Was jij al geboren toen die film uitkwam?quote:
Bouwjaar '91quote:Op donderdag 16 april 2015 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij al geboren toen die film uitkwam?
Dar rond ik af naar 'nee'.quote:
Geef dan ook gewoon antwoord op de vraag.quote:
NEE, toen was ik nog niet geboren. Zo goed?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef dan ook gewoon antwoord op de vraag.
Je kán het dus wel, met enige aansporing.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef xBubbles het volgende:
NEE, toen was ik nog niet geboren. Zo goed?
Het duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kán het dus wel, met enige aansporing.
Gelukkig heb ik wel enig geduld in huis.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:03 schreef xBubbles het volgende:
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel enig geduld in huis.
Blijkbaar heb jij argumenten die het tegendeel bevestigen? Ik ben benieuwd.quote:
Neen, zeker niet. Ik stelde alleen een vraagquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij argumenten die het tegendeel bevestigen? Ik ben benieuwd.
In dat geval: Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 23:08 schreef xBubbles het volgende:
Neen, zeker niet. Ik stelde alleen een vraag
Ik ga door voor de volgende vraag!quote:
Kom maar door!quote:
Daar hebben we Air voorquote:Op donderdag 16 april 2015 23:05 schreef RaXz het volgende:
Ik dacht dat ik aan het muggenziften was, maar dat valt blijkbaar wel mee.
Zeg!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Daar hebben we Air voor
Ik wacht tot mijn telefoon opgeladen is,hopelijk voorkom ik daarmee de zoveelste accufaal
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hebben we Air voor
Ik wacht tot mijn telefoon opgeladen is,hopelijk voorkom ik daarmee de zoveelste accufaal
Jij maakt t helemaal mooiquote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.
rrrrrquote:
Het is muggenziftende.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef RaXz het volgende:
Hij heeft inderdaad een beste reputatie, een muggenzifftende vuns.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is muggenziftende.
And proud of it too.
Het is al laat.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is muggenziftende.
And proud of it too.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |