quote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag gevraagd en ongevraagd op mij reageren.
Dat geloof ik, want ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ik dat hoor, beginnen m'n knieën te knikken
Hoe is het met jou vandaag?quote:
Samen kwijlen bij Chasequote:Op donderdag 16 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik, want ik heb hetzelfde.
Matigquote:
Wijntje erbij, kaasplankje... Date?quote:
Vervelend. Wanneer had je uitsluitsel verwacht en hoe lang denk je nog te moeten wachten?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
Matig. Nog steeds geen uitsluitsel over wanneer de CV geplaatst gaat worden
.
Vandaag. Ik hoop niet te lang, ben het goed zat dat er geen schot in zit.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervelend. Wanneer had je uitsluitsel verwacht en hoe lang denk je nog te moeten wachten?
House was superquote:
Jawel, ik woon ergens anders. Gaat over m'n nieuwe huis.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Wel balen als je zonder CV zit, heb je nu helemaal geen verwarming?
James Spaderquote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
House was superNet als Boston Legal, fantastische serie
Ws. één van de grootste ergernissen in zulke trajecten; het gaat nooit zo snel als je wil.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
Vandaag. Ik hoop niet te lang, ben het goed zat dat er geen schot in zit.
Echt zwaar klote is het. Ik wilde eind april kunnen schilderen. Kan ik nu wel vergeten denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ws. één van de grootste ergernissen in zulke trajecten; het gaat nooit zo snel als je wil.
Elke keer als hij in die serie een zaak aannam waarvan ik altijd dacht: dat win je nooit man wist hij me elke keer te overtuigen met een logica wat gewoon klopte. De schrijvers van Boston Legal waren heel erg goed.quote:
Naah, sommige pleidooien waren wel vergezocht, hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke keer als hij in die serie een zaak aannam waarvan ik altijd dacht: dat win je nooit man wist hij me elke keer te overtuigen met een logica wat gewoon klopte. De schrijvers van Boston Legal waren heel erg goed.
En James is nu ook heel leuk in the blacklist
Kom je er verder nog mee in de problemen, dat je je huidige verblijf uit moet, of is het vooral de frustratie over het gebrek aan voortgang?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
Echt zwaar klote is het. Ik wilde eind april kunnen schilderen. Kan ik nu wel vergeten denk ik.
Dat laatste. Het is zo frustrerend dat je weet dat je huis er staat, dat je alle spullen hebt om er wat moois van te maken en je er toch nog niet van kunt genieten.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je er verder nog mee in de problemen, dat je je huidige verblijf uit moet, of is het vooral de frustratie over het gebrek aan voortgang?
Dat scheelt wel iets dan, hopelijk zit er snel schot in, het lijkt mij evengoed knap frustrerend.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik woon ergens anders. Gaat over m'n nieuwe huis.
Snap ik. Even volhouden nog, de finish is in zicht.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Dat laatste. Het is zo frustrerend dat je weet dat je huis er staat, dat je alle spullen hebt om er wat moois van te maken en je er toch nog niet van kunt genieten.
Voor mijn gevoel kan ik er pas eind augustus inquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Even volhouden nog, de finish is in zicht.
Dealquote:Op donderdag 16 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Matig. Nog steeds geen uitsluitsel over wanneer de CV geplaatst gaat worden
.
[..]
Wijntje erbij, kaasplankje... Date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |