.![]()
En ook de gesprekken met Matador.
Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was dat die in stairway en daarvoor eten bij een tentje in een soort van kelder aan een gracht?
O'Connels toch? Of was het Murphy's... Weet 't niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.
De meet was bij Murphy's als ik mij dat goed herinner.
Ahh, ja daar heb ik geloof ik ook een meet gehad. Ik heb eigenlijk redelijk wat meets gedaan met het r&p publiek.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.
De meet was bij Murphy's als ik mij dat goed herinner.
Dat was het, mijn fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
O'Connels toch? Of was het Murphy's... Weet 't niet meer.
En daarna naar de Stairway, dansen.
Nee, ik moest stoppen toen m'n vader zieker en zieker werd, hij had teveel zorg nodig.quote:
Ohquote:Op donderdag 16 april 2015 21:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, ik moest stoppen toen m'n vader zieker en zieker werd, hij had teveel zorg nodig.
Sindsdien niet meer gesprongen.
Oh nicequote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja, hopelijk dit jaar nog.
Ohquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef RaXz het volgende:
M'n pa had in elk geval twee keer kunnen kijken vlak voor z'n dood, en een keer zelfs samen met m'n ma erbij, die gaat nooit meer kijken, die kreeg bijna een hartverzakking.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef RaXz het volgende:
M'n pa had in elk geval twee keer kunnen kijken vlak voor z'n dood, en een keer zelfs samen met m'n ma erbij, die gaat nooit meer kijken, die kreeg bijna een hartverzakking.
Ik was verliefd op die serie.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ben verliefd op de acteur die Chase speelt in House.
Op wie ben je nu verliefd?quote:
Op Housequote:
He's soquote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ben verliefd op de acteur die Chase speelt in House.
Jij mag gevraagd en ongevraagd op mij reageren.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
Op House! En Boris
.
Verder voel ik me meh. En ik weet dat je 't'niet tegen mij hebt maar ik geef toch antwoord.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag gevraagd en ongevraagd op mij reageren.
Dat geloof ik, want ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ik dat hoor, beginnen m'n knieën te knikken
Hoe is het met jou vandaag?quote:
Samen kwijlen bij Chasequote:Op donderdag 16 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik, want ik heb hetzelfde.
Matigquote:
Wijntje erbij, kaasplankje... Date?quote:
Vervelend. Wanneer had je uitsluitsel verwacht en hoe lang denk je nog te moeten wachten?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
Matig. Nog steeds geen uitsluitsel over wanneer de CV geplaatst gaat worden
.
Vandaag. Ik hoop niet te lang, ben het goed zat dat er geen schot in zit.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervelend. Wanneer had je uitsluitsel verwacht en hoe lang denk je nog te moeten wachten?
House was superquote:
Jawel, ik woon ergens anders. Gaat over m'n nieuwe huis.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Wel balen als je zonder CV zit, heb je nu helemaal geen verwarming?
James Spaderquote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
House was superNet als Boston Legal, fantastische serie
Ws. één van de grootste ergernissen in zulke trajecten; het gaat nooit zo snel als je wil.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
Vandaag. Ik hoop niet te lang, ben het goed zat dat er geen schot in zit.
Echt zwaar klote is het. Ik wilde eind april kunnen schilderen. Kan ik nu wel vergeten denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ws. één van de grootste ergernissen in zulke trajecten; het gaat nooit zo snel als je wil.
Elke keer als hij in die serie een zaak aannam waarvan ik altijd dacht: dat win je nooit man wist hij me elke keer te overtuigen met een logica wat gewoon klopte. De schrijvers van Boston Legal waren heel erg goed.quote:
Naah, sommige pleidooien waren wel vergezocht, hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke keer als hij in die serie een zaak aannam waarvan ik altijd dacht: dat win je nooit man wist hij me elke keer te overtuigen met een logica wat gewoon klopte. De schrijvers van Boston Legal waren heel erg goed.
En James is nu ook heel leuk in the blacklist
Kom je er verder nog mee in de problemen, dat je je huidige verblijf uit moet, of is het vooral de frustratie over het gebrek aan voortgang?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
Echt zwaar klote is het. Ik wilde eind april kunnen schilderen. Kan ik nu wel vergeten denk ik.
Dat laatste. Het is zo frustrerend dat je weet dat je huis er staat, dat je alle spullen hebt om er wat moois van te maken en je er toch nog niet van kunt genieten.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je er verder nog mee in de problemen, dat je je huidige verblijf uit moet, of is het vooral de frustratie over het gebrek aan voortgang?
Dat scheelt wel iets dan, hopelijk zit er snel schot in, het lijkt mij evengoed knap frustrerend.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik woon ergens anders. Gaat over m'n nieuwe huis.
Snap ik. Even volhouden nog, de finish is in zicht.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Dat laatste. Het is zo frustrerend dat je weet dat je huis er staat, dat je alle spullen hebt om er wat moois van te maken en je er toch nog niet van kunt genieten.
Voor mijn gevoel kan ik er pas eind augustus inquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Even volhouden nog, de finish is in zicht.
Dealquote:Op donderdag 16 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Matig. Nog steeds geen uitsluitsel over wanneer de CV geplaatst gaat worden
.
[..]
Wijntje erbij, kaasplankje... Date?
Straaltje zonneschijn op mijn donkere dagquote:
Ja, dat is ook zo. Maar jezus, hak die fucking knoop doorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef RaXz het volgende:
Des te meer kan je ervan genieten wanneer je er daadwerkelijk inzit.
Ik wil ook wel ff naar je stralen hoor...quote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
Straaltje zonneschijn op mijn donkere dag.
Jij maakt het meteen weer vunzigquote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ff naar je stralen hoor...
Uhm nee, dat doe jij nu.quote:
Denny Crane kut vindenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naah, sommige pleidooien waren wel vergezocht, hoor. Maar het is een super toffe serie. Al vind ik Danny Crane echt kut. Echt kut.
Ik vind 'm echt geen flikker aanquote:
Hihiquote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straaltje zonneschijn op mijn donkere dag.
Welke film?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Na de film maar klaar maken, denk ik zo
Maar wel leuk!quote:Op donderdag 16 april 2015 22:30 schreef RaXz het volgende:
[
[..]
Dat is een oude film, die is bijna even oud als ik.
Ja, tot zover ik mij dat kan herinneren, het was in de jaren negentig dat ik hem voor het laatst gezien heb.quote:
Toen was 'ie al oud.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef RaXz het volgende:
Ja, tot zover ik mij dat kan herinneren, het was in de jaren negentig dat ik hem voor het laatst gezien heb.
Was jij al geboren toen die film uitkwam?quote:
Bouwjaar '91quote:Op donderdag 16 april 2015 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij al geboren toen die film uitkwam?
Dar rond ik af naar 'nee'.quote:
Geef dan ook gewoon antwoord op de vraag.quote:
NEE, toen was ik nog niet geboren. Zo goed?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef dan ook gewoon antwoord op de vraag.
Je kán het dus wel, met enige aansporing.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef xBubbles het volgende:
NEE, toen was ik nog niet geboren. Zo goed?
Het duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kán het dus wel, met enige aansporing.
Gelukkig heb ik wel enig geduld in huis.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:03 schreef xBubbles het volgende:
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel enig geduld in huis.
Blijkbaar heb jij argumenten die het tegendeel bevestigen? Ik ben benieuwd.quote:
Neen, zeker niet. Ik stelde alleen een vraagquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij argumenten die het tegendeel bevestigen? Ik ben benieuwd.
In dat geval: Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 23:08 schreef xBubbles het volgende:
Neen, zeker niet. Ik stelde alleen een vraag
Ik ga door voor de volgende vraag!quote:
Kom maar door!quote:
Daar hebben we Air voorquote:Op donderdag 16 april 2015 23:05 schreef RaXz het volgende:
Ik dacht dat ik aan het muggenziften was, maar dat valt blijkbaar wel mee.
Zeg!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Daar hebben we Air voor
Ik wacht tot mijn telefoon opgeladen is,hopelijk voorkom ik daarmee de zoveelste accufaal
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hebben we Air voor
Ik wacht tot mijn telefoon opgeladen is,hopelijk voorkom ik daarmee de zoveelste accufaal
Jij maakt t helemaal mooiquote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.
rrrrrquote:
Het is muggenziftende.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef RaXz het volgende:
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is muggenziftende.
And proud of it too.
Het is al laat.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is muggenziftende.
And proud of it too.
Het is nooit te laat om te muggenziften. En al helemaal nooit te laat om te vunzen.quote:
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te muggenziften. En al helemaal nooit te laat om te vunzen.
Voor mij ben je een gewonde gazelle die zich moeizaam over de steppe sleept. Ik ben een leeuw met trek in een hapje. Oftewel, jij bent de sjaak.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef RaXz het volgende:
Dat blijkt wel ja.![]()
Maar ik bedoelde meer dat ik zelf te moe ben om redelijk goed te typen, een muggenzifter heeft daar natuurlijk profijt mee.
Vandaag:quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:41 schreef Renesite het volgende:
Agenda voor vandaag:
9-10:30 spreekuur
11:00 - 12:00 overleg
13:00 - 14:00 lunchen buiten de deur
14:00 - 16:00 borrel afscheid collega
Intensief
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Vandaag:
09:30-11:00 toets psychiatrie
Daarna: weekend
Succesquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:53 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dankjewel
Het is zo veel, ben echt bang dat ik ga falen
Ik lag Buch in de Bajes te kijken. Vriend viel tijdens het kijken al in slaapquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat een gezelligheid hier in de avond trouwens de laatste tijd. Leuk
Rerun ofzo? Hardstikke dood toch die vent?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lag Buch in de Bajes te kijken. Vriend viel tijdens het kijken al in slaap
Met zn frauquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rerun ofzo? Hardstikke dood toch die vent?
Ik heb het nog nooit gezien. Waar gaat het eigenlijk over?quote:
Met Peter Jan Rens?quote:
Nogal verknipt begreep ik. Letterlijk. Zoals alle tv. Daarom kijk ik nietquote:
Ik vraag me ook af of er geen uitgebreide versie op internet gegooid kan worden, er is vooral in dat laatste tafelgesprek zo geknipt, er klopt volgens mij geen snars van. Maar ik was verrast door die vrouw van PJ, vond het altijd zo'n maf mens maar ze was eigenlijk de enige normale.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nogal verknipt begreep ik. Letterlijk. Zoals alle tv. Daarom kijk ik niet
Ik weet niet of dat nou wat over haar zegt of over de restquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of er geen uitgebreide versie op internet gegooid kan worden, er is vooral in dat laatste tafelgesprek zo geknipt, er klopt volgens mij geen snars van. Maar ik was verrast door die vrouw van PJ, vond het altijd zo'n maf mens maar ze was eigenlijk de enige normale.
Het was wel vermakelijke televisie, ik kijk het programma anders nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou wat over haar zegt of over de rest
Waarom nu wel?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was wel vermakelijke televisie, ik kijk het programma anders nooit.
Jeugdsentiment?quote:
Ik was benieuwd of ze echt zo gek geworden waren als je overal leest. Helemaal normaal kan ik het niet noemen, maar vergeleken met die Rob Geus kwamen ze er niet eens zo slecht vanafquote:
Yup. Wat ik al zei: van mij hoeft dergelijke tv echt niet. Zie liever de nuanceringquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of ze echt zo gek geworden waren als je overal leest. Helemaal normaal kan ik het niet noemen, maar vergeleken met die Rob Geus kwamen ze er niet eens zo slecht vanafMaar dat is net het beeld dat RTL je wilt geven natuurlijk.
Ik niet, ik ben niet zo intelligent. Kijk echt alleen naar vermakelijke programma's.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Wat ik al zei: van mij hoeft dergelijke tv echt niet. Zie liever de nuancering
quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo intelligent. Kijk echt alleen naar vermakelijke programma's.
Netflixquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En NetflixHeb gisteren nog Easy A gekeken.
Jong van geest jijquote:
De acteurs in die film waren zeker geen 17, ik dacht eerst dat het zich op een universiteit afspeeldequote:
Oh ja, suf is dat altijdquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De acteurs in die film waren zeker geen 17, ik dacht eerst dat het zich op een universiteit afspeelde
Dat heb je snel gedaan danquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:26 schreef xBubbles het volgende:
Nou, dat was de toets. Ik heb gewoon zwaar gefaald
Nja we hadden tot 11 de tijd..quote:
Wel overal wat ingevuld?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja we hadden tot 11 de tijd..
Maar er kwamen echt dingen in voor dat ik dacht: fuuuu dit wist ik, en waarom nu niet meer?
Wanneer hoor je de uitslag?quote:
Nothing to do but wait dus...quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Is afhankelijk van hoe snel hij het nakijkt
Heb t laatst ook weer gezien. Maar enkel seizoen 1 vond ik nog leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:15 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn nu bezig met seizoen van Prison Break! Heb alles jaren geleden gezien, maar vriend nog niet. Tof
Die serie krijgt na seizoen 2 wel een heel erg hoog WTFquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t laatst ook weer gezien. Maar enkel seizoen 1 vond ik nog leuk.
Seizoen 3 is ook nog wel goed te doen, daarna houdt het wel een beetje op.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die serie krijgt na seizoen 2 wel een heel erg hoog WTFgehalte
O ja, dat was inderdaad mooi toen ik in de apotheek beldequote:Op vrijdag 17 april 2015 11:47 schreef DrMarten het volgende:
Apotheek bellen... Toets 1 voor het aanvragen van een herhaalrecept. "1 toetst" dit nummer kost 15 ct per minuut.... postcode apotheek invoeren, eigen postcode, geboortedatum etc invoeren.... toets uw medicijnnummer in...
Moet je niet denken dat ik ergens een medicijnnummer kan vinden op het recept, etiket of waar dan ook
Dan maar weer bellen, assistente aan de lijn. "Ja dat bestellen via dat keuzemenu dat werkt helemaal niet, er staan geen medicijnnummers op de etiketten of de recepten, dit is ons ook maar door de strot geduwd."
Marktwerking in de zorg, gotta love it. Grote ketens van apotheken die dan weer dingen bedenken en invoeren die niet werken
Kom er nu wel achter dat ik het digitaal had kunnen aanvragen. Kon tot voor kort niet omdat mijn huisarts niet in het lijstje met aangesloten huisartsen stond. Dat ik mijn huisarts eigenlijk nooit spreek en de pillen via de specialist krijg boeit ze dan kennelijk weer nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat was inderdaad mooi toen ik in de apotheek beldeDaar stonden wel codes en nummers op de recepten en etiketten, maar die herkende ie niet altijd.
Ik juist wel, ben al een uur aan het werk in de trein. Schiet al lekker opquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet vooruit te branden. Dan maar lunchen aangezien mijn laptop zegt dat het lunchtijd is
Ik welquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:33 schreef DrMarten het volgende:
Niet vooruit te branden. Dan maar lunchen aangezien mijn laptop zegt dat het lunchtijd is
De 5,5 uur slaap van vannacht zal ook niet echt helpen denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik juist wel, ben al een uur aan het werk in de trein. Schiet al lekker op
Hahah dat zal wel niet jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 5,5 uur slaap van vannacht zal ook niet echt helpen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ff zoveel lol met mezelf nu
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
Even de oude digitale schoenendoos open getrokkenInspector GadgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ff zoveel lol met mezelf nu
A mind with a heart of it's own
Echt jeugdsentiment. DJ Cat Showquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Het kan erger, VWA bellen en hen uit moeten leggen hoe iets werkt terwijl je zelf een vraag had.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:47 schreef DrMarten het volgende:
Apotheek bellen... Toets 1 voor het aanvragen van een herhaalrecept. "1 toetst" dit nummer kost 15 ct per minuut.... postcode apotheek invoeren, eigen postcode, geboortedatum etc invoeren.... toets uw medicijnnummer in...
Moet je niet denken dat ik ergens een medicijnnummer kan vinden op het recept, etiket of waar dan ook
Dan maar weer bellen, assistente aan de lijn. "Ja dat bestellen via dat keuzemenu dat werkt helemaal niet, er staan geen medicijnnummers op de etiketten of de recepten, dit is ons ook maar door de strot geduwd."
Marktwerking in de zorg, gotta love it. Grote ketens van apotheken die dan weer dingen bedenken en invoeren die niet werken
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:38 schreef MissMSX het volgende:
Kat was het jaDankzij hen is mijn Engels dikke primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ook alleen vanwege Wenthworth Millerquote:
Ik weet nog flarden van de introquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De oude Inspector GadgetDe huidige versie vind ik helemaal niets.
Sowieso hielp het enorm dat vroeger alle tekenfilms e.d. gewoon in het engels waren. Als ik in het buitenland (waar alles vertaald is) kijk naar het niveau van engels bij kinderen is het bedroevend slecht.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij hen is mijn Engels dikke prima
quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:04 schreef DrMarten het volgende:
Goed, zit je even tv te kijken, zie je iemand berenstront eten... tijd om weer aan het werk te gaan
Zeker. Daarom is bv t Engels in Frankrijk of Duitsland ook belabberd. Nasynchronisatie-landen. Maar dat is in NL nu ook steeds vaker.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet nog flarden van de intro
[..]
Sowieso hielp het enorm dat vroeger alle tekenfilms e.d. gewoon in het engels waren. Als ik in het buitenland (waar alles vertaald is) kijk naar het niveau van engels bij kinderen is het bedroevend slecht.
De enige nederlands gesproken tekenfilm die ik mij herinner was Er was eens...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is bv t Engels in Frankrijk of Duitsland ook belabberd. Nasynchronisatie-landen. Maar dat is in NL nu ook steeds vaker.
Hier ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dankzij hen is mijn Engels dikke prima
De vraag is vooral: waarom at hij dat? en in welk programma?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:04 schreef DrMarten het volgende:
Goed, zit je even tv te kijken, zie je iemand berenstront eten... tijd om weer aan het werk te gaan
White picket fence?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:28 schreef xBubbles het volgende:
Zo, handen onder de verfmaarrrrr..het tuinhek is klaar!
Nee, het is geen houten tuinhek, maar staal. En dan groen, en de versierinkjes witquote:
omdat ie honger had. Survive That!quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is vooral: waarom at hij dat? en in welk programma?
Heerlijk, vezels.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:04 schreef DrMarten het volgende:
Die olifant...quote:
Bij die olifant ook, getuige zijn trompetter.quote:
Getrompetter van genotquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij die olifant ook, getuige zijn trompetter.
Ken je het filmpje?quote:
quote:
Wat voor geluid maak jij eigenlijk als je geniet?quote:
ah diequote:
Waarom wil jij dat weten?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor geluid maak jij eigenlijk als je geniet?
Omdat ik een vuns ben, jij een rans en omdat het vrijdagmiddag is. Een goed moment om zulke dingen te bespreken.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:27 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand straks een laptop in drie stukken op een grasveld in Enschede ziet liggen, dikke kans dat die van mij is
quote:
Arme onschuldige monitor en scannerquote:
Eerst m'n frietjes naar binnen werkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik een vuns ben, jij een rans en omdat het vrijdagmiddag is. Een goed moment om zulke dingen te bespreken.
Oeh patat, best een goed planquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerst m'n frietjes naar binnen werken
Neem het geluid meteen even opquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerst m'n frietjes naar binnen werken
Prioriteiten stellen is goed!quote:
Die smiley impliceert idd dat het genieten is.quote:
Heerlijke vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Lam op de bank hangen, youtubefilmpjes aanklikken en dan dit soort pareltjes tegenkomen![]()
Van Welle Erdball naar Florence and the Machine via omwegen naar Noel Gallagher en nu The Smithsquote:
Florence and the Machinequote:Op vrijdag 17 april 2015 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van Welle Erdball naar Florence and the Machine via omwegen naar Noel Gallagher en nu The Smiths![]()
Beetje melancholische bui
Dat liedjequote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Renesite het volgende:
Sowieso florence and the machine!!!![]()
Shake ot out is mijn depressieliedje
Valt op zich mee, het was een lange dag. Morgen ook weer werken dus ik ga lekker slapen nuquote:
Welteruste en werkze morgen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt op zich mee, het was een lange dag. Morgen ook weer werken dus ik ga lekker slapen nu.
quote:
Dat had ik woensdag ook moeten meenemen met het mooie weer, stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |