Heerlijk, vezels.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:04 schreef DrMarten het volgende:
Goed, zit je even tv te kijken, zie je iemand berenstront eten... tijd om weer aan het werk te gaan
Die olifant...quote:
Bij die olifant ook, getuige zijn trompetter.quote:
Getrompetter van genotquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij die olifant ook, getuige zijn trompetter.
Ken je het filmpje?quote:
quote:
Wat voor geluid maak jij eigenlijk als je geniet?quote:
ah diequote:
Waarom wil jij dat weten?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor geluid maak jij eigenlijk als je geniet?
Omdat ik een vuns ben, jij een rans en omdat het vrijdagmiddag is. Een goed moment om zulke dingen te bespreken.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:27 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand straks een laptop in drie stukken op een grasveld in Enschede ziet liggen, dikke kans dat die van mij is
quote:
Arme onschuldige monitor en scannerquote:
Eerst m'n frietjes naar binnen werkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik een vuns ben, jij een rans en omdat het vrijdagmiddag is. Een goed moment om zulke dingen te bespreken.
Oeh patat, best een goed planquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerst m'n frietjes naar binnen werken
Neem het geluid meteen even opquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerst m'n frietjes naar binnen werken
Prioriteiten stellen is goed!quote:
Die smiley impliceert idd dat het genieten is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |