Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was dat die in stairway en daarvoor eten bij een tentje in een soort van kelder aan een gracht?
O'Connels toch? Of was het Murphy's... Weet 't niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.
De meet was bij Murphy's als ik mij dat goed herinner.
Ahh, ja daar heb ik geloof ik ook een meet gehad. Ik heb eigenlijk redelijk wat meets gedaan met het r&p publiek.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, denk het niet want daar had ik dit jaar nog een borrel met werk.
De meet was bij Murphy's als ik mij dat goed herinner.
Dat was het, mijn fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
O'Connels toch? Of was het Murphy's... Weet 't niet meer.
En daarna naar de Stairway, dansen.
Nee, ik moest stoppen toen m'n vader zieker en zieker werd, hij had teveel zorg nodig.quote:
Ohquote:Op donderdag 16 april 2015 21:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, ik moest stoppen toen m'n vader zieker en zieker werd, hij had teveel zorg nodig.
Sindsdien niet meer gesprongen.
Oh nicequote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja, hopelijk dit jaar nog.
Ohquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef RaXz het volgende:
M'n pa had in elk geval twee keer kunnen kijken vlak voor z'n dood, en een keer zelfs samen met m'n ma erbij, die gaat nooit meer kijken, die kreeg bijna een hartverzakking.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 16 april 2015 21:41 schreef RaXz het volgende:
M'n pa had in elk geval twee keer kunnen kijken vlak voor z'n dood, en een keer zelfs samen met m'n ma erbij, die gaat nooit meer kijken, die kreeg bijna een hartverzakking.
Ik was verliefd op die serie.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ben verliefd op de acteur die Chase speelt in House.
Op wie ben je nu verliefd?quote:
Op Housequote:
He's soquote:Op donderdag 16 april 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ben verliefd op de acteur die Chase speelt in House.
Jij mag gevraagd en ongevraagd op mij reageren.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
Op House! En Boris
.
Verder voel ik me meh. En ik weet dat je 't'niet tegen mij hebt maar ik geef toch antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |