Ik drink zelden cola, eigenlijk alleen om mee te mixen.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:
En die Zero dan? nooit op zelf, maar is dat dan nog te drinken?
Ik at laatst van een Tuc Original pakje, in mijn herinneringen waren ze wat zouter. Ik vind ze nu nogal flauwquote:
Ik heb Tuc Baconquote:Op donderdag 16 april 2015 19:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik at laatst van een Tuc Original pakje, in mijn herinneringen waren ze wat zouter. Ik vind ze nu nogal flauw
Zit geen smaak aanquote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb Tuc Bacon
Maar die original is idd niet lekker
Dat kan prima in je colaquote:
Ik heb vandaag roze koeken en een bakje gezouten pindas meegenomen, Tuc hoeft voorlopig niet meerquote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb Tuc Bacon
Maar die original is idd niet lekker
Roze koekenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag roze koeken en een bakje gezouten pindas meegenomen, Tuc hoeft voorlopig niet meer
Wel leuk effectquote:
Meningen verschillenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Ik vind die nog het best.
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 opquote:
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.quote:
Zou best kunnen, ja... Ik vind ze iig ranzig nuquote:Op donderdag 16 april 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 op
[..]
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dichtquote:Op donderdag 16 april 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally gaf me het idee vanmiddag, heb er inmiddels al 2 op
[..]
En toch weet ik zeker dat ze vroeger zouter waren.
Sorryquote:Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dicht
Hier, een mentos *geeft.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in roze koeken...maar winkel dicht
Meningen verschillen ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het muggenziften.![]()
Het is trouwens 'smaken verschillen'.
Is notquote:
Wordt er eentje wakker, klopt, ik postte toen erg veel in het Singles topic.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is not.
Wacht eens even.. Jouw naam... Had jij 'vroeger' niet een andere UI?
Ja verdorie, nu weet ik het weerquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wordt er eentje wakker, klopt, ik postte toen erg veel in het Singles topic.
Verander dan ook niet van UIquote:
Oja?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu weet ik het weer. Ik heb jou zelfs gemeet!
[..]
Verander dan ook niet van UI.
Daar was ik ookquote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oja?![]()
De enige meet waar ik geweest ben was de pub meet in Utrecht.
Dan hadden we elkaar niet echt veel gesproken, ik weet het niet zo goed meer om eerlijk te zijn.quote:
Daar was ik volgens mij ook bijquote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oja?![]()
De enige meet waar ik geweest ben was de pub meet in Utrecht.
Is geen schandequote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan hadden we elkaar niet echt veel gesproken, ik weet het niet zo goed meer om eerlijk te zijn.
In die tijd ging ik naar zoveel fora meets.
Really? Jou kan ik me dan weer niet herinnerenquote:
Het enige wat ik weet dat het een leuke meet was.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen schande. Ik ben niet iemand die je bijblijft of zo
.
Was dat die in stairway en daarvoor eten bij een tentje in een soort van kelder aan een gracht?quote:
Ja, was een leuke meetquote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat het een leuke meet was.![]()
En ook de gesprekken met Matador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |