Dat hebben mensen eerder geprobeerd. Die kwamen er met blauwe plekken en een gekrent ego vanaf. Bij jou zal ik niet zo lief zijn.quote:
Hij is te pussy om op een meet te komen, anders zou ik zo zeggen dattie zwaar is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet je in ze gezicht zeggen
vuile blauwe
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Topsfeer. Effe werk afmaken en dan ga ik op zoek naar lelijke wijven bij mooie fietsen.
ik heb maat 44quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.
Kudo's zijn ook goed.
En ik wacht de foto's af.
You're the one to talkquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Andyy het volgende:
Wordt een bitchfight zo te zien, al die vieze wielrenners met hun dunne armpjes
#jesuisfromagequote:
Die heb ik al gegeven en schoenen heb ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben nog te huur voor een knokploeg in ruil voor mooie fietsschoenen maat 44.
Kudo's zijn ook goed.
Ik zit al bij je team via Don Fromaginiquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven en schoenen heb ik niet
Ik zit in team knut hoor. Te stom om te weten wie voor wie knokt, gaat goed met die ploeg van cheddar .quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zit al bij je team via Don Fromagini
Domme kracht aanwezigquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit in team knut hoor. Te stom om te weten wie voor wie knokt, gaat goed met die ploeg van cheddar .
Kan je hier eerder zijn dan die Limburgse Zeeuw?quote:
Waarschijnlijk wel. Ik ben al iets richting het noorden opgeschoven namelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je hier eerder zijn dan die Limburgse Zeeuw?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Topsfeer. Effe werk afmaken en dan ga ik op zoek naar lelijke wijven bij mooie fietsen.
Iemand?quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:57 schreef poiuytr het volgende:
Fietst niemand hier met een fiets/ sportbril op sterkte of heeft er ervaringen mee? Zit er al tijden aan te denken om een goede fietsbril aan te schaffen maar heb echt geen idee wat er mogelijk is. Kan ik bijvoorbeeld een bril in de winkel kopen van 50¤ en daar glazen inlaten zetten door de opticien?
Wij hadden dinsdag al turksepizzadag, maar ik heb gister genoeg verbrand om nu weer een bescheiden poging te doenquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen met een paar collega's (2 dikke mannen en 1 lekker kippetje) patat eten bij de snackbar, en daarna kan ik tijdens het uitbuiken de rest van de middag ook alleen maar aan bier en tieten denken.
Storing op de mailserver hier, dus er is zo te zien ook weinig te doen vandaag.
Ik weet dat er een opticien in centrum Utrecht zit die oakleys in de etalage heeft dus het kan wel.quote:
Rij er zelf niet mee, maar een maatje van me die bril draagt heeft een adidas fietsbril met een inzet. Die klik je er gewoon op vast. Er zit normaal een uitneembare neusbrug in, en de inzetbril klik je op die plek, en de neusbrug daar dan weer achter.quote:
Dan valt er dus gewoon helemaal niets op aan te merkenquote:
Slappe fiets om van te janken dus. Matige herhaling van 10 jaar oud succes.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan valt er dus gewoon helemaal niets op aan te merken
Gisteren mijn lunch van Duitse Curryworst met Pommes eraf gefietst.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij hadden dinsdag al turksepizzadag, maar ik heb gister genoeg verbrand om nu weer een bescheiden poging te doen
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet dat er een opticien in centrum Utrecht zit die oakleys in de etalage heeft dus het kan wel.
En mn schoonpa fietst met een gigantisch ding waar hij dan zn bril onder kan dragen maar dat ziet er niet uit natuurlijk
Dank. Dit weekend maar keer bezoekje brengen aan een opticien, liefst heb ik een bril met twee soorten glazen (donker en transparant). Dan kom je alleen al gauw uit op voorzetglazen/ brillen, zoals knut ook beschrijft is dat afschuwelijk lelijk. Van de buitenkant zie je dan die voorzetbril/ glas ervoor zettenquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij er zelf niet mee, maar een maatje van me die bril draagt heeft een adidas fietsbril met een inzet. Die klik je er gewoon op vast. Er zit normaal een uitneembare neusbrug in, en de inzetbril klik je op die plek, en de neusbrug daar dan weer achter.
Voor hem werkt het prima, en de inzet zit er heel solide in vast.
Andere merken hebben het ook wel, google maar eens op "fietsbril met insert"
Adidas zie je bij vele opticiëns. Moet dus wel kwaliteit zijn en glazen goed te monteren. Modellen met inserts zien er als een normale snelle bril uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij er zelf niet mee, maar een maatje van me die bril draagt heeft een adidas fietsbril met een inzet. Die klik je er gewoon op vast. Er zit normaal een uitneembare neusbrug in, en de inzetbril klik je op die plek, en de neusbrug daar dan weer achter.
Voor hem werkt het prima, en de inzet zit er heel solide in vast.
Andere merken hebben het ook wel, google maar eens op "fietsbril met insert"
Die staan voor morgen op het menu.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gisteren mijn lunch van Duitse Curryworst met Pommes eraf gefietst.
Of anders de wereldkampioene.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
Of het afghaanse damesteam, ook supersoignee natuurlijk.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Mallorca. Wij reden daar met 20graden in kort kort en haalden regelmatig wielrenners in die in lang-lang fietsten met overschoenen, muts onder de helm en lange winterhandschoenen aanquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
Of het afghaanse damesteam, ook supersoignee natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:18 schreef kaasplankje het volgende:
hahaha knut zijn merk heeft ook es wat gewonnen hoor jonges
VIND JE HET GEK MET ZON KUTFIETS HAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kittel schijnt depri te zijn trouwens
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef muzas het volgende:
[..]
VIND JE HET GEK MET ZON KUTFIETS HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef muzas het volgende:
[..]
VIND JE HET GEK MET ZON KUTFIETS HAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |